Kuinka moni malttaa ajaa moottorin "sisään" kunnolla?
Pari tuntia täytyisi ajaa alle puolella kaasulla.
Moottorin "sisäänajo"?
17
109
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllå mä maltoin. Meillä on niin pieni vene että 6-hp liikutti sitå riittävästi puolellakin kaasulla, etenkin kun kotireititkin piti kartasta opiskella. Sen jälkeen kaikki koneet olleet kåytettyjä niin että.sisåänajoanei ole tarvittu.
- Anonyymi
Aika harva, katsokaa miten lähdetää laitureista, käyntiin, ulos ja hanat kaakkoon, ei varmasti mene ohjekirjan neuvoilla😋
- Anonyymi
Mistä näkee että nillä on ajettu alle 2 h ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse pitää älytä katsoa kellosta aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse pitää älytä katsoa kellosta aika.
Mistä kellosta näkee paljonko naapurin koneessa on ajotunteja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelinkin laajemmin koskien käytettyjä koneita, kyllä niitäkin olisi hyvä hieman lämmitellä ennen kuorman lksäystä. Mitä isompi kone, sen enemmän se kärsii typeryyksien käsissä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä kellosta näkee paljonko naapurin koneessa on ajotunteja?
No naapurin kellosta ja kyllä näet omastasikin jos sulla on tosi älykello mut tyhmille niitä ei edes myydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelinkin laajemmin koskien käytettyjä koneita, kyllä niitäkin olisi hyvä hieman lämmitellä ennen kuorman lksäystä. Mitä isompi kone, sen enemmän se kärsii typeryyksien käsissä....
Tämä totta. Monella tapana lyödä kone käyntiin ja saman tien kaasu pohjaan. Järjetöntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No naapurin kellosta ja kyllä näet omastasikin jos sulla on tosi älykello mut tyhmille niitä ei edes myydä.
Kyllä niitä myydään kenelle taliaivolle tahansa, myös sinulle, kunhan maksukykyä löytyy tai edes luottoa.
- Anonyymi
Nykyään saa naisen valmiiksi sisään ajettuna.
- Anonyymi
Mutta mitä eroa on sisään ajetulla ja sisäänajetulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mitä eroa on sisään ajetulla ja sisäänajetulla?
Siinäpä sulle miettimistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä sulle miettimistä
Mietimme sitä täällä oikein porukalla.
- Anonyymi
Olen sopinut sopinut sisäänajon aina myyjän hoidettavaksi.
- Anonyymi
Kun ostaa veneen tai auton joka on ollut esittelykäytössä niin se on varmasti tosi hyvin sisään ajettu...
- Anonyymi
Sama, ostan sisäänajon aina palveluna. En uskalla ryhtyä itse tällaisiin, voi mennä takuu, hajota ja joutua hankaluuksiin.
- Anonyymi
Voiko moottoria ajaa ajokoiralla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä712388Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711460Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2551425- 831252
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3801222Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3441156