Olen tässä miettinyt että moniko oikeasti on Jumalan kutsuma profeetta ja nämä jotka tappelevat Suomen profeetan tittelistä niin miten käy niiden Jotka itsensä julistavat Suomen profeetaksi ja sitten kun totuus paljastuu ja se astuu esiin niin mikä on näiden "profeettojen" palkka niinkö häpeän lisäksi ?
Profeettoja
10
55
Vastaukset
- Anonyymi
Meitä kutsuttuja profeettoja on kaksi eikä siitä tittelistä tarvitse taistella.
Sitten kun totuus paljastuu, niin palkka on oleva suuri ja oikeudenmukainen.
Kaikki vastustajani joutuvat häpeään.Jobinpostia
8.8.2017 21:40
Ilm.16:11. Biblia (1776). Ja pilkkasivat taivaan Jumalaa kipuinsa ja haavainsa tähden, ja ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi?
--------------------------------------------------------------------------------------
"...ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi? "
........
Herran rauhaa ja armoa !
...................................................
Johanneksen ilmestys 16
10. Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa
11. ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.
........
JUMALA VAATII PARANNUSTA - SILLÄ - JOS EI PARANNUSTA TAPAHDU - NIIN...
ONNETTOMUUS KOHTAA - NIITÄ PENSEITÄ - JOTKA ITSE ITSENSÄ KOROTTANEET...
SAMAT - Raamatun - SÄÄNNÖT KAIKILLE...
........
JEREMIA 23
30. Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
31. Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
32. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.- Anonyymi
Jumalalla ei ole salaisia piiloprofeettoja. Jumalan antamat profeetat ovat olleet Valkeudessa, eivät paholaisen pimentokomeroissa.
Olkaapa hyvät, ja tulkaa esille. Jos ette uskalla kertoa, te sepitätte vain satuja.
Lapset uskovat joulupukkiin, aikuiset eivät! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalalla ei ole salaisia piiloprofeettoja. Jumalan antamat profeetat ovat olleet Valkeudessa, eivät paholaisen pimentokomeroissa.
Olkaapa hyvät, ja tulkaa esille. Jos ette uskalla kertoa, te sepitätte vain satuja.
Lapset uskovat joulupukkiin, aikuiset eivät!Jaa, vähän niinkuin Elia, eli ei ollut missään luolassa piilossa vaan jatkuvasti kaikkien keskellä omalla nimellään.
Paholaisen pimentokomeroista huudellaan niitä eksyttäviä opetuksia, juuri niin kuin näytät mallia.
Ethän voi olla siellä komerossasi piilossa, joten, Olkaapa hyvä ja tulkaa esille.
Jos ette uskalla kertoa, te sepitätte vain satuja, kuten sinun kirjoituksestasi huomaa.
Onkohan sinun aika ostaa ymmärrystä?
- Anonyymi
Ei tarvita mitään ennusteita, raamatussakin näin meinataan
- koska elämän siemen on jokaisessa ihmisessä ja kohtalomme kyllä tiedämme tajuamme, maalisuus on vain yksi askel ns. elämässä - Anonyymi
Joku nimetön kirjoittaa:
"Meitä kutsuttuja profeettoja on kaksi eikä siitä tittelistä tarvitse taistella.
Sitten kun totuus paljastuu, niin palkka on oleva suuri ja oikeudenmukainen.
Kaikki vastustajani joutuvat häpeään."
Raamatussa, Ilmesyskirjassa on kyllä ilmoitettu kahdesta todistajasta, jotka profetoivat vihan ajassa. Ilmestyrkirja 11. luvussa.
Nämä nimettömät, jotka väittävät että ovat ne kaksi, ja jopa titteliä havittelevat, keitä he ovat? Parhaimmillaan trolleja, netissä. Ja vieläpä palkankin toivossa ovat?
Kukaan ei tuollaisia satuja usko!- Anonyymi
Kyllä tällä palstalla on trollejakin, Tuossa hetki sitten trollaili yksi nimimerkillä Aito profeetta.
Palkkapyyntöjä ei ole näkynyt, joten lopeta se satuilusi.
- Anonyymi
Ikävää, että lähes joka ketjussa täälä, vaikk oisi hyvääkin asiaa, aina tietyt häiriköt tulee raakkumaan ja sotkemaan. Kyllä Paavalin tällaisen ongelman tunnisti ja opetti Timoteustakin ja Tiitusta, että karttaisivat niitä, joilla on pelkkä väittelyn- ja riidanhalu
Pitää tunnistaa ja jättää sellaset tyypit omaan oloonsa ja tietty herran haltuun.
Sanoohan sananlaskukin: ettei pidä seurustella kiukkuisen kanssa.
no, kukin taaplaa tyylillään!! - Anonyymi
kysysin kutenkin, viitaten Jeesuksen sanoihin "Joka on minua on lähellä tulta"
Kuinka lähellän tatä tultabolette päättänyt selvityä. toki järkevinä iimisinä ymmärrätte tulen tarusessa teihin se tzappaa lapsennekin.
Se Suomen porfetiasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452817Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen422815Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232598Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3261654- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191884Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99681