Onko normaalia että jo kolmen kuukauden biologisen lääkkeen käytön jälkeen( Roactemra) neutrofiilit ovat alle ykkösen eli vaarallisen alhaalla? Saako lääkkeen säädettyä, muuttuuko tilanne ajan kanssa vai kertooko tilanne sen ettei lääkitys sovellu ja lopetettava kokonaan?
Lisäksi kolesteroliarvo on kohonnut todella paljon.
Muut valkosolut( lymf ja monos) ovat viitearvoissa. Leukosyytit yhteensä yli kolmen eli juuri nipinapin viitearvossa mutta neutrofiilit ovat tärkeimmät, mm. jottei vaarana ole bakteeritulehduksia. Onko kokemuksia?
Lisäksi kolesteroliarvo on kohonnut todella paljon.
Muut valkosolut( lymf ja monos) ovat viitearvoissa. Leukosyytit yhteensä yli kolmen eli juuri nipinapin viitearvossa mutta neutrofiilit ovat tärkeimmät, mm. jottei vaarana ole bakteeritulehduksia. Onko kokemuksia?
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.