Naista viesti vaihtoon, vaihtelua kun runkkaa

Kiinnostaako naista vaihtaa viestejä. Kuumia kiihottavia. Tylsää yksin touhuta, tämä korona aika vielä kun ei iholle ole päässyt.

245

3005

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei Jor-kki😗 olemme joskus viestitteleet..jos muistat. Olen parturi kampaaja varattu vaalea nainen, tykkään sooloilla samalla kun viestitellään ja kiihotetaan toisiamme orgasmiin saakka😗 Terkuin Heli ps. Juuri nyt töissä.

      • Anonyymi

        Hei Heli, saat mullekkin lirkutella ja fantasioita.


      • Anonyymi

        Parturi kampaajat sexsyjä


    • Anonyymi

      Ymmärrät varmaan sisällön..ettei tule samanlaista kuin joskus aiemmin.. tiedät kuiteskin minut..

    • Anonyymi

      Jos tunnistit niin älä paljasta liikaa vain sinä tiedät totuuden.. Heli

      • Etelä Suomi. Puskurit on 😍


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Etelä Suomi. Puskurit on 😍

        Kyllä Etelä..puskurit? Ymmärän myös sotkun jälkeen jos vastaus ei😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Etelä..puskurit? Ymmärän myös sotkun jälkeen jos vastaus ei😗

        Haluan kyllä... Sotkua feikkejä sekaannusta... No kaikenlaista


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Etelä Suomi. Puskurit on 😍

        Ällöä


    • Anonyymi

      💓👄👄

      • 👄🛌❤️🤔


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        👄🛌❤️🤔

        Huomenta😗 oletko töissä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta😗 oletko töissä?

        Moi. Töissä olen. Sinä🤔


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Moi. Töissä olen. Sinä🤔

        Samoin työn tohinassa🤒


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin työn tohinassa🤒

        Kotona ☺️


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kotona ☺️

        Aamu kahvilla kotona😗


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kotona ☺️

        Hei mussukkani😗 sory oon vapaalla, juuri sängyssä olet ilmeisesti töissä. Tiedän et loukkaannu jos rakastelen toisen kanssa nyt👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei mussukkani😗 sory oon vapaalla, juuri sängyssä olet ilmeisesti töissä. Tiedän et loukkaannu jos rakastelen toisen kanssa nyt👄

        Hei Heli, haluatko lisää miehiä joiden kanssa vaihdella viestejä? Fantasioin kyrpä kovana partukampaajasta joka leikkaisi lyhyessä hameessa. Siitä kuinka jäisin kiinni runkkaamisesta parturikäynnin aikana. Miten matka jatkuisi siitä takahuoneeseen ja parturin märkään vittuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei mussukkani😗 sory oon vapaalla, juuri sängyssä olet ilmeisesti töissä. Tiedän et loukkaannu jos rakastelen toisen kanssa nyt👄

        Onko saatu 🤪


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Onko saatu 🤪

        Hei ihastukseni😗 sisko tuli juuri kylään yllättäen minut..olin juuri laittamassa viestiä kaverille.. sisko kysyi olinko palannut yhteyteen sun kanssa.. ihmetteli kyllä yhtä asiaa miksi..ymmärsi kuiteski kaiken kokeman jälkeen💓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei ihastukseni😗 sisko tuli juuri kylään yllättäen minut..olin juuri laittamassa viestiä kaverille.. sisko kysyi olinko palannut yhteyteen sun kanssa.. ihmetteli kyllä yhtä asiaa miksi..ymmärsi kuiteski kaiken kokeman jälkeen💓

        Hei. Sait vieraan. Yhdessä vappu bileet 🤔😁 Kaikkea koettu kyllä 😳🥳🤣


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Hei. Sait vieraan. Yhdessä vappu bileet 🤔😁 Kaikkea koettu kyllä 😳🥳🤣

        Hyvää Vapun jatkoa sinulle😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää Vapun jatkoa sinulle😗

        Sinulle myös 🥳😚 Grilli kuumana ja sauna lämpenee


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Sinulle myös 🥳😚 Grilli kuumana ja sauna lämpenee

        Söimme juuri jäätelö tuutit..imeskelin kielellä, siskoni kysyi fantasionko sinusta samalla😗 en voinut narrata..nuolin fantasioissa sun ihanan kuumaa kalusi terskaa..aih oli hyvää😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Söimme juuri jäätelö tuutit..imeskelin kielellä, siskoni kysyi fantasionko sinusta samalla😗 en voinut narrata..nuolin fantasioissa sun ihanan kuumaa kalusi terskaa..aih oli hyvää😗😗

        😳😋🤪💋👅 oihhh
        Minä äsken munkin päältä sokeria imin....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Söimme juuri jäätelö tuutit..imeskelin kielellä, siskoni kysyi fantasionko sinusta samalla😗 en voinut narrata..nuolin fantasioissa sun ihanan kuumaa kalusi terskaa..aih oli hyvää😗😗

        Täällä kylmä, ulkona toppatakki päällä ei jäätelöä kyllä ...vilu


    • Anonyymi

      I'M CUMMIN!

    • Olis pussit täynnä 😁

      • Anonyymi

        Pukilla vai?


      • Anonyymi

        Sisko kylässä fantasioimme sinusta 😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sisko kylässä fantasioimme sinusta 😗

        Saunaan olen menossa😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisko kylässä fantasioimme sinusta 😗

        Millaisia fantasioita teillä on? Kuvaile siskoasi. Kiihottaisiko jakaa mies siskon kanssa?


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Saunaan olen menossa😘

        Kuumia löylyjä😗 Lämmin keli saa eroottiseksi..toivon myös sisko lähtee mukaan huoneeseeni illan päätteeksi jos tahdot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuumia löylyjä😗 Lämmin keli saa eroottiseksi..toivon myös sisko lähtee mukaan huoneeseeni illan päätteeksi jos tahdot.

        Nautin löylyistä aina😄
        Tekee kovasti mieli 😋
        Tahdon teitä.... Molempia jos....💋💋👅👅🤤🤤 Vain🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia fantasioita teillä on? Kuvaile siskoasi. Kiihottaisiko jakaa mies siskon kanssa?

        Tosiasiassa me naiset fantasioimme aivan samaan tapaan joka päivä, myös fantasioimme salaisia..miltä tuntuisi saada siskoa myös minkä näköinen herkku housuissa on😗😗 Sisko upea nainen myös eroottisella tavalla uskoisin..Värjänyt kutrinsa tummaksi myöskurvikas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiasiassa me naiset fantasioimme aivan samaan tapaan joka päivä, myös fantasioimme salaisia..miltä tuntuisi saada siskoa myös minkä näköinen herkku housuissa on😗😗 Sisko upea nainen myös eroottisella tavalla uskoisin..Värjänyt kutrinsa tummaksi myöskurvikas.

        Tykkäisittekö jos olisin sidottuna sängyssä teitä varten? Miten kiusaisitte minua? Miten käyttäisitte minua?


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nautin löylyistä aina😄
        Tekee kovasti mieli 😋
        Tahdon teitä.... Molempia jos....💋💋👅👅🤤🤤 Vain🥰

        Menin paniikkiin vain sinä mistä.. Luulin pikään myös olet loukkaantunut.kun tulit takaisin heti fantasioin ihanan kovaa panoa myös sisko mukana..isokin käsi mahtuu kummankin sisälle kun ottaa aikaa venyttelyyn/ esileikkiin..😗Varmasti tykkäisit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menin paniikkiin vain sinä mistä.. Luulin pikään myös olet loukkaantunut.kun tulit takaisin heti fantasioin ihanan kovaa panoa myös sisko mukana..isokin käsi mahtuu kummankin sisälle kun ottaa aikaa venyttelyyn/ esileikkiin..😗Varmasti tykkäisit.

        Kiirettä ollut ja meni tilanteet sekavaksi silloin jos rauhallisempaa olisi nyt, sinä mielessä ollut kyllä 😘 Minä kärsivällinen kyllä ja nautin antaa nautintoo 😛 tykkään kyllä 💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisittekö jos olisin sidottuna sängyssä teitä varten? Miten kiusaisitte minua? Miten käyttäisitte minua?

        Tykään nainen voi rentoutua saada rajujakin orkkuja jos mies pitää kiinni 😗


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kiirettä ollut ja meni tilanteet sekavaksi silloin jos rauhallisempaa olisi nyt, sinä mielessä ollut kyllä 😘 Minä kärsivällinen kyllä ja nautin antaa nautintoo 😛 tykkään kyllä 💋

        Luin viestisi kiitos sanotaan kärsivällisyys plkitaan 😗 nyt tulisilla hiilillä kun tätä iltaa mietin. Vähän jopa pelottaa mut samalla olen kiihottunut tulevasta kokemuksesta teidän kanssa. TIedän ei ole syytä en ole mustan kipeä siskosta haluan myös nauttia teistä rauhassa😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luin viestisi kiitos sanotaan kärsivällisyys plkitaan 😗 nyt tulisilla hiilillä kun tätä iltaa mietin. Vähän jopa pelottaa mut samalla olen kiihottunut tulevasta kokemuksesta teidän kanssa. TIedän ei ole syytä en ole mustan kipeä siskosta haluan myös nauttia teistä rauhassa😗

        Kärsivällinen olen kyllä...
        Kiirettä ei ole...
        Haluan teistä nauttia ja antaa hyvää nautintoa... 👅👅😛😛✊ Hitaasti nauttien...


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kärsivällinen olen kyllä...
        Kiirettä ei ole...
        Haluan teistä nauttia ja antaa hyvää nautintoa... 👅👅😛😛✊ Hitaasti nauttien...

        Olet ihana😊 Haluan sinun laista miestä kaveriksi meille tekee mieli..ihana kun haluat antaa nautintoa olemme sen tarpeessa🤗 nyt vessassa sormetan par aikaa..siru olo huoneessa, tiedän myös lukee viestimme..aaah kiihottaa


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kärsivällinen olen kyllä...
        Kiirettä ei ole...
        Haluan teistä nauttia ja antaa hyvää nautintoa... 👅👅😛😛✊ Hitaasti nauttien...

        voi kun saisin imeä sun ihanaa jäykkää kyrpääsi aah panen sormella nyt rajusti 😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        voi kun saisin imeä sun ihanaa jäykkää kyrpääsi aah panen sormella nyt rajusti 😗😗

        Saisit imee... Puristelen tissejä... Koskettaa kosteaa märkää jossa kova klit..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana😊 Haluan sinun laista miestä kaveriksi meille tekee mieli..ihana kun haluat antaa nautintoa olemme sen tarpeessa🤗 nyt vessassa sormetan par aikaa..siru olo huoneessa, tiedän myös lukee viestimme..aaah kiihottaa

        Pitkään ja hartaasti kun molempia maistaa 👅 koskettaa tuntea.. miten kosteaa märkää makeaa 😛👅😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Saisit imee... Puristelen tissejä... Koskettaa kosteaa märkää jossa kova klit..

        Olet rakas😊 voiko tollaisi miehiä olla missään.pimppini ruiskii nesteitä tosi paljon en muista milloin viimeksi🤗jalkani levällään aih eii miten hyvää tekee oispa sun kyrpä sisälläni😗😗😗😗😗siru katsoisi myös sormettaisi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet rakas😊 voiko tollaisi miehiä olla missään.pimppini ruiskii nesteitä tosi paljon en muista milloin viimeksi🤗jalkani levällään aih eii miten hyvää tekee oispa sun kyrpä sisälläni😗😗😗😗😗siru katsoisi myös sormettaisi..

        Saatte minusta toisen miehen. Siru katselisi sylissäni. Sormetaisi itseään kova kyrpäni vitussaan. Nussisin kovaa. Puristelisin rintoja. Nauttisiko siru?Orkuista parien vaihto. Saisitte kunnolla spermaa sisällenne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet rakas😊 voiko tollaisi miehiä olla missään.pimppini ruiskii nesteitä tosi paljon en muista milloin viimeksi🤗jalkani levällään aih eii miten hyvää tekee oispa sun kyrpä sisälläni😗😗😗😗😗siru katsoisi myös sormettaisi..

        Saisit ruiskii ja minä kieltä suuta vain antaisin ja nauttisin nesteestä 😛👅😋🤤 herkullista namiiiii yhä lisää ja lisää herkullista 🤤😋👅😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Saisit ruiskii ja minä kieltä suuta vain antaisin ja nauttisin nesteestä 😛👅😋🤤 herkullista namiiiii yhä lisää ja lisää herkullista 🤤😋👅😛

        Haittaako jos toinen mies mukana myös kulta..😗Kerroin sirullepäivällä meidän vanhoista viesteistä hän luki kaikki viestit oli vieläkin innoissaan myös susta. Hänkin oli sitä mieltä et tapaisin sut oikeesti osaisit ottaa mut kunnollam nyt kahdelle olisi omat tarjolla😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haittaako jos toinen mies mukana myös kulta..😗Kerroin sirullepäivällä meidän vanhoista viesteistä hän luki kaikki viestit oli vieläkin innoissaan myös susta. Hänkin oli sitä mieltä et tapaisin sut oikeesti osaisit ottaa mut kunnollam nyt kahdelle olisi omat tarjolla😋

        Tiedät ettei haittaa minua... Nautintoa molemmille... 😁😘


      • Anonyymi

        Niin on "Helilläkin", vanhalla tyttöilijällä.
        Kyseinen tyyppi on roikkunut kaikissa mahdollisissa keskusteluissa viimeisen kuukauden aikana.
        Jäädessään kiinni hän aloittaa ilkeyksien heittelyn ja paljastajansa mustamaalaamisen.
        Jos olet mukana juonessa, niin jatka ihmeessä.
        Muussa tapauksessa, älä jatka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet rakas😊 voiko tollaisi miehiä olla missään.pimppini ruiskii nesteitä tosi paljon en muista milloin viimeksi🤗jalkani levällään aih eii miten hyvää tekee oispa sun kyrpä sisälläni😗😗😗😗😗siru katsoisi myös sormettaisi..

        Tuskin sulla ruiskii enää mikään.


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tiedät ettei haittaa minua... Nautintoa molemmille... 😁😘

        Tiedän ihana..😗en kai ole kertonut myös siskoksina oltu avoimia aina.ystävystyimme nuorena vanhemman miehen kanssa ja hän kävi meillä aina kun oli maisemissa.Kerran tarjosimme alkoholia sanoi ei voi kieltäytyäa ja joimme jonkin verran ja hän jäi meille yöksi.Illan mittaan puhuimme myös seksistä ja päädyimme samaan sänkyyn ja siskooni keskelle ja pantiin miestävuorotellen. 3kertaa pantiin kimpassa..😍😍😍
        Muutimme ja mies jäi pois meidän tuttava piiristä, muistamme lämmöllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittaako jos toinen mies mukana myös kulta..😗Kerroin sirullepäivällä meidän vanhoista viesteistä hän luki kaikki viestit oli vieläkin innoissaan myös susta. Hänkin oli sitä mieltä et tapaisin sut oikeesti osaisit ottaa mut kunnollam nyt kahdelle olisi omat tarjolla😋

        Tulit sitten vaihdoinkin ulos kaapista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatte minusta toisen miehen. Siru katselisi sylissäni. Sormetaisi itseään kova kyrpäni vitussaan. Nussisin kovaa. Puristelisin rintoja. Nauttisiko siru?Orkuista parien vaihto. Saisitte kunnolla spermaa sisällenne.

        Hei kysyit suoraan.. Nauttisin kyllä 🥰t.siru


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Pitkään ja hartaasti kun molempia maistaa 👅 koskettaa tuntea.. miten kosteaa märkää makeaa 😛👅😋

        Vanhat sakat jonkun ikääntyvistä kasseista... yäk.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ihana..😗en kai ole kertonut myös siskoksina oltu avoimia aina.ystävystyimme nuorena vanhemman miehen kanssa ja hän kävi meillä aina kun oli maisemissa.Kerran tarjosimme alkoholia sanoi ei voi kieltäytyäa ja joimme jonkin verran ja hän jäi meille yöksi.Illan mittaan puhuimme myös seksistä ja päädyimme samaan sänkyyn ja siskooni keskelle ja pantiin miestävuorotellen. 3kertaa pantiin kimpassa..😍😍😍
        Muutimme ja mies jäi pois meidän tuttava piiristä, muistamme lämmöllä

        Onnellinen mies😁 Muistaa teidät koko loppu elämän 😘
        Nauttia ja katsoa toisen nautintoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on "Helilläkin", vanhalla tyttöilijällä.
        Kyseinen tyyppi on roikkunut kaikissa mahdollisissa keskusteluissa viimeisen kuukauden aikana.
        Jäädessään kiinni hän aloittaa ilkeyksien heittelyn ja paljastajansa mustamaalaamisen.
        Jos olet mukana juonessa, niin jatka ihmeessä.
        Muussa tapauksessa, älä jatka.

        Heli käynyt jo useammalla mihellä siinä todistusta 👺👺👺🕵️‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heli käynyt jo useammalla mihellä siinä todistusta 👺👺👺🕵️‍♂️

        Ja höpö höpö.


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Onnellinen mies😁 Muistaa teidät koko loppu elämän 😘
        Nauttia ja katsoa toisen nautintoo

        Oletko puutteessa, höpsötettävä vai piilohomo?
        Vai joku Ukko64:n sivupersoona, jolla hän huvittaa itseään?


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nautin löylyistä aina😄
        Tekee kovasti mieli 😋
        Tahdon teitä.... Molempia jos....💋💋👅👅🤤🤤 Vain🥰

        Hei Jor-kki😊 Viestittelet ilmeisesti tän miehen kaa, joka nimittelee meitä Ukko 64 ja Helluksi, Siruksi, Anneksi, en edes enää kaikkia muista💓 Oli ihanaa pitkään sun kanssa, emme ole vastanneet viimeisen ebisodin jälkeen siskoni kanssa viestein tälle sivustolle. Katsoin viestejä juuri jopa pelotti, sama huijaus näköjään jatkuu... tää sairas mies kopioi vanhoja viestejä joka aivan sairasta. Tiedät oikeesti mitä työkseni teen ja tapaan työssäni tälläisiä liian usein. Ps. Silti olet ollut ajatuksissani pävittäin👄👄👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Jor-kki😊 Viestittelet ilmeisesti tän miehen kaa, joka nimittelee meitä Ukko 64 ja Helluksi, Siruksi, Anneksi, en edes enää kaikkia muista💓 Oli ihanaa pitkään sun kanssa, emme ole vastanneet viimeisen ebisodin jälkeen siskoni kanssa viestein tälle sivustolle. Katsoin viestejä juuri jopa pelotti, sama huijaus näköjään jatkuu... tää sairas mies kopioi vanhoja viestejä joka aivan sairasta. Tiedät oikeesti mitä työkseni teen ja tapaan työssäni tälläisiä liian usein. Ps. Silti olet ollut ajatuksissani pävittäin👄👄👄

        🤪🤪🤪....
        Kuule Jorkki, joku on nyt vedättänyt sinua pitkään ja hartaasti.
        Hänellä meni housut vetelän puolelle, kun jäi täälläkin kiinni.
        Lue muita keskusteluja, ja huomaat että minä (nainen...) olen oikeassa.
        Sama kääpä tunkee joka väliin, vaikka käsketään pois. Pian hän etsii uutta koloa josta livahtaa takaisin.
        Sinänsä sitkeä tapaus, kun jaksaa yrittää aina uudelleen.
        Eikä usko, vaikka kehottaisi ystävällisesti tai kovemminkin lopettamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Jor-kki😊 Viestittelet ilmeisesti tän miehen kaa, joka nimittelee meitä Ukko 64 ja Helluksi, Siruksi, Anneksi, en edes enää kaikkia muista💓 Oli ihanaa pitkään sun kanssa, emme ole vastanneet viimeisen ebisodin jälkeen siskoni kanssa viestein tälle sivustolle. Katsoin viestejä juuri jopa pelotti, sama huijaus näköjään jatkuu... tää sairas mies kopioi vanhoja viestejä joka aivan sairasta. Tiedät oikeesti mitä työkseni teen ja tapaan työssäni tälläisiä liian usein. Ps. Silti olet ollut ajatuksissani pävittäin👄👄👄

        Sä olet eläkkeellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Jor-kki😊 Viestittelet ilmeisesti tän miehen kaa, joka nimittelee meitä Ukko 64 ja Helluksi, Siruksi, Anneksi, en edes enää kaikkia muista💓 Oli ihanaa pitkään sun kanssa, emme ole vastanneet viimeisen ebisodin jälkeen siskoni kanssa viestein tälle sivustolle. Katsoin viestejä juuri jopa pelotti, sama huijaus näköjään jatkuu... tää sairas mies kopioi vanhoja viestejä joka aivan sairasta. Tiedät oikeesti mitä työkseni teen ja tapaan työssäni tälläisiä liian usein. Ps. Silti olet ollut ajatuksissani pävittäin👄👄👄

        🥰PS tiedän kyllä joo.


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nautin löylyistä aina😄
        Tekee kovasti mieli 😋
        Tahdon teitä.... Molempia jos....💋💋👅👅🤤🤤 Vain🥰

        Kulta💓 Mieti tän kaverin vastausta tarkkaan, heti kun laitoin viestin sinulle. Vastaisiko koskaan nainen noin. Pakko todeta nykyään ilmistaan sairautta narssisti jossakin pahimmissa rikos epäilyissä kirjataan sen oikea muoto eli sykopaatti, josta luovuttiin vuosia sitten, myös käydään keskustelua sen uudelleen käyttöön otosta. Ihanaa kesää sinulle👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulta💓 Mieti tän kaverin vastausta tarkkaan, heti kun laitoin viestin sinulle. Vastaisiko koskaan nainen noin. Pakko todeta nykyään ilmistaan sairautta narssisti jossakin pahimmissa rikos epäilyissä kirjataan sen oikea muoto eli sykopaatti, josta luovuttiin vuosia sitten, myös käydään keskustelua sen uudelleen käyttöön otosta. Ihanaa kesää sinulle👄

        Sullahan on hei hienosti nämä psykiatriset termit hallussa:
        tsygoosi, narssisti, sykopaatti, skitsoafektiivinen..

        Mitä teitkään työksesi..?


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        🥰PS tiedän kyllä joo.

        Tää sun karvainen bimbosi on mies.
        Vanha ja höperö.

        Hän kiilaa muiden keskusteluihin päästäkseen runkkaamaan itseään.
        Yleensä hän esiintyy naisena, mutta on joskus itseään kehuvana miehenä. Kerran erehtyi esiintymään omana itsenään, kun ei muutakaan voinut. Oli tosi vittumainen tyyppi.

        Tietyt lukivirheet paljastavat hänet, vaikka tyyli vaihtelee ( ja ikä, kun täällä oikeat naiset haki seuraa, hän oli milloin 40-, milloin 45-vuotias ja varmaan vielä vanhempikin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulta💓 Mieti tän kaverin vastausta tarkkaan, heti kun laitoin viestin sinulle. Vastaisiko koskaan nainen noin. Pakko todeta nykyään ilmistaan sairautta narssisti jossakin pahimmissa rikos epäilyissä kirjataan sen oikea muoto eli sykopaatti, josta luovuttiin vuosia sitten, myös käydään keskustelua sen uudelleen käyttöön otosta. Ihanaa kesää sinulle👄

        Voi vanhaa miestä.
        En halua sinulle mitään pahaa.
        Tapasi toimia on yksinkertaisesti VÄÄRIN.
        Hakisit tukea jostain, vaikka Setasta.
        Oikeasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta💓 Mieti tän kaverin vastausta tarkkaan, heti kun laitoin viestin sinulle. Vastaisiko koskaan nainen noin. Pakko todeta nykyään ilmistaan sairautta narssisti jossakin pahimmissa rikos epäilyissä kirjataan sen oikea muoto eli sykopaatti, josta luovuttiin vuosia sitten, myös käydään keskustelua sen uudelleen käyttöön otosta. Ihanaa kesää sinulle👄

        Sinulla minun yhteystiedot jos haluat jutella 🤗


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Sinulla minun yhteystiedot jos haluat jutella 🤗

        Oma on asiasi, jos ja kun annat tämän jatkua.
        Lue nyt kuitenkin ketjuja esim. naisten itsetyydytykseen liittyen.
        Siellähän tämä skipataan useaan otteeseen.
        Huijari mikä huijari.


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Sinulla minun yhteystiedot jos haluat jutella 🤗

        Ps. Lupasi lähettää irti saksimansa pallit vaikkei osoitetta tiedäkään.
        Viesti poistui, niin kuin moni muukin hävyttömyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma on asiasi, jos ja kun annat tämän jatkua.
        Lue nyt kuitenkin ketjuja esim. naisten itsetyydytykseen liittyen.
        Siellähän tämä skipataan useaan otteeseen.
        Huijari mikä huijari.

        Jor-kkia on yritetty ennenkin varoitella, mutta hän ei halua uskoa totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kysyit suoraan.. Nauttisin kyllä 🥰t.siru

        Miten tykkäät että sinut otetaan? Kiihottaako sidonta, rankaisut, pyllypanot, entä hitaat viettelevät pitkät rakastelut vai kiivaat kiihkeät panot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jor-kkia on yritetty ennenkin varoitella, mutta hän ei halua uskoa totuutta.

        Joo, tämän käsityksen olen saanut.
        Kannattaisi lukea muitakin kuin omia keskusteluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tykkäät että sinut otetaan? Kiihottaako sidonta, rankaisut, pyllypanot, entä hitaat viettelevät pitkät rakastelut vai kiivaat kiihkeät panot?

        Naisen roolin vetäminen kiihottaa häntä.
        Juurikin roolin.
        Ei oikea nainen ole tuollainen, muut kuin alan ammattilaiset ja maksusta. Tämä lirkuttaa ja humisee ilmaiseksi.
        Häm häm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulta💓 Mieti tän kaverin vastausta tarkkaan, heti kun laitoin viestin sinulle. Vastaisiko koskaan nainen noin. Pakko todeta nykyään ilmistaan sairautta narssisti jossakin pahimmissa rikos epäilyissä kirjataan sen oikea muoto eli sykopaatti, josta luovuttiin vuosia sitten, myös käydään keskustelua sen uudelleen käyttöön otosta. Ihanaa kesää sinulle👄

        Psykopaattidiagnooseja tehdään kaiken aikaa.
        Termi on tänä päivänä täysin pätevä.
        Se on harvinainen, mutta todellinen luonnevika.
        Tuntuuko tutulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen roolin vetäminen kiihottaa häntä.
        Juurikin roolin.
        Ei oikea nainen ole tuollainen, muut kuin alan ammattilaiset ja maksusta. Tämä lirkuttaa ja humisee ilmaiseksi.
        Häm häm.

        Nimenomaan oikea nainen tunnistaa, ettei oikea nainen puhu noin... kuin maksusta. Teeskentelijä ei tunnu ymmärtävän, kuinka absurdia/teennäistä tarinaa tuottaa.

        Tässä on nyt jo kaksi ihan oikeaa naista, jotka toteavat:

        Ukko64:n tapa toimia (=huijata ihmisiä) on väärin ja sen aika tultava näkyväksi, kuten on tullutkin.

        Kai te miehet toivotte saavanne keskustella ihan aitojen, teesketelemättömien, todellisten naisten kanssa.. vai onko se edelleen ihan sama, kunhan saa mällit irtoamaan... Vai miten se menikään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulta💓 Mieti tän kaverin vastausta tarkkaan, heti kun laitoin viestin sinulle. Vastaisiko koskaan nainen noin. Pakko todeta nykyään ilmistaan sairautta narssisti jossakin pahimmissa rikos epäilyissä kirjataan sen oikea muoto eli sykopaatti, josta luovuttiin vuosia sitten, myös käydään keskustelua sen uudelleen käyttöön otosta. Ihanaa kesää sinulle👄

        Epäilit myös mun sukupuolta, kun alunperin puutuin likaiseen peliisi.. Hyökkäys on paras puolustus?

        Voit päätellä itse, että olenko nainen vai mies alla olevan linkin kuvasta.. joka on vain sinua varten otettu, kuten tekstistä voit huomata.

        https://aijaa.com/725RAm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ihana..😗en kai ole kertonut myös siskoksina oltu avoimia aina.ystävystyimme nuorena vanhemman miehen kanssa ja hän kävi meillä aina kun oli maisemissa.Kerran tarjosimme alkoholia sanoi ei voi kieltäytyäa ja joimme jonkin verran ja hän jäi meille yöksi.Illan mittaan puhuimme myös seksistä ja päädyimme samaan sänkyyn ja siskooni keskelle ja pantiin miestävuorotellen. 3kertaa pantiin kimpassa..😍😍😍
        Muutimme ja mies jäi pois meidän tuttava piiristä, muistamme lämmöllä

        Kiinnostaisiko siskoksia kokeilla molempiin reikiin. Kyrpäni olisi vaikka perseessäsi ja runkkaisin dildolla siskosi pillua tai sitten runkkaisin molempia reikiä dildoilla ja ihailisi ja nuolisin päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ihana..😗en kai ole kertonut myös siskoksina oltu avoimia aina.ystävystyimme nuorena vanhemman miehen kanssa ja hän kävi meillä aina kun oli maisemissa.Kerran tarjosimme alkoholia sanoi ei voi kieltäytyäa ja joimme jonkin verran ja hän jäi meille yöksi.Illan mittaan puhuimme myös seksistä ja päädyimme samaan sänkyyn ja siskooni keskelle ja pantiin miestävuorotellen. 3kertaa pantiin kimpassa..😍😍😍
        Muutimme ja mies jäi pois meidän tuttava piiristä, muistamme lämmöllä

        Mistä tommosia tyttöjö on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tommosia tyttöjö on

        Vanhan äijän mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tommosia tyttöjö on

        Hum hum, huumoria vain.


    • Anonyymi

      Aika usein Ukon ilkeydet ja hyökkäilyt poistetaan, mutta on niitä jonkin verran jäljellä.
      Joskus hän katosi, kun joku tahtoi tavata oikesti.

      Viime aikoina hän on tullut entistä röyhkeämmäksi ja tekee kaikkensa, että joku saisi hänen viisarinsa väpättämään.
      Yhtä usein hänet on tunnistettu.

      Häntä on neuvottu olemaan oma itsensä, eli tyttöilemään rehellisesti. Jostain syystä hän ei pysty siihen. Vedätys jatkuu .

    • Anonyymi

      Kun tänne tulee todellinen nainen, se on uhka. Tämähän vie miehet.
      Ikävä kyllä ne miehet tahtoo puhua naiselle. Ei vanhalle äijälle.

    • Anonyymi

      Eikä ole mikään häpeä tulla tuntemattoman, kasvottoman ihmisen hämäämäksi.
      Vika on hämääjässä itsessään.

    • Anonyymi

      75557

      • Anonyymi

        Kuka tämä numerofriikki on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tämä numerofriikki on?

        Mummos siellä vaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummos siellä vaa

        Ne on mullan alla, enkä usko että ottaisivat tällä palstalla yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on mullan alla, enkä usko että ottaisivat tällä palstalla yhteyttä.

        Joo ja sit on vielä se että ketä kiinnostaa


      • Anonyymi

        72666


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        72666

        77775


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja sit on vielä se että ketä kiinnostaa

        Ärsyttää enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ärsyttää enemmän.

        No älä ärsyynny tampio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No älä ärsyynny tampio

        Ärsyynnyn jos joku ärsyttää, tampio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ärsyynnyn jos joku ärsyttää, tampio.

        Mitäs läksit kikkelis kokkelis tampio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs läksit kikkelis kokkelis tampio

        Koska täällä on numerofriikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska täällä on numerofriikki.

        666789


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tämä numerofriikki on?

        Yksi näistä sairaista paskan puhujista osaavat vain kommentoida homo, ketään ei kiinnosta, karvaperse, ukko 64 ym.. tää ilmeisesti joka laittaa numeroita, sairaus onneksi edennyt ääri pisteeseen, poistuu varmaankin joukosta ilman lopettamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi näistä sairaista paskan puhujista osaavat vain kommentoida homo, ketään ei kiinnosta, karvaperse, ukko 64 ym.. tää ilmeisesti joka laittaa numeroita, sairaus onneksi edennyt ääri pisteeseen, poistuu varmaankin joukosta ilman lopettamista.

        Kato ukko ite linjalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi näistä sairaista paskan puhujista osaavat vain kommentoida homo, ketään ei kiinnosta, karvaperse, ukko 64 ym.. tää ilmeisesti joka laittaa numeroita, sairaus onneksi edennyt ääri pisteeseen, poistuu varmaankin joukosta ilman lopettamista.

        Ilman lopettamista 😂😂😂😂💉


    • Anonyymi

      976&&50

    • Anonyymi

      111112

    • Anonyymi

      6666666666666

    • Anonyymi

      Sellane jännitys näytelmä. Vuosia sitten vaihtelin ummet lammet sähköpostia naista esittävän kanssa. Vittu sentään noin toisen aikaa hukataan tuosta vain . Nolotti enkä toiste ole netin kautta postia vaihellut

      • Anonyymi

        Oon vanhan aikainen. Eikö sähköposti pidä tehä omalla nimellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon vanhan aikainen. Eikö sähköposti pidä tehä omalla nimellä

        Mikä tahansa nimi käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tahansa nimi käy

        Eihän toi eroa täällä kirjoittelemisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän toi eroa täällä kirjoittelemisesta

        Ei ole trolleja välissä niin saa tutustua rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole trolleja välissä niin saa tutustua rauhassa.

        Niin tosiaankin nyt ymmärän. Kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tosiaankin nyt ymmärän. Kiitos

        Haluutko alkaa kirjoittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluutko alkaa kirjoittaa

        Juu ja sit on vielä se että ketä kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tosiaankin nyt ymmärän. Kiitos

        hyvin ugeli ymmärät


    • Olis pussit täynnä 😁

      • Anonyymi

        Käviskö mies tyhjentää pussit


      • Anonyymi

        Eiköhän ne tyhjäksi saada.. ;)


    • Anonyymi

      Uppista keikkaa

    • Olis kovana rasvattu

      • Anonyymi

        😁🙈🙈


      • Anonyymi kirjoitti:

        😁🙈🙈

        😁😘😋💋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        😁😘😋💋

        Moi. Vieläkö etsit kaveria kirjoitteluun?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Vieläkö etsit kaveria kirjoitteluun?

        👍😋 Kyllä 😊


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        👍😋 Kyllä 😊

        Mukavaa kuulla.. 💋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        👍😋 Kyllä 😊

        Millainen olet.. ❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millainen olet.. ❤️

        Partaa on 🧔🏻 Siisti, intohimoinen nuolija 😋😊


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Partaa on 🧔🏻 Siisti, intohimoinen nuolija 😋😊

        Pidän parrasta... Ja nuolemisesta😘😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidän parrasta... Ja nuolemisesta😘😘

        Nam nam 😋 saa istua parran päälle 👅🧔🏻


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nam nam 😋 saa istua parran päälle 👅🧔🏻

        Hmmm.. kastuisit 🍑💦💦💋❤️🌹😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm.. kastuisit 🍑💦💦💋❤️🌹😉

        Herkkua😋😛 pidän ja mitä 💦💦 niin 👅😋🤗


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Herkkua😋😛 pidän ja mitä 💦💦 niin 👅😋🤗

        Jos maistelen suakin samalla💋❤️❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos maistelen suakin samalla💋❤️❤️

        😋 Millainen olet 🤔😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        😋 Millainen olet 🤔😘

        Tummatukkainen, rintava nainen 💋 en mikään ikäloppu, mutta jo täysin aikuinen. 😘❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tummatukkainen, rintava nainen 💋 en mikään ikäloppu, mutta jo täysin aikuinen. 😘❤️

        😘 nami 😋🥰 muotoja🤗 mitä koskettaa.. hyvällä 😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        😘 nami 😋🥰 muotoja🤗 mitä koskettaa.. hyvällä 😘

        Haluaisitko runkata rinnoilleni... 🍆💦💦🍒😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko runkata rinnoilleni... 🍆💦💦🍒😉

        Kyllä 💦 Lopuksi 😘 Kun olen ensin herkutellut sinulla 😋 Joka kummun ja kolon kielellä 👅😛😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kyllä 💦 Lopuksi 😘 Kun olen ensin herkutellut sinulla 😋 Joka kummun ja kolon kielellä 👅😛😘

        Tutkisit ja hellisit joka sopukkani läpi.. lopuksi merkkaisit mut roiskimalla 💦💦💦päälleni💋😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkisit ja hellisit joka sopukkani läpi.. lopuksi merkkaisit mut roiskimalla 💦💦💦päälleni💋😉

        Kyllä juurikin näin 😋👅💋💦 minulla kun ei kiirettä ole kun pääsen kielellä tutkimaan 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä juurikin näin 😋👅💋💦 minulla kun ei kiirettä ole kun pääsen kielellä tutkimaan 😋

        Ja sormilla
        Ja huulilla.. 💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sormilla
        Ja huulilla.. 💋

        Vähän hampailla kiinni välillä. Ja tietenkin tulla sinuun sisään 😋😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tummatukkainen, rintava nainen 💋 en mikään ikäloppu, mutta jo täysin aikuinen. 😘❤️

        Sä oot karvanen mies joka pyörit eri aloituksissa🤠🤠


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Vähän hampailla kiinni välillä. Ja tietenkin tulla sinuun sisään 😋😘

        Kyllä.. Avaisit terskallasi häpyhuuleni levälleen.. nostaisin jalkani niskallesi ja tarjoaisin koko naiseuteni Sinulle 💋❤️.. 🦋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Vähän hampailla kiinni välillä. Ja tietenkin tulla sinuun sisään 😋😘

        Ei välitetä häiriköstä.. Hänellä varmasti paha olla ja kateellinen, kun ei löydy seuraa hänelle. Nautitaan kirjoittelusta ja annetaan mielensä pahoittajan kiukuta yksin. 💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.. Avaisit terskallasi häpyhuuleni levälleen.. nostaisin jalkani niskallesi ja tarjoaisin koko naiseuteni Sinulle 💋❤️.. 🦋

        Tunnen miten avsudut kun tulen sinuun.... Teet niin hyvää en vielä kokonaan sisään. Imen rintoja nami 😋🥰💕


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tunnen miten avsudut kun tulen sinuun.... Teet niin hyvää en vielä kokonaan sisään. Imen rintoja nami 😋🥰💕

        Voi kuinka hyvältä tunnut.. ja miten täytät minut.. ihanaa.. ❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tunnen miten avsudut kun tulen sinuun.... Teet niin hyvää en vielä kokonaan sisään. Imen rintoja nami 😋🥰💕

        Ahmi rintojani, hiero niitä.. samalla kun työnnät kalusi pohjaan.. 💋💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahmi rintojani, hiero niitä.. samalla kun työnnät kalusi pohjaan.. 💋💋

        Niin märkä... tiukka isot rinnat suussa ja käsissä. Oi miten hyvä pillu... Hitaasti melkein ulos ja sisään hitaasti ihana nainen 😋😘💕


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Niin märkä... tiukka isot rinnat suussa ja käsissä. Oi miten hyvä pillu... Hitaasti melkein ulos ja sisään hitaasti ihana nainen 😋😘💕

        Tunnut mielettömän hyvältä.. rytmikkäät liikkeesi, sisälläni.. saat minut keinuttamaan lantiota sinua vasten.. tule syvälle.. haluan olla TÄYNNÄ sinua.. ❤️❤️💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnut mielettömän hyvältä.. rytmikkäät liikkeesi, sisälläni.. saat minut keinuttamaan lantiota sinua vasten.. tule syvälle.. haluan olla TÄYNNÄ sinua.. ❤️❤️💋

        Tunnen miten keinut vastaan.. rytmi löytyi tunnen miten olet minua sisään ja et luopuisi ulos mennessä, imen jälkiä rintoihin tunnut nii hyvälle, nousen käsien varaan ja katson sinua kun sinun sisällä olen😍 niin kaunis


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tunnen miten keinut vastaan.. rytmi löytyi tunnen miten olet minua sisään ja et luopuisi ulos mennessä, imen jälkiä rintoihin tunnut nii hyvälle, nousen käsien varaan ja katson sinua kun sinun sisällä olen😍 niin kaunis

        Tunnetko, kuinka kiimainen pilluni imee kaluasi... 🦋Lypsää sitä himoissaan.. Katseeni ajelee sua: Anna lisää.. työnnä... Paina mua täysillä.. pilluni on sinun 🍆💦💦


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko, kuinka kiimainen pilluni imee kaluasi... 🦋Lypsää sitä himoissaan.. Katseeni ajelee sua: Anna lisää.. työnnä... Paina mua täysillä.. pilluni on sinun 🍆💦💦

        Anelee💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anelee💋

        Panen sinua.... Välillä hitaasti nauttien ja tunnustellen sinun pillua miten imee ja puristelee minua... Ja sitte nopeammin niin että pallit hakkaa sinua läiske vain käy, olet todella märkä, pallit kastuu 😄😘💕 tahtoo takaa...


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Panen sinua.... Välillä hitaasti nauttien ja tunnustellen sinun pillua miten imee ja puristelee minua... Ja sitte nopeammin niin että pallit hakkaa sinua läiske vain käy, olet todella märkä, pallit kastuu 😄😘💕 tahtoo takaa...

        Käännyn... Nostan muhkean peppuni pystyyn eteesi.. nojaan poski tyynyä vasten.. odotan, tulet taakseni... 😍💋💋❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käännyn... Nostan muhkean peppuni pystyyn eteesi.. nojaan poski tyynyä vasten.. odotan, tulet taakseni... 😍💋💋❤️

        Mikä peppu😍😋 hyväillen niin ihana ja mikä märkä halukas pillu odottaa. Tulen sinuun kiinni tunnet miten kalu on sinun alla sykkivän... Peruuta kalu ponnahtaa vasten peppua... Se hyväilee peppua pillua ja lasken jakaa tunnet miten tulen sinuun.,😋😍


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Mikä peppu😍😋 hyväillen niin ihana ja mikä märkä halukas pillu odottaa. Tulen sinuun kiinni tunnet miten kalu on sinun alla sykkivän... Peruuta kalu ponnahtaa vasten peppua... Se hyväilee peppua pillua ja lasken jakaa tunnet miten tulen sinuun.,😋😍

        Oih... Nyt saat kiimani nousemaan.. nojaan syvään.. laitan käteni pakaroilleni.. levitän kiimaiset aukkoni Sinulle 💋❤️ Täytä mut kokonaan.. 🍆💦💦


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oih... Nyt saat kiimani nousemaan.. nojaan syvään.. laitan käteni pakaroilleni.. levitän kiimaiset aukkoni Sinulle 💋❤️ Täytä mut kokonaan.. 🍆💦💦

        Panen sinua.... Katson miten auki olet... 😍 Otan liukkaria ja tiputan pepulle se värähtää ja supistelee, odottaa jotain... Sormella kosken ja varovasti sisään, kalu sinussa koko ajan liikkuu, pillu puristelee... Aah tunnut hyvälle 😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Panen sinua.... Katson miten auki olet... 😍 Otan liukkaria ja tiputan pepulle se värähtää ja supistelee, odottaa jotain... Sormella kosken ja varovasti sisään, kalu sinussa koko ajan liikkuu, pillu puristelee... Aah tunnut hyvälle 😛

        Oi luoja..😍😍😍 nyt vasta täynnä olenkin.. pane mua kunnolla.. tee musta narttusi, nussi mua.. 🍆💦🍑


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Panen sinua.... Katson miten auki olet... 😍 Otan liukkaria ja tiputan pepulle se värähtää ja supistelee, odottaa jotain... Sormella kosken ja varovasti sisään, kalu sinussa koko ajan liikkuu, pillu puristelee... Aah tunnut hyvälle 😛

        Aah nussi lujemmin olet ihana💝💋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Panen sinua.... Katson miten auki olet... 😍 Otan liukkaria ja tiputan pepulle se värähtää ja supistelee, odottaa jotain... Sormella kosken ja varovasti sisään, kalu sinussa koko ajan liikkuu, pillu puristelee... Aah tunnut hyvälle 😛

        Aii..vaimo tuli juuri💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oi luoja..😍😍😍 nyt vasta täynnä olenkin.. pane mua kunnolla.. tee musta narttusi, nussi mua.. 🍆💦🍑

        Valut minun pakkeja myöten lakanoille olet kiimassa ja haluat panoa😛 löysin sinun sauvan
        😄👍 Liukkaria.. tunnet pepussa minun sormen se panee peppua... Ja sitten jotain muuta.... Alan työntämään vähitellen sinun pepuun... Niin tiukka.... Ja nyt tunnet pilkulla jotain... Se viileämpää... Sauva pilluun.. oi mitsen tuikka olet😛🥰 vähitellen tulen sisään sinuun ja samalla sauva menee syvemmälle


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Valut minun pakkeja myöten lakanoille olet kiimassa ja haluat panoa😛 löysin sinun sauvan
        😄👍 Liukkaria.. tunnet pepussa minun sormen se panee peppua... Ja sitten jotain muuta.... Alan työntämään vähitellen sinun pepuun... Niin tiukka.... Ja nyt tunnet pilkulla jotain... Se viileämpää... Sauva pilluun.. oi mitsen tuikka olet😛🥰 vähitellen tulen sisään sinuun ja samalla sauva menee syvemmälle

        Oot kova kolli! Pakko mennä paskalle💋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Valut minun pakkeja myöten lakanoille olet kiimassa ja haluat panoa😛 löysin sinun sauvan
        😄👍 Liukkaria.. tunnet pepussa minun sormen se panee peppua... Ja sitten jotain muuta.... Alan työntämään vähitellen sinun pepuun... Niin tiukka.... Ja nyt tunnet pilkulla jotain... Se viileämpää... Sauva pilluun.. oi mitsen tuikka olet😛🥰 vähitellen tulen sisään sinuun ja samalla sauva menee syvemmälle

        Joku koittaa nyt tulla väliin.. kaksi viimeistä viestiä eivät olet minulta..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku koittaa nyt tulla väliin.. kaksi viimeistä viestiä eivät olet minulta..

        Ovat heränneet tähän päivään 😂😂😳


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Valut minun pakkeja myöten lakanoille olet kiimassa ja haluat panoa😛 löysin sinun sauvan
        😄👍 Liukkaria.. tunnet pepussa minun sormen se panee peppua... Ja sitten jotain muuta.... Alan työntämään vähitellen sinun pepuun... Niin tiukka.... Ja nyt tunnet pilkulla jotain... Se viileämpää... Sauva pilluun.. oi mitsen tuikka olet😛🥰 vähitellen tulen sisään sinuun ja samalla sauva menee syvemmälle

        Vapisen kiihkeän käsittelyssäsi.. mouruan allasi.. tässä näet, miten kiima saa naisen aisoiltaan.. Nyt juuri minulle ei ole mitään muuta koko maailmassa kuin se, miten ihanan täynnä olen, janoan kyrpääsi sisääni aina vain ahnaammin.. Nyt on ahdasta, olen täyttynyt sinusta.. vapisen.. tunnen kuinka se on tulossa.. Anna lisää vielä hetki, kohta en kestä enempää, tavoittelen taivaita, viimeistä millituumaa myöten täynnä juuri Sinua... mahlani valuu sisäreisiä pitkin..sykin.. täristen..voihkien... Anellen orgasmia...sitä suurinta ja kiimaisinta, jonka vain voin saada.. 💋🦋💦💦 saanko tulla nyt.. haluan sykkiä kuuman ja kovan kalusi ympärillä....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vapisen kiihkeän käsittelyssäsi.. mouruan allasi.. tässä näet, miten kiima saa naisen aisoiltaan.. Nyt juuri minulle ei ole mitään muuta koko maailmassa kuin se, miten ihanan täynnä olen, janoan kyrpääsi sisääni aina vain ahnaammin.. Nyt on ahdasta, olen täyttynyt sinusta.. vapisen.. tunnen kuinka se on tulossa.. Anna lisää vielä hetki, kohta en kestä enempää, tavoittelen taivaita, viimeistä millituumaa myöten täynnä juuri Sinua... mahlani valuu sisäreisiä pitkin..sykin.. täristen..voihkien... Anellen orgasmia...sitä suurinta ja kiimaisinta, jonka vain voin saada.. 💋🦋💦💦 saanko tulla nyt.. haluan sykkiä kuuman ja kovan kalusi ympärillä....

        Panen sinua... Puristan peppua ja sauva sinussa. Tunnen miten alat sykkiä ja vapusta panen kovempaa.. anna tulla ja nauti siitä💦😋🥰💕


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Panen sinua... Puristan peppua ja sauva sinussa. Tunnen miten alat sykkiä ja vapusta panen kovempaa.. anna tulla ja nauti siitä💦😋🥰💕

        Väreet kulkevat koko kehoani pitkin.. Ihanan orgasmin vavisuttava aalto ottaa minusta otteen.. suorastaan muruseni allasi.. vaadin Sinua.. en halua sinua rinnoilleni.. haluan tuntea, kuinka pusket voimiasi myöten.. Tulet minuun, otat tämän naaraan omistukseesi ja lasket siemenesi sisälleni.. viimeiset roiskit vielä kiimaisena sykkivälle aukolleni.. hieron klitoristani samalla ja tunnen kuinka vieläkin orgasmi saa minut kiemurtelemaan allasi, samalla tunnen lämpimän sperman tippuvan pepulleni... miten ihanaa..💋💋❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väreet kulkevat koko kehoani pitkin.. Ihanan orgasmin vavisuttava aalto ottaa minusta otteen.. suorastaan muruseni allasi.. vaadin Sinua.. en halua sinua rinnoilleni.. haluan tuntea, kuinka pusket voimiasi myöten.. Tulet minuun, otat tämän naaraan omistukseesi ja lasket siemenesi sisälleni.. viimeiset roiskit vielä kiimaisena sykkivälle aukolleni.. hieron klitoristani samalla ja tunnen kuinka vieläkin orgasmi saa minut kiemurtelemaan allasi, samalla tunnen lämpimän sperman tippuvan pepulleni... miten ihanaa..💋💋❤️

        Sinä narttu teet niin hyvää..sykin sinussa ja purkautua sinuun olet minun kuuma narttu joka ottaa minusta kaiken ulos.. ihan mieletön narttu...Puristelen peppua ja mäen miten sykit ja valun sinusta💦💦🥰💕😘 haluaa sinua lisää💕


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Sinä narttu teet niin hyvää..sykin sinussa ja purkautua sinuun olet minun kuuma narttu joka ottaa minusta kaiken ulos.. ihan mieletön narttu...Puristelen peppua ja mäen miten sykit ja valun sinusta💦💦🥰💕😘 haluaa sinua lisää💕

        Kun olet tullut.. antanut spermasi sisääni ja pepulleni... Nojaan vielä syvään.. haluan, että katselet minua vielä hetken.. esittelen, levittelen spermasta valuvia aukkojani Sinulle.. Hiero kevyesti peppuani.. Anna sormiesi liukua vaoilleni.. kosketa hellästi klitoristani.. vavahtelen, huokaisen.. liu'uta sormissasi kosteuttani, hiero sitä pakaroilleni.. Tule lähelle.. Suutele niskaani ja kuiskuttele jotain ihanaa korvaani.. Ota minut syleilyysi.. Levätään vain tässä hetki yhdessä, ei turhaan kiirehditä pesulle..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun olet tullut.. antanut spermasi sisääni ja pepulleni... Nojaan vielä syvään.. haluan, että katselet minua vielä hetken.. esittelen, levittelen spermasta valuvia aukkojani Sinulle.. Hiero kevyesti peppuani.. Anna sormiesi liukua vaoilleni.. kosketa hellästi klitoristani.. vavahtelen, huokaisen.. liu'uta sormissasi kosteuttani, hiero sitä pakaroilleni.. Tule lähelle.. Suutele niskaani ja kuiskuttele jotain ihanaa korvaani.. Ota minut syleilyysi.. Levätään vain tässä hetki yhdessä, ei turhaan kiirehditä pesulle..

        Koskettelee sinua.. suutelen kevyesti olen niin tyydytetty, tunnen miten sykähtelet ja hengitys tasaantuu olet niin kaunis kun olet avoimena siinä,🥰💋 kaunis kuuma nainen 😋😍 silitän sinua ei kiirettä minnekään olet minun narttuni


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Koskettelee sinua.. suutelen kevyesti olen niin tyydytetty, tunnen miten sykähtelet ja hengitys tasaantuu olet niin kaunis kun olet avoimena siinä,🥰💋 kaunis kuuma nainen 😋😍 silitän sinua ei kiirettä minnekään olet minun narttuni

        Kiitos ❤️💋🙏


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Koskettelee sinua.. suutelen kevyesti olen niin tyydytetty, tunnen miten sykähtelet ja hengitys tasaantuu olet niin kaunis kun olet avoimena siinä,🥰💋 kaunis kuuma nainen 😋😍 silitän sinua ei kiirettä minnekään olet minun narttuni

        Olisi oikein miellyttävää kirjoitella joku toinenkin päivä.. 😉❤️❤️❤️💋ihanan kostea ja kuuma vieläkin.. sykähtelee..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi oikein miellyttävää kirjoitella joku toinenkin päivä.. 😉❤️❤️❤️💋ihanan kostea ja kuuma vieläkin.. sykähtelee..

        Kiitos ihana😘💋🥰 Nyt kun saisi syliin nukahtaa 💕
        Haluaisin myös kirjoitella kanssasi


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kiitos ihana😘💋🥰 Nyt kun saisi syliin nukahtaa 💕
        Haluaisin myös kirjoitella kanssasi

        Niinpä..❤️ Siinä olisi kaikista parhain paikka tähän hetkeen.. 💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä..❤️ Siinä olisi kaikista parhain paikka tähän hetkeen.. 💋

        Onko Kik? TV. Make


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä..❤️ Siinä olisi kaikista parhain paikka tähän hetkeen.. 💋

        Siinä hyvä olla, silittää ja suukottaa, tuntea toinen lähellä, vieressä, kuulla hengitys❤️👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi oikein miellyttävää kirjoitella joku toinenkin päivä.. 😉❤️❤️❤️💋ihanan kostea ja kuuma vieläkin.. sykähtelee..

        Voit kik Jori 69 tai s-post [email protected]


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Voit kik Jori 69 tai s-post [email protected]

        Samoin kulta💋 nyt ei enää kyrpä seiso🤗


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Siinä hyvä olla, silittää ja suukottaa, tuntea toinen lähellä, vieressä, kuulla hengitys❤️👄

        Mikä tunne molemmilla kyrvät suussa..aah niin hyvää💋💦


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä..❤️ Siinä olisi kaikista parhain paikka tähän hetkeen.. 💋

        Lykkäsin juuri paskan sinulle kulta💦💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ❤️💋🙏

        Ihana antaa sulle kyrpää💃🙋‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana antaa sulle kyrpää💃🙋‍♂️

        Kukas muukaan, kuin mustasukkainen Ukkeli siellä taas sabotoi keskustelua. Poistu. Ole hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas muukaan, kuin mustasukkainen Ukkeli siellä taas sabotoi keskustelua. Poistu. Ole hyvä.

        Kuka vittu täällä musta sukkainen, tästä paskasta kaikki tykkää. Sapotoidaan kaikien runkkareiden keskustelua, onneksi useempi lähtenyt mukaan. Saatte maistaa omaa sikailua.. aah kohta tulee🥰😈💋💦


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka vittu täällä musta sukkainen, tästä paskasta kaikki tykkää. Sapotoidaan kaikien runkkareiden keskustelua, onneksi useempi lähtenyt mukaan. Saatte maistaa omaa sikailua.. aah kohta tulee🥰😈💋💦

        Vasta hyökkäys alkanut viimein👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka vittu täällä musta sukkainen, tästä paskasta kaikki tykkää. Sapotoidaan kaikien runkkareiden keskustelua, onneksi useempi lähtenyt mukaan. Saatte maistaa omaa sikailua.. aah kohta tulee🥰😈💋💦

        Muista ne yhdyssanat. Tuosta pääset hyvin alkuun, Ukko hyvä.


        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Yhdyssana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista ne yhdyssanat. Tuosta pääset hyvin alkuun, Ukko hyvä.


        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Yhdyssana

        Säkin hörhö voisit vaihtaa levyä. Jauhat paskaa sama sävel vuosia🥶🥶 Nyrkillä tapettava koko sälli.


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Voit kik Jori 69 tai s-post [email protected]

        Tää koijari hakee kiristyksen kohteeksi hyvä uskoisia! Varokaa kaikki.


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Siinä hyvä olla, silittää ja suukottaa, tuntea toinen lähellä, vieressä, kuulla hengitys❤️👄

        Haisee paskalle pese hampaasi😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää koijari hakee kiristyksen kohteeksi hyvä uskoisia! Varokaa kaikki.

        Hyväuskoinen on yhdyssana. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta hyökkäys alkanut viimein👍👍👍

        Vastahyökkäys on myös yhdyssana. ;P

        Yritä nyt edes... 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastahyökkäys on myös yhdyssana. ;P

        Yritä nyt edes... 😂

        Automaatti sekoilee usein kirjoittaessa kun lähettää viestii. Onneksi täällä yksi nero kommentoi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväuskoinen on yhdyssana. ;)

        Ihantotta! Kommentoi tätäkin🤣🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihantotta! Kommentoi tätäkin🤣🤣😂

        Ukkeli yrittää parhaansa, muttei sairautensa vuoksi onnistu. Sitä hävettää nyt ja siksi laittelee mitä sattuu kommenttia minnekin. Läpinäkyvää meininkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säkin hörhö voisit vaihtaa levyä. Jauhat paskaa sama sävel vuosia🥶🥶 Nyrkillä tapettava koko sälli.

        Tässäpä ukko on oma itsensä. Aika vittumainen tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukkeli yrittää parhaansa, muttei sairautensa vuoksi onnistu. Sitä hävettää nyt ja siksi laittelee mitä sattuu kommenttia minnekin. Läpinäkyvää meininkiä.

        Niinhän täällä kaikki panee omalla tyylillään😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväuskoinen on yhdyssana. ;)

        Entä jos ei yhtyä haluu😅😅😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos ei yhtyä haluu😅😅😂

        Kukaan ei halua yhtyä sun vanhaan karvaiseen anukseen. Poistu palstalta. Kukaan ei halua sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei halua yhtyä sun vanhaan karvaiseen anukseen. Poistu palstalta. Kukaan ei halua sinua.

        Se kärvistelee mustasukkaisuuttaan, kun Jorkki löysi uuden (ja paremman) leikkikaverin... Joka kaiken lisäksi on oikeasti nainen. Jotain sellaista, mitä Ukko ei tule koskaan olemaan. 😉😋😋😂😂😂🖕


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Voit kik Jori 69 tai s-post [email protected]

        Moi💋! Täällä nähtävästi ollut trollit hereillä.. Taidan luoda oman nimimerkin, niin väliin pääsy vaikeutuu. ❤️ Oli ihanaa kirjoitella eilen. Ajattelin heti aamusta eilisiä viestejämme. 💋❤️❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi💋! Täällä nähtävästi ollut trollit hereillä.. Taidan luoda oman nimimerkin, niin väliin pääsy vaikeutuu. ❤️ Oli ihanaa kirjoitella eilen. Ajattelin heti aamusta eilisiä viestejämme. 💋❤️❤️

        On ollut kyllä joo😳 Minä kun omalla nimim kirjoitan niin tietää kuka on. Oli ihanaa ja hyvin nukutti ja aamulla hymy huulilla 😄💋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        On ollut kyllä joo😳 Minä kun omalla nimim kirjoitan niin tietää kuka on. Oli ihanaa ja hyvin nukutti ja aamulla hymy huulilla 😄💋

        Meitä on moneen junaan 😅 Katsotaan jos rauhottuisivat pian. Laitan nimeni ja ikäni loppuun tästä lähtien.. ❤️ Olen kohta menossa puusaunan löylyihin. Pääsisitpä mukaan.. Selänpesijäksi, ja muutenkin.😉💋❤️ Kira31🌹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meitä on moneen junaan 😅 Katsotaan jos rauhottuisivat pian. Laitan nimeni ja ikäni loppuun tästä lähtien.. ❤️ Olen kohta menossa puusaunan löylyihin. Pääsisitpä mukaan.. Selänpesijäksi, ja muutenkin.😉💋❤️ Kira31🌹

        Eikö pelkkä SELÄN pesu riitä 😳😄 von minä varpaatkin😂😂


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Eikö pelkkä SELÄN pesu riitä 😳😄 von minä varpaatkin😂😂

        Jos nyt vähän enemmänkin kuin pelkät varpaat.. 💋💋😉 Kira31


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt vähän enemmänkin kuin pelkät varpaat.. 💋💋😉 Kira31

        No jos aivan välttämättä haluat🤔😄 niin voin harjalla vähän muualtakin😂😂💋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        No jos aivan välttämättä haluat🤔😄 niin voin harjalla vähän muualtakin😂😂💋

        😘♥️♥️♥️♥️♥️ menen nyt saunaan.. Kira31


      • Anonyymi kirjoitti:

        😘♥️♥️♥️♥️♥️ menen nyt saunaan.. Kira31

        Minulla öljy mukana kun tulen löylyihin 😏 Lämpimässä löylyssä hyvä hieroa öljyllä😘 Aloittaa niistä varpaista.


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Minulla öljy mukana kun tulen löylyihin 😏 Lämpimässä löylyssä hyvä hieroa öljyllä😘 Aloittaa niistä varpaista.

        Oih... Nyt kuulosta siltä, että sun kanssa haluaisin saunoa vaikka joka päivä.. ♥️💋 Kira31


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oih... Nyt kuulosta siltä, että sun kanssa haluaisin saunoa vaikka joka päivä.. ♥️💋 Kira31

        Minähän saunoisin vaikka joka päivä🤗😘🥰 Tyyny lauteille ja sinun pää siihen niin aloitan hieronnan🤗😋 varvas kerrallaan ilman kiirettä 😏


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Minähän saunoisin vaikka joka päivä🤗😘🥰 Tyyny lauteille ja sinun pää siihen niin aloitan hieronnan🤗😋 varvas kerrallaan ilman kiirettä 😏

        ♥️💋💋 mitä kuuluu? Kira31


      • Anonyymi kirjoitti:

        ♥️💋💋 mitä kuuluu? Kira31

        Työpäivä ohi. Lämmin on. Uimaan 😊💋❤️


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Työpäivä ohi. Lämmin on. Uimaan 😊💋❤️

        Sama juttu.. ❤️ Uimaan menossa.. 😉❤️💋

        Kira31


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu.. ❤️ Uimaan menossa.. 😉❤️💋

        Kira31

        Ei vielä väkeä ole paljoa mutta varmaan 2 h päästä on. 😊 Onko aurinko rasva mukana 😊💋😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä on moneen junaan 😅 Katsotaan jos rauhottuisivat pian. Laitan nimeni ja ikäni loppuun tästä lähtien.. ❤️ Olen kohta menossa puusaunan löylyihin. Pääsisitpä mukaan.. Selänpesijäksi, ja muutenkin.😉💋❤️ Kira31🌹

        Hei kira laita viestiä olisi kiva jutella


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ei vielä väkeä ole paljoa mutta varmaan 2 h päästä on. 😊 Onko aurinko rasva mukana 😊💋😏

        Kaatosade alkoi melkein heti, kun rannalle päästiin. 🙈 Ei ollut muita rannalla.. uskaltauduin naku-uinnille. ❤️💋 Se oli ihanaa, kaatosateessa..💦💦

        Kira31


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaatosade alkoi melkein heti, kun rannalle päästiin. 🙈 Ei ollut muita rannalla.. uskaltauduin naku-uinnille. ❤️💋 Se oli ihanaa, kaatosateessa..💦💦

        Kira31

        😉😋 Ihana nainen 😋 Piti olla housut jalassa 😳 sen verran oli väkeä rannalla 😳 Sateessa ja alasti on parasta 🤩❤️


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        😉😋 Ihana nainen 😋 Piti olla housut jalassa 😳 sen verran oli väkeä rannalla 😳 Sateessa ja alasti on parasta 🤩❤️

        On kyllä😍 Ja ukonilmalla on ihanaa rakastella kunnolla.. 😉💋❤️❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä😍 Ja ukonilmalla on ihanaa rakastella kunnolla.. 😉💋❤️❤️

        🤔 kuka 🤔


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        🤔 kuka 🤔

        Kira31 💋❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kira31 💋❤️

        Luonnossa kun hämärää ja salamoi🤩💋❤️


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Luonnossa kun hämärää ja salamoi🤩💋❤️

        Niin juuri.. kipinöi kunnolla muuallakin kuin taivaalla 💋❤️ Kira31


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin juuri.. kipinöi kunnolla muuallakin kuin taivaalla 💋❤️ Kira31

        No kyllä 💋🥰 Alasti taivasalla vesisateessa ja kun salamoi, se tunne ja näyt mikä on kehossa ja ympäristössä niiden vain haluaisi jatkuvan🤩😋💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juuri.. kipinöi kunnolla muuallakin kuin taivaalla 💋❤️ Kira31

        Laita sun Kik


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin juuri.. kipinöi kunnolla muuallakin kuin taivaalla 💋❤️ Kira31

        Saunassa käyty ja nyt voisi 😋👄👅💋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Saunassa käyty ja nyt voisi 😋👄👅💋

        Niin voisi.. ❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin voisi.. ❤️

        Koska voitaisiin 😋😘


      • Anonyymi
        jorkki65 kirjoitti:

        Koska voitaisiin 😋😘

        Oletko minkä ikäinen? Kiinnostaisiko muualla tälläinen? 😛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko minkä ikäinen? Kiinnostaisiko muualla tälläinen? 😛

        Moikka. Olen 58v. Kiinnostaa kyllä 😉


    • Anonyymi

      Uppista

    • Anonyymi

      Viestin vaihto seuraa naisesta TV. Make

      • Anonyymi

        Täällä kaikki naiset haukutaan jos viesteihin vastaa. N 44v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kaikki naiset haukutaan jos viesteihin vastaa. N 44v

        Onko Kik?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Kik?

        Valitettavasti ei🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kaikki naiset haukutaan jos viesteihin vastaa. N 44v

        Niinhän sinä ukkeli teet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä ukkeli teet.

        Suukko sulle oot niin pantava💋💗💤🗯🖕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suukko sulle oot niin pantava💋💗💤🗯🖕

        Tolla ukkelilla paskat housussa jo pitkään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolla ukkelilla paskat housussa jo pitkään..

        Tunnen tyypin.. vuosia ollut vaipat käytössä🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen tyypin.. vuosia ollut vaipat käytössä🤣🤣🤣

        Hoivakodissa työllistää useamman hoitajan🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoivakodissa työllistää useamman hoitajan🤭

        Hauskaa, että olet niin yksinkertainen.. Nostat itse tätä keskustelua pintaan raivoamalla, jossa leikkisi paljastuu. 🤭😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa, että olet niin yksinkertainen.. Nostat itse tätä keskustelua pintaan raivoamalla, jossa leikkisi paljastuu. 🤭😂

        Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoivakodissa työllistää useamman hoitajan🤭

        Uppista keikkaa!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ka­­­ikki mies­­­ten ha­usku­udet Suo­­me­ssa löyt­yvät m­­iesten luettelo­sta 👉 http://3255222.com/G/i3Gk 👈

    • Anonyymi

      Upsis

    • Anonyymi

      Kiinnostais viesti suhde kanssasi, valitettavasti olen mies ja etsit naista. T. Mikko

      • Anonyymi

        Ei se ennenkään ole haitannut! Sanot vain olevasi nainen ja nimi on Sari, niin johan löydät kirjoitteluun kavereita.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uppista keikkaa eläke ukkeli

    Ketjusta on poistettu 236 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe