Päivi Räsänen saa syytteen

Anonyymi

Tuoreen uutisen mukaan valtakunnansyyttäjä nostaa syytteen Päivi Räsästä vastaan kiihottamisesta vihaan kansanryhmää vastaan.
Räsänen oli Veitolan yökylässä ohjelmassa sanonut homoseksuaalisuutta seksuaaliseksi vinoumaksi.

Jos pappi saarnassaan siteeraa Raamattua näiltä osin, syyte tulee automasttisesti, jos Räsäsen syyte nyt menee läpi oikeudessa.
Raamattukin joutuu sensuroinnin kohteeksi, koska sieltä joudutaan poistamaan homoseksuaslisuuteen viittaavatkin kohdat sekä paljon muuta.Kokonainen Raamattu muuttuu kielletyksi kirjaksi.

Jos kehitys jatkuu tätä vauhtia, niin kristityt pian joutuvat pyytämään apua Putinilta, joka suhtautuu Raamattuun suvaitsevaisesti.
Venäjältä joudutaan silloin salakuljettamaan Suomeen sensuroimattomia Raamattuja, koska moni haluaa Raamatun, josta ei ole mitään poistettu eikä mitään lisätty.

Saksassa Hitlerin aikana 1/3 luterilaisesta papistosta taipui natsismin myötäilijöiksi ja perusteli kantaansa Raamatulla.
Moniko luterilainen pappi taipuu nyt Suomessa päivän politiikkaan Raamatun sijasta ja perustelee kantaansa Raamatulla?

248

1266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raamatun sanaa eikä tiedettä saa levittää.

      • Anonyymi

        Missä kohden raamattua sanotaan: "Vihaa lähimmäistäsi kuten Räsänen"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohden raamattua sanotaan: "Vihaa lähimmäistäsi kuten Räsänen"?

        Missä ja milloin Räsänen on sanonut vihaavansa homoja ihmisenä?
        Ei missään eikä koskaan.
        Hän vai on todennut että homoilu on syntiä.
        Itse Saatana asettaa ihmisen päähän halun homoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ja milloin Räsänen on sanonut vihaavansa homoja ihmisenä?
        Ei missään eikä koskaan.
        Hän vai on todennut että homoilu on syntiä.
        Itse Saatana asettaa ihmisen päähän halun homoilla.

        .... Hän vai on todennut että homoilu on syntiä....

        Eikö nykyaikaisen lääkärin koulutuksen pitäisi ymmärtää että homoilu ei todellakaan ole syntiä?

        Se että hän on lääkäri tekee hänen lausunnoistaan raskaamman kuin tavallinen kouluttamaton ihminen.

        Viime kädessä voi ajatella että So What. Mutta jomoja ja leboja on myös uskovaisia. Tottakai se loukkaa.

        ..... Itse Saatana asettaa ihmisen päähän halun homoilla....

        Kyllä on vaikea ymmärtää uskovaisia ja heidän saatanoitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ja milloin Räsänen on sanonut vihaavansa homoja ihmisenä?
        Ei missään eikä koskaan.
        Hän vai on todennut että homoilu on syntiä.
        Itse Saatana asettaa ihmisen päähän halun homoilla.

        Sanomista en tiedä, mutta teoissa kyllä Räsänen ei ole kristitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .... Hän vai on todennut että homoilu on syntiä....

        Eikö nykyaikaisen lääkärin koulutuksen pitäisi ymmärtää että homoilu ei todellakaan ole syntiä?

        Se että hän on lääkäri tekee hänen lausunnoistaan raskaamman kuin tavallinen kouluttamaton ihminen.

        Viime kädessä voi ajatella että So What. Mutta jomoja ja leboja on myös uskovaisia. Tottakai se loukkaa.

        ..... Itse Saatana asettaa ihmisen päähän halun homoilla....

        Kyllä on vaikea ymmärtää uskovaisia ja heidän saatanoitaan.

        Synti ja rikos ovat kaksi eri asiaa.

        Te sekoitatte nämä toisiinsa ja tuomitsette perättömästi kristittyjä, jotka puhuvat synnistä. Eikai Räsänen ole homoja rikollisiksi nimittänyt?

        Haureuden syntiä on kaikki avioliiton ulkopuolinen ja siihen kuulumaton toiminta. Myös mm. epäpyhät heterosuhteet. Joka ei halua tällaista kuulla: älköön kuunnelko.

        Synti-käsite kuuluu uskontoihin. Mutta maallinen valta Suomessa on ryhtynyt Jumalaksi. Sekaantuu asiaan, joka ei sille kuulu. Tämä on tuon oikeuslaitoksen synti. Ja iso synti onkin! Rikkoo 1. käskyä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .... Hän vai on todennut että homoilu on syntiä....

        Eikö nykyaikaisen lääkärin koulutuksen pitäisi ymmärtää että homoilu ei todellakaan ole syntiä?

        Se että hän on lääkäri tekee hänen lausunnoistaan raskaamman kuin tavallinen kouluttamaton ihminen.

        Viime kädessä voi ajatella että So What. Mutta jomoja ja leboja on myös uskovaisia. Tottakai se loukkaa.

        ..... Itse Saatana asettaa ihmisen päähän halun homoilla....

        Kyllä on vaikea ymmärtää uskovaisia ja heidän saatanoitaan.

        Minun on vaikeaa ymmärtää sitä, että sinä syytät uskovaisia siitä, että he seuraavat kirkon oppeja. Lääkäri tahi ei.

        Eikä se Räsäsen lääkäriys tee hänen sanomisistaan yhtään sen raskaampaa kuin tavallisen ihmisen sanomisten. Ei tokikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .... Hän vai on todennut että homoilu on syntiä....

        Eikö nykyaikaisen lääkärin koulutuksen pitäisi ymmärtää että homoilu ei todellakaan ole syntiä?

        Se että hän on lääkäri tekee hänen lausunnoistaan raskaamman kuin tavallinen kouluttamaton ihminen.

        Viime kädessä voi ajatella että So What. Mutta jomoja ja leboja on myös uskovaisia. Tottakai se loukkaa.

        ..... Itse Saatana asettaa ihmisen päähän halun homoilla....

        Kyllä on vaikea ymmärtää uskovaisia ja heidän saatanoitaan.

        No piru tuosta synnistä tietää. Vaan onhan homostelu oikeasti epäluonnollista, vastenmielistä ja sairasta touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .... Hän vai on todennut että homoilu on syntiä....

        Eikö nykyaikaisen lääkärin koulutuksen pitäisi ymmärtää että homoilu ei todellakaan ole syntiä?

        Se että hän on lääkäri tekee hänen lausunnoistaan raskaamman kuin tavallinen kouluttamaton ihminen.

        Viime kädessä voi ajatella että So What. Mutta jomoja ja leboja on myös uskovaisia. Tottakai se loukkaa.

        ..... Itse Saatana asettaa ihmisen päähän halun homoilla....

        Kyllä on vaikea ymmärtää uskovaisia ja heidän saatanoitaan.

        "Eikö nykyaikaisen lääkärin koulutuksen pitäisi ymmärtää että homoilu ei todellakaan ole syntiä"

        Tietääkseni lääkärin koulutuksessa ei käsitellä lainkaan sitä, mikä on syntiä ja mikä ei.

        Minä en ole lääkäri, mutta olen sitä mieltä, että Raamatun mukaan homoilu on syntiä. Tosin en ole lukenut Raamattua kovin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synti ja rikos ovat kaksi eri asiaa.

        Te sekoitatte nämä toisiinsa ja tuomitsette perättömästi kristittyjä, jotka puhuvat synnistä. Eikai Räsänen ole homoja rikollisiksi nimittänyt?

        Haureuden syntiä on kaikki avioliiton ulkopuolinen ja siihen kuulumaton toiminta. Myös mm. epäpyhät heterosuhteet. Joka ei halua tällaista kuulla: älköön kuunnelko.

        Synti-käsite kuuluu uskontoihin. Mutta maallinen valta Suomessa on ryhtynyt Jumalaksi. Sekaantuu asiaan, joka ei sille kuulu. Tämä on tuon oikeuslaitoksen synti. Ja iso synti onkin! Rikkoo 1. käskyä vastaan.

        Rsänenhän sitä Jumalaa leikkii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .... Hän vai on todennut että homoilu on syntiä....

        Eikö nykyaikaisen lääkärin koulutuksen pitäisi ymmärtää että homoilu ei todellakaan ole syntiä?

        Se että hän on lääkäri tekee hänen lausunnoistaan raskaamman kuin tavallinen kouluttamaton ihminen.

        Viime kädessä voi ajatella että So What. Mutta jomoja ja leboja on myös uskovaisia. Tottakai se loukkaa.

        ..... Itse Saatana asettaa ihmisen päähän halun homoilla....

        Kyllä on vaikea ymmärtää uskovaisia ja heidän saatanoitaan.

        Nykymuodin mukaan homostelu on coolia! Ja homot ovat ylipäätään in ja heterot out. Moni hetero haluaakin nykyisin ruveta homoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No piru tuosta synnistä tietää. Vaan onhan homostelu oikeasti epäluonnollista, vastenmielistä ja sairasta touhua.

        Luultavasti noin on.
        Piru sen tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synti ja rikos ovat kaksi eri asiaa.

        Te sekoitatte nämä toisiinsa ja tuomitsette perättömästi kristittyjä, jotka puhuvat synnistä. Eikai Räsänen ole homoja rikollisiksi nimittänyt?

        Haureuden syntiä on kaikki avioliiton ulkopuolinen ja siihen kuulumaton toiminta. Myös mm. epäpyhät heterosuhteet. Joka ei halua tällaista kuulla: älköön kuunnelko.

        Synti-käsite kuuluu uskontoihin. Mutta maallinen valta Suomessa on ryhtynyt Jumalaksi. Sekaantuu asiaan, joka ei sille kuulu. Tämä on tuon oikeuslaitoksen synti. Ja iso synti onkin! Rikkoo 1. käskyä vastaan.

        Juuri näin. Uskonnot pohtikoon mikä on synti ja pohdittavaa riittää :

        "Kristinuskon eri kirkkokuntien välillä on toisistaan poikkeavia käsityksiä siitä, mitä synti tarkoittaa. "

        Lisäksi on vielä muut valtauskonnot.

        Nyt on kysymyksessä Suomen lait ja niiden rikkominen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikö nykyaikaisen lääkärin koulutuksen pitäisi ymmärtää että homoilu ei todellakaan ole syntiä"

        Tietääkseni lääkärin koulutuksessa ei käsitellä lainkaan sitä, mikä on syntiä ja mikä ei.

        Minä en ole lääkäri, mutta olen sitä mieltä, että Raamatun mukaan homoilu on syntiä. Tosin en ole lukenut Raamattua kovin paljon.

        Homoja ja lesboja on uskovaisia.

        Räsänen lääkärinä tulee ymmärtää problematiikka paremmin kuin minun kaltainen moukka. Ja hänen ei pitäisi lähteä tulkitsemaan Raamattus siitä syystä todella julmasti. Koska en ymmärrä lääketiedettä, minä voin sanoa mitä vain. Ja se ei oikeastaan mitään merkitse. Mutta kun lääkäri näin sanoo se voi koskettaa todella syvältä joitakin.

        Nythän on tarkastelussa Suomen lain noudattaminen. Onko hän rikkonut Suomen lakia. Uskovaisten sisäpiirissä hän tuomitsee homot ja lesbot. Minusta se on hirveää. Siihen ei sinällään taida Suomen laki yltää. Mutta ulosmarssi kirkosta on palkkio tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanomista en tiedä, mutta teoissa kyllä Räsänen ei ole kristitty.

        Missä teoissa?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanomista en tiedä, mutta teoissa kyllä Räsänen ei ole kristitty.

        Se on tämä hallitus vastuussa. Raamattua pyhempi on peräreikäseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti noin on.
        Piru sen tietää.

        Ei hetero voi alkaa homoksi, todella ällöä hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohden raamattua sanotaan: "Vihaa lähimmäistäsi kuten Räsänen"?

        Näin toteaa Jeesuksenne:

        "Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainoppineet ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan."
        Ja näin on jumalanne tahto:
        2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisinleirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
        Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään jasurmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."
        4. Moos. 25:4 "Ja Herra sanoi Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vastenaurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."
        4. Moos. 15:36 "Silloin koko seurakunta vei hänet leirin ulkopuolelle, ja he kivittivät hänet kuoliaaksi, niinkuin Herra oli Moosekselle käskyn antanut."
        1. Sam. 6:19 "... ja kansa suri sitä, että Herra oli surmannut niin paljon kansaa."


        Psa. 7:12-14 "Jumala on vanhurskas tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä. Jos kääntymystä ei tule, niin hänteroittaa miekkansa, jännittää jousensa ja tähtää sillä; hän valmistaa surma-aseet ja tekee nuolensa palaviksi."
        5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, äläjätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset,hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt."
        Tuom. 14:19 "Silloin Herran Henki tuli häneen, ja hän meni Askeloniin, löi siellä kuoliaaksi kolmekymmentä miestä."
        4. Moos. 15:36 "Silloin koko seurakunta vei hänet leirin ulkopuolelle, ja he kivittivät hänet kuoliaaksi, niinkuin Herra oliMoosekselle käskyn antanut."
        Hoos. 14:1 "... he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
        2. Moos. 15:3 "Herra on sotasankari, Herra on hänen nimensä."
        Jooel 3:9-10 (Herra puhuu) "... Alkakaa pyhä sota, innostakaa sankareita, lähestykööt, hyökätkööt kaikki soturit.Takokaa vantaanne miekoiksi ja vesurinne keihäiksi."
        Jes. 42:13-15 "Herra lähtee sotaan niinkuin sankari, niinkuin soturi hän kiihoittaa kiivautensa; hän nostaa sotahuudonja karjuu, uhittelee vihollisiansa. 'Minä olen ollut vaiti ikiajoista asti, olen ollut hiljaa ja pidättänyt itseni. Mutta nytminä huudan kuin lapsensynnyttäjä, puhallan ja puuskun. Minä teen autioiksi vuoret ja kukkulat, ja kuihdutan niiltäkaiken ruohon; minä muutan virrat saariksi ja kuivaan vesilammikot.'"
        Heb. 12:29 "Sillä meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli."
        2. Moos. 17:16 "... Herra sotii amalekilaisia vastaan sukupolvesta sukupolveen."

        Elikkä vielä kerran:
        Matt. 12:26 "Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman'."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin toteaa Jeesuksenne:

        "Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainoppineet ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan."
        Ja näin on jumalanne tahto:
        2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisinleirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
        Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään jasurmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."
        4. Moos. 25:4 "Ja Herra sanoi Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vastenaurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."
        4. Moos. 15:36 "Silloin koko seurakunta vei hänet leirin ulkopuolelle, ja he kivittivät hänet kuoliaaksi, niinkuin Herra oli Moosekselle käskyn antanut."
        1. Sam. 6:19 "... ja kansa suri sitä, että Herra oli surmannut niin paljon kansaa."


        Psa. 7:12-14 "Jumala on vanhurskas tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä. Jos kääntymystä ei tule, niin hänteroittaa miekkansa, jännittää jousensa ja tähtää sillä; hän valmistaa surma-aseet ja tekee nuolensa palaviksi."
        5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, äläjätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset,hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt."
        Tuom. 14:19 "Silloin Herran Henki tuli häneen, ja hän meni Askeloniin, löi siellä kuoliaaksi kolmekymmentä miestä."
        4. Moos. 15:36 "Silloin koko seurakunta vei hänet leirin ulkopuolelle, ja he kivittivät hänet kuoliaaksi, niinkuin Herra oliMoosekselle käskyn antanut."
        Hoos. 14:1 "... he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
        2. Moos. 15:3 "Herra on sotasankari, Herra on hänen nimensä."
        Jooel 3:9-10 (Herra puhuu) "... Alkakaa pyhä sota, innostakaa sankareita, lähestykööt, hyökätkööt kaikki soturit.Takokaa vantaanne miekoiksi ja vesurinne keihäiksi."
        Jes. 42:13-15 "Herra lähtee sotaan niinkuin sankari, niinkuin soturi hän kiihoittaa kiivautensa; hän nostaa sotahuudonja karjuu, uhittelee vihollisiansa. 'Minä olen ollut vaiti ikiajoista asti, olen ollut hiljaa ja pidättänyt itseni. Mutta nytminä huudan kuin lapsensynnyttäjä, puhallan ja puuskun. Minä teen autioiksi vuoret ja kukkulat, ja kuihdutan niiltäkaiken ruohon; minä muutan virrat saariksi ja kuivaan vesilammikot.'"
        Heb. 12:29 "Sillä meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli."
        2. Moos. 17:16 "... Herra sotii amalekilaisia vastaan sukupolvesta sukupolveen."

        Elikkä vielä kerran:
        Matt. 12:26 "Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman'."

        Raamatun Jumalan sanaa?

        Raamatun jumalan käsitys seksistä:
        17. Niin surmatkaa siis kaikki poikalapset ja surmatkaa myös jokainen vaimo, joka on yhtynyt mieheen.

        18. Mutta jokainen tyttö, joka ei ole yhtynyt mieheen, jättäkää itsellenne henkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ja milloin Räsänen on sanonut vihaavansa homoja ihmisenä?
        Ei missään eikä koskaan.
        Hän vai on todennut että homoilu on syntiä.
        Itse Saatana asettaa ihmisen päähän halun homoilla.

        Homot nyt näkee vihaa kaikkialla, ne kun tarkastelee maailmaa homolasien läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .... Hän vai on todennut että homoilu on syntiä....

        Eikö nykyaikaisen lääkärin koulutuksen pitäisi ymmärtää että homoilu ei todellakaan ole syntiä?

        Se että hän on lääkäri tekee hänen lausunnoistaan raskaamman kuin tavallinen kouluttamaton ihminen.

        Viime kädessä voi ajatella että So What. Mutta jomoja ja leboja on myös uskovaisia. Tottakai se loukkaa.

        ..... Itse Saatana asettaa ihmisen päähän halun homoilla....

        Kyllä on vaikea ymmärtää uskovaisia ja heidän saatanoitaan.

        Ei suinkaan siellä lääkärikoulutuksessa puhuta synnistä ja uskonnosta.
        Sitäpaitsi eikö uskovaiset homot ja lespot lue itse raamattua? että saisivat itse tiedon siitä.

        Mitenkäs kävi Sodoman ja Komoran kun Herra vihastui niiden homosteluun.


    • Anonyymi

      Tuomio . kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Vaikkei yksikään ole kiihottunu Päivi Räsäsen sanomista Raamatun sanoista.
      Onkohan tuo yleinen syyttäjä edes oikeustoimi kelpoinen, kun jätti oman puljunsa korruptiot syyttämättä. SE se kiihottaa paljon enemmän kansanryhmiä !

      • Anonyymi

        Mikä v-tun kansanryhmä on homot? Voin käsittää kansanryhmäksi saamelaiset, romanit, intiaanit, eskimot, mutta että homot? Onko vastaavasti heterot kansanryhmä?

        Eikö meidän valtakunnansyyttäjällä ole mitään oikeita töitä? Muutenkin kansan oikeustaju on koetuksella nykyisen järjettömän oikeudenjaon tähden, pitääkö se vielä sinetöidä ylimmän instanssin voimin?


      • Anonyymi

        Wow, tuo on kyllä totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä v-tun kansanryhmä on homot? Voin käsittää kansanryhmäksi saamelaiset, romanit, intiaanit, eskimot, mutta että homot? Onko vastaavasti heterot kansanryhmä?

        Eikö meidän valtakunnansyyttäjällä ole mitään oikeita töitä? Muutenkin kansan oikeustaju on koetuksella nykyisen järjettömän oikeudenjaon tähden, pitääkö se vielä sinetöidä ylimmän instanssin voimin?

        Minuakin syytettiin aikoina oikeuskanslerin toimesta josta sain syytteenkin mutta sain selville myöhemmin hänen ensimmäisen maan päällä tekemänsä murhateon ja kuulumisensa salaiseen liittoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin syytettiin aikoina oikeuskanslerin toimesta josta sain syytteenkin mutta sain selville myöhemmin hänen ensimmäisen maan päällä tekemänsä murhateon ja kuulumisensa salaiseen liittoon.

        Olin toki syytön tuohon syytteeseenkin vaikka minut tuomittiinkin. Ja kaikki nuo tiedot tuosta murhateosta ja kuulumisesta perustui salaisen liittoon perustui Raamattuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin syytettiin aikoina oikeuskanslerin toimesta josta sain syytteenkin mutta sain selville myöhemmin hänen ensimmäisen maan päällä tekemänsä murhateon ja kuulumisensa salaiseen liittoon.

        räsäsen sais heittää ulos koko kristillisdemokraateista ja puolueen suunta pois perussuomalaisista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä v-tun kansanryhmä on homot? Voin käsittää kansanryhmäksi saamelaiset, romanit, intiaanit, eskimot, mutta että homot? Onko vastaavasti heterot kansanryhmä?

        Eikö meidän valtakunnansyyttäjällä ole mitään oikeita töitä? Muutenkin kansan oikeustaju on koetuksella nykyisen järjettömän oikeudenjaon tähden, pitääkö se vielä sinetöidä ylimmän instanssin voimin?

        Persuja äänestäneetkään ei ole oikeuden päätöksellä kansanryhmä. Miksi homot olisivat? Koko juttu olisi pitänyt torpata alkuunsa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä v-tun kansanryhmä on homot? Voin käsittää kansanryhmäksi saamelaiset, romanit, intiaanit, eskimot, mutta että homot? Onko vastaavasti heterot kansanryhmä?

        Eikö meidän valtakunnansyyttäjällä ole mitään oikeita töitä? Muutenkin kansan oikeustaju on koetuksella nykyisen järjettömän oikeudenjaon tähden, pitääkö se vielä sinetöidä ylimmän instanssin voimin?

        Samaa ihmettelen. Homoissakin on eri asteita: bi-seksuaaleja ym. Onko kansa jaettu ryhmiin,kuten natsi-Saksassa? Kuulunko ryhmään eläkeläiset? Voisiko Sauli puuttua tähän mielettömyyteen vai mitä voitaisiin tehdä? Eivätkö papit ja piispat puutu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ihmettelen. Homoissakin on eri asteita: bi-seksuaaleja ym. Onko kansa jaettu ryhmiin,kuten natsi-Saksassa? Kuulunko ryhmään eläkeläiset? Voisiko Sauli puuttua tähän mielettömyyteen vai mitä voitaisiin tehdä? Eivätkö papit ja piispat puutu?

        Homoja on tasaisesti kaikissa kansanryhmissä! Noin tyhmä syyttäjä sietäisi saada välittömästi kenkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä v-tun kansanryhmä on homot? Voin käsittää kansanryhmäksi saamelaiset, romanit, intiaanit, eskimot, mutta että homot? Onko vastaavasti heterot kansanryhmä?

        Eikö meidän valtakunnansyyttäjällä ole mitään oikeita töitä? Muutenkin kansan oikeustaju on koetuksella nykyisen järjettömän oikeudenjaon tähden, pitääkö se vielä sinetöidä ylimmän instanssin voimin?

        Kenestä tahansa voi tulla kansanryhmä. Jos punatukkaisia alettaisiin syrjiä ja heidät sysättäisiin yhteiskunnan marginaaliin, niin silloin punatukkaiset voidaan käsittää kansanryhmänä.


    • Anonyymi

      Ostakaa joka ikinen pari uutta 38 Raamattua, kun hyvinkin alkaa noiden noiden moraalittomien toimesta rähjäpaska lentää Raamatun väärentämätöntä oppia vastaan.

      • Anonyymi

        Niin ja vaikka olisikin, niin millä tavalla Räsänen kehottaa ihmisiä niiden kimppuun?


    • Anonyymi

      Huomio, huomio!!! Iltapulu lehti sai vapaasti kirjoittaa samat Räsäsen lauseet nettilehteen? Sekö teksti ei loukkaa nyt niitä homoja kun joku muu julkaisi?

      Eli jos kirjoittaa rasistisia kommennteja, niin riittää kun väittää kuulleensa ne muualta ja antaa ymmärtää että ite on eri mieltä 😁

      Kyllä ihmiset on tyhmiä

      • Anonyymi

        Eivät tyhmiä, vaan tässä tapauksessa: rikollisia.
        "Rikos" ja sen tuomitseminen ei ole kaikille samaa.

        Se mikä on toisilta kielletty, on toisille luvallista.

        Tämä on rikos. Tämä on "(sosiali-) demokratiaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät tyhmiä, vaan tässä tapauksessa: rikollisia.
        "Rikos" ja sen tuomitseminen ei ole kaikille samaa.

        Se mikä on toisilta kielletty, on toisille luvallista.

        Tämä on rikos. Tämä on "(sosiali-) demokratiaa".

        Miksi ei Hussein Altasea haastettu oikeuteen homovastaisista kirjoituksista?
        Onko laki sama Irakilaisille ja Suomalaiselle, kysyn vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei Hussein Altasea haastettu oikeuteen homovastaisista kirjoituksista?
        Onko laki sama Irakilaisille ja Suomalaiselle, kysyn vaan?

        Tätä minäkin kovasti ihmettelen. Hussein Al Taen valtakunnansyyttäjä päästi kuin koiran veräjästä. Syytteitä ei nostettu, vaikka Husseinilla oli aika härskejä kirjoituksia. Oikeasti pahempia kuin Räsäsellä. Valtakunnansyyttäjä ei ole tehtäviensä tasalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei Hussein Altasea haastettu oikeuteen homovastaisista kirjoituksista?
        Onko laki sama Irakilaisille ja Suomalaiselle, kysyn vaan?

        Ei, toisille on sharia-laki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä minäkin kovasti ihmettelen. Hussein Al Taen valtakunnansyyttäjä päästi kuin koiran veräjästä. Syytteitä ei nostettu, vaikka Husseinilla oli aika härskejä kirjoituksia. Oikeasti pahempia kuin Räsäsellä. Valtakunnansyyttäjä ei ole tehtäviensä tasalla.

        Nehän oli vanhentuneita juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nehän oli vanhentuneita juttuja.

        No eikö se Räsäsen vuoden 2004 kirjoitus ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei Hussein Altasea haastettu oikeuteen homovastaisista kirjoituksista?
        Onko laki sama Irakilaisille ja Suomalaiselle, kysyn vaan?

        Tuo Toiviaisella mietintämyssyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nehän oli vanhentuneita juttuja.

        Räsänen loukkasi Islamia : siellähän B-portaan ilottelu on normi kun naiset on lukkojen takana.


      • Anonyymi

        Tuo on muuten hyvä pointti. Päivin viestit ja mielipiteet olisivat pysyneet paljon pienemmän piirin luettavissa elleivät iltapäivälehdet olisi alkaneet juttua massiivisesti levittämään. Jos käy niin että Päivi todetaan syylliseksi (mitä en usko tapahtuvan) niin yhtälailla ltapäivälehtien toimittajat ja päätoimittajat pitää tuomita sitten Päivin väärien mielipiteiden esillä pitämisestä ja levittämisestä. Herjaavan tiedon esilläpitäminen on tuossa samassa rikoslain kohdassa yhtä lailla rangaistavaa. Juuri niitä lauseita Päivin kirjoituksista joita pidetään Toiviaisen mielestä ongelmallisina tai tuomittavina ovat sitten Iltapäivälehtien toimittajat edelleen jakaneet ja kasvattaneet ajatusten levikkiä monikymmen kertaiseksi. He jos ketkä ovat syyllistyneet kansanryhmää vastaan kiihottamiseen.


    • Anonyymi

      Mihin tätä maata ollaan viemässä?Raamatun siteeramisesta joutuu syytteeseen.Ei voi olla totta.Miten Päivi on syyllistynyt kiihottamiseen kansanryhmää vastaan?Mitä tämän valtakunnansyyttäjän päässä liikkuu?

      • Anonyymi

        Raamattu telkien taakse heti!


      • Josif Stalin: "Ei ole olemassa syyttömiä ihmisiä; on vain huonosti kujulusteltuja."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu telkien taakse heti!

        Raamattu on kiellettävä


      • Anonyymi
        ILMA-JOE kirjoitti:

        Josif Stalin: "Ei ole olemassa syyttömiä ihmisiä; on vain huonosti kujulusteltuja."

        Laki on niinkuin valtakunnansyyttäjä sitä lukee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laki on niinkuin valtakunnansyyttäjä sitä lukee

        Valtakunnansaatana iski taas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laki on niinkuin valtakunnansyyttäjä sitä lukee

        Syyttäjä syyttää, tuomioistuin tuomitsee, jos tuomitsee.


      • Anonyymi
        ILMA-JOE kirjoitti:

        Josif Stalin: "Ei ole olemassa syyttömiä ihmisiä; on vain huonosti kujulusteltuja."

        Eikö tuo ollut Raija Toiviaisen kommentti? Poliisihan Päiviä kuulusteltuaan ja tapauksia tutkittuaan on toistuvasti todennut että mitään rikosta ei ole tapahtunut. Raija Toiviainen ei ole poliisiviranomaisten päätöksiin ollut tyytyväinen ja on määrännyt tapaukset syyteharkintaan vaikka poliisi oli päätynyt vastakkaiselle kannalle. Raija Toiviaiselle on tullut Päivi Räsäsen syyttämisestä kuin pakkomielle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo ollut Raija Toiviaisen kommentti? Poliisihan Päiviä kuulusteltuaan ja tapauksia tutkittuaan on toistuvasti todennut että mitään rikosta ei ole tapahtunut. Raija Toiviainen ei ole poliisiviranomaisten päätöksiin ollut tyytyväinen ja on määrännyt tapaukset syyteharkintaan vaikka poliisi oli päätynyt vastakkaiselle kannalle. Raija Toiviaiselle on tullut Päivi Räsäsen syyttämisestä kuin pakkomielle.

        Toiviainen on selvästi katkera Räsäselle jostakin, haluaa keinolla millä hyvänsä saada Päivin syytteeseen. Muslimit päästetään rasististen ja homoja solvaavien mielipiteiden esittämisestä kuin koira veräjästä. Suomen televisiossa muslimi imaami totesi että islamin mukaan homot on tapettava kun häneltä kysyttiin miten islamissa suhtaudutaan homoseksuaaleihin. Mitään syytettä ei hänelle asetettu. Päivi ei ole sanonut tai kirjoittanut mitään lähellekään yhtä törkeää. On vain toistanut perinteisen kristittyjen kirkkojen kannan asiaan liittyen. Siis sanonut että raamatun mukaan homoseksuaaliset teot ovat syntiä samoin kuin avioliiton ulkopuolinen heteroseksikin. Milloin perinteisen kristillisen käsityksen ääneen lausuminen tai kirjoittaminen on muuttunut rikolliseksi?


      • Anonyymi

        Järjetöntä. Kristinusko on valtionuskonto, mikä pohjaa Raamattuun. Räsäsen aikaan uskontoa tahkottiin koulussa kaikille. Kyllä tässä on p*rslävillä homma nyt hieman hakusessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu on kiellettävä

        Papit Räsäsen mukana putkaan.


    • Anonyymi

      Montako homoa esim lintua, kalaa, tai jotai muuta eläintä olette nähneet...
      Sellaista jotka panevat toisiaan tai Imuuttavst!
      Sehän on täysin luonnotonta!!!!

      • Anonyymi

        Koirat kyllä, jos eivät naarasta saa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Luonto-ohjelmien mukaan niitä löytyy yllättävän paljon esim. apinoista ja linnuista. KVG!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirat kyllä, jos eivät naarasta saa.

        Pitäisikö ihmisten alentua sitten koirien tasolle?


    • Anonyymi

      Mutta musmaissa kuten Iranissa h irtetään jopa murrosikäiset ho moseksuaalit
      katso kuvia netistä
      Homoseksuaali ei syyttäjä Raija Toiviaisen mukaan saa puolustaa itseään shariaa vastaan

      demlasyyttäjä Raija Toiviainen
      googlaa
      mikä on demla homma

      Kansanedustaja Sebastian Tynkkynen (ps.): ”Minä ainakin haluan keskustella homoudesta ihmisten kanssa, jotka ajattelevat sen olevan syntiä, jotta heidän silmänsä voisivat avautua. Mutta keskustelu edellyttää, että se saavat esittää näkemyksensä. Nyt Räsänen joutuu oikeuteen homonäkemyksistään. Tulen puolustamaan häntä.”

    • Anonyymi

      Raamattua ei ole missään vaiheessa syytetty. Sitä saa vapaasti siteerata. Suomessa on uskonnonvapaus ja sananvapaus. Laissa on kuitenkin tiettyjä täsmennyksiä sananvapaudesta. Sen mukaan ei kuitenkaan saa ketään julkisesti halventaa syntyperän, ihonvärin, seksuaalisen suuntautumisen y.m. vuoksi. Tässä on tapahtunut, että on julkisesti häpäisty Suomen lain täysin suojaamaa ihmisryhmää homoseksualisteja. Rikos on siis tapahtunut.

      • Anonyymi

        Mutta valtakunnan syyttäjä tekee näköjään siinä eron kristittyjen ja muslimien välillä.


      • Anonyymi

        Taitaa kuitenkin olla niin ettei raamattua saa siteerata eduskunnassa.

        Eikö se ollut kiikuttanut raamatun sinne paikan päälle?

        Mallia mallia, milloinkohan siellä nähdään seuraava kirja ja minkä uskonnon.


      • Anonyymi

        Kristinuskosta ei ole kyse - Jeesus viihtyi melkein pelkåstään poikaporukassa . Oman syntynsäkin perusteella oli luultavasti neutri.
        Juutalaisten Vanhassa testamentissa sen sijaan on lueteltu kaikki rikokset ihmisyyttä vastaan.Alkaen ihmisuhreista kokonaisten kansakuntien hävittämiseen Juutalaisen herrakansan tieltä. Katso mitä Netanjahu tekee harva se viikko.
        Räsästä voi ehkä syyttää SIONATSISMIN propagoinnista.


      • Anonyymi

        Ovatko myös alkoholin ongelmakäyttäjät suojeltuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko myös alkoholin ongelmakäyttäjät suojeltuja?

        Suomen valtio kyllä saa hyvää verotuloa.
        Mutta taitaa olla haitat suuremmat.


    • Anonyymi

      Päiville voimia ja siunausta.

      • Anonyymi

        Päivihän aina lisäsi että Raamatussa se kerrotaan, ei se ole hänen oma mielipide vaikka onkin samaa mieltä kirjan viestin kanssa.


      • Anonyymi

        Kannatetaan. Ja tutkittakoon tarkkaan myös valtakunnansyyttäjä R. Toiviainen.


      • Anonyymi

        Kiitos Päivi rohkeudestasi. Moni kristitty rukoilee puolestasi. Voimia ja siunausta sinulle ja läheisillesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Päivi rohkeudestasi. Moni kristitty rukoilee puolestasi. Voimia ja siunausta sinulle ja läheisillesi.

        Näin se menee. Voima pysyy voiman puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Päivi rohkeudestasi. Moni kristitty rukoilee puolestasi. Voimia ja siunausta sinulle ja läheisillesi.

        Hyvä Päivi!
        Olet suoraselkäinen ja rohkea ja aivan oikeassa.
        Siunausta ja Voimia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se menee. Voima pysyy voiman puolella.

        Se on totta, olemme Kristuksessa enemmän kuin
        voittajat!


    • Anonyymi

      Siitä on lähdettävä että tähän on tultu, siis tämän hallituksen aikana.

    • Anonyymi

      Onko Räsänen itse Saatana? Epäilen olevan...

      • Anonyymi

        No nyt kyllä vitsin murjaisit. Räsänen on hieno ja rehellinen ihminen. Käväsepä peilin edessä tutkimassa, millainen nassu siellä vastaan tuijottaa...


      • Anonyymi

        Päivi on enkeli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivi on enkeli

        Päivi taitaa vaan olla se musta enkeli. Aina kun Päivi avaa suunsa niin kirkosta eroaminen kasvaa räjähdysmäisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivi taitaa vaan olla se musta enkeli. Aina kun Päivi avaa suunsa niin kirkosta eroaminen kasvaa räjähdysmäisesti.

        Ne joutavatkin lähteä, jotka ovat uskossaan heikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivi taitaa vaan olla se musta enkeli. Aina kun Päivi avaa suunsa niin kirkosta eroaminen kasvaa räjähdysmäisesti.

        Ev-lut kirkko on eronnut katolisesta kirkosta joka taas jakautui kahdeksi, katoliseksi ja ortodoksikirkoksi Pyhän Hengen (Gabriel) saadessa "Rooman katolisen kirkon" jakaantumaan 1054 katoliseksi ja ordotoksiseksi kirkoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ev-lut kirkko on eronnut katolisesta kirkosta joka taas jakautui kahdeksi, katoliseksi ja ortodoksikirkoksi Pyhän Hengen (Gabriel) saadessa "Rooman katolisen kirkon" jakaantumaan 1054 katoliseksi ja ordotoksiseksi kirkoksi.

        "Rooman katolinen kirkko" ja sen portot ovat surmanneet Jumalan pyhät sanoo Raamattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Rooman katolinen kirkko" ja sen portot ovat surmanneet Jumalan pyhät sanoo Raamattu.

        Saatanan kirkko ("Rooman katolinen kirkko") hajoitetiin siis Pyhän Hengen (Gabriel) toimesta kahdeksi eri kirkoksi jottei saatanalla olisi enää nin suurta voimaa.


    • Anonyymi

      Kaikki vanhat stalinistit Hassi mukaanlukien täytyy tuomita kansanmurhaajan ihannoinnista

    • Anonyymi

      Tässä on todennäköisesti takana hyvinkin korkeat tahot,joilla lapsia tai lähipiiriä on homoja ja lesboja. Voidaan myös kadehtia Räsäsen naisellista ulkonäköä,aviomiestä ym. Toiviainen joutuu noudattamaan näiden raharikkaiden tahojen ohjeita. Tämä on sellainen noita-oikeudenkäynti. Toiviaistakin käy sääliksi,meillä kaikilla on omatunto kuitenkin.

      • Anonyymi

        Kansanedustaja Sebu Tynkkynen tukee Räsäsen sanavapautta, Tynkkynen (ps.): ”Minä ainakin haluan keskustella homoudesta ihmisten kanssa, jotka ajattelevat sen olevan syntiä, jotta heidän silmänsä voisivat avautua. Mutta keskustelu edellyttää, että se saavat esittää näkemyksensä. Nyt Räsänen joutuu oikeuteen homonäkemyksistään. Tulen puolustamaan häntä.”


      • Anonyymi

        Onkohan kaikilla omatunto? Epäilen vahvasti, vallankin tämän jutun tiimoilta.


    • Anonyymi

      Ja Suomessa ei ole mitään mielipidevainoa?😂👍😭🤣

      • Anonyymi

        DDR- meininkiä Suomessa


    • Anonyymi

      Valkeaksi kalkitut seinät.

      • Anonyymi

        Lopun aikoina tervettä sanaa tuskin löytyy maan päältä. PÄIVI tietää myös sen, mutta hän tietää että nämä ajat tulevat pikapuoliin loppumaan ja hän seisoo kristuksen kanssa VOITTAJANA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopun aikoina tervettä sanaa tuskin löytyy maan päältä. PÄIVI tietää myös sen, mutta hän tietää että nämä ajat tulevat pikapuoliin loppumaan ja hän seisoo kristuksen kanssa VOITTAJANA.

        NYT JOKAINEN kristitty rukolemaan Päivin puolesta. Tällä tavoin saatanalliset toiviaisten opit saavat tuhoa osakseen. Muistakaa olemme VOITTAJIA ja jumalan sanan puolustajia.


    • Anonyymi

      Toiviaisen pitää itse tulkita Raamattua oikein ja osoittaa selvästi tyhmemmille, mitä Raamattu ilmoittaa tästä asiasta tai rohkeasti todeta, että Raamattu ei päde nykypäivänä. Mutta, että asettaa syytteitä Räsäselle, on kyllä halveksuntaa kristittyjä kohtaan.

    • Anonyymi

      Viekööt valtakunnan syyttäjän syytteen penkille. Onko tässä maassa enää missään mitään järkeä? Sananvapauden rajoittamnen on lähtenyt täysin käsistä. Samoin Jumalan sanan polkeminen. Ennen tämä on ollut Jumalan pilkkaa josta on rangaistu.

    • Anonyymi

      Uskokaa jo hyvällä vain persuja äänestämällä voitte enää vaikuttaa kaikki muut puolueet ovat liian korruptoituneita?

    • Anonyymi

      Käsi pystyyn kaikki, jotka ovat Räsäsen kiihotuksesta alkaneet halveksimaan homoja. Eli nimenomaan eivät muuten olisi. Heitä täytyy olla melkoinen joukko, koska oikein oikeuslaitos pannaan asialle.

      • Anonyymi

        Ei sillä ole mitään merkitystä Suomessa on uskonnonvapaus?😊🤗😄


      • Anonyymi

        Päivi Räsäsen kanssa ei tarvitse olla samaa mieltä. Jokaisella on oikeus ajatella, että Räsäsen mielipiteet ovat typeriä ja on oikeus ilmaista se ääneen. Mutta se että tästä tehdään joku oikeusjuttu menee jo liiallisuuksiin. Luulisi valtakunnansyyttäjllä olevan parempaakin tekemistä.


      • Anonyymi

        Toiviaisen toiminnan seurauksena se on kyllä ollut lähellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivi Räsäsen kanssa ei tarvitse olla samaa mieltä. Jokaisella on oikeus ajatella, että Räsäsen mielipiteet ovat typeriä ja on oikeus ilmaista se ääneen. Mutta se että tästä tehdään joku oikeusjuttu menee jo liiallisuuksiin. Luulisi valtakunnansyyttäjllä olevan parempaakin tekemistä.

        Kuka voisi tutkia tämän Toiviaisen työskentelyä? Mitä nainen puuhaa? Jos tällaiseen Räsäs-vainoon on aikaa pistää, niin eikö oikeita hommia muka ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka voisi tutkia tämän Toiviaisen työskentelyä? Mitä nainen puuhaa? Jos tällaiseen Räsäs-vainoon on aikaa pistää, niin eikö oikeita hommia muka ole?

        Nykyisin,kun on ryhmäkanteitakin,voisiko kansa tehdä Toiviaisesta tutkintapyynnön ja kuulustella,kuka tässä tapauksessa on takana? Veitola ja hän ovat vain työkaluja. Luulisi,että eri "kansanryhmillä" olisi suvaitsevaisuutta. Mutta annetaan potkuja vääristä mielipiteistä. Haavisto on esiintynyt Räsäsen ystävänä,mutta on ihan hiljaa...


    • Anonyymi

      Milloin homoille kuolemanrangaistusta toivoneet muslimi-imaamit saavat syytteen?
      Vai antaako uskonto suojan?

      • Anonyymi

        Eivät ikinä. Heillähän on suojaväri.

        Terkuin: Taija Roiviainen


    • Anonyymi

      Kaikki kansanryhmät ovat p-stä

    • Anonyymi

      Suurimman ilmiannon tein kun ilmiannoin itseni.

    • Anonyymi

      Äänestäjiä kusetetaan taas. On aika unohtaa eeuun tukimiljardit etelän vetelille ja mitä miljardeja menee turvis vetelyksiin vuosittain.

    • Anonyymi

      Mie oon kyllä sitä mieltä, että rakasta viholaistasi enempi kuin itseäsi ja kun tuo viholainen näyttää olevan valtakunnansyyttäjä, niin sitä enemmin sitä viholaista kannattaa rakastaa?

      • Anonyymi

        Vaikeaa, todella, todella vaikeaa. Pahuutta on vaikeaa rakastaa.


    • Anonyymi

      Prisma Studion aiheen esittelystä lainattua:

      (Satunnaisista solutason tapahtumista johtuen, alkioon voi päätyä muitakin sukukromosomien yhdistelmiä: XXY, XYY, X0, XXX, XXYY tai X ja palanen Y-kromosomia.

      Lisäksi geenit sukukromosomien sisällä saattavat sekoittua.)
      ______________

      Naisen sukupuolikromsomeissa on XX ja miehen XY. Jos jollain on poikkeava yhdistelmä, mikä hänen sukupuolensa on geneettisesti ja onko hänellä oikeus rakastua ja harrastaa seksiä naisen tai miehen kanssa tai molempien?

      Ei tämä niin yksinkertaista ole, kuin monet ajattelevat.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uskovan kristityn vaino Suomessa. Riikka Purra 29.4. : Päivi Räsänen -tapauksesta tulee käänteentekevä. Avaa ihmisten silmiä, kun syytettyjen penkillä ei olekaan ”joku huonokäytöksinen persu”, vaan vanhempi kokenut naispoliitikko, jonka ainoaksi ”rikkeeksi” voidaan laskea se, että hän on uskova kristitty.

    • Anonyymi

      🤣🥕🥕. Mojovaa elää Suomessa. Maailman onnellisimman kansan keskellä.

    • Anonyymi

      Toivottavasti joku iso maailmanlaajuinen uutiskanava, esim. FOX tarttuu aiheeseen ja tekee näyttävän Räsästä puolustavan jutun. Ehkäpä kansainvälinen paine ja kansainvälisen maineen menetyksen pelko pakottaa nykyhallituksen syyttäjineen takaisin ruotuun.

      • Anonyymi

        Meinaatko,että Suomessa ei kuulu noudattaa Suomen lakia, vaan USAlaisen Trumpin mielipiteitä myötäilevän TV-yhtiön FOX:n meiile antamia "lakeja".

        Oikeus aikanaan päättää onko Räsänen syyllinen vai selviääkö ilman rangaistusta.


      • Anonyymi

        Toiviainen nimitettiin valtakunnansyyttäjäksi vuonna 2018 sippilän porvarihallituksen toimesta. Faktaa. KVG:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiviainen nimitettiin valtakunnansyyttäjäksi vuonna 2018 sippilän porvarihallituksen toimesta. Faktaa. KVG:

        Sippilän hallitushan oli ihan pyllystä! Siellä oli soosaamassa mm hillotolppasoini ja liikennekaariberneri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko,että Suomessa ei kuulu noudattaa Suomen lakia, vaan USAlaisen Trumpin mielipiteitä myötäilevän TV-yhtiön FOX:n meiile antamia "lakeja".

        Oikeus aikanaan päättää onko Räsänen syyllinen vai selviääkö ilman rangaistusta.

        Meinaan että koko maailman olisi hyvä kuulla millaiseen tilaan nykyhallitus yrittää ajaa Suomen kansanvaltaa ja eritoten sananvapautta. Kunnon kansainvälinen huomio ja paine päättäjiä kohtaan olisi erittäin toivottaa. Sisäministeriön alainen yksikkö hyökkää oppositio poliitikkoa kohtaan, sellaista toimintaa ei missään nimessä pidä hyväksyä.


    • Anonyymi

      Muslimit saavat kehottaa tappamaan homoja eri lailla ja tappaakin kaikessa rauhassa, heitä ei yhtään kritisoida tästä. Heihin suhtaudutaan ymmärryksellä ja suvaitsevaisuudella.

      Mutta kristityt haastetaan oikeuteen jos puhuvat Raamatun sanoja tai eivät tee homohäihin kakkua. Vihapuhujia, jos eivät kannata homoille kirkkohäitä.

      Netistä olen löytänyt paljon vertailevia kuvia liberaalien suhtautumisesta kristittyihin ja muslimeihin homojen suhteen.

      Homovastainen kristitty on itse peto, mutta homoja tappava muslimi vain hyväksyttävä uhri.

      • Anonyymi

        Kuuluuko islam muka sivistysvaltioon?


    • Anonyymi

      Homous sinänsä ei ole mikään valtakunnan uutinen. Nykyään poliisitkin ryntäilee ihmisten päälle maskittomuutta.

    • Anonyymi

      Raija Toiviaisen puolueellinen ja röyhkeä toiminta on kyllä pantu merkille eduskunnassa
      https://www.suomenuutiset.fi/rantanen-teki-kantelun-oikeuskanslerille-onko-valtakunnansyyttajan-syytekynnys-liian-korkea-terrorismirikoksissa/

      Kantelussaan Rantanen vertaa terrorismirikosten syytekynnyksen tasoa kansanedustaja Päivi Räsäsen (kd.) tapaukseen, josta valtakunnansyyttäjä on tehnyt jo viisi tutkintapyyntöä. Tutkintapyynnöt koskevat epäiltyjä kiihottamisia kansanryhmää vastaan, ja näistä kolme on edennyt syyteharkintaan. Yhdessä tv-ohjelmaa koskevassa asiassa valtakunnansyyttäjä oli määrännyt esitutkinnan puheista, joita ei tv-ohjelmassa edes sanottu.

      – Valtakunnansyyttäjän mukaan suojelupoliisin toimittamat tiedot eivät ole riittäneet esitutkinnan aloittamiseksi,

      mutta yksittäisen kansalaisen muistinvaraiset sitaatit edustaja Räsäsen puheista riittivät tutkintapyynnön tekemiseen ilman edes tv-ohjelman tarkistamista. Lienee paikallaan, että ylin laillisuusvalvoja selvittää valtakunnansyyttäjän toimintaa, Rantanen huomauttaa.

      • Anonyymi

        "Kantelussaan Rantanen vertaa terrorismirikosten syytekynnyksen tasoa kansanedustaja Päivi Räsäsen (kd.) tapaukseen, josta valtakunnansyyttäjä on tehnyt jo viisi tutkintapyyntöä. Tutkintapyynnöt koskevat epäiltyjä kiihottamisia kansanryhmää vastaan, ja näistä kolme on edennyt syyteharkintaan. Yhdessä tv-ohjelmaa koskevassa asiassa valtakunnansyyttäjä oli määrännyt esitutkinnan puheista, joita ei tv-ohjelmassa edes sanottu."
        🤪


    • Anonyymi

      Miksi näitä perätuuppareita ei saa kommentoida, mutta jos pedofiliaa sanoo seksuaaliseksi vinoumaksi, niin se onkin ihan ok?

      • Anonyymi

        Eiköhän kohta sekin kielletä, kun muslimeilla on yleisesti vahvaa taipumusta siihen suuntaan.


      • Anonyymi

        On ihan eri asia kahden aikuisen välinen yhdessä sopima seksi kuin se, että aikuinen käyttää lasta seksuaalisesti hyväksi vastoin lapsen suostumusta tai edes ymmärrystä koko asiasta.

        Ei tarvitse olla niin juntti, ettei ymmärrä tätä isoa eroa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihan eri asia kahden aikuisen välinen yhdessä sopima seksi kuin se, että aikuinen käyttää lasta seksuaalisesti hyväksi vastoin lapsen suostumusta tai edes ymmärrystä koko asiasta.

        Ei tarvitse olla niin juntti, ettei ymmärrä tätä isoa eroa!

        Mutta se on seksuaalinen vinouma silti! Ne molemmat ovat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se on seksuaalinen vinouma silti! Ne molemmat ovat!

        Kahden aikuisen välinen yhdessä sopima seksi ei vahingoita ketään, mutta pedofilia vahingoittaa lapsen kehitystä ja mielenterveyttä vakavasti. Siinä on iso ero! Näinkään selvä asia ei mene joidenkin ymmärrykseen.


      • Anonyymi

        Ja miten se usuttaa ketään niiden kimppuun, jos toteaa, että niillä on seksuaalinen vinouma ja että se on Raamatun mukaan synti?

        Muslimit toki tappaisivat homot heittämällä ne katolta, mutta se on niille sallittua eikä sama päde kristittyjä arvoja kunnioittaviin ihmisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden aikuisen välinen yhdessä sopima seksi ei vahingoita ketään, mutta pedofilia vahingoittaa lapsen kehitystä ja mielenterveyttä vakavasti. Siinä on iso ero! Näinkään selvä asia ei mene joidenkin ymmärrykseen.

        Tiedä vaikka osa homoseksuaalisuudesta johtuu siitä, että lapsen seksuaalinen kehitys on särkynyt ja vinoutunut pedofilian takia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden aikuisen välinen yhdessä sopima seksi ei vahingoita ketään, mutta pedofilia vahingoittaa lapsen kehitystä ja mielenterveyttä vakavasti. Siinä on iso ero! Näinkään selvä asia ei mene joidenkin ymmärrykseen.

        Puhut aivan eri asioista! Räsästä syytetään siitä, että sanoo totuuden!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden aikuisen välinen yhdessä sopima seksi ei vahingoita ketään, mutta pedofilia vahingoittaa lapsen kehitystä ja mielenterveyttä vakavasti. Siinä on iso ero! Näinkään selvä asia ei mene joidenkin ymmärrykseen.

        Näinkään selvä asia ei mene joillekin ymmärrykseen: homous ja pedofilia ovat molemmat seksuaalisia vinoumia ja Raamatun mukaan syntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden aikuisen välinen yhdessä sopima seksi ei vahingoita ketään, mutta pedofilia vahingoittaa lapsen kehitystä ja mielenterveyttä vakavasti. Siinä on iso ero! Näinkään selvä asia ei mene joidenkin ymmärrykseen.

        On sekin paha juttu, jos joku homoseksuaali raiskaa toisen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sekin paha juttu, jos joku homoseksuaali raiskaa toisen!

        Puhumattakaan siitä, että joku homoseksuaali hyväksikäyttää heteroa. Sellainen tilanne usein pedofilian kohdalla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut aivan eri asioista! Räsästä syytetään siitä, että sanoo totuuden!

        Se on Räsäsen totuus. Sillä ei ole mitään tekemistä tieteen ja lainsäädännön kanssa.

        Ihmettelen Räsäsen julmuutta ja tahdittomuutta kahdesta syystä:
        - hän on vannonut lääkärivalan ja suorittanut Suomalaisen yliopistotukinnon sekä
        - ilmoittaa olevansa syvästi uskovainen kristitty.

        Itse en ole noihin kahteen pätevöitynyt, mutta ihmettelen hänen säälimätyömyyttään toisia kohtaan. Eikö se ole vastoin raamatun oppeja ja ainakin lääkärivalaa?

        Toki toimiminen ministerinä olisi luullut jotenkin kasvattaneen hänen vastuuntuntoa lakeja ja muita ihmisiä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Räsäsen totuus. Sillä ei ole mitään tekemistä tieteen ja lainsäädännön kanssa.

        Ihmettelen Räsäsen julmuutta ja tahdittomuutta kahdesta syystä:
        - hän on vannonut lääkärivalan ja suorittanut Suomalaisen yliopistotukinnon sekä
        - ilmoittaa olevansa syvästi uskovainen kristitty.

        Itse en ole noihin kahteen pätevöitynyt, mutta ihmettelen hänen säälimätyömyyttään toisia kohtaan. Eikö se ole vastoin raamatun oppeja ja ainakin lääkärivalaa?

        Toki toimiminen ministerinä olisi luullut jotenkin kasvattaneen hänen vastuuntuntoa lakeja ja muita ihmisiä kohtaan.

        Räsänen sivaltelee uskonnon miekalla ihmisiä, ajattelematta tuhoa mitä hän saa yksilötasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden aikuisen välinen yhdessä sopima seksi ei vahingoita ketään, mutta pedofilia vahingoittaa lapsen kehitystä ja mielenterveyttä vakavasti. Siinä on iso ero! Näinkään selvä asia ei mene joidenkin ymmärrykseen.

        Monet punavihreät ovat myös sitä mieltä, että sukurutsa on ok, jos osapuolet sen hyväksyvät. Samoin vaikka lammasta, sikaa tai lehmää saa panna näiden mielestä, jos eläin on suostuvainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden aikuisen välinen yhdessä sopima seksi ei vahingoita ketään, mutta pedofilia vahingoittaa lapsen kehitystä ja mielenterveyttä vakavasti. Siinä on iso ero! Näinkään selvä asia ei mene joidenkin ymmärrykseen.

        Aina ei ole yhdessä sovittu,vaan on riippuvuus suhde. Näin kerran Tukholman metrossa homoparin, toinen oli niin onneton hyväksikäytetty kuin olla voi. Venäjällä on laki,ettei saa kehottaa homouteen.


    • Anonyymi

      Toiviaista ehdotti virkaan silloinen kokoomukselainen oikeusministeri Häkkänen ja nimitti virkaan kokoomustaustainen presidentti Sauli Niinistö.

    • Anonyymi

      Minusta tuo on ollut aina hyvin viehättävää kun ihmiset ovat alkaneet jakaa eläessään maanpäällä toisilleen taivaspaikkoja.

      • Anonyymi

        Mistä ja keneltä niitä saa?


      • Anonyymi

        Kukaan niitä kellekkään uskoakseni jaa. On oma valinta miten elämänsä polun kulkee, vaikkapa vain vahingoittamatta yhtään rinnalla kulkevaa lähimmäistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan niitä kellekkään uskoakseni jaa. On oma valinta miten elämänsä polun kulkee, vaikkapa vain vahingoittamatta yhtään rinnalla kulkevaa lähimmäistään.

        Niinhän sitä itsekukin tahtoisi, mutta todellisessa elämässä tulee vahingoittaneeksi tai loukanneeksi, usein tietämättään ja tahtomattaan.

        Kaikki kun eivät välttämättä jaa samanlaisia mielipiteitä, ja saattavat loukkaantua ja pahastua pikkuasioista.

        Mutta mielensäpahoittaminenhan on muotia nykyään. Sitä harrastavat erityisesti ne, joita elämä ei ole millään tavalla koulinut kestämään pettymyksiä tai edes niitä tahattomia loukkauksia. Mitenköhän aikovat elämänsä elää, jos pikkurillin kynnen katkeaminen aiheuttaa suurinpiirtein maailmanlopun...


    • Anonyymi

      Kansainvälisessä käytössä on homoseksuaalisuudella tautinumero, mutta suomalaisten painamassa Kansainvälisessä tautiluokituksesta se puuttuu.

      Jos kansainvälisessä Raamatussa homoseksuaalisuutta pidetään syntinä, niin suomalaisten painamasta kansainvälisestä Raamatusta syntiin viittaavat kohdat voidaan poistaa samoin perustein.

      Kansainvälinen Suomessa.

    • Anonyymi

      Mikä on paras ase orjuuttajaa vastaan? Se on ollut ja on edelleenkin usko Jeesukseen Kristukseen. Se on orjan paras ase orjuuttajaansa vastaan, koska orjuuttajan tehokkain ase orjaansa vastaan on kuoleman pelko, jonka Jeesus kukisti Ristillä.

      Jos koet olevasi orja, yhteiskunnan, rikollisjärjestön tai muun tahon, niin tämä on sinun mahdollisuus tulla uskoon ja hyväksyä Jeesus Kristus syntiesi sovittelijana, jonka jälkeen et tule enää pelkäämään kuolemaa!

      • Anonyymi

        Ei raamatussa lue: Vihatkaa lähimmäisiä kuin Päivi Räsänen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei raamatussa lue: Vihatkaa lähimmäisiä kuin Päivi Räsänen.

        Ei se ole vihaa jos arvostelee jonkun elämäntapaa. Jos arvostelen alkoholistia hänen juomisestaan, niin se ei tarkoita että vihaan alkoholistia itseään. En vaan toivo hänen juovan viinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole vihaa jos arvostelee jonkun elämäntapaa. Jos arvostelen alkoholistia hänen juomisestaan, niin se ei tarkoita että vihaan alkoholistia itseään. En vaan toivo hänen juovan viinaa.

        Mutta jos arvostelet ketään kannabiksen polttamisesta, niin se on vihapuhetta, Kohta joku varmaan joutuu siitäkin tuomiolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole vihaa jos arvostelee jonkun elämäntapaa. Jos arvostelen alkoholistia hänen juomisestaan, niin se ei tarkoita että vihaan alkoholistia itseään. En vaan toivo hänen juovan viinaa.

        Alkoholismi on sairaus, homous ei ole.

        Alkoholismista voi parantua koska se on sairaus.

        Homoudesta ei voi parantua, eikä tarvitse, koska se ei ole sairaus.

        Räsäsen mukaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholismi on sairaus, homous ei ole.

        Alkoholismista voi parantua koska se on sairaus.

        Homoudesta ei voi parantua, eikä tarvitse, koska se ei ole sairaus.

        Räsäsen mukaan on.

        Homous on fataali geenivika. Ehkä geenitieteen edistyminen voi joskus eheyttää nämä onnettomat geenivammaiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholismi on sairaus, homous ei ole.

        Alkoholismista voi parantua koska se on sairaus.

        Homoudesta ei voi parantua, eikä tarvitse, koska se ei ole sairaus.

        Räsäsen mukaan on.

        Kyllä homoudesta voi parantua kuten muustakin synnistä. Esimerkkejä löytyy. On ihmisiä jotka ovat nuorena olleet homoskesuaaleja ja ovat tulleet uskoon ja luopuneet homostelusta ja nykyään perheellisiä joilla lapsia.

        Se on outoa että median mukaan on hienoa jos aiemmin hetero ”löytää itsensä” ja tulee homoksi. Jos aiemmin homo kääntyy heteroksi niin hän joutuu kamalan viharyöpyn alle. Erityisesti niin käy transsuille jotka katuvat sitä että koskaan yrittivät muuttaa sukupuoltaan. Esim Sametti on joutunut vihan kohteeksi koska on kertonut väärän päätöksensä seurauksista joista joutuu kärsimään lopun ikäänsä. Transhoidot kun ovat peruuttamattomia. Heteroksi kääntynyt homo ei sovi SETA:n ja muiden vassareiden narratiiviin.


    • Anonyymi

      Siistii. Oot varmaan nainen? Joku virasto Kyllikki?

    • Anonyymi

      Vanha äijjä olen. Nähnyt muutakin elämää, kuin että kaikki olisi ollut "siistiä". Mutta kumma kyllä uskoani elämääni en koskaan ole menettänyt.

    • Anonyymi

      Jos olet nähnyt paljon elämää, elämänkokemuksesi tietysti hyväksyy erilaisuuden ihmisten välillä. Silloin sinulla ei ole oikeutta puuttua kenenkään yksityiseen elämään. Uskonto on niin herkkä asia ihmiselle. Kaikki ovat itse suoraan yhteydessä omaan Jumalaansa. Siinä ei tarvita ketään ulkopuolista sekoittamaan asiaa.

    • Anonyymi

      Valtakunnansyyttäjä on itse rikollisesti provosoiva,yllyttäjä

      • Anonyymi

        Hyvä pointti! Miten saataisiin se Toiviainen itse oikeuden eteen?


    • Anonyymi

      Jos eläimiin sekaantumista väittää seksuaaliseksi vinoumaksi, niin siitä voinee joutua valtakunnansyyttäjän uuden tulkinnan mukaan syytteeseen, sillä se loukkaa seksuaalista vähemmistöä ja eläin ei siinä mitenkään kärsi, varsinkaan isompi eläin kuten lehmä tai hevonen.

      • Anonyymi

        Täysin vastaava juttu!
        Suomi on vieläpä niitä harvoja sairaita maita, joissa eläimiin sekaantuminen on poistettu rikoslaista, jos eläin ei kärsi. Kuka sen todistaa, ettei kärsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin vastaava juttu!
        Suomi on vieläpä niitä harvoja sairaita maita, joissa eläimiin sekaantuminen on poistettu rikoslaista, jos eläin ei kärsi. Kuka sen todistaa, ettei kärsi?

        Tuollainen sairas kohta on poistettu, mutta epämääräinen yllyttäminen kansanryhmää vastaan on jätetty, ilmeisesti mielivaltaista ohjailua varten.

        Ei tämä välttämättä ole mikään sivistysvaltio.


    • Anonyymi

      Räsänen on ansainnut Äiti Mengelen nimen.

      • Anonyymi

        Älä höpötä.


      • Anonyymi

        Entäs Toiviainen?


    • Anonyymi

      On oltava selvillä aivan itse miksi niinkuin varas, eikö.

    • Anonyymi

      joo, raamatun höpinät eivät kuulu eduskuntaan, eikä tuo akka, täys kahjo, eduskunnassa edustetaan kansaa, ei mielikuvitushahmoa. Eikös tämä pönttö ole sanonut että raamattu menee ohi maallisista laeista? Raamatussahan sanotaan että homot on surmattava, ilmeisesti koraanissa myös, koska Iranissa homppelit hirtetään.

      En pidä homoista, mutten hihhuleistakaan.

      • Anonyymi

        Menisitkö sinä siis vaientamaan kristillisen puolueen? Muuta Pohjois-Koreaan!


      • Anonyymi

        Näytä sellainen kohta Raamatusta, jossa sanotaan, että homot on surmattava.


      • Anonyymi

        Minäkin voin siis turvallisesti sanoa, että en pidä muslimeista. Mielestäni he eivät kuulu lainkaan Suomeen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin voin siis turvallisesti sanoa, että en pidä muslimeista. Mielestäni he eivät kuulu lainkaan Suomeen!

        Leikkisästi sanottuna ne ovatkin vieraslaji Suomessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikkisästi sanottuna ne ovatkin vieraslaji Suomessa!

        Isabellaa ja Ferdinandia sekä Kaarle Martellia arvostan eniten historiassa. Heissä oli oikeata henkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä sellainen kohta Raamatusta, jossa sanotaan, että homot on surmattava.

        Eikös Sodoma ja Gomorra kerro kaiken?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menisitkö sinä siis vaientamaan kristillisen puolueen? Muuta Pohjois-Koreaan!

        Kyllä siellä kristillinen puolue saa olla, tosin voi kysyä kuka kannattaa kristillistä puoluetta.

        Mutta uskonnon julistus pois eduskunnasta ja se että Räsänen ministeri valan tehneenä kannusti ihmisiä ohittamaan Suomen lain ja noudattamaan raamattua, se ei ole tätä päivää.

        Entäs sitten kun jonkun muun valtauskonnon edustaja tai ryhmä on eduskunnassa, kenen pyhää kirjaa sitten luetaan.

        Tulkas nyt uskovaiset järkiinne Räsästä myöten ja hoitakaa tarinanne kirkoissa ja kappeleissa.

        Suomi on demokraattinen rauhan maa, ei uskon sotia kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä kristillinen puolue saa olla, tosin voi kysyä kuka kannattaa kristillistä puoluetta.

        Mutta uskonnon julistus pois eduskunnasta ja se että Räsänen ministeri valan tehneenä kannusti ihmisiä ohittamaan Suomen lain ja noudattamaan raamattua, se ei ole tätä päivää.

        Entäs sitten kun jonkun muun valtauskonnon edustaja tai ryhmä on eduskunnassa, kenen pyhää kirjaa sitten luetaan.

        Tulkas nyt uskovaiset järkiinne Räsästä myöten ja hoitakaa tarinanne kirkoissa ja kappeleissa.

        Suomi on demokraattinen rauhan maa, ei uskon sotia kiitos.

        Eikös tämä mennyt jotenkin siihen tyyliin, että toimittaja kysyi Räsäsen mielipidettä homostelusta ja hän vastasi sen olevan seksuaalista vinoumaa.

        Saako tämän kuitenkin julkisesti sanoa kirkoissa ja kappeleissa, mutta ei kotonaan Yökylässä ohjelmassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tämä mennyt jotenkin siihen tyyliin, että toimittaja kysyi Räsäsen mielipidettä homostelusta ja hän vastasi sen olevan seksuaalista vinoumaa.

        Saako tämän kuitenkin julkisesti sanoa kirkoissa ja kappeleissa, mutta ei kotonaan Yökylässä ohjelmassa?

        Räsäsen tyyliset ihmiset ovat haaste suvaitsevaisuudelle ja toisten kunnioittamiselle.

        Jos lainsäätäjänä ja kansanedustajana ei tajua Suomen lakien merkitystä, niin ainakin ministerinä pitäisi tajuta.

        Eli ei pelkästään Räsänen ole yllä mainitusta syystä ongelma vaan myös puolue, joka valitsee ministerinsä.

        Demokratiassa toki saa äänestää jokainen ketä tahansa.

        Pidetään nyt Suomen lait kuitenkin voimassa siihen asti kun aina jotakin lakia muutetaan eduskunnassa. Eikä niin että ministeri yksipuolisesti ilmoittaa raamatun olevan se mikä on lain yläpuolella.

        Jos tässä jotain hyvää on, niin se on ihmisten herääminen, ei tarvitse kuulua kirkkoon ja erot kirkosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä sellainen kohta Raamatusta, jossa sanotaan, että homot on surmattava.

        Turhaa raamatun puolustamista. Ei raamatun perusteella pidä tehdä mitään tulkintoja.

        Tiede ja demokratiassa säädetyt lait ovat perusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menisitkö sinä siis vaientamaan kristillisen puolueen? Muuta Pohjois-Koreaan!

        Ennemmin Japaniin.

        Parempi vaan erottaa kirkko ja valtio Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa raamatun puolustamista. Ei raamatun perusteella pidä tehdä mitään tulkintoja.

        Tiede ja demokratiassa säädetyt lait ovat perusta.

        No miksi sitten syyttäjä on tehnyt niitä tulkintoja? Räsänen on koko ajan viitannut Raamattuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Sodoma ja Gomorra kerro kaiken?

        Jumala surmasi niiden kaupunkien asukkaat, mutta ei siinä sanota, että ihmisen on niin tehtävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Sodoma ja Gomorra kerro kaiken?

        Heterot niissäkin enemmän hillui. Eikö Loot tarjonnut tyttäriäänkin sanan tuojille, mutta tyytyivät vain ateriaan.


    • Anonyymi

      Uskonnonvapaus ja sananvapaus ovat tärkeitä asioita joihin ei pidä puuttua .

      • Anonyymi

        Niitä ei saa käyttää rikkoen lakia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä ei saa käyttää rikkoen lakia.

        Kuka tässä muka lakia on rikkonut ? Ei ymmärrä .


    • Anonyymi

      Eduskunnassa on lääkäreitä, sairaanhoitajia, lähihoitajia, heillä ylimääräistä tietoa paljon, useìn vetoavat itse tähän.

    • Anonyymi

      Kun ollaan tarkkoja, syyte ei tullut Raamatun siteeraamisesta, vaan Suomen lakien mukaan toimivien homoseksualistien halventamisesta.

      • Anonyymi

        Mutta kun Suomessa on uskonnonvapaus! Ihmisellä on oikeus kertoa uskonsa mukaisia asioita kenenkään estämättä.


      • Anonyymi

        Kuinka paljon halvemmalla homot nyt saa?


    • Anonyymi

      Raamatussa taitaa olla myös maininta siitä, että isät eivät voi yhtyä tyttäriinsä eikä pojat voi yhtyä äitiinsä. Onkohan tämäkin Raamatun ohje uusittava?

      • Anonyymi

        Aivan sama mitä tästä asiasta raamatussa lukee.

        Tieteen kautta ymmärretään mitä tarkoittaa sukurutsa. En tarvitse raamatun ohjetta. Tämä asiahan tajutaan isossa osassa maailmaa, joissa ei ole raamattua kuultu eikä nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama mitä tästä asiasta raamatussa lukee.

        Tieteen kautta ymmärretään mitä tarkoittaa sukurutsa. En tarvitse raamatun ohjetta. Tämä asiahan tajutaan isossa osassa maailmaa, joissa ei ole raamattua kuultu eikä nähty.

        Muutama vuosi sitten SDP:n ollessa hallituksessa ja Halosen presidenttinä, tätä sukurutsa-käsitettä yritettiin lieventää Suomen laissa.
        Tieteen edustajat silloin varoittelivat mm. perinnöllisten sairauksien lisääntymisestä, mutta taisi tieteen ääni hukkua silloinkin yleiseen meteliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama vuosi sitten SDP:n ollessa hallituksessa ja Halosen presidenttinä, tätä sukurutsa-käsitettä yritettiin lieventää Suomen laissa.
        Tieteen edustajat silloin varoittelivat mm. perinnöllisten sairauksien lisääntymisestä, mutta taisi tieteen ääni hukkua silloinkin yleiseen meteliin.

        Eikö tämä ole aika selkeä?

        "Rikoslaissa on määritetty rangaistavaksi sukupuoliyhteys lähisukulaisten kesken. Lähisukulaisina pidetään suoraan etenevässä tai takenevassa polvessa olevia henkilöitä ja sisaruksia. Puolisisaruksia ei pidetä tässä yhteydessä lähisukulaisina, vaikka avioliitto on kielletty. Rangaistus voi olla sakkoa tai vankeutta enintään kahdeksi vuodeksi."

        Eri puolella maailmaa asia on tabu ja historialliset syyt hyvin erilaiset. Raamattu on vain yksi osa tätä keskustelua. Toki kuppikuntia löytyy Suomessakin jotka haluavat poistaa lain. Kuunnellaan tiedettä eikä harhaoppeja kumpaankaan suuntaan. Eli tarkoitan myös avioliiton ulkopuolisen seksin kieltoa. Sille ei ole perustetta nykymaailmassa. Mutta sukurutsa kielto laissa on varmaan järkevää, meitä kun on niin moneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama mitä tästä asiasta raamatussa lukee.

        Tieteen kautta ymmärretään mitä tarkoittaa sukurutsa. En tarvitse raamatun ohjetta. Tämä asiahan tajutaan isossa osassa maailmaa, joissa ei ole raamattua kuultu eikä nähty.

        On laajoja alueita, joissa sukurutsaa ei ymmärretä niin tiukasti kuin täällä.


      • Anonyymi

        Taisit ihan tahallisesti ymmärtää väärin


    • Anonyymi

      Päivi Pakana on unohtanut lähimmäisenrakkauden.

      • Anonyymi

        pakanan vihakommentti ...


    • Anonyymi

      Jos Räsänen olisi siteerannut Koraania samoista asioista, kaikki vihervassut olisivat olleet hiljaa.

      • Anonyymi

        No ei todellakaan olisi.

        Kirkko ja valtio tulisi erottaa toisistaan ettei synny tulevaisuudessa isojen uskontojen välistä vääntöä eduskunnassa.

        Myös raamattuun viittaaminen eduskunnassa pitäisi olla kielletty. Jos se sallitaan, niin kohta siellä viitataan johonkin muuhun pyhään kirjaan.

        Räsänen antaa tähän nyt mahdollisuuden ja mallin.


    • Anonyymi

      Vihervasemmistolaisuuden kaksinaismoralismia malliksi:

      https://www.suomenuutiset.fi/suomeen-sharia-ja-homoilta-henki-pois-demarikansanedustaja-puhkesi-nauramaan/

      • Anonyymi

        Tuokin on vielä netissä katsottavissa ja varmasti sen löytää helpommin kuin Räsäsen muinaisen kirjoituksen! Miksi tuo ukko ei ole saanut tuomiota jo ajat sitten? Kovastipa demaria ainakin naurattaa!


    • Anonyymi

      Vihervassuille kirkot ovat polttamista varten.

    • Anonyymi

      Eikö homous sitten ole seksuaalinen vinouma, poikkeavuus normaalista? Jos henkilö toteaa faktan, miten se voidaan edes ymmärtää vihapuheeksi saati nostaa syyte?

      • Anonyymi

        No se ei ole sitä raamatullisesti eikä todellisuudessa. Synti se on ja ihan sananarvoinen kuin äyriäisten syönti ja kukaan ei kiukuttele äyriäisistä vaikka yhtä helvettiinjohtava sekin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se ei ole sitä raamatullisesti eikä todellisuudessa. Synti se on ja ihan sananarvoinen kuin äyriäisten syönti ja kukaan ei kiukuttele äyriäisistä vaikka yhtä helvettiinjohtava sekin on.

        Tottakai se on normaalista poikkeavaa. Se on sitten eri asia jos poliittisella päätöksellä määritellään homous normaaliksi. Se on totta, että mielihaluilleen ei kukaan voi sinänsä mitään. Nehän on mielessä olevia haluja, mutta eri asia on antaako mielihaluilleen tai himoilleen vallan. Uskoisin, että Räsäsen ja varmaan raamatunkin peruspointti on juuri tämä. Kyllähän normiseksinkin harrastaminen luokitellaan raamatun mukaan tietyissä tapauksissa synniksi.

        Wikipedia, Homoseksuaalisuus: "Aktivistien tavoitteena oli tehdä homoseksuaalisuudesta normaalia, kun taas lääketiede pyrki määrittelemään homoseksuaalisuutta epänormaaliksi, poikkeavaksi."

        Normaalista poikkeava ja hyväksyttävä on eri asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai se on normaalista poikkeavaa. Se on sitten eri asia jos poliittisella päätöksellä määritellään homous normaaliksi. Se on totta, että mielihaluilleen ei kukaan voi sinänsä mitään. Nehän on mielessä olevia haluja, mutta eri asia on antaako mielihaluilleen tai himoilleen vallan. Uskoisin, että Räsäsen ja varmaan raamatunkin peruspointti on juuri tämä. Kyllähän normiseksinkin harrastaminen luokitellaan raamatun mukaan tietyissä tapauksissa synniksi.

        Wikipedia, Homoseksuaalisuus: "Aktivistien tavoitteena oli tehdä homoseksuaalisuudesta normaalia, kun taas lääketiede pyrki määrittelemään homoseksuaalisuutta epänormaaliksi, poikkeavaksi."

        Normaalista poikkeava ja hyväksyttävä on eri asioita.

        Määrittele mikä on synti? Miksi syntiä pitäisi pohtia eduskunnassa?

        Uskonnot pohtikoon temppeleissään, mikä on synti ja pohdittavaa riittää :

        "Kristinuskon eri kirkkokuntien välillä on toisistaan poikkeavia käsityksiä siitä, mitä synti tarkoittaa. "

        Lisäksi on vielä muut valtauskonnot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai se on normaalista poikkeavaa. Se on sitten eri asia jos poliittisella päätöksellä määritellään homous normaaliksi. Se on totta, että mielihaluilleen ei kukaan voi sinänsä mitään. Nehän on mielessä olevia haluja, mutta eri asia on antaako mielihaluilleen tai himoilleen vallan. Uskoisin, että Räsäsen ja varmaan raamatunkin peruspointti on juuri tämä. Kyllähän normiseksinkin harrastaminen luokitellaan raamatun mukaan tietyissä tapauksissa synniksi.

        Wikipedia, Homoseksuaalisuus: "Aktivistien tavoitteena oli tehdä homoseksuaalisuudesta normaalia, kun taas lääketiede pyrki määrittelemään homoseksuaalisuutta epänormaaliksi, poikkeavaksi."

        Normaalista poikkeava ja hyväksyttävä on eri asioita.

        Nykyinen tieteen tulkinta, modernit yhteiskunnat:

        "Homoseksuaalisuus ei ole valinta, vaan sillä on biologinen perusta. "

        Eipä siihen eduskunnan päätöstä tarvita.

        Unohtakaa viimeinkin se raamattu nykymaailmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyinen tieteen tulkinta, modernit yhteiskunnat:

        "Homoseksuaalisuus ei ole valinta, vaan sillä on biologinen perusta. "

        Eipä siihen eduskunnan päätöstä tarvita.

        Unohtakaa viimeinkin se raamattu nykymaailmasta.

        Seksuaalivietti on olemassa lisääntymisen vuoksi.
        Ilman sitä viettiä tuskin kukaan hommailisi sellaisia.
        Vain kaksi vastakkaista sukupuolta olevaa voivat yhdessä lisääntyä.
        Miettikää itse, mitä se sellainen on, että keskenään samaa sukupuolta olevat harjoittavat seksiä keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksuaalivietti on olemassa lisääntymisen vuoksi.
        Ilman sitä viettiä tuskin kukaan hommailisi sellaisia.
        Vain kaksi vastakkaista sukupuolta olevaa voivat yhdessä lisääntyä.
        Miettikää itse, mitä se sellainen on, että keskenään samaa sukupuolta olevat harjoittavat seksiä keskenään.

        En ole mikään sanomaan, että se on syntiä, mutta ei se tervettäkään ole.
        Jonkinlainen häiriö, mutta ei oma valinta, joten jokaisella on oikeus olla sellainen, kuin on, mutta avioliitto on miehen ja naisen välinen, jossa eletään yhteisessä taloudessa saaden yhteisiä jälkeläisiä.
        Homoseksuaalit voivat halutessaan rekisteröidä parisuhteensa, mutta avioliitto se ei oikeasti ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai se on normaalista poikkeavaa. Se on sitten eri asia jos poliittisella päätöksellä määritellään homous normaaliksi. Se on totta, että mielihaluilleen ei kukaan voi sinänsä mitään. Nehän on mielessä olevia haluja, mutta eri asia on antaako mielihaluilleen tai himoilleen vallan. Uskoisin, että Räsäsen ja varmaan raamatunkin peruspointti on juuri tämä. Kyllähän normiseksinkin harrastaminen luokitellaan raamatun mukaan tietyissä tapauksissa synniksi.

        Wikipedia, Homoseksuaalisuus: "Aktivistien tavoitteena oli tehdä homoseksuaalisuudesta normaalia, kun taas lääketiede pyrki määrittelemään homoseksuaalisuutta epänormaaliksi, poikkeavaksi."

        Normaalista poikkeava ja hyväksyttävä on eri asioita.

        Epänormaaliuden lisäksi miesten välinen homoseksi on molemmille osapuolille terveydellisesti haitallista. Tämän voi jokainen lääkäri vahvistaa. Peräaukkoa ei ole tehty seksiin. Limakalvot vahingoittuvat ja voi tulla myös eturauhas vaivoja mekaanisesta rasituksesta. Toiselle osapuolelle voi päätyä ulosteessa olevia bakteereita virtsaputkeen josta seurauksena voi olla virtsaputken tai virtsarakon tai kivesten tulehdus. Myös sukupuolitaudit, erityisesti HIV tarttuvat herkemmin kuin heteroseksissä. Kun homoilla on heteroja enemmän irtosuhteita on vaarallisten terveydellisten seuraamusten riski korkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epänormaaliuden lisäksi miesten välinen homoseksi on molemmille osapuolille terveydellisesti haitallista. Tämän voi jokainen lääkäri vahvistaa. Peräaukkoa ei ole tehty seksiin. Limakalvot vahingoittuvat ja voi tulla myös eturauhas vaivoja mekaanisesta rasituksesta. Toiselle osapuolelle voi päätyä ulosteessa olevia bakteereita virtsaputkeen josta seurauksena voi olla virtsaputken tai virtsarakon tai kivesten tulehdus. Myös sukupuolitaudit, erityisesti HIV tarttuvat herkemmin kuin heteroseksissä. Kun homoilla on heteroja enemmän irtosuhteita on vaarallisten terveydellisten seuraamusten riski korkea.

        Vaikka tämä on päättäjillä tiedossa niin silti pitää kouluissa julistaa homoseksuaalisuuden olevan aivan normaalia, tavallista ja harmitonta. Lapset saatetaan vaaraan väärää tietoa levittämällä. Tuohan on lasten asettamista vaaraan tietoisesti, törkeää puuhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mikään sanomaan, että se on syntiä, mutta ei se tervettäkään ole.
        Jonkinlainen häiriö, mutta ei oma valinta, joten jokaisella on oikeus olla sellainen, kuin on, mutta avioliitto on miehen ja naisen välinen, jossa eletään yhteisessä taloudessa saaden yhteisiä jälkeläisiä.
        Homoseksuaalit voivat halutessaan rekisteröidä parisuhteensa, mutta avioliitto se ei oikeasti ole.

        On se


    • Anonyymi

      Valtion kihlat Päkälle, ou jee.

    • Anonyymi

      Se veitolahan on kuin troijalainen virtahevonen. Sähkökin siirtyisi vaivattomammin.

    • Anonyymi

      Toiviainen saa käskynsä globaalilta eliitiltä, joka ei ymmärrä suomea ja joka pitää Räsästä vaarallisena mielipidevaikuttajana. Räsäsen todellinen sanoma on hukkunut käännöksessä näiden omaan agendaan. Siksi suomalaisen on hyvin vaikea tajuta mitä järkeä tuossa ajojahdissa on.

      • Anonyymi

        Eli toisin sanoen Räsänen on heidän harjoittamansa mädättämisen tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli toisin sanoen Räsänen on heidän harjoittamansa mädättämisen tiellä.

        Jos jollekin on termi mädättäminen vielä vieras, niin sillä tarkoitetaan ulkovaltojen luomaa haitallista propagandaa. Sen tarkoitus on hitaasti vaikuttaa kansakunnan arvoihin niitä "mädättävästi".

        Kyseessä on siis nykyaikainen sodankäynti, joka toteutetaan nopean ulkoapäin tapahtuvan aseellisen hyökkäyksen sijaan hitaasti sisältäpäin vaikuttamalla taistelumoraalia heikentäen. Mädättäjätahot ovat kansallisvaltiolle vihamielisiä.

        Eli kyse on täysin samasta asiasta, josta Venäjää syytetään. Sillä erotuksella, että tällainen mädätys ei tule Venäjältä, vaan ennemminkin Yhdysvalloista.


      • Anonyymi

        Olen supisuomalainen enkä näe tässä mitään ajojahtia, vielä vähemmän ulkomaista.... OK tää on joku joke.

        Ihmisten pilkkaaminen raamatun avulla on naurettavaa puuhaa ja saisi Räsänen sen lopettaa ilman oikeudenkäyntiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen supisuomalainen enkä näe tässä mitään ajojahtia, vielä vähemmän ulkomaista.... OK tää on joku joke.

        Ihmisten pilkkaaminen raamatun avulla on naurettavaa puuhaa ja saisi Räsänen sen lopettaa ilman oikeudenkäyntiäkin.

        Koti, uskonto ja isänmaa. Siinä kolme perinteisesti tärkeää arvoa ihmisen elämässä. Nyt kai ymmärrät pointin? Jos et, niin mieti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen supisuomalainen enkä näe tässä mitään ajojahtia, vielä vähemmän ulkomaista.... OK tää on joku joke.

        Ihmisten pilkkaaminen raamatun avulla on naurettavaa puuhaa ja saisi Räsänen sen lopettaa ilman oikeudenkäyntiäkin.

        Voisit ottaa oppia kansanedustaja Tynkkysestä, joka puolustaa Räsäsen oikeutta puhua.
        Tynkkynen on avoimesti homoseksuaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koti, uskonto ja isänmaa. Siinä kolme perinteisesti tärkeää arvoa ihmisen elämässä. Nyt kai ymmärrät pointin? Jos et, niin mieti!

        Vuorisaarnassa Jeesus sanoo:

        "Autuaita ovat hiljaiset, sillä he saavat maan periä"
        Matt: 5: 5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli toisin sanoen Räsänen on heidän harjoittamansa mädättämisen tiellä.

        Totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jollekin on termi mädättäminen vielä vieras, niin sillä tarkoitetaan ulkovaltojen luomaa haitallista propagandaa. Sen tarkoitus on hitaasti vaikuttaa kansakunnan arvoihin niitä "mädättävästi".

        Kyseessä on siis nykyaikainen sodankäynti, joka toteutetaan nopean ulkoapäin tapahtuvan aseellisen hyökkäyksen sijaan hitaasti sisältäpäin vaikuttamalla taistelumoraalia heikentäen. Mädättäjätahot ovat kansallisvaltiolle vihamielisiä.

        Eli kyse on täysin samasta asiasta, josta Venäjää syytetään. Sillä erotuksella, että tällainen mädätys ei tule Venäjältä, vaan ennemminkin Yhdysvalloista.

        "Kyseessä on siis nykyaikainen sodankäynti, joka toteutetaan nopean ulkoapäin tapahtuvan aseellisen hyökkäyksen sijaan hitaasti sisältäpäin vaikuttamalla taistelumoraalia heikentäen. Mädättäjätahot ovat kansallisvaltiolle vihamielisiä."

        Ei haittaa. Suomessa koulutetaan homotkin ampumaan ja ampumataulu on aina r..ssän näköinen.

        Lapset nyt jalostetaan jo muutenkin koeputkilla, kun ei naisille muu ohuempi enää kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jollekin on termi mädättäminen vielä vieras, niin sillä tarkoitetaan ulkovaltojen luomaa haitallista propagandaa. Sen tarkoitus on hitaasti vaikuttaa kansakunnan arvoihin niitä "mädättävästi".

        Kyseessä on siis nykyaikainen sodankäynti, joka toteutetaan nopean ulkoapäin tapahtuvan aseellisen hyökkäyksen sijaan hitaasti sisältäpäin vaikuttamalla taistelumoraalia heikentäen. Mädättäjätahot ovat kansallisvaltiolle vihamielisiä.

        Eli kyse on täysin samasta asiasta, josta Venäjää syytetään. Sillä erotuksella, että tällainen mädätys ei tule Venäjältä, vaan ennemminkin Yhdysvalloista.

        Kaikki mädätys tulee Venäjältä oi kaalisopan litkijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mädätys tulee Venäjältä oi kaalisopan litkijä.

        Onko venäläisistä peikoista kertovassa kirjassasi sivut liimautuneet yhteen? 🤣


    • Anonyymi

      Suomessa on kristittyjä raamattuun uskovia kenties 200000 jos lasketaan kaikki herätysliikkeet eli mihinkää vankilaan me sitten mahdutaan vai onko jonkinlainen holokausti meikäläisiä varten jotka emme luovu Jumalan sanasta. Onko tämä Toiviaisen vastaisku Räsäselle kun ei saanut hänen sis.ministerin aikana virkaa kun ei paperit riittänyt!?

    • Anonyymi

      Seksuaalivietti on voimakas, jotta siten luonto turvaa geenien siirtymisen eteenpäin. Luonnollinen geenien siirto tapahtuu heteroseksuaalisessa suhteessa niin ihmisellä kuin korkeammilla eläimilläkin.
      Muuta merkitystä seksuaalisella toiminnalla ei ole luonnon kannalta.

      Homoseksuaalisessa suhteessa geenit eivät siirry eteenpäin, joten luonnon kannalta se on energian hukkaa ja aiheuttaa geenien siirtymisen sijasta vain hiilipäästöjä.

      Luonnon kannalta homoseksuaalisuus on selvästi vinoutunutta toimintaa.
      Vinoutunutta toimintaa sanotaan sairaudeksi, mutta ei itse sairaita saa tietenkään pilkata tai halveksia ihmisinä, kuten ei esim. skitsofreenikkoja tai syöpäsairaitakaan.

      Onko Päivi Räsänen pilkannut sairaita pitäessään homoseksuaalista aktia syntinä?

      • Anonyymi

        Niin, ja onko Päivi ketään yllyttänyt hyökkäämään tätä määrittelemätöntä yleistä "kansanryhmäryhmää" vastaan, tappamalla / syrjäyttämällä?
        Se on se peruskysymys.

        Kyllä meillä on tyhmä valtakunnansyyttäjä, ei voi muuta sanoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja onko Päivi ketään yllyttänyt hyökkäämään tätä määrittelemätöntä yleistä "kansanryhmäryhmää" vastaan, tappamalla / syrjäyttämällä?
        Se on se peruskysymys.

        Kyllä meillä on tyhmä valtakunnansyyttäjä, ei voi muuta sanoa!

        Mikä muuten on valtakunnansyyttäjän palkka? Ei varmaan ihan pienimmästä päästä? Miten voi noin torvi hoitaa täydellä palkalla pestiään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja onko Päivi ketään yllyttänyt hyökkäämään tätä määrittelemätöntä yleistä "kansanryhmäryhmää" vastaan, tappamalla / syrjäyttämällä?
        Se on se peruskysymys.

        Kyllä meillä on tyhmä valtakunnansyyttäjä, ei voi muuta sanoa!

        Pitää kysyä mikä on valtakunnansyyttäjän motiivi, miksi hän niin kiihkeästi vainoaa Päiviä?Poliisi oli useaa tapausta tutkinut ja todennut että mitään rikosta ei ole tapahtunut. Siihen ei valtakunnansyyttäjä tyytynyt vaan määräsi että tapaukset pitää siitä huolimatta asettaa syyteharkintaan. Tämä on jo vainoa! Epäilen että kyse on jostain mikä vaivaa valtakunnansyyttäjä Raija Toiviaisen omaatuntoa. Päivi Räsänen on puhunut paljon myös syntymättömän lapsen oikeudesta elämään (siis aborttia vastaan). Voihan olla että Päivin persoona ikävällä tavalla muistuttaa Raijaa jostain mitä hän on itse menneisyydessään tehnyt ja joka kalvaa häntä sisäisesti. Oma olo helpottuisi jos ikävä muistuttaja saataisiin tuomittua rikolliseksi? Tai sitten vain vasemmistolais ideologian mukaisesti kaikki ideologian vastustajat on tuhottava tai muuten hiljennettävä. Jos tuomio tulee niin meininki on Suomessa menossa samaan kuin DDR:ssä, Neuvostoliitossa ja Pohjois-Koreassa. Toivon ettei näin pääse tapahtumaan ja Suomessa saa jatkossakin esittää virallisesta dogmista poikkeavia mielipiteitä.


      • Anonyymi

        Mistä näitä tyhmiä sikiää ainii ne on niitä jotka uskoo tähän satukirjaan eli raamattuun


    • Anonyymi

      Veronmaksajat kustantaa tämänkin ajojahdin.

    • Anonyymi

      Kun valtakunnansyyttäjälle on tehty kantelu, on Räsäsen etu että hän on antanut sen edelleen poliisin tutkittavaksi. Poliisi ja oikeus tutkii asian ja tekee päätöksen. Se puhdistaa ilmaa, eikä jää mitään hämäräksi.

      • Anonyymi

        Poliisi tutki asian ja totesi, ettei rikosta ole tapahtunut.
        Syyttäjä itse halusi silti viedä asian eteenpäin ja sitä syytä nyt on syytä etsiskellä, sillä poliisihan ei ole mitenkään tämän syytteen takana.

        Onko valtakunnansyyttäjä jostakin loukkaantunut Räsäselle ja nyt haluaa kostaa veronmaksajien rahoilla?
        Olipa tulos mikä tahansa niin asia jatkuu hovioikeudessa ja ehkä jopa korkeimmassa oikeudessa, sillä kyseinen valtakunnansyyttäjä ei luovuta.


    • Anonyymi

      Muistakaa, että Räsänen ei ole kristitty.

      • Anonyymi

        Mikäs se sitten on?


    • Anonyymi

      Muistakaa, että Toiviainen ei aja Suomen etua!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        RAAMATUN SANA TOTEUTUU.


    • Anonyymi

      Asiassa ei Raamatulla ole mitään osuutta. Asian ydin on siinä, onko Räsänen tahallisesti loukannut Suomen lakien suojaamia henkilöitä. Keinot mihin hän on tukeutunut (Raamattu) eivät merkitse mitään, eikä niillä ole oikeudessa mitään merkitystä.

    • Anonyymi

      Mutta al Tää ei jostain erinomaisesta syystä saanut syytettä vaikka kiihotti paljon useampaa kansanryhmää kuin Räsänen!?

      Miksi?

      Ai siksikö, koska valtakunnan-inkvisiittorin mielestä laki on kaikille sama? :)

    • Anonyymi

      Politiikka, uskonto, isänmaa on pääministerin mielestä pelkkä vitsi. Nyt sitten puututaan kirkon sisäisiin asioihin . Pitäisi varmaan käydä läpi kaikki uskonnot ja kieltää ne joissa on vääriä juttuja . Olisko nyt uudet uskonnonpuhdistukset menossa

    • Anonyymi

      Eipä arvanneet Ståhlberg ja kumpp. kuinka vekkulin perustuslain Suomelle tekivä.

      Raamatun siteeraaminen rikkoo perustuslakia, mutta hallituksen etsiessä keinoja apteekkarien omasta apteekistaan saamansa ansion pienentämiseksi on ihan perustuslain kirjaimen ja hengen mukaista toimintaa.

      Taisi Ståhlberg olla bolsevikkien salainen agentti.

    • Anonyymi

      Toiviainen tässä pitäisi erottaa lain vääränä tulkitsijana!

    • Anonyymi

      Entä jos ja kun muslimi toteaa samaa, tuleeko syyte?? Epäilen että ei tule...??

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Päivi Räsänen? ei mitään myönteistä häntä kohtaan aiemmin mutta, JOKAISELLA on oikeus kertoa tunteensa ja vakaumuksensa mutta valtakunnansyytäjä (siis syytäjä, ei syyttäjä) Toiviainen ei tunnu olevan samaa mieltä! Kiihottaminen vaatii kiihottamista, jota ei ole, oman mielipiteensä voi vapaasti ilmasta, vai eikö täällä suomessa voi, ainakin näin toiviaisen aivojuoksu kulkee! En hyväksy homoutta ja lesboutta ja se on periaate, josta en vetäydy! Jos näin kerron, se on mielipiteni, ei KIIHOTTAMISTA jotain kansanryhmää vastaan!...hei PAHVIT...herätkää! Oikeutta ei tässä maassa enää saa, joten ainoa vihtoehto on turvautua omankädenoikeuteen ja SEN TULEN OMALTA OSALTANI toteuttamaan...KUN AIKA ON!

    • Anonyymi

      Mites koraani jossa esitellään ihan käytännön toimia homouden kitkemiseksi?

    • Anonyymi

      Ev Lut kirkko on tunnetusti ääri-islamin apupyörä. Siksipä kirkon sanomaa on pala palalta ruuvattu orjakansan nöyryysharjoitukseksi.

      Jos jossakin maailmalla ääri-islamin jihadistisoturit ottavat liikaa turpiinsa, niin EvLut kirkko rientää apuun ainakin retoriikassa, ja soittaa kelloja raivon irveellä.

      Maailmalla vainotut kristityt sen sijaan ovat EvLut kirkon mustalla listalla, ja jos vaikka joku järjestää mielenilmauksen vainojen uhrien esiintuomiseksi, niin kirkon papit ja piispat marssitetaan julistamaan ettei mielenilmauksessa saa käyttää risti-symbolia. Koska se on heidän "copyraightia".

    • Anonyymi

      Masturbointikin Räsäsen mukaan synti, muistan puheensa aikoja sitten. Luonnollinen asia. Miten yksinäiset.. kaikilla ei ole perhettä eikä kumppania,
      Luostareissa ja vankiloissa aina ollut homo-ja lesbosuhteita. Räsäsen todellisuuskuiva perustuu omaan nukkekotiinsa. Torjunta kaikkeen..
      Tuhansia vuosia vanhat fundamentalistiset kliseet joita siteeraa, Lähi- idästä, muutamia lauseita joista fiksaatio.On patologista. Heijastaa hänestä itsensä jotain hämärää...
      Homot ja lesbot ei synnytä, eivät siis rappeuta geeneillään.Ns.normaalit sensijaan kyllä! Väestön liikamäärä luonnolle..evoluutio pyrkii vähentämään ihmisiä. Ehkä luonnonvalinta koettaa suojella.. lisäksi useimmilla bi-seksuaalisia fantasioita muutenkin.
      Helvetissä tulee olemaan kiinnostavaa seuraa,.. suuri määrä neroja, taiteilijoita, filosofeja, ihmiskunnan luovimmat persoonat.

      • Anonyymi

        Mitä se sinua runkkaria haittaa vaikka Päivi on sitä mieltä? Haittaako se sinun nylkyttämistäsi jollakin tavalla?


      • Anonyymi

        Kyllä lesbot synnyttää, L-ominaisuus on yläpäässä ei alapäässä.


    • Anonyymi

      Minua Päivi on aina kiihottanut, valtakunnansyyttäjä ei niinkään

    • Anonyymi

      Onko oikeasti joku fantasioinut ko. henkilöstä? Minä olen, tein "sitä" ja fantasioin.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe