Yle herkuttelee hallituksen erolla

Anonyymi

Jokaisessa uutis- ja ajankohtaisohjelmassa Yle herkuttelee hallituksen mahdollisella erolla.
Eroaako hallitus, kysyy juontaja. Onhan se mahdollista, sanoo asiantuntija. Ja voihan hallitus erota vaikka Orpon ja Halla-ahon härskeissä unissa.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin tekevät kaikki mediat. Eilen Alfa suorassa lähetyksessä jo kertoi dramaattisesti homman olevan seis, hiukan tarkistusta vaille.

      • Anonyymi

        Alfa on persujen oma kanava,boikotoin!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alfa on persujen oma kanava,boikotoin!!

        Minäkin boikotoin kaikkia vihervasemmiston mediaa, mainostuotteita yms ja olen laittanut välini poikki kaikkien sellaisten tuttavien kanssa, jotka kehtaavat sanoa äänestävänsä hallituspuolueita. Onneksi niitä ei ole ollut montaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin boikotoin kaikkia vihervasemmiston mediaa, mainostuotteita yms ja olen laittanut välini poikki kaikkien sellaisten tuttavien kanssa, jotka kehtaavat sanoa äänestävänsä hallituspuolueita. Onneksi niitä ei ole ollut montaa.

        Vaikeaa on sinunkin elämäs kun pitää välitkin laittaa poikki jos ei kaveripiirisi kannata persuja!!! Parempi kun elät ihan ypöyksin sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeaa on sinunkin elämäs kun pitää välitkin laittaa poikki jos ei kaveripiirisi kannata persuja!!! Parempi kun elät ihan ypöyksin sitten.

        Persut ei ole synonyymi hallitusvastaisuudelle saati oppositiolle.
        Vai onko meillä jo kakspuoluejärjestelmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeaa on sinunkin elämäs kun pitää välitkin laittaa poikki jos ei kaveripiirisi kannata persuja!!! Parempi kun elät ihan ypöyksin sitten.

        Missä kohtaa sanoin olevani persu? Toisekseen elän parisuhteessa perhe elämää ja harrastukseni sekä työni ovat sosiaalisia ja ystäväpiirini on runsas.
        Minulla on siis varaa valita fiksumpi seura lähelleni.
        Tuntuu, että projisoit omaa elämän tilannettasi muihin.
        Kommentistasi myös paljastuu neuvostomielinen ajatustapa. "Jos et kannata ideologiaamme olet yksin"
        Ehkä tuossa ajatustavassa korostuu se seikka miksi nykyinen hallitus on enemmän jakanut kansaa, kun sivistysvaltioissa sitä pitäisi yhdistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa sanoin olevani persu? Toisekseen elän parisuhteessa perhe elämää ja harrastukseni sekä työni ovat sosiaalisia ja ystäväpiirini on runsas.
        Minulla on siis varaa valita fiksumpi seura lähelleni.
        Tuntuu, että projisoit omaa elämän tilannettasi muihin.
        Kommentistasi myös paljastuu neuvostomielinen ajatustapa. "Jos et kannata ideologiaamme olet yksin"
        Ehkä tuossa ajatustavassa korostuu se seikka miksi nykyinen hallitus on enemmän jakanut kansaa, kun sivistysvaltioissa sitä pitäisi yhdistää.

        "Tuntuu, että projisoit omaa elämän tilannettasi muihin. "

        Minulla sentään on ihmissuhteita, toisinkuin sinulla jos kerran pistät poikki ne joiden kanssa ei poliittinen mielipide täsmää sinun mielipiteesi kanssa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuntuu, että projisoit omaa elämän tilannettasi muihin. "

        Minulla sentään on ihmissuhteita, toisinkuin sinulla jos kerran pistät poikki ne joiden kanssa ei poliittinen mielipide täsmää sinun mielipiteesi kanssa!

        Luetun ymmärtämisessä vikaa?
        Edellä mainitsit politikoivasi "persuohjelmia"
        Yhtälailla sinä myös ohessa valitset seurasikin samoin periaattein.
        Kirjoitin edellä, että minulla on oikeus valita fiksu ystäväpiiri ja laaja sellainen onkin. Pois joukosta takakireet ideologistit, joilla ei ole ihmissuhteille mitään annettavaa.


    • Anonyymi

      Luuseri-Kepulit roikkuvat kaikin keinoin hillotolpassaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe