Olisi hyvä jos äänestäjillä olisi yksikin puolue joka toimii heidän edukseen pitkäjännitteisesti.IPUhan oli ennen puolue joka ajatteli tulevaisuutta ja asioita joilla elämä saataisiin raiteille. Nykyiset utopistipuolueet eivät edes ymmärrä mikä on mahdollista. Siksi ne keksivät vastuuttomia juttuja joiden toteuttaminen lisää ongelmia ja kustannuksia. Hyvä esimerkki tästä on sähköautot. Niiden suosiminen tukiaisilla ja kaivostoiminnan lisääminen pilaa ilmastoa moninkertaisesti verrattuna vanhoihin autropihin. Kansa köyhtyy turhaan ja hukataan omaisuutta valtavat määrät. Pian joudutaan palaamaan vanhaan kallella kypärin.
Jos IPUlla on vielä joku johtoporukka niin sen pitää kutsua kaikki voimat koolle ja toimia.Kaikkihan nyt näkee miten surkea EU-jäsenyys oli kansalle ja taloudelle.
Koska IPU herää unesta?
6
752
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, istumisen sijasta itse puolueen toimintaan mukaan meno varmaankin herättäisi säpinää : D
- Anonyymi
IPU:lla ei ole kuntavaaliehdokkaitakaan. Pitääkö paikkansa?
- Anonyymi
Kannattaisi ajatella menneisyyttä...
- Anonyymi
.....kannattaisi mennä puoluen toimintaan itse mukaan niin tulisi sitä herätystä ....
- Anonyymi
No niin mietitäänpä teologiaa. Olen kuullut Juutalaisilla olevan syntipukkiperinteen todennäköisesti vieläkin voimassa. Virallisesti kerrotaan, että kyseessä todella on nelijalkainen pukki. Mutta yllätys yllätys kyseessä onkin ihminen. Tämä ihminen kuulemma voidaan kasvattaa lapsuudesta asti sillä tavalla, että hänestä tehdään hyljeksitty ja päälle syljetty ihmien josta liikkuu kaikenlaisia pahansuovia juoruja. Nämä juorut saattavat pitää paikkansa jonkun muun kohdalla, joka on yhteisössä arvostetussa asemassa ja juutalaisyhteisö ajattelee ettei juuri tämän henkilön kuulu sovittaa rangaistusta vaan siihen määrätään hänen puolestaan joku muu yhteisössä alempiarvoisena pidetty henkilö. Tämä henkilö voi olla juuri tämä lapsesta asti tähän tarkoitukseen kasvatettu ihminen. Tällaista sanottaneen Kiiraslapsikasvatuksesksi. Tehtäköön selväksi, että tämä ihminen surmataan ja he harvoin elävät yli 30-vuotiaiksi. Joskus tällaiseksi voi valikoitua ihminen, joka ei edes ole Juutalainen, tämän saattaa ratkaista vaikka tämän "kiiraslapsen" vanhempien toiminta ja taustat. Minusta jokaisen ihmisen tulee sovittaa itse pahat tekonsa ja muut konkelonsa eikä jonkun toisen tai jonkun uhrilapsen. Minä ainakaan en suostu kenenkään paskiaisen rikoksia sovittamaan ja kärsimään niistä maanpäällisessä elämässä enkä yhtään enempää tuonpuoleisessa tai suostua siellä jonkun moolokin syötäväksi, jotta joku hirttämätön niljake saisi pelastuksensa. Turhaa soitella työpaikoille ja hankkia potkuja tai torpedoida työhakuja, turhs soitella kelalle ja työvoimatoimistoon ja katkoa yhteiskunnan tukia ja vaikka menisi kämppä alta tuon takia, en suostu vaikka pitäisi kuolla nälkään. Ei auta asiaa vaikka kuinka salajuottaisi minulle LSD-kahvia ja koettaisi sillä muunnella tajuntaani. Ei auta vaikka sylkisi maineeni naisten silmissä ja jäisin vaille inttiimikontakateja, ei auta vaikka veisi metsämökkiin kidutettavaksi vaikka ruoskimalla ja raajoja katkomalla ja uhkaisi ties millaislla lopuilla. Päinvastoin tuollaisessa vain kasvaa viha ja uhma tuollaisia vaatimuksia kohtaan. EI auta myöskään lahjonta eikä hyvittely. Yksinkertaisesti minua ei saa suostumaan tuollaiseen millään keinolla. Jokainen tekee pahat tekonsa, jos on tehdäkseen ja vastaa tuomioistuimessa niin maallisessa kuin tuonpuoleissakin niistä itse eikä kukaan muu. PISTE.
- Anonyymi
Hämmästyttävä spektaakkeli-kirjoitus ilmeisen kapakka-aamun lopputunteina, jos vielä olisi osunut jonnekin sinne oikealle palstalle minne tuon kai piti mennä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768