Profeettoja

Anonyymi

Olen tässä miettinyt että moniko oikeasti on Jumalan kutsuma profeetta ja nämä jotka tappelevat Suomen profeetan tittelistä niin miten käy niiden Jotka itsensä julistavat Suomen profeetaksi ja sitten kun totuus paljastuu ja se astuu esiin niin mikä on näiden "profeettojen" palkka niinkö häpeän lisäksi ?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meitä kutsuttuja profeettoja on kaksi eikä siitä tittelistä tarvitse taistella.
      Sitten kun totuus paljastuu, niin palkka on oleva suuri ja oikeudenmukainen.
      Kaikki vastustajani joutuvat häpeään.

      • Jobinpostia
        8.8.2017 21:40

        Ilm.16:11. Biblia (1776). Ja pilkkasivat taivaan Jumalaa kipuinsa ja haavainsa tähden, ja ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi?

        --------------------------------------------------------------------------------------

        "...ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi? "

        ........

        Herran rauhaa ja armoa !
        ...................................................

        Johanneksen ilmestys 16

        10. Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa
        11. ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.

        ........

        JUMALA VAATII PARANNUSTA - SILLÄ - JOS EI PARANNUSTA TAPAHDU - NIIN...

        ONNETTOMUUS KOHTAA - NIITÄ PENSEITÄ - JOTKA ITSE ITSENSÄ KOROTTANEET...

        SAMAT - Raamatun - SÄÄNNÖT KAIKILLE...

        ........

        JEREMIA 23

        30. Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
        31. Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
        32. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.


      • Anonyymi

        Jumalalla ei ole salaisia piiloprofeettoja. Jumalan antamat profeetat ovat olleet Valkeudessa, eivät paholaisen pimentokomeroissa.

        Olkaapa hyvät, ja tulkaa esille. Jos ette uskalla kertoa, te sepitätte vain satuja.

        Lapset uskovat joulupukkiin, aikuiset eivät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalalla ei ole salaisia piiloprofeettoja. Jumalan antamat profeetat ovat olleet Valkeudessa, eivät paholaisen pimentokomeroissa.

        Olkaapa hyvät, ja tulkaa esille. Jos ette uskalla kertoa, te sepitätte vain satuja.

        Lapset uskovat joulupukkiin, aikuiset eivät!

        Jaa, vähän niinkuin Elia, eli ei ollut missään luolassa piilossa vaan jatkuvasti kaikkien keskellä omalla nimellään.

        Paholaisen pimentokomeroista huudellaan niitä eksyttäviä opetuksia, juuri niin kuin näytät mallia.
        Ethän voi olla siellä komerossasi piilossa, joten, Olkaapa hyvä ja tulkaa esille.
        Jos ette uskalla kertoa, te sepitätte vain satuja, kuten sinun kirjoituksestasi huomaa.

        Onkohan sinun aika ostaa ymmärrystä?


    • Anonyymi

      Ei tarvita mitään ennusteita, raamatussakin näin meinataan
      - koska elämän siemen on jokaisessa ihmisessä ja kohtalomme kyllä tiedämme tajuamme, maalisuus on vain yksi askel ns. elämässä

    • Anonyymi

      Joku nimetön kirjoittaa:

      "Meitä kutsuttuja profeettoja on kaksi eikä siitä tittelistä tarvitse taistella.
      Sitten kun totuus paljastuu, niin palkka on oleva suuri ja oikeudenmukainen.
      Kaikki vastustajani joutuvat häpeään."

      Raamatussa, Ilmesyskirjassa on kyllä ilmoitettu kahdesta todistajasta, jotka profetoivat vihan ajassa. Ilmestyrkirja 11. luvussa.

      Nämä nimettömät, jotka väittävät että ovat ne kaksi, ja jopa titteliä havittelevat, keitä he ovat? Parhaimmillaan trolleja, netissä. Ja vieläpä palkankin toivossa ovat?
      Kukaan ei tuollaisia satuja usko!

      • Anonyymi

        Kyllä tällä palstalla on trollejakin, Tuossa hetki sitten trollaili yksi nimimerkillä Aito profeetta.
        Palkkapyyntöjä ei ole näkynyt, joten lopeta se satuilusi.


    • Anonyymi

      Ikävää, että lähes joka ketjussa täälä, vaikk oisi hyvääkin asiaa, aina tietyt häiriköt tulee raakkumaan ja sotkemaan. Kyllä Paavalin tällaisen ongelman tunnisti ja opetti Timoteustakin ja Tiitusta, että karttaisivat niitä, joilla on pelkkä väittelyn- ja riidanhalu
      Pitää tunnistaa ja jättää sellaset tyypit omaan oloonsa ja tietty herran haltuun.
      Sanoohan sananlaskukin: ettei pidä seurustella kiukkuisen kanssa.

      no, kukin taaplaa tyylillään!!

    • Anonyymi

      kysysin kutenkin, viitaten Jeesuksen sanoihin "Joka on minua on lähellä tulta"
      Kuinka lähellän tatä tultabolette päättänyt selvityä. toki järkevinä iimisinä ymmärrätte tulen tarusessa teihin se tzappaa lapsennekin.
      Se Suomen porfetiasta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe