Intialainen kolmoismutaatio on saapunut Suomeen
Koronaviruksen intialaismuunnosta on tavattu Suomessa, kertoo Hufvudstadsbladet
Niin sanottua B.1.617 -varianttia on todettu Suomessa kahdella henkilöllä, vahvistaa Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen johtava asiantuntija Carita Savolainen-KopraHufvudstadsbladetille.
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/hbl-intialaisvarianttia-tavattu-suomessa/ar-BB1gaANG?ocid=msedgntp
Intialainen kolmoismutaatio on saapunut Suomeen
1
64
Vastaukset
- Anonyymi
Pfizer-Biontechin koronarokotetta annetaan tällä hetkellä vähintään 16-vuotiaille.
Lupahakemus käytölle 12–15-vuotiaiden ryhmässä on vetämässä.
FRANK HOERMANN/SVEN SIMON
Lontoolaisen Imperial College -yliopiston johtamassa tutkimuksessa selvisi, että ensimmäinen annos Pfizerin koronarokotetta ei vielä anna hyvää suojaa koronaviruksen muunnoksia vastaan.
Poikkeuksena ovat sellaiset henkilöt, jotka ovat jo sairastaneet lievän tai oireettoman COVID-19 -taudin. Heille jo ensimmäinen annos rokotetta antoi hyvän immuunivasteen virusmuunnoksia vastaan.
– Tämä tutkimus korostaa toisen rokoteannoksen ottamisen tärkeyttä, sanoi immunologian ja hengitystiesairauksien professori Rosemary Boyton Imperial Collegesta.
Science-lehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan niillä ihmisillä, jotka eivät olleet sairastaneet koronaa aiemmin, oli heikompi immuunivaste ensimmäisen rokoteannoksen jälkeen.
Immunologian professori Danny Altmann Imperial Collegesta totesi, että niille ihmisille, jotka eivät ole vielä koronaa sairastaneet, ensimmäisen ja toisen rokoteannoksen saamisen väliin jää ikään kuin "haavoittuvuusikkuna".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650