Onko totta, että keskustalainen entinen ministeri Eino Uusitalo esitti Neuvostoliiton vallankumouksen vuosipäivän juhlimista " Suomen toisena itsenäisyyspäivänä "?
ONKO TOTTA!?
6
366
Vastaukset
- Voi rappion syvyyttä
Kyllä tuo on tosi kuin vesi. Sellainen kepulainen.
- H-siivet havisevat
Palautit elävästi mieleen kepun kovat nahkatukat. Urho Kaleva Kekkonen, Olavi J. Mattila, Martti Miettunen, Eino Uusitalo jne.
Syksyllä 1974 todellakin entinen sisäministeri Eino Uusitalo piti eduskuntaryhmänsä nimissä puheen, kepun NKP:lle tarjoamillaan päivällisillä. Silloin hän ehdotti puheessaan että, välirauhansopimuksen päivää 19.9. vietettäisiin toisena itsenäisyyspäivänä. Puheen oli kirjoittanut Kepun Nuorten liiton tiedottaja Sauli Pyyluoma. Ahti Karjalainen oli etukäteen nähnyt puheen ja hyväksynyt sen. Koska puhe herätti laajaa pahennusta, Urkki sanoutui myöhemmin siitä irti ja teki Ahdista syntipukin koko sotkuun. Sellaisia vesseleitä nämä kepulaiset.
Nyt meillä on puolustusministerinä Olvin tukiaismies, joka aikoinaan vei Kekkosen torpan kukkapenkistä multaa Kremliin sanoilla "pyhintä mitä Suomesta löytyy". Nyt sitten ajaa alas Suomen puolustusvoimat.
Kepumafialle täytyy pistää luu kurkkuun. Vain Perussuomalaiset osaavat ja usklatavat tehdä sen! H-siivet havisevat kirjoitti:
Palautit elävästi mieleen kepun kovat nahkatukat. Urho Kaleva Kekkonen, Olavi J. Mattila, Martti Miettunen, Eino Uusitalo jne.
Syksyllä 1974 todellakin entinen sisäministeri Eino Uusitalo piti eduskuntaryhmänsä nimissä puheen, kepun NKP:lle tarjoamillaan päivällisillä. Silloin hän ehdotti puheessaan että, välirauhansopimuksen päivää 19.9. vietettäisiin toisena itsenäisyyspäivänä. Puheen oli kirjoittanut Kepun Nuorten liiton tiedottaja Sauli Pyyluoma. Ahti Karjalainen oli etukäteen nähnyt puheen ja hyväksynyt sen. Koska puhe herätti laajaa pahennusta, Urkki sanoutui myöhemmin siitä irti ja teki Ahdista syntipukin koko sotkuun. Sellaisia vesseleitä nämä kepulaiset.
Nyt meillä on puolustusministerinä Olvin tukiaismies, joka aikoinaan vei Kekkosen torpan kukkapenkistä multaa Kremliin sanoilla "pyhintä mitä Suomesta löytyy". Nyt sitten ajaa alas Suomen puolustusvoimat.
Kepumafialle täytyy pistää luu kurkkuun. Vain Perussuomalaiset osaavat ja usklatavat tehdä sen!"Kepumafialle täytyy pistää luu kurkkuun. Vain Perussuomalaiset osaavat ja usklatavat tehdä sen!"
Uskaltaa?
naivia puhetta!
Älä naurata! Millä voimalla muka ?
2% kannatuksella? heh heh
Vaikka olisi 10 kertainen; 20 %, mutta käyttäytyminen vain muita mollaten?
Ei suuret sanat suuta halkaise!- H-siivet havisevat
VempelKolli kirjoitti:
"Kepumafialle täytyy pistää luu kurkkuun. Vain Perussuomalaiset osaavat ja usklatavat tehdä sen!"
Uskaltaa?
naivia puhetta!
Älä naurata! Millä voimalla muka ?
2% kannatuksella? heh heh
Vaikka olisi 10 kertainen; 20 %, mutta käyttäytyminen vain muita mollaten?
Ei suuret sanat suuta halkaise!Nousi verenpaineet niin korkealle, että tuli kirjoitusvirhe. Pahoittelen! Kyllä Perussuomalaiset voivat pistää kepulle kapuloita rattaisiin. Kepun omat kapulat kun tuntuvat olevan sikin sokin vieraiden naisten helmojen alla.
- JKa
H-siivet havisevat kirjoitti:
Nousi verenpaineet niin korkealle, että tuli kirjoitusvirhe. Pahoittelen! Kyllä Perussuomalaiset voivat pistää kepulle kapuloita rattaisiin. Kepun omat kapulat kun tuntuvat olevan sikin sokin vieraiden naisten helmojen alla.
VempelKolli oli nuolemassa haavojaan. Näyttää toipuneen jo.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000019&posting=22000000007431416
ja
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000019&posting=22000000007440330#22000000007440330 - nuoli haavojaan
JKa kirjoitti:
VempelKolli oli nuolemassa haavojaan. Näyttää toipuneen jo.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000019&posting=22000000007431416
ja
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000019&posting=22000000007440330#22000000007440330Eikä enää uskaltanut jatkaa juttua etemmäksi vaan katsoi viisaammaksi häippästä pois ja tulla
aina eri persoonana esille,ikäänkuin ei olisi kysekkään samasta henkilöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602