Keskusta on uskottavin vaihtoehto pitkällä aikavälillä.
Äänestän aina Keskustaa
21
61
Vastaukset
- Anonyymi
Keskusta on hyvä vaihtoehto! Erittäin hyvät ministerit hallituksessa! Olen alkanut kunnioittaa Matti Vanhasta. Asiallinen ja järkevä.
- Anonyymi
Onneksi ossi on kepun kannattaja, vähentää kepun kannatusta, Se nähtiin viime vaaleissa.
- Anonyymi
Hyvät kunnon isänmaalliset keskustalaiset, nouskaa kapinaan puoluejohtoanne vastaan! Saarikko antoi periksi vihervasemmistolle syistä joita ei kansalle kerrota. Nyt on kuitenkin loistava tilaisuus näyttää, että ihan mikä tahansa ei käy. On tämä EU:n elvytyspaketin hyväksyminen tai hylkääminen eduskunnassa. Federalistit itse sanovat, että paketin hylkääminen olisi kuin maanjäristys. Tehkää se maanjäristys! Suomi kiittää ja ennenpitkää koko Eurooppakin kiittää totalitaarista valtaa hamuavia eurokraatteja ja EUta suurvaltaimperiumiksi ajavia johtovaltioita lukuunottamatta.
- Anonyymi
Oikeaa asiaa!
- Anonyymi
Keskustalle pahin tappio viimevaaleissa, ossi on varmaan hyvin pienellä osuudella siihen vaikuttanut.
- Anonyymi
Ja pöh, mitä valehtelua! Ossi on ollut ehdokkaana Perussuomalaisissa ja Suur-Kouvolan sitoutumattomissa. Täyttä valehtelua ja teeskentelyä, että "äänestäisi aina Keskustaa"! Liekö edes Keskustan kannattaja, vai onko tällä palstalla vain, jotta saisi Keskustan kannatusta alaspäin!!?!
- Anonyymi
... Kriik öö prhh!! Äänestäkää Perussuomalaisia ja Kouvolassa Sitoutumattomia! Se on - kriik öö prhh - järkevä valinta! Kapi kapi! Olkaa järkeviä kuten minä!
- Anonyymi
Nimeni ei ole Jorma. Mutta on kyllä aikamoista valehtelua, jos väität, että "äänestät aina Keskustaa", mutta ehdokkaana olet ollut Perussuomalaisissa ja Sitoutumattomissa!
Tuntuu tuo aloitus juuri siltä mitä tuossa totesin: pyrit täällä typerällä käytökselläsi ehkä todellisuudessa vaan vähentämään Keskustan kannatusta? Ja tämän totean äänestäjänä, joka on suhtautunut Keskustaan erittäin myönteisesti viimeisen kymmenen vuoden ajan (kymmenen vuoden takaisesta vuorotteluvapaastani lähtien), joka olen kymmenilä viesteillä puolustanut Sipilän hallitusta täällä Suomi24:ssä ja erityisesti Iltalehden nettikeskusteluissa, ja joka olen vuonna 2012 äänestänyt Väyrystä presidentinvaaleissa.
M47v, Tampere - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... Kriik öö prhh!! Äänestäkää Perussuomalaisia ja Kouvolassa Sitoutumattomia! Se on - kriik öö prhh - järkevä valinta! Kapi kapi! Olkaa järkeviä kuten minä!
;-)))) Nyt meni selkäkeikka nauruksi!!!
- Anonyymi
... Kirjoitit "täyttä paskaa", koska ajattelet, että siinä kirjoituksessani kaikki oli totta!
- Anonyymi
kepu petti taas - mitäpä muuta tommosilta bulvaaneilta voi odottaakkaan.
Sipilän porsas valehteli taas, kepulit pettää jo omiaankin
Annika Saarikon puheet jarrun painamisesta velalle ovat puhdasta puppua ja koko kehysriihi puhdasta sumutusta, jolle on vaikea löytää vertailukohtaa Suomen lähihistoriasta.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5372ed2a-28a7-47b5-92b8-141c1cbef0af - Anonyymi
Ainoa tarkoituksesi on estää asiakeskustelu työntämällä palstan täyteen älytöntä roskaasi. Etusivulla on nyt 20 aloitusta, sinulta niistä 12. Ei niissä pyrkimystäkään asiakeskusteluun, itsesi kanssa vain olet "keskustellut".
- Anonyymi
Melkein oikein, mutta ihan väärin. Et ota huomioon sitä, että ainoa "pitkä aikaväli", jolla on merkitystä on se joka on nykyhetkestä pitkälle tulevaisuuteen eikä se mikä on nykyhetkestä pitkälle menneisyyteen.
- Anonyymi
Minäkin luulin 60 vuotta sitten joskus äänestäväni Keskustaa,mutta eihän siitä mitään tullut.
Jos tänään olisi vaalit niin äänestäisin Keskustaa.
- Anonyymi
Vaikka itse olit Sitoutumattomien kärkiehdokas?
- Anonyymi
Keskustan juna meni jo silloin kun liityttiin euroopan unioniin, sillä sdp oli myös samalla kannalla ja vasemmistolainen henki kulutti kannattajat. Perussuomalaiset nielaisi puolet kepusta ja vas.liiton laimeammat kommunistit, jotka huomasivat että PS on se aito isänmaallinen puolue koko kansan hyväksi. Väyrysen syrjiminen kokeneena poliitikkona vei myös vanhoja kannattajia muihin puolueisiin, etupäässä perussuomalaisiin. Keskusta on kuihtuva puolue ja jäänee tulevaisuudessa vas.liiton kanssa kilpailemaan jumbo sijoista apupuolueen asemaan.
Poliittisista puolueista ihan kelvollinen vaihtoehto.
- Anonyymi
Heti persujen, Kouvolan sitoutumattomien, itsenäisyyspuolueen ja Väyrysen tähtiliikkeen jälkeen?
- Anonyymi
HOH HOH HOO. Suomeen pitää palauttaa agraariyhteiskunta. HOH HOH HOO.
Siviilipalvelusmies.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3772729Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944392613- 1201494
- 431216
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo811024Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26871- 56853
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39835Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121812En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30779