Jep, naapurimme viskelee tumppeja silloin tällöin pihallemme ja välillä myös löytyy epämääräisen näköisiä valkoisia, filtterittömiä sätkiä.
Koiramme ei onneksi ole kiinnostunut tumpeista mutta mietin, että myrkkyähän tupakka kuitenkin on,
joten olisiko rikosilmoitus myrkyttämisestä paikallaan?
Tänään selvisi myös naapurien olevan muslimeja ja jos oikein olen ymmärtänyt, niin hehän eivät koirista niin tykkää. (En yleistä kuitenkaan)
Mutta hieman mietityttää tuo yhtälö, miksi muuten heitellä tumppeja naapuriin.
Koira ja naapurin tupakantumpit terassillamme
5
81
Vastaukset
- Anonyymi
Tupakka on tosiaan tappavaa myrkkyä pieneläimille niin lemmikeille kuin esim. talvehtiville pihalinnuille.
Olen joutunut toteamaan erään naapurini teon missä lintujen ruokintapaikalla keittiöni ikkunan edessä harakka meni tajuttomaksi ja myöhemmin kuoli.
Sille oli syötetty piipputupakkaa silakan perkeisiin sotkettuna.
Tein sille harakalle itse avauksen kun pelkäsin että myrkyttämisellä oli ehkä tarkoitus tappaa kissani jonka vapaanaolosta pihallani oli ollut sananvaihtoa,
Kissani ei ulkoilessaan syö onneksi edes kissanruokaa jos se ei ole sen omassa kupissa.
Tupakantumpeista kannattaa tehdä ilmoitus ja ottaa vielä näytteeksi tumppeja talteen koska niistä saa ainakin polttajan DNA`n selville.- Anonyymi
"Tupakka on tosiaan tappavaa myrkkyä pieneläimille niin lemmikeille kuin esim. talvehtiville pihalinnuille.
Olen joutunut toteamaan erään naapurini teon missä lintujen ruokintapaikalla keittiöni ikkunan edessä harakka meni tajuttomaksi ja myöhemmin kuoli.
Sille oli syötetty piipputupakkaa silakan perkeisiin sotkettuna.
Tein sille harakalle itse avauksen"
Okei mitä satuilet. Onks sulla alkonetriä siinä, puhalla ja kerro miten monta promillea
- Anonyymi
Hyvä vaan jos rakkisi kuolee. Yksi paskageneraattori vähemmän. Hyvää vappua!
- Anonyymi
Miten vitussa naapuri voisi heittää tupakantumppeja terassillenne?
- Anonyymi
No tuskinpa ne taivaasta noin vaan tipahtelee. Kyseessä siis rivitalo, meistä kukaan ei polta ja tumpit ilmestyvät pihoja erottavan aidan vierustalle. Noin niinku loogisesti ajateltuna naapurin tekosia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516294
- 481743
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381404- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45913Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845