Audi vs.Hyundai

Anonyymi

14

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tuolla kuitenkaan voi vetää suomen motareilla 250/Km/h, kuten upealla Audillani, joten siirry vaan seuraavaan aasialais kikottimeen, ja kehu rahattomana sitä.

Audi King.
      -Teiden King-

• Anonyymi

Heh. Missään Suomen teillä ei saa ajaa 250 km/h.
        Saksassahan Hyundai suunnitellaan. Siellä on iso suunnittelukeskus.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh. Missään Suomen teillä ei saa ajaa 250 km/h.
        Saksassahan Hyundai suunnitellaan. Siellä on iso suunnittelukeskus.

Sinä et varmaaan saa ajaa tuota nopeutta missään, mutta minä kovien suomalaisten verojen maksajien kategoriaan kuuluvana saan, Siksi sinäkin voit elää täällä suomessa työttömänä pummina läpi vuosien kaljaa lipittäen, ja poliisitkin saavat palkkansa minun tienaamistani ansioistani. jopa ylinopeus sakoistani, joten eivät hekään ole silloin kovin kiinnostuneita minun muusta toiminnastani, kunhan vaan pystyn selittämään niille kiireeni syyni. Ajokorttini olen saanut pitää kaikissa tapauksissa, joissa olen joutunut virkavallan kanssa tekemisiin.

Audi King.
        -Teiden King-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et varmaaan saa ajaa tuota nopeutta missään, mutta minä kovien suomalaisten verojen maksajien kategoriaan kuuluvana saan, Siksi sinäkin voit elää täällä suomessa työttömänä pummina läpi vuosien kaljaa lipittäen, ja poliisitkin saavat palkkansa minun tienaamistani ansioistani. jopa ylinopeus sakoistani, joten eivät hekään ole silloin kovin kiinnostuneita minun muusta toiminnastani, kunhan vaan pystyn selittämään niille kiireeni syyni. Ajokorttini olen saanut pitää kaikissa tapauksissa, joissa olen joutunut virkavallan kanssa tekemisiin.

Audi King.
        -Teiden King-

Oletkohan saanut korttisi jostain muropaketista.Juttusi on sen verran pehmeitä ettei niitä usko Erkkikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkohan saanut korttisi jostain muropaketista.Juttusi on sen verran pehmeitä ettei niitä usko Erkkikään.

Ihminenhän saa vapaasti uskoa mihin haluaa. Ainakin demokraattisissa maissa. Jopa tuo mainitsemasi erkkikin.

Audi king.
        -Teiden King-

• Anonyymi

Ajettuani tänään kolmen erikokoisen Audin perässä toivon, että öljypoltinten käyttö liikenteessä kiellettäisiin lailla. Sen verran paksua savua tuli niistä, että piti jättäytyä reilusti kauemmaksi.
      Siis jos haluaa huolettomia kilometrejä ilman kalliita tekniikkaremontteja muutamaksi vuodeksi, kannattaa hankkia Hyundai. Toisaalta sen kori alkaa mädäntyä ruospitsiröpelöiseksi jo kuuden vuoden jälkeen ja paalauskunto lähenee kun Audilla voisi vielä jonkun vuoden ajella jos lompakko kestää korjauskulut.

• Anonyymi

Saat ilmaista mielipiteitäsi ihan vapaasti, Vapaassa maassa. Eri asia onkin sitten kokonaan se, että kuinka todenmukaisia ne ovat...

Audi King.
        -Teiden King-

• Anonyymi

Mulla on vuoden 2004 Hyundai Sonata.Ei ruostetta missään.Auto säilyy kun sen pitää kunnossa.

• Anonyymi

Heh. Mulla on ollut useampi Hyundai eikä niistä mikään ole lahonnut. Maahantuoja sanoi että ovat hyvin sinkittyjä . Galvanoituja.

• Anonyymi

80-90 luvulla käytiin poikien kanssa konserteissa helsingissä jyväskylästä, niin piti ottaa öljypänikkä takaboksiin aina mukaan! Audihan ei ole päässyt eroon tästä öljyjen läträämisestä vielä 2021!

• Anonyymi

Hihii, kateus on noloa ja sen kieltäminen ja selittely on tyhmän merkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihii, kateus on noloa ja sen kieltäminen ja selittely on tyhmän merkki.

Hihii, sinulta en ostaisi uutta, enkä varsinkaan käytettyä autoa. Tuo hihittely kun on huijarin tunnusmerkki....

• Anonyymi

Hyundai on luotetteva automerkki. On pitkältä ajalta kokemusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      78
      5266
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      125
      3624
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      41
      3486
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      51
      3104
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2778
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2329
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2111
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      2000
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      425
      1654
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1588
    Aihe