Kiihottaminen kansanryhmää kohtaan?

Anonyymi

Suomen suurin ja mahtavin kansanosa ovat jumalattomat ihmiset. Vain pieni osa on heitä jotka eivät kuulu heihin, sillä he ovat se piskuinen kansanosa joka on Jumalan suojeluksessa, pahan palvelijoiden ahdistaessa heitä. Tuo käsite kiihottaminen kansanryhmää kohtaan on tarkoitettu sellaiseksi suhteelliseksi käsitteeksi, että jokainen pakana olkoon vaikka kastamaton ateisti voi haastaa Jumalan palvelijat oikeuden eteen pienimmästäkin syystä, koska valtio tarvitsee rahaa. Sen he ovat aina ottaneet köyhien selkänahoista. Nyt ovat kajoamassa siihen kansanosaan jota vainotessaan polttavat pian näppinsä, samoin kun sodoman ja gomorran asukkaat lootin ovella himoineen ja haluineen. Tämä on sitä ihmishengen jalostamista ja se näyttää olevan kehittymässä aina vain pahempaan suuntaan, kunnes peli puhalletaan poikki ja kenttä tyhjennetään.

24

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Well, that was some weird shit 🤣,

      "...samoin kun sodoman ja gomorran asukkaat lootin ovella himoineen ja haluineen."

      Laitatko edes yhden arkeologisen todisteen Sodomasta ja Gomorrasta? Luulisi löytyvät kahden suuren homokaupungin jäänteet piskuisesta Israelista, jos samaan aikaan on kuitenkin löydetty hyvinkin pieniä ja hauraita todisteita kuten Qumranin kääröt tai Ketef Hinnomin hopekääröt.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Ketef_Hinnom

      • Anonyymi

        Lusikalla ja harjatodisteilla ei ole uskottavaa merkitystä, varsinkin kun kauhan varressa on jumalaton pakana.


      • Anonyymi

        ""...samoin kun sodoman ja gomorran asukkaat lootin ovella himoineen ja haluineen."

        Laitatko edes yhden arkeologisen todisteen Sodomasta ja Gomorrasta? "

        Meteorin räjähdyksestä Kuolleen meren yllä löytyy paljonkin jäänteitä ja merkkejä. Kaivas vähän Googlea - - jos nimittäin uskallat.


    • Anonyymi

      Järkyttävän itsekeskeistä ajattelua. Kansanryhmä on ihmisryhmä, jolla on joku yhteinen ominaisuus. Suomessa on lukuisia tällaisia ryhmiä.

      • Anonyymi

        Jokainen ihminen kuuluu sinun määritelmällisesti satoihin eri ryhmiin joten määritelmäsi on merkityksetön!


    • ”Tuo käsite kiihottaminen kansanryhmää kohtaan on tarkoitettu sellaiseksi suhteelliseksi käsitteeksi, että jokainen pakana olkoon vaikka kastamaton ateisti voi haastaa Jumalan palvelijat oikeuden eteen pienimmästäkin syystä, koska valtio tarvitsee rahaa.”

      Palautan mieleen vähän historiaa. Kun natsit levittivät aatettaan, se oli täsmälleen juuri että kiihotettiin kansaa tiettyjä ihmisryhmiä vastaan ja oikeutettiin väkivalta ja murhat.
      Tätä ei enää kukaan halua. Siksi valtiovalta suojelee meitä tällaisilta ilmiöiltä.

      • Anonyymi

        Suojelu on mennyt liian pitkälle. Räsänen ei ole aiheuttanut väkivaltaa tai murhia. Edes perussuomalaisten kommentit eivät ole aiheuttaneet. Niiden jutut oli pahempia kuin Räsäsen. Natsi-Saksassa kidutettiin ja murhattiin enemmän ihmisiä kuin mitä Suomessa on. Heistä tehtiin saippuaa, hiuksista tyynyntäytettä, kultahampaat talteen jne. Suomessa vahinko on ihmisten tunteiden loukkaaminen. Vain tiettyjen ihmisten tunteita. Missä tasa-arvo?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suojelu on mennyt liian pitkälle. Räsänen ei ole aiheuttanut väkivaltaa tai murhia. Edes perussuomalaisten kommentit eivät ole aiheuttaneet. Niiden jutut oli pahempia kuin Räsäsen. Natsi-Saksassa kidutettiin ja murhattiin enemmän ihmisiä kuin mitä Suomessa on. Heistä tehtiin saippuaa, hiuksista tyynyntäytettä, kultahampaat talteen jne. Suomessa vahinko on ihmisten tunteiden loukkaaminen. Vain tiettyjen ihmisten tunteita. Missä tasa-arvo?

        Tasa-arvon vuoksi voisimme taas pitää perinteisen rukoustapahtumani, johon päkä on tervetullut oman uskonharhansa edustajana.

        Muistin virkistykseksi rukoustapahtumassani rukoillaan takaisin amputoituja raajoja kädelliselle ihmisapinalle, joka toki voi olla oikeauskoisen rukoilijan lahkoon kuuluva ihminenkin.

        Tilaisuus on ekumeeninen, joten myös muhammadanisminharhan sekä muiden jumaluuksien edustajat saavat osallistua. Tulokset tarkistetaan mittanauhalla ennen ja jälkeen.

        Tarpeelliset sakramentit, uhrattavat neitsyet, miekat, naulat, vasarat ja rakennustarvikkeet sekä mahdolliset nuotiotarvikkeet tulee jokaisen uskonlahkon tuoda mukanaan.

        Onnistuneen jäsenenkasvatuksen edustajat nimetään ainoiksi oikeauskoisiksi ja heidän epäjumalansa ihan aikuisten oikeasti oikeaksi jumalaksi.

        Voittajajoukkueelle varataan kasa sepeliä, jolla he voivat oikeutetusti kivittää kuoliaaksi
        tappion kärsineet väärän jumalan palvelijat.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Tasa-arvon vuoksi voisimme taas pitää perinteisen rukoustapahtumani, johon päkä on tervetullut oman uskonharhansa edustajana.

        Muistin virkistykseksi rukoustapahtumassani rukoillaan takaisin amputoituja raajoja kädelliselle ihmisapinalle, joka toki voi olla oikeauskoisen rukoilijan lahkoon kuuluva ihminenkin.

        Tilaisuus on ekumeeninen, joten myös muhammadanisminharhan sekä muiden jumaluuksien edustajat saavat osallistua. Tulokset tarkistetaan mittanauhalla ennen ja jälkeen.

        Tarpeelliset sakramentit, uhrattavat neitsyet, miekat, naulat, vasarat ja rakennustarvikkeet sekä mahdolliset nuotiotarvikkeet tulee jokaisen uskonlahkon tuoda mukanaan.

        Onnistuneen jäsenenkasvatuksen edustajat nimetään ainoiksi oikeauskoisiksi ja heidän epäjumalansa ihan aikuisten oikeasti oikeaksi jumalaksi.

        Voittajajoukkueelle varataan kasa sepeliä, jolla he voivat oikeutetusti kivittää kuoliaaksi
        tappion kärsineet väärän jumalan palvelijat.

        Eiku perustetaan sellainen todellisuudesta täysin irti oleva utopiusti new age lahko jossa ihmisillä ei ole edes sukupuolta ollenkaan. Kutsutaan sitä Punavihreeksi lahkoksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiku perustetaan sellainen todellisuudesta täysin irti oleva utopiusti new age lahko jossa ihmisillä ei ole edes sukupuolta ollenkaan. Kutsutaan sitä Punavihreeksi lahkoksi

        Ilmeisesti luetunymmärtäminen ei liene vahvimipia puoliasi?

        Muistutus itselleni: seuraavalla kerralla kirjoitan hitaammin, niin hitaammatkin saavat ajatuksesn päästä kiinni.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Ilmeisesti luetunymmärtäminen ei liene vahvimipia puoliasi?

        Muistutus itselleni: seuraavalla kerralla kirjoitan hitaammin, niin hitaammatkin saavat ajatuksesn päästä kiinni.

        En mä edes lue sun kirjoituksia. Ihan turhaa saivartelua


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Tasa-arvon vuoksi voisimme taas pitää perinteisen rukoustapahtumani, johon päkä on tervetullut oman uskonharhansa edustajana.

        Muistin virkistykseksi rukoustapahtumassani rukoillaan takaisin amputoituja raajoja kädelliselle ihmisapinalle, joka toki voi olla oikeauskoisen rukoilijan lahkoon kuuluva ihminenkin.

        Tilaisuus on ekumeeninen, joten myös muhammadanisminharhan sekä muiden jumaluuksien edustajat saavat osallistua. Tulokset tarkistetaan mittanauhalla ennen ja jälkeen.

        Tarpeelliset sakramentit, uhrattavat neitsyet, miekat, naulat, vasarat ja rakennustarvikkeet sekä mahdolliset nuotiotarvikkeet tulee jokaisen uskonlahkon tuoda mukanaan.

        Onnistuneen jäsenenkasvatuksen edustajat nimetään ainoiksi oikeauskoisiksi ja heidän epäjumalansa ihan aikuisten oikeasti oikeaksi jumalaksi.

        Voittajajoukkueelle varataan kasa sepeliä, jolla he voivat oikeutetusti kivittää kuoliaaksi
        tappion kärsineet väärän jumalan palvelijat.

        Pyörität asioita oman napasi ympärillä.
        Etkö kuule kuinka kansa joukot etsivät ratkaisuja vakaviin ongelmiin.
        Löytyykö mielenrauha Plutharkoksen teeseistä?
        Vai onko huomioitava myös tulevat sukupolvet ja heidän mahdollisuutensa asua t
        Telluksella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suojelu on mennyt liian pitkälle. Räsänen ei ole aiheuttanut väkivaltaa tai murhia. Edes perussuomalaisten kommentit eivät ole aiheuttaneet. Niiden jutut oli pahempia kuin Räsäsen. Natsi-Saksassa kidutettiin ja murhattiin enemmän ihmisiä kuin mitä Suomessa on. Heistä tehtiin saippuaa, hiuksista tyynyntäytettä, kultahampaat talteen jne. Suomessa vahinko on ihmisten tunteiden loukkaaminen. Vain tiettyjen ihmisten tunteita. Missä tasa-arvo?

        ”Suojelu on mennyt liian pitkälle. Räsänen ei ole aiheuttanut väkivaltaa tai murhia.”

        Onneksi ei, ja tavoite on, ettei niin käykään! Toivon mukaan kukaan ei ole uskonnollisten näkemysten vuoksi jättänyt palkkaamatta homoseksuaalia, tai muuten aiheuttanut tilannetta, jossa homoseksuaalisuus on ollut peruste väärin kohteluun.

        ”Edes perussuomalaisten kommentit eivät ole aiheuttaneet.”
        PS:sissa ikävä kyllä on henkilöitä, jotka ovat saaneet aikaan sen, että tiettyjä ihmisryhmiä kohtaan on osoitettu syrjintää (työ ja koulutus), väkivaltaa tai sen jatkuva uhkaa.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Tasa-arvon vuoksi voisimme taas pitää perinteisen rukoustapahtumani, johon päkä on tervetullut oman uskonharhansa edustajana.

        Muistin virkistykseksi rukoustapahtumassani rukoillaan takaisin amputoituja raajoja kädelliselle ihmisapinalle, joka toki voi olla oikeauskoisen rukoilijan lahkoon kuuluva ihminenkin.

        Tilaisuus on ekumeeninen, joten myös muhammadanisminharhan sekä muiden jumaluuksien edustajat saavat osallistua. Tulokset tarkistetaan mittanauhalla ennen ja jälkeen.

        Tarpeelliset sakramentit, uhrattavat neitsyet, miekat, naulat, vasarat ja rakennustarvikkeet sekä mahdolliset nuotiotarvikkeet tulee jokaisen uskonlahkon tuoda mukanaan.

        Onnistuneen jäsenenkasvatuksen edustajat nimetään ainoiksi oikeauskoisiksi ja heidän epäjumalansa ihan aikuisten oikeasti oikeaksi jumalaksi.

        Voittajajoukkueelle varataan kasa sepeliä, jolla he voivat oikeutetusti kivittää kuoliaaksi
        tappion kärsineet väärän jumalan palvelijat.

        Itse voisit osallistua uuden eliölajin synnyttämiseen, jolla olisi sellaisia elimiä, joita ei nykyisin tunneta. Ja kun sellaisen saat aikaiseksi niin synnytät eläinlajeja, jotka käyttävät näitä uusia elimiä pysyäkseen elossa ja pystyvät vielä lisääntymäänkin.


      • Anonyymi

        Vapaassa (liberaalissa) yhteiskunnassa jokainen saa ajatella mitä haluaa ja sanoa mitä ajattelee.


    • Anonyymi

      Siis uskovainen roudaa tänne köyhiä ja valtio joutuu elättämään näitä köyhiä.
      Eikös se ole ristiriidassa 🤣 valtio tarvitsee rahaa koska SuomenParatiisiRahtarit
      Paljonkos se oli per pää, kun ottivat valtiolta rahaa 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Ateismi tuhoaa ihmiskunnan.

    • Anonyymi

      Milloinka mahtanen todella kiihottua, vielä ei tunnu miltään.

    • Anonyymi

      Tuo on totta, että Jeesukseen uskovat täytyy alkaa varautua siihen, että viha uskovaa vähemmistöä kansanryhmää kohtaan tulee lisääntymään nopeasti. Rajoitustoimia aletaan panna pystyyn vauhdilla ja kun huomataan, että ei vaikutusta ollenkaan, niin korotetaan panoksia jne jne - kunnes tulee kriittinen piste jossa "suvaitsevaiset" ovat menneet niin pitkälle että ei enää ole paluuta oman uskottavuuden vuoksi ja silloin alkaa Jeesuksen uskovien veri virrata. Kun vihan ja vainon tielle "suvaitsevaiset" ovat lähteneet historian saatossa niin aina on menty syvään päätyyn saakka lopulta.

      • Mietipä ensin, miksi tällainen laki aikoinana laadittiin? Olisko ollut kyse juutalaisvihasta, joka käytti juuri tuollaisia menetelmiä?

        Emme me kristityt ole kokeneet moista - ei edes lähelle sitä.


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        Mietipä ensin, miksi tällainen laki aikoinana laadittiin? Olisko ollut kyse juutalaisvihasta, joka käytti juuri tuollaisia menetelmiä?

        Emme me kristityt ole kokeneet moista - ei edes lähelle sitä.

        Etkö löydä mitään kopioitavaa?


    • Anonyymi

      Valtakunnankanslerinviraston nauta oli aikoinaan päättänyt, että "väärien" mielipiteiden ilmaiseminen on kriminalisoitava.

      • Alarvoinen tyylisi ei kyllä vakuuta ketään.


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        Alarvoinen tyylisi ei kyllä vakuuta ketään.

        Minut vakuutti ainakin koska asia on täyttä totta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe