Kärsimyskukka

Anonyymi

Hei!
Onko kukaan saanut ahdistukseen apua kärsimyskukkauutteesta? Ostin eilen apteekista sedix nimistä ilman reseptiä saatavaa valmistetta ja otin illalla yhden ja huomasin selvästi rauhoittavan vaikutuksen jo siitä. Pitäisi auttaa henkiseen stressiin ja jännittäviin tilanteisiin. Saisikohan tällä paniikkioireita myös kuriin?
Kertokaa jos jollain kokemusta?

5

3729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse käytän Sedixiä rauhoittamaan. Itselläni kyllä toimii paniikkihäiriössäkin. Mutta varmaan voi olla yksilöllistä. Itse otan kaksi tabua heti kun alkaa tuntua ”siltä”.

• Anonyymi

Luontaistuotteet voi sisältää mitä vain raskasmetalleista ja hyönteis- ja kasvintorjuntamyrkyistä lähtien.
      En koskisi pitkällä tikullakaan moiseen roskaan.

• Anonyymi

Mulla on niitä tippoina. Otan muutaman tarvittaessa,
      ja kyllä yrteissä on tehoa. Ovat puhtaita ja tutkittuja tuotteita.
      Ilman haittavaikutuksia, joita on lähes joka kemiallisessa lääkkeessä.
      Annostuksia ei kannata ylittää, kuten ei missään muussakaan.

• Anonyymi

On hyödyllinen ja pieni rentouttava vaikutus havaittavissa, kukkauute ei kuitenkaan taltuta mitään tunnemyrskyjä, kuten jotkut rauhoittavat reseptilääkkeet.

• Anonyymi

Noiden luontaislääkkeiden kanssa on oltava varovainen, jos käyttää jotain reseptivalmistetta. Kaikki eivät sovi yhteen keskenään.
      Esim. Sedixiä ei pitäisi käyttää ainakaan rauhoittavien lääkkeiden kanssa samaan aikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      23
      3690
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2702
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2260
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2241
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1709
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1519
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1491
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1221
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1184
    Aihe