ONKO TOTTA!?

mielenkiintoista...

Onko totta, että keskustalainen entinen ministeri Eino Uusitalo esitti Neuvostoliiton vallankumouksen vuosipäivän juhlimista " Suomen toisena itsenäisyyspäivänä "?

6

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi rappion syvyyttä

      Kyllä tuo on tosi kuin vesi. Sellainen kepulainen.

      • H-siivet havisevat

        Palautit elävästi mieleen kepun kovat nahkatukat. Urho Kaleva Kekkonen, Olavi J. Mattila, Martti Miettunen, Eino Uusitalo jne.
        Syksyllä 1974 todellakin entinen sisäministeri Eino Uusitalo piti eduskuntaryhmänsä nimissä puheen, kepun NKP:lle tarjoamillaan päivällisillä. Silloin hän ehdotti puheessaan että, välirauhansopimuksen päivää 19.9. vietettäisiin toisena itsenäisyyspäivänä. Puheen oli kirjoittanut Kepun Nuorten liiton tiedottaja Sauli Pyyluoma. Ahti Karjalainen oli etukäteen nähnyt puheen ja hyväksynyt sen. Koska puhe herätti laajaa pahennusta, Urkki sanoutui myöhemmin siitä irti ja teki Ahdista syntipukin koko sotkuun. Sellaisia vesseleitä nämä kepulaiset.
        Nyt meillä on puolustusministerinä Olvin tukiaismies, joka aikoinaan vei Kekkosen torpan kukkapenkistä multaa Kremliin sanoilla "pyhintä mitä Suomesta löytyy". Nyt sitten ajaa alas Suomen puolustusvoimat.
        Kepumafialle täytyy pistää luu kurkkuun. Vain Perussuomalaiset osaavat ja usklatavat tehdä sen!


      • H-siivet havisevat kirjoitti:

        Palautit elävästi mieleen kepun kovat nahkatukat. Urho Kaleva Kekkonen, Olavi J. Mattila, Martti Miettunen, Eino Uusitalo jne.
        Syksyllä 1974 todellakin entinen sisäministeri Eino Uusitalo piti eduskuntaryhmänsä nimissä puheen, kepun NKP:lle tarjoamillaan päivällisillä. Silloin hän ehdotti puheessaan että, välirauhansopimuksen päivää 19.9. vietettäisiin toisena itsenäisyyspäivänä. Puheen oli kirjoittanut Kepun Nuorten liiton tiedottaja Sauli Pyyluoma. Ahti Karjalainen oli etukäteen nähnyt puheen ja hyväksynyt sen. Koska puhe herätti laajaa pahennusta, Urkki sanoutui myöhemmin siitä irti ja teki Ahdista syntipukin koko sotkuun. Sellaisia vesseleitä nämä kepulaiset.
        Nyt meillä on puolustusministerinä Olvin tukiaismies, joka aikoinaan vei Kekkosen torpan kukkapenkistä multaa Kremliin sanoilla "pyhintä mitä Suomesta löytyy". Nyt sitten ajaa alas Suomen puolustusvoimat.
        Kepumafialle täytyy pistää luu kurkkuun. Vain Perussuomalaiset osaavat ja usklatavat tehdä sen!

        "Kepumafialle täytyy pistää luu kurkkuun. Vain Perussuomalaiset osaavat ja usklatavat tehdä sen!"
        Uskaltaa?
        naivia puhetta!

        Älä naurata! Millä voimalla muka ?
        2% kannatuksella? heh heh
        Vaikka olisi 10 kertainen; 20 %, mutta käyttäytyminen vain muita mollaten?
        Ei suuret sanat suuta halkaise!


      • H-siivet havisevat
        VempelKolli kirjoitti:

        "Kepumafialle täytyy pistää luu kurkkuun. Vain Perussuomalaiset osaavat ja usklatavat tehdä sen!"
        Uskaltaa?
        naivia puhetta!

        Älä naurata! Millä voimalla muka ?
        2% kannatuksella? heh heh
        Vaikka olisi 10 kertainen; 20 %, mutta käyttäytyminen vain muita mollaten?
        Ei suuret sanat suuta halkaise!

        Nousi verenpaineet niin korkealle, että tuli kirjoitusvirhe. Pahoittelen! Kyllä Perussuomalaiset voivat pistää kepulle kapuloita rattaisiin. Kepun omat kapulat kun tuntuvat olevan sikin sokin vieraiden naisten helmojen alla.


      • JKa
        H-siivet havisevat kirjoitti:

        Nousi verenpaineet niin korkealle, että tuli kirjoitusvirhe. Pahoittelen! Kyllä Perussuomalaiset voivat pistää kepulle kapuloita rattaisiin. Kepun omat kapulat kun tuntuvat olevan sikin sokin vieraiden naisten helmojen alla.

        VempelKolli oli nuolemassa haavojaan. Näyttää toipuneen jo.
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000019&posting=22000000007431416
        ja
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000019&posting=22000000007440330#22000000007440330


      • nuoli haavojaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe