Lättäreille tietopaketti

Anonyymi

14

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos aloittajalle kutsuhuudosta; sehän oli kuin vellikelloa olisi soittanut että nyt koko väki syömään. Tarjolla oli siihen aikaan perunasoppaa, rukiista leipää ja piimää mutta koko kartanon alusväki appeelle osallistui. Saattoi joukkoon eksyä joku kulkumieskin.

      Litteä- Maa teoria herättää raivokkaita tunteita sitä vastaan ja sen esittäjiä puhumattakaan puolustajia nimitellään kaikilla mahdollisilla törkeyksillä mihin rikas kielemme antaa toki oivat mahdollisuudet.

      Mikään muu asia ei moisia tunteita tuo esiin ja voinemme siis kysyä miksi näin on?
      Oma pohdintani saattaa liipata aika lähelle; ihminen joka on vuosikymmenet pitänyt jotain asiaa itsestään selvyytenä kohtaa tyypin joka sanoo hänelle että väärin, väärin, väärin..., olet täysin väärässä ja uskonut hölynpölyyn ja kaikki opettajasikin ovat olleet höyrypäitä.

      Kyllä siinä rauhallisimmankin miehen takki repeää.

      • Anonyymi

        Litteä maa ei ole edes teoria, onko koulut käymättä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Litteä maa ei ole edes teoria, onko koulut käymättä?

        Persekärpäseltäni harvinaisen hieno kommentti. Olen Sinusta ylpeä.....


      • Anonyymi

        Jätit sitten kommentoimatta tuon videon.

        Katsoitko edes?


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Persekärpäseltäni harvinaisen hieno kommentti. Olen Sinusta ylpeä.....

        Kylläpäs sillä tasaisella laitumella makoilevalla härällä on vaikeaa! Eiköhän kannattaisi edes yrittää päästä noista "perskärpäsistä" eroon, mutta eihän naudan aivoilla ihmeitä.
        Vielä kerran: mikähän siinäkin on, että nuo esimurrosikäiset poikalapset (tai heidän tasollaan olevat) ovat noin luonnottoman kiinnostuneita noista "persejutuista"?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs sillä tasaisella laitumella makoilevalla härällä on vaikeaa! Eiköhän kannattaisi edes yrittää päästä noista "perskärpäsistä" eroon, mutta eihän naudan aivoilla ihmeitä.
        Vielä kerran: mikähän siinäkin on, että nuo esimurrosikäiset poikalapset (tai heidän tasollaan olevat) ovat noin luonnottoman kiinnostuneita noista "persejutuista"?

        Hra Anonyymi tiedusteli tuossa katsoinko edes hänen linkkaamaansa videota?
        Toki sen katsoin hieman harppomalla.

        En toki muodosta enkä varsinkaan muuta ajatusmaailmaani yhden videon perusteella.

        Olin kymmeniä vuosia palloteoreetikko; oikeammin voisin sanoa etten ajatellut koko asiaa.
        Aikani veivät työ- ja tavallinen elämänmeno.

        Nyt elämäni on rauhoittunut ja olen voinut järjestää itselleni aikaa kaikelle sille mitä ilman olin jäänyt. Olen tutkinut litteän Maan teoriaa liki 4 vuotta kaiken muun ohella.
        Tämä on mielenkiintoisin aihe mihin koskaan olen törmännyt.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Hra Anonyymi tiedusteli tuossa katsoinko edes hänen linkkaamaansa videota?
        Toki sen katsoin hieman harppomalla.

        En toki muodosta enkä varsinkaan muuta ajatusmaailmaani yhden videon perusteella.

        Olin kymmeniä vuosia palloteoreetikko; oikeammin voisin sanoa etten ajatellut koko asiaa.
        Aikani veivät työ- ja tavallinen elämänmeno.

        Nyt elämäni on rauhoittunut ja olen voinut järjestää itselleni aikaa kaikelle sille mitä ilman olin jäänyt. Olen tutkinut litteän Maan teoriaa liki 4 vuotta kaiken muun ohella.
        Tämä on mielenkiintoisin aihe mihin koskaan olen törmännyt.

        Maapallo ei ole mikään teoria vaan fakta mutta etpä sinä kykene sitä tajuamaan, olet vain yksinkertaisesti liian tyhmä.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Persekärpäseltäni harvinaisen hieno kommentti. Olen Sinusta ylpeä.....

        Et ymmärrä mitä teoria tarkoittaa tai mitkä ovat faktoja, ja uskallat haukkua minua?
        Aika noloa todellakin..


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Persekärpäseltäni harvinaisen hieno kommentti. Olen Sinusta ylpeä.....

        Hohoijaa.. arkikielen teoria on eri asia kuin tieteen teoria..


    • Anonyymi

      Tonmoista brobakandaa ei kukaan jaksa katsoa !!!!
      Kai tiedät että noita huuhaa elokuvia ja sepitys malleja on NASAKIN tehtaillut vuosi kymmeniä. Ne ei todellakaan todellisiksi muutu vaikka kuinka niitä jauhettaan ja tehhään oikeinkin pilkulleen hienoja elokuvia. Brobakandaa mikä brobakandaa eikä rihtuakaan todellista!

      • Anonyymi

        Propakanda kirjoitetaan: PROPAKANDA!
        Muutoinkaan sinun sekava sepustuksesi oli ihan, no, sekava sepustus! Ei rahtuakaan todellista!


    • Anonyymi

      Lätyt voisivat mennä jonain kauniina kesäpäivänä ulos, pois sen youtuben ääreltä ja katsella pilviä horisontissa. Voisivat havaita jotain.
      Paitsi että lättäreillähän on Trexonarin mukaan pallosilmät jotka saavat "suorat" asiat vääriksi.

      • Anonyymi

        Se on ihan flat earth societyn virallinen väite että havaittu kaarevuus johtuu siitä että katselemme maailmaa pallosilmiemme läpi.
        Jos silmämme olisi litteät, kuten vaikkapa Nikon P1000 kameran linssi niin näkisimme horisontin litteänä mitä se todellisuudessa onkin.


    • Anonyymi

      Tuohon videoon tuli vastaus globebusters "tiimiltä".. Dave sitten suuttui ja teki vastaus videon, jossa tuhotaan litteä maa täydellisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      445
      13966
    2. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      164
      3108
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      62
      2761
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2652
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2127
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2098
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1987
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1585
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      64
      1547
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      23
      1512
    Aihe