Audi vs.Hyundai

Anonyymi

14

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tuolla kuitenkaan voi vetää suomen motareilla 250/Km/h, kuten upealla Audillani, joten siirry vaan seuraavaan aasialais kikottimeen, ja kehu rahattomana sitä.

      Audi King.
      -Teiden King-

      • Anonyymi

        Heh. Missään Suomen teillä ei saa ajaa 250 km/h.
        Saksassahan Hyundai suunnitellaan. Siellä on iso suunnittelukeskus.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Missään Suomen teillä ei saa ajaa 250 km/h.
        Saksassahan Hyundai suunnitellaan. Siellä on iso suunnittelukeskus.

        Sinä et varmaaan saa ajaa tuota nopeutta missään, mutta minä kovien suomalaisten verojen maksajien kategoriaan kuuluvana saan, Siksi sinäkin voit elää täällä suomessa työttömänä pummina läpi vuosien kaljaa lipittäen, ja poliisitkin saavat palkkansa minun tienaamistani ansioistani. jopa ylinopeus sakoistani, joten eivät hekään ole silloin kovin kiinnostuneita minun muusta toiminnastani, kunhan vaan pystyn selittämään niille kiireeni syyni. Ajokorttini olen saanut pitää kaikissa tapauksissa, joissa olen joutunut virkavallan kanssa tekemisiin.

        Audi King.
        -Teiden King-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et varmaaan saa ajaa tuota nopeutta missään, mutta minä kovien suomalaisten verojen maksajien kategoriaan kuuluvana saan, Siksi sinäkin voit elää täällä suomessa työttömänä pummina läpi vuosien kaljaa lipittäen, ja poliisitkin saavat palkkansa minun tienaamistani ansioistani. jopa ylinopeus sakoistani, joten eivät hekään ole silloin kovin kiinnostuneita minun muusta toiminnastani, kunhan vaan pystyn selittämään niille kiireeni syyni. Ajokorttini olen saanut pitää kaikissa tapauksissa, joissa olen joutunut virkavallan kanssa tekemisiin.

        Audi King.
        -Teiden King-

        Oletkohan saanut korttisi jostain muropaketista.Juttusi on sen verran pehmeitä ettei niitä usko Erkkikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan saanut korttisi jostain muropaketista.Juttusi on sen verran pehmeitä ettei niitä usko Erkkikään.

        Ihminenhän saa vapaasti uskoa mihin haluaa. Ainakin demokraattisissa maissa. Jopa tuo mainitsemasi erkkikin.

        Audi king.
        -Teiden King-


    • Anonyymi

      Ajettuani tänään kolmen erikokoisen Audin perässä toivon, että öljypoltinten käyttö liikenteessä kiellettäisiin lailla. Sen verran paksua savua tuli niistä, että piti jättäytyä reilusti kauemmaksi.
      Siis jos haluaa huolettomia kilometrejä ilman kalliita tekniikkaremontteja muutamaksi vuodeksi, kannattaa hankkia Hyundai. Toisaalta sen kori alkaa mädäntyä ruospitsiröpelöiseksi jo kuuden vuoden jälkeen ja paalauskunto lähenee kun Audilla voisi vielä jonkun vuoden ajella jos lompakko kestää korjauskulut.

      • Anonyymi

        Saat ilmaista mielipiteitäsi ihan vapaasti, Vapaassa maassa. Eri asia onkin sitten kokonaan se, että kuinka todenmukaisia ne ovat...

        Audi King.
        -Teiden King-


      • Anonyymi

        Mulla on vuoden 2004 Hyundai Sonata.Ei ruostetta missään.Auto säilyy kun sen pitää kunnossa.


      • Anonyymi

        Heh. Mulla on ollut useampi Hyundai eikä niistä mikään ole lahonnut. Maahantuoja sanoi että ovat hyvin sinkittyjä . Galvanoituja.


    • Anonyymi

      80-90 luvulla käytiin poikien kanssa konserteissa helsingissä jyväskylästä, niin piti ottaa öljypänikkä takaboksiin aina mukaan! Audihan ei ole päässyt eroon tästä öljyjen läträämisestä vielä 2021!

      • Anonyymi

        Hihii, kateus on noloa ja sen kieltäminen ja selittely on tyhmän merkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, kateus on noloa ja sen kieltäminen ja selittely on tyhmän merkki.

        Hihii, sinulta en ostaisi uutta, enkä varsinkaan käytettyä autoa. Tuo hihittely kun on huijarin tunnusmerkki....


    • Anonyymi

      Hyundai on luotetteva automerkki. On pitkältä ajalta kokemusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      403
      7737
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      190
      5716
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2231
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1587
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1178
    8. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      8
      1071
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      959
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      902
    Aihe