voisiko joku kertoa laskevan merkkini!!? eli olen horoskoopiltani neitsyt 3.9.1986 ja nouseva merkkini on skorpioni synnyin päivällä 13.22. joten olisi mukava tietää laskeva!ja mitä se kertoo ja kuinka paljon vaikuttaa luonteeseen!? kiitos jos joku tietäisi :)
laskevamerkki??
12
3148
Vastaukset
- ares
Laskeva merkkisi on härkä. Se kuvaa parisuhdetta sillä se sijaitsee seitsemännessä huoneessa. Jos olet laskeva härkä niin se kuvaa minkälaista ihmistä haet rinnallesi ja mitä haluat suhteessa. Laskeva härkä hakee rinnalleen aistillista kumppania jolla on jalat maassa ja joka osaa nautiskella. Haet turvallista kumppania, rauhallista. Haluat suhteen jossa perinteet ovat kunnossa. Haluat maanläheisen kumppanin ja suhteen jossa molemmilla on jalat maassa.
- leo87
nii, eli voisitko kertoo mullekin mun laskevan merkin? olen leijona, nouseva skorpioni ja syntynyt 13:44..
- ares
leo87 kirjoitti:
nii, eli voisitko kertoo mullekin mun laskevan merkin? olen leijona, nouseva skorpioni ja syntynyt 13:44..
Sinunkin laskeva merkkisi on härkä. Laskevamerkki on aina nousevaa merkkiä vastapäätä, eli jos tietää nousevan voi saada helposti selville laskevan.
- shiny
ymmärsinkö oikein? jos mun laskeva merkki on kauris..haen kaurismaista kumppania?
- ares
shiny kirjoitti:
ymmärsinkö oikein? jos mun laskeva merkki on kauris..haen kaurismaista kumppania?
Jos laskevamerkkisi on kauris, haet kaurismaisia piirteitä kumppanistasi ja suhteestasi. Kenties etsit kumppania joka on taloudellisesti turvallinen, käytännöllinen ja luotettava. Suhteelta toivot ystävyyttä ja kumppanuutta. Et halua laiskan vetelää kumppania vaan ehkäpä toimeliaan ja jämäkän. Karismaakin saa kumppanissasi olla, kenties olet viehtynyt hieman hieman juroon olemukseen.
- shiny
ares kirjoitti:
Jos laskevamerkkisi on kauris, haet kaurismaisia piirteitä kumppanistasi ja suhteestasi. Kenties etsit kumppania joka on taloudellisesti turvallinen, käytännöllinen ja luotettava. Suhteelta toivot ystävyyttä ja kumppanuutta. Et halua laiskan vetelää kumppania vaan ehkäpä toimeliaan ja jämäkän. Karismaakin saa kumppanissasi olla, kenties olet viehtynyt hieman hieman juroon olemukseen.
meni kyllä aika oikein toi selitys..kiva kun viitsit vastata :)
- tähtisiina
Itse olen jousimies, nouseva merkki on kauris, joten laskeva on rapu. Mitä tämä tarkoittaa?
Tiedä, olen tietyissä asioissa epätyypillinen jousimies :)- ares
Jos laskeva merkkisi on rapu haet todennäköisesti suhteesta lämpöä, turvallisuutta ja hellyyttä. Haluat herkän tunteitaan osoittavan kumppanin joka huomoi sinua hellästi. Kenties haaveilet suuresta perheestä kumppanisi kanssa. Hellyyden kipeys on osa sinua. Kaipaat suhteessa myös huumorintajua jota kumppaniltasi tulee löytyä.
- Aquarella
ares kirjoitti:
Jos laskeva merkkisi on rapu haet todennäköisesti suhteesta lämpöä, turvallisuutta ja hellyyttä. Haluat herkän tunteitaan osoittavan kumppanin joka huomoi sinua hellästi. Kenties haaveilet suuresta perheestä kumppanisi kanssa. Hellyyden kipeys on osa sinua. Kaipaat suhteessa myös huumorintajua jota kumppaniltasi tulee löytyä.
Tuossa oli sitten vastaus myös minulle,kait.Olen näet nouseva kauris ja siis laskeva rapu????Ymmärsinkö oikein?
Se kyllä selittäisi minun suurperheeni ja vesimiehelle epätyypillisen tunteilun.Tunnustan olevani ihan hirvittävä romantikko.=) - tähtisiina
ares kirjoitti:
Avokkini on kaksonen ja myös nouseva kaksonen, joten laskeva jousimies. Mitä laskeva jousimies tarkoittaa hänen osaltaan?
Apua, laskeva jousimies ja rapu, taitaa tässä suhteessa kirves kolahtaa kiveen.. :/ - RyderCup
tähtisiina kirjoitti:
Avokkini on kaksonen ja myös nouseva kaksonen, joten laskeva jousimies. Mitä laskeva jousimies tarkoittaa hänen osaltaan?
Apua, laskeva jousimies ja rapu, taitaa tässä suhteessa kirves kolahtaa kiveen.. :/Onneksi tämä on kuitenkin vain horoskooppipalsta. Vaikka olisi astrologiapalstakin, niin se antaa vain kartan.
Kyllähän ne tosielämän tilanteet vaativat aidosti myös ihan oikeaa viisautta ja mittaavat niitä kykyjä ja taitoja, lopultakin...
Sinä tietenkin ne rajat asetat. Toisille ei voi rajoja asettaa, itselleen vain. Sinä lopultakin päätät missä sinun rajasi menevät, ei minkään maan horoskooppi tai muu kartta.
Tunnethan itsesi, eikö vain?
Mutta käy vilkaisemassa seuraavaa linkkiä (ilmaispalveluita):
http://www.astro.com RyderCup kirjoitti:
Onneksi tämä on kuitenkin vain horoskooppipalsta. Vaikka olisi astrologiapalstakin, niin se antaa vain kartan.
Kyllähän ne tosielämän tilanteet vaativat aidosti myös ihan oikeaa viisautta ja mittaavat niitä kykyjä ja taitoja, lopultakin...
Sinä tietenkin ne rajat asetat. Toisille ei voi rajoja asettaa, itselleen vain. Sinä lopultakin päätät missä sinun rajasi menevät, ei minkään maan horoskooppi tai muu kartta.
Tunnethan itsesi, eikö vain?
Mutta käy vilkaisemassa seuraavaa linkkiä (ilmaispalveluita):
http://www.astro.comSuosittelen tuota astro.comia kun siellä voi tehdä noita parisuhdeanalyysejä ilmaiseksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663