laskevamerkki??

naana

voisiko joku kertoa laskevan merkkini!!? eli olen horoskoopiltani neitsyt 3.9.1986 ja nouseva merkkini on skorpioni synnyin päivällä 13.22. joten olisi mukava tietää laskeva!ja mitä se kertoo ja kuinka paljon vaikuttaa luonteeseen!? kiitos jos joku tietäisi :)

12

3334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ares

      Laskeva merkkisi on härkä. Se kuvaa parisuhdetta sillä se sijaitsee seitsemännessä huoneessa. Jos olet laskeva härkä niin se kuvaa minkälaista ihmistä haet rinnallesi ja mitä haluat suhteessa. Laskeva härkä hakee rinnalleen aistillista kumppania jolla on jalat maassa ja joka osaa nautiskella. Haet turvallista kumppania, rauhallista. Haluat suhteen jossa perinteet ovat kunnossa. Haluat maanläheisen kumppanin ja suhteen jossa molemmilla on jalat maassa.

      • leo87

        nii, eli voisitko kertoo mullekin mun laskevan merkin? olen leijona, nouseva skorpioni ja syntynyt 13:44..


      • ares
        leo87 kirjoitti:

        nii, eli voisitko kertoo mullekin mun laskevan merkin? olen leijona, nouseva skorpioni ja syntynyt 13:44..

        Sinunkin laskeva merkkisi on härkä. Laskevamerkki on aina nousevaa merkkiä vastapäätä, eli jos tietää nousevan voi saada helposti selville laskevan.


      • shiny

        ymmärsinkö oikein? jos mun laskeva merkki on kauris..haen kaurismaista kumppania?


      • ares
        shiny kirjoitti:

        ymmärsinkö oikein? jos mun laskeva merkki on kauris..haen kaurismaista kumppania?

        Jos laskevamerkkisi on kauris, haet kaurismaisia piirteitä kumppanistasi ja suhteestasi. Kenties etsit kumppania joka on taloudellisesti turvallinen, käytännöllinen ja luotettava. Suhteelta toivot ystävyyttä ja kumppanuutta. Et halua laiskan vetelää kumppania vaan ehkäpä toimeliaan ja jämäkän. Karismaakin saa kumppanissasi olla, kenties olet viehtynyt hieman hieman juroon olemukseen.


      • shiny
        ares kirjoitti:

        Jos laskevamerkkisi on kauris, haet kaurismaisia piirteitä kumppanistasi ja suhteestasi. Kenties etsit kumppania joka on taloudellisesti turvallinen, käytännöllinen ja luotettava. Suhteelta toivot ystävyyttä ja kumppanuutta. Et halua laiskan vetelää kumppania vaan ehkäpä toimeliaan ja jämäkän. Karismaakin saa kumppanissasi olla, kenties olet viehtynyt hieman hieman juroon olemukseen.

        meni kyllä aika oikein toi selitys..kiva kun viitsit vastata :)


    • tähtisiina

      Itse olen jousimies, nouseva merkki on kauris, joten laskeva on rapu. Mitä tämä tarkoittaa?

      Tiedä, olen tietyissä asioissa epätyypillinen jousimies :)

      • ares

        Jos laskeva merkkisi on rapu haet todennäköisesti suhteesta lämpöä, turvallisuutta ja hellyyttä. Haluat herkän tunteitaan osoittavan kumppanin joka huomoi sinua hellästi. Kenties haaveilet suuresta perheestä kumppanisi kanssa. Hellyyden kipeys on osa sinua. Kaipaat suhteessa myös huumorintajua jota kumppaniltasi tulee löytyä.


      • Aquarella
        ares kirjoitti:

        Jos laskeva merkkisi on rapu haet todennäköisesti suhteesta lämpöä, turvallisuutta ja hellyyttä. Haluat herkän tunteitaan osoittavan kumppanin joka huomoi sinua hellästi. Kenties haaveilet suuresta perheestä kumppanisi kanssa. Hellyyden kipeys on osa sinua. Kaipaat suhteessa myös huumorintajua jota kumppaniltasi tulee löytyä.

        Tuossa oli sitten vastaus myös minulle,kait.Olen näet nouseva kauris ja siis laskeva rapu????Ymmärsinkö oikein?
        Se kyllä selittäisi minun suurperheeni ja vesimiehelle epätyypillisen tunteilun.Tunnustan olevani ihan hirvittävä romantikko.=)


      • tähtisiina
        ares kirjoitti:

        Jos laskeva merkkisi on rapu haet todennäköisesti suhteesta lämpöä, turvallisuutta ja hellyyttä. Haluat herkän tunteitaan osoittavan kumppanin joka huomoi sinua hellästi. Kenties haaveilet suuresta perheestä kumppanisi kanssa. Hellyyden kipeys on osa sinua. Kaipaat suhteessa myös huumorintajua jota kumppaniltasi tulee löytyä.

        Avokkini on kaksonen ja myös nouseva kaksonen, joten laskeva jousimies. Mitä laskeva jousimies tarkoittaa hänen osaltaan?

        Apua, laskeva jousimies ja rapu, taitaa tässä suhteessa kirves kolahtaa kiveen.. :/


      • RyderCup
        tähtisiina kirjoitti:

        Avokkini on kaksonen ja myös nouseva kaksonen, joten laskeva jousimies. Mitä laskeva jousimies tarkoittaa hänen osaltaan?

        Apua, laskeva jousimies ja rapu, taitaa tässä suhteessa kirves kolahtaa kiveen.. :/

        Onneksi tämä on kuitenkin vain horoskooppipalsta. Vaikka olisi astrologiapalstakin, niin se antaa vain kartan.

        Kyllähän ne tosielämän tilanteet vaativat aidosti myös ihan oikeaa viisautta ja mittaavat niitä kykyjä ja taitoja, lopultakin...

        Sinä tietenkin ne rajat asetat. Toisille ei voi rajoja asettaa, itselleen vain. Sinä lopultakin päätät missä sinun rajasi menevät, ei minkään maan horoskooppi tai muu kartta.

        Tunnethan itsesi, eikö vain?

        Mutta käy vilkaisemassa seuraavaa linkkiä (ilmaispalveluita):

        http://www.astro.com


      • RyderCup kirjoitti:

        Onneksi tämä on kuitenkin vain horoskooppipalsta. Vaikka olisi astrologiapalstakin, niin se antaa vain kartan.

        Kyllähän ne tosielämän tilanteet vaativat aidosti myös ihan oikeaa viisautta ja mittaavat niitä kykyjä ja taitoja, lopultakin...

        Sinä tietenkin ne rajat asetat. Toisille ei voi rajoja asettaa, itselleen vain. Sinä lopultakin päätät missä sinun rajasi menevät, ei minkään maan horoskooppi tai muu kartta.

        Tunnethan itsesi, eikö vain?

        Mutta käy vilkaisemassa seuraavaa linkkiä (ilmaispalveluita):

        http://www.astro.com

        Suosittelen tuota astro.comia kun siellä voi tehdä noita parisuhdeanalyysejä ilmaiseksi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe