Totuus on selvinnyt. Olette johtaneet minua julmasti harhaan! Jaana on ollut kaiken aikaa minulle ja mahtipurjolleni uskollinen. Puheet hänen ja Raunon luvattomista kohtaamisista on valhetta. Kuten eräs ystävällinen herrasmies juuri poistetussa ketjussa totesikin- Rauno on homoseksuaali ja sellaisena pysyy.
En enää koskaan epäile Jaanan uskollisuutta. Juhlistan tätä tänään kolmen mahtipurjon kera ja purjotan häntä sydämeni pohjasta jokaiseen väliin ja aukkoon, Jaanan vapistessa allani kiihkosta!
Rauno, pahoittelut myös sinulle turhista syytöksistäni. Et ole naisten mies, olet vain sipulivaras. Se on pieni paha verrattuna siihen, mitä hetken epäilin sinun tehneen rakkaan vaimoni kanssa.
p.s.
Silliä ja sipulia kaupan! Mahtipurjot puoleen hintaan ja hunajasipuliteet kaupan päälle!
Jaanan parjaajille
16
64
Vastaukset
- Anonyymi
Valehtelet. Vaimosi on juuri allani vapisten kiihkosta. Naiset ovat petollisia!
Varmasti joku toinen Jaana. Pidähän daamistasi hyvää huolta ja tarjoa kunnon purjoa! Jos omasta takaa ei löydy, niin minä voin myydä pari kappaletta, että pääsette mukavasti euforiaan ja onnellinen loppu on taattu.
Minun Jaana juuri tuossa vieressä askartelee kepasipuleista ja kondomeista anaalihelmiä. Upea näky!
- Anonyymi
Näin on, Rauno ei naisiin kajoa!
- Anonyymi
Ottaisin kilon kuutossilliä ja pikkasen kahvin.
Tämä selvä! Tuossa onkin juuri Jaanan herkullista tummapaahtoista sumppia pihisemässä.
Suljemme tänään poikkeuksellisesti klo 17:30. Aiomme viettää ihanaa aattoa silleen.. Mukavasti.
P.S.
Ensi viikolla uutuutena ankat menulla, paistetulla sipulihöysteellä ja tuoretta hamppi piirasta sekä hillitön kuppi humppilan piimää palanpainikkeeksi!- Anonyymi
Vaimosi käy edelleen assalla myymässä persettä, mutta tekee sen sinulta salaa. Vaimosi tarvitsee vähän omaa rahaa nääs, kun sun sipulibisnekset menee päin persettä.
- Anonyymi
Idiootti!
- Anonyymi
Fanta5y0fAll1um kirjoitti:
Hei vain! Oletkos purjoa vailla?
Idiootti!
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti!
Hei Idiootti, mikä on sukunimesi? Voin lähettää purjot sinulle postitse.
- Anonyymi
Fanta5y0fAll1um kirjoitti:
Hei Idiootti, mikä on sukunimesi? Voin lähettää purjot sinulle postitse.
Imbesilli
- Anonyymi
Tässä ketjussa on kaikki hulluja.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563111Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521782- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809