Natsien mielivallan jatko-osa.

Anonyymi

Puolassa ollaan jouduttu todistamaan uudestaan samaa mitä tapahtui natsien toimiesta 2 maailman sodan aikana. Jotenkin irvokasta katsoa kun puolalaiset joutuvat taas kärsimään kovakouraisista toimista.
https://tokentube.net/v/1776623790/Maskiton-mies-pidätetään-Puolassa-ja-aseet-esiin

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Puolassa poliisin pohjapalkka on 300€/kk eli vähemmän kuin suomessa työttömyyskorvaus.
      Puolassa pitää aina olla pikkuseteleitä mukana että voi lahjoa poliisit jos joutuu johonkin ongelmaan. Tuosta olisi maskiton puolassa selvinnyt 50-100zlotyn, noin 10-20€ lahjuksella poliiseille ja olisi saanut jatkaa matkaansa.

Sama on puistoissa ja ulkona puolassa. Yhtään roskaa et näe puolassa missään kaupungissa maassa. Ja saatat olla pahoissa vaikeuksissa ja joudut maksamaan lahjuksia jos heität jonkun roskan maahan ja joku näkee sen ja soittaa poliisille.

Puolassa poliisi voi tulla huutamaan ja vaatimaan lahjuksia ja uhata pidättämisellä milloin tahansa. Sen tietää jokainen maassa yksin ilman opasta ja matkaryhmää matkustanut.

• Heh heh...., sata vuotta kohta kulunut ja uskon että vielä parisataa vuotta Hitlerin vallasta höpistään ja sitä kauhistellaan.
        Vankiloiden kalteriovet paukkuvat vieläkin Euroopassa nazien tekosien vähättelyistä.
        Vainoajina toimivat nykyiset länsimaat jotka ovat muuttuneet kommunistisiksi.

Vanhan ajan nazeja verrataan nykyisin etnonationalisteihin.
        Linkkaan tähän heidän sivustoaan:
        https://www.vastarinta.com/artikkelit/yhteiskunta/

• Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

Heh heh...., sata vuotta kohta kulunut ja uskon että vielä parisataa vuotta Hitlerin vallasta höpistään ja sitä kauhistellaan.
        Vankiloiden kalteriovet paukkuvat vieläkin Euroopassa nazien tekosien vähättelyistä.
        Vainoajina toimivat nykyiset länsimaat jotka ovat muuttuneet kommunistisiksi.

Vanhan ajan nazeja verrataan nykyisin etnonationalisteihin.
        Linkkaan tähän heidän sivustoaan:
        https://www.vastarinta.com/artikkelit/yhteiskunta/

Tuollaista touhua suomeen odotellessa. Mitä tekis sen aikaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaista touhua suomeen odotellessa. Mitä tekis sen aikaa?

Ei tarvi nazin ottaa itseensä.

• Anonyymi

Tuon perusteella Puola vaikuttaisi olevan paska maa.

Onneksi en koskaan erehtynyt käymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon perusteella Puola vaikuttaisi olevan paska maa.

Onneksi en koskaan erehtynyt käymään.

Puolalaiset kansalaiset ovat mukavia, sukulaispoika kertoi kun oli keikkailemassa Puolassa aikoinaan ja ajelivat siellä pakulla pitkin maata. Poliisi on poliisi kaikkialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolalaiset kansalaiset ovat mukavia, sukulaispoika kertoi kun oli keikkailemassa Puolassa aikoinaan ja ajelivat siellä pakulla pitkin maata. Poliisi on poliisi kaikkialla.

Itse olen matkustellut paljon, mutta valtioissa joissa poliisia ei tarvitse lahjoa.

Riittää ettei riko lakia, ja poliisi ei koskaan häiritse eikä sitä häirintää tarvitse pelätä, tai varautua kanniskelemalla rahaa mukanaan.

Puola on siis paska maa, todellakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse olen matkustellut paljon, mutta valtioissa joissa poliisia ei tarvitse lahjoa.

Riittää ettei riko lakia, ja poliisi ei koskaan häiritse eikä sitä häirintää tarvitse pelätä, tai varautua kanniskelemalla rahaa mukanaan.

Puola on siis paska maa, todellakin.

Heh heh..... olen matkustellut taatusti enemmän.
        Useimmiten maissa joissa poliisi on täysin lahjottavissa.

Pidän tätä suurena demokratiamyönteisenä asiana. Poliisin asiakas joka on toiminut väärin voi tunnustaa rikkeensä ja maksaa siitä pienen sakon heti paikan päällä ja pääsee sitten jatkamaan matkaansa viisastuneena.

Toki kannattaa pitää itsensä kaukana em. tilanteista jos sen voi välttää.

Muistelen ensimmäistä Aurinkomatkojen bussireissuani Bangkokista Pattayalle. Liikennepoliisipoliisi pysäytti ja opas keräsi meiltä kaikilta kolehtia että kuski selvisi väitetystä ylinopeudesta jota ei ollut tapahtunut.
        Poliisi oli vain huomannut nastan kohteen; dösä puolillaan rikkaita valkoisia sikoja.....

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Pidän tätä suurena demokratiamyönteisenä asiana. Poliisin asiakas joka on toiminut väärin voi tunnustaa rikkeensä ja maksaa siitä pienen sakon heti paikan päällä ja pääsee sitten jatkamaan matkaansa viisastuneena.

Muistelen ensimmäistä Aurinkomatkojen bussireissuani Bangkokista Pattayalle. Liikennepoliisipoliisi pysäytti ja opas keräsi meiltä kaikilta kolehtia että kuski selvisi väitetystä ylinopeudesta jota ei ollut tapahtunut.
        Poliisi oli vain huomannut nastan kohteen; dösä puolillaan rikkaita valkoisia sikoja.....

Onko muut nikit bannattu?

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

En epäile hetkeäkään että sinä et olisi matkustanut enemmän maailmaa kuin minä, mutta kuten sanoin, minä olen matkustanut paikoissa joissa poliisi ei ole rikollinen. Sitä ei tarvitse lahjoa, tai pelätä että joutuisi lahjomaan.

No, Amerikoissa eivät osaa olla edes päivää ampumatta viatonta mustaa selkään. Mutta se on eri juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      12
      2373
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1237
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1185
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1013
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      242
      1010
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      914
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      806
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      786
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      719
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      46
      709
    Aihe