Jep, naapurimme viskelee tumppeja silloin tällöin pihallemme ja välillä myös löytyy epämääräisen näköisiä valkoisia, filtterittömiä sätkiä.
Koiramme ei onneksi ole kiinnostunut tumpeista mutta mietin, että myrkkyähän tupakka kuitenkin on,
joten olisiko rikosilmoitus myrkyttämisestä paikallaan?
Tänään selvisi myös naapurien olevan muslimeja ja jos oikein olen ymmärtänyt, niin hehän eivät koirista niin tykkää. (En yleistä kuitenkaan)
Mutta hieman mietityttää tuo yhtälö, miksi muuten heitellä tumppeja naapuriin.
Koira ja naapurin tupakantumpit terassillamme
5
62
Vastaukset
- Anonyymi
Tupakka on tosiaan tappavaa myrkkyä pieneläimille niin lemmikeille kuin esim. talvehtiville pihalinnuille.
Olen joutunut toteamaan erään naapurini teon missä lintujen ruokintapaikalla keittiöni ikkunan edessä harakka meni tajuttomaksi ja myöhemmin kuoli.
Sille oli syötetty piipputupakkaa silakan perkeisiin sotkettuna.
Tein sille harakalle itse avauksen kun pelkäsin että myrkyttämisellä oli ehkä tarkoitus tappaa kissani jonka vapaanaolosta pihallani oli ollut sananvaihtoa,
Kissani ei ulkoilessaan syö onneksi edes kissanruokaa jos se ei ole sen omassa kupissa.
Tupakantumpeista kannattaa tehdä ilmoitus ja ottaa vielä näytteeksi tumppeja talteen koska niistä saa ainakin polttajan DNA`n selville.- Anonyymi
"Tupakka on tosiaan tappavaa myrkkyä pieneläimille niin lemmikeille kuin esim. talvehtiville pihalinnuille.
Olen joutunut toteamaan erään naapurini teon missä lintujen ruokintapaikalla keittiöni ikkunan edessä harakka meni tajuttomaksi ja myöhemmin kuoli.
Sille oli syötetty piipputupakkaa silakan perkeisiin sotkettuna.
Tein sille harakalle itse avauksen"
Okei mitä satuilet. Onks sulla alkonetriä siinä, puhalla ja kerro miten monta promillea
- Anonyymi
Hyvä vaan jos rakkisi kuolee. Yksi paskageneraattori vähemmän. Hyvää vappua!
- Anonyymi
Miten vitussa naapuri voisi heittää tupakantumppeja terassillenne?
- Anonyymi
No tuskinpa ne taivaasta noin vaan tipahtelee. Kyseessä siis rivitalo, meistä kukaan ei polta ja tumpit ilmestyvät pihoja erottavan aidan vierustalle. Noin niinku loogisesti ajateltuna naapurin tekosia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071009- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4899Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812