Natsien mielivallan jatko-osa.

Anonyymi

Puolassa ollaan jouduttu todistamaan uudestaan samaa mitä tapahtui natsien toimiesta 2 maailman sodan aikana. Jotenkin irvokasta katsoa kun puolalaiset joutuvat taas kärsimään kovakouraisista toimista.
https://tokentube.net/v/1776623790/Maskiton-mies-pidätetään-Puolassa-ja-aseet-esiin

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Puolassa poliisin pohjapalkka on 300€/kk eli vähemmän kuin suomessa työttömyyskorvaus.
      Puolassa pitää aina olla pikkuseteleitä mukana että voi lahjoa poliisit jos joutuu johonkin ongelmaan. Tuosta olisi maskiton puolassa selvinnyt 50-100zlotyn, noin 10-20€ lahjuksella poliiseille ja olisi saanut jatkaa matkaansa.

      Sama on puistoissa ja ulkona puolassa. Yhtään roskaa et näe puolassa missään kaupungissa maassa. Ja saatat olla pahoissa vaikeuksissa ja joudut maksamaan lahjuksia jos heität jonkun roskan maahan ja joku näkee sen ja soittaa poliisille.

      Puolassa poliisi voi tulla huutamaan ja vaatimaan lahjuksia ja uhata pidättämisellä milloin tahansa. Sen tietää jokainen maassa yksin ilman opasta ja matkaryhmää matkustanut.

      • Heh heh...., sata vuotta kohta kulunut ja uskon että vielä parisataa vuotta Hitlerin vallasta höpistään ja sitä kauhistellaan.
        Vankiloiden kalteriovet paukkuvat vieläkin Euroopassa nazien tekosien vähättelyistä.
        Vainoajina toimivat nykyiset länsimaat jotka ovat muuttuneet kommunistisiksi.

        Vanhan ajan nazeja verrataan nykyisin etnonationalisteihin.
        Linkkaan tähän heidän sivustoaan:
        https://www.vastarinta.com/artikkelit/yhteiskunta/


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Heh heh...., sata vuotta kohta kulunut ja uskon että vielä parisataa vuotta Hitlerin vallasta höpistään ja sitä kauhistellaan.
        Vankiloiden kalteriovet paukkuvat vieläkin Euroopassa nazien tekosien vähättelyistä.
        Vainoajina toimivat nykyiset länsimaat jotka ovat muuttuneet kommunistisiksi.

        Vanhan ajan nazeja verrataan nykyisin etnonationalisteihin.
        Linkkaan tähän heidän sivustoaan:
        https://www.vastarinta.com/artikkelit/yhteiskunta/

        Tuollaista touhua suomeen odotellessa. Mitä tekis sen aikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista touhua suomeen odotellessa. Mitä tekis sen aikaa?

        Ei tarvi nazin ottaa itseensä.


      • Anonyymi

        Tuon perusteella Puola vaikuttaisi olevan paska maa.

        Onneksi en koskaan erehtynyt käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon perusteella Puola vaikuttaisi olevan paska maa.

        Onneksi en koskaan erehtynyt käymään.

        Puolalaiset kansalaiset ovat mukavia, sukulaispoika kertoi kun oli keikkailemassa Puolassa aikoinaan ja ajelivat siellä pakulla pitkin maata. Poliisi on poliisi kaikkialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolalaiset kansalaiset ovat mukavia, sukulaispoika kertoi kun oli keikkailemassa Puolassa aikoinaan ja ajelivat siellä pakulla pitkin maata. Poliisi on poliisi kaikkialla.

        Itse olen matkustellut paljon, mutta valtioissa joissa poliisia ei tarvitse lahjoa.

        Riittää ettei riko lakia, ja poliisi ei koskaan häiritse eikä sitä häirintää tarvitse pelätä, tai varautua kanniskelemalla rahaa mukanaan.

        Puola on siis paska maa, todellakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen matkustellut paljon, mutta valtioissa joissa poliisia ei tarvitse lahjoa.

        Riittää ettei riko lakia, ja poliisi ei koskaan häiritse eikä sitä häirintää tarvitse pelätä, tai varautua kanniskelemalla rahaa mukanaan.

        Puola on siis paska maa, todellakin.

        Heh heh..... olen matkustellut taatusti enemmän.
        Useimmiten maissa joissa poliisi on täysin lahjottavissa.

        Pidän tätä suurena demokratiamyönteisenä asiana. Poliisin asiakas joka on toiminut väärin voi tunnustaa rikkeensä ja maksaa siitä pienen sakon heti paikan päällä ja pääsee sitten jatkamaan matkaansa viisastuneena.

        Toki kannattaa pitää itsensä kaukana em. tilanteista jos sen voi välttää.

        Muistelen ensimmäistä Aurinkomatkojen bussireissuani Bangkokista Pattayalle. Liikennepoliisipoliisi pysäytti ja opas keräsi meiltä kaikilta kolehtia että kuski selvisi väitetystä ylinopeudesta jota ei ollut tapahtunut.
        Poliisi oli vain huomannut nastan kohteen; dösä puolillaan rikkaita valkoisia sikoja.....


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Heh heh..... olen matkustellut taatusti enemmän.
        Useimmiten maissa joissa poliisi on täysin lahjottavissa.

        Pidän tätä suurena demokratiamyönteisenä asiana. Poliisin asiakas joka on toiminut väärin voi tunnustaa rikkeensä ja maksaa siitä pienen sakon heti paikan päällä ja pääsee sitten jatkamaan matkaansa viisastuneena.

        Toki kannattaa pitää itsensä kaukana em. tilanteista jos sen voi välttää.

        Muistelen ensimmäistä Aurinkomatkojen bussireissuani Bangkokista Pattayalle. Liikennepoliisipoliisi pysäytti ja opas keräsi meiltä kaikilta kolehtia että kuski selvisi väitetystä ylinopeudesta jota ei ollut tapahtunut.
        Poliisi oli vain huomannut nastan kohteen; dösä puolillaan rikkaita valkoisia sikoja.....

        Onko muut nikit bannattu?


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Heh heh..... olen matkustellut taatusti enemmän.
        Useimmiten maissa joissa poliisi on täysin lahjottavissa.

        Pidän tätä suurena demokratiamyönteisenä asiana. Poliisin asiakas joka on toiminut väärin voi tunnustaa rikkeensä ja maksaa siitä pienen sakon heti paikan päällä ja pääsee sitten jatkamaan matkaansa viisastuneena.

        Toki kannattaa pitää itsensä kaukana em. tilanteista jos sen voi välttää.

        Muistelen ensimmäistä Aurinkomatkojen bussireissuani Bangkokista Pattayalle. Liikennepoliisipoliisi pysäytti ja opas keräsi meiltä kaikilta kolehtia että kuski selvisi väitetystä ylinopeudesta jota ei ollut tapahtunut.
        Poliisi oli vain huomannut nastan kohteen; dösä puolillaan rikkaita valkoisia sikoja.....

        En epäile hetkeäkään että sinä et olisi matkustanut enemmän maailmaa kuin minä, mutta kuten sanoin, minä olen matkustanut paikoissa joissa poliisi ei ole rikollinen. Sitä ei tarvitse lahjoa, tai pelätä että joutuisi lahjomaan.

        No, Amerikoissa eivät osaa olla edes päivää ampumatta viatonta mustaa selkään. Mutta se on eri juttu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      445
      13966
    2. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      164
      3108
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      62
      2761
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2652
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2127
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2098
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1987
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1585
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      64
      1547
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      23
      1512
    Aihe