Minä ja 2 M

Anonyymi

Olen jo jonkin aikaan fantasioinut ryhmäseksistä kahden (tai kolmen) miehen kanssa. Itse olen naimisissa oleva 38 v perheenäiti. Kroppa ei ole ihan fitissä ja ylipainoa on jonkin verran. Olen ihan nätti, koulutettu ja asiallinen. Tämä ryhmäseksi, peppupano, tuplayhdyntä on alkanut kiehtomaa minua enemmän. Salaa näitä liittoni ulkopuolella haluaisin kokeilla. On vain vaikea löytää kokoonpanoa, jossa meillä kaikilla olisi kemiaa, halukkuutta ja kohteliaita ajatuksia toisia kohtaan. Luottamuksella tietenkin. Etelä-Suomessa asun, pieni välimatkakaan ei ole ongelma. Onko palstalla asiallisia, ystävällisiä, toimeentulevia, terveitä ja kohteliaita (40 ) kaveruksia, jotka ehkä etsivät samantyylistä?

14

1115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten sinuun saa yhteyttä?

    • Kyllähän meitä täälä on. KIK ripa987654 tuone yhteyttä niin suunnitellaan

    • Anonyymi

      Voisin auttaa sua..olemme vuosia harrastaneet lähinnä kolmansia ja tapaillut myös yksin miehiä. Mieheni aisuri henkeen ja vereen, tuttuja miehiä useampi myös kaveruksia joiden kanssa yhtynyt useamman kerran. Ovat luotettavia ja ottavat naisen tarpeet huomioon koko yhdynnän ajan😊 Terkuin Hellu

      • Anonyymi

        Jopa oli komenti..ei kaikki muumit ole kyllä laaksossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa oli komenti..ei kaikki muumit ole kyllä laaksossa.

        Varsinkaan tällä perheellisellä äidillä joka tyrkyttää itseään rahasta.
        Eikö omaa miestä enää kiinnosta sadan kilon siika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkaan tällä perheellisellä äidillä joka tyrkyttää itseään rahasta.
        Eikö omaa miestä enää kiinnosta sadan kilon siika

        Moni valmis avustaa rahallisesti varattua naista eikä ylipaino haittaa jos tykkkää aidosti seksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkaan tällä perheellisellä äidillä joka tyrkyttää itseään rahasta.
        Eikö omaa miestä enää kiinnosta sadan kilon siika

        Hhhmmm... Missä kohtaa olen pyytänyt vastineeksi rahaa? Voitko osoittaa tekstistäni sen kohdan, kun itse en löydä?
        Ja ottajia on kyllä ollut, anteeksi nyt vaan.
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hhhmmm... Missä kohtaa olen pyytänyt vastineeksi rahaa? Voitko osoittaa tekstistäni sen kohdan, kun itse en löydä?
        Ja ottajia on kyllä ollut, anteeksi nyt vaan.
        Ap

        Edelleen miten sinuun saa yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen miten sinuun saa yhteyttä?

        ilonainen1 at gmail. com kerrothan asiallisesti taustastasi ja ajatuksistasi.


    • Anonyymi

      Hei, mielenkiintoinen aloitus. Olen 50:nen
      Paremmalla puolella ja kokemusta monenlaisista tilanteista. Tuo kimppa-asia olisi hieno toteuttaa. Olemme pääkaupunki seudulta. Eli kaksi ukkoa olisi valmiit toteuttamaan tuon.

      • Anonyymi

        Jos 24cm ja 22cm 5kymppiset kaverit kiinnostaa niin ota yhteyttä.


      • Anonyymi

        Hei
        Haluatteko kertoa enemmän. Minulle voi laittaa viestiä sähköpostiin: ilonainen1 at gmail. com


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe