Kepun kannattajat ovat pettyneet kepuunsa ja siirtyvät persuihin. Pettyäkseen siihenkin. Ei persuilla ole mitään annettavaa politiikassa, ei senkään vertaa kuin kepulla.
Ojasta allikkoon käy kepulaisen tie
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Saman verran on molemmilla annettavaa maallemme.
- Anonyymi
Kepulaisuus on oire sairaudesta, ja Persuus on itse .....
- Anonyymi
Nasevasti ilmaistu tosiasia.
- Anonyymi
Vai onko näin? Kepulaisuus on sairautta, persuus mielisairautta.
- Anonyymi
Fuusioituminen näitten kahden sisarpuolueen kesken olisi paras vaihtoehto.
- Anonyymi
Moni lestakepulainen on "fuusioitunut" sisarensa kanssa...
- Anonyymi
Ironista on, että vihapuheistaan tuomittu, entinen Suomen Sisun hallituksen jäsen on jättämässä Perussuomalaiset saadakseen puolueen "hallituskelpoiseksi". Eli puoluetta rakennetaan entisin maalaisliittolaisin voimin Kepun kopioksi.
Nyt meillä on Maalaisliitosta syntyneet sisarpuolueet Keskusta ja Perssuomalaiset, tulevaisuudessa Kepu ja Kepu II. On siinä maaseudun äänestäjällä valinnanvaraa. Ollako Kepu, vai Kepu II?- Anonyymi
Halla-ahokin, SS:n kunniajäsen luopui jäsenyydestään tultuaan valituksi puheenjohtajaksi. Onko tuo SS:sta eroaminen siis vain teatteria, jolla persut yrittävät esittää muuta kuin todellisuudessa ovat? Nyt Halla-aho on sitten kuitenkin jättämässä jo puheenjohtajuudenkin. Miksi? Syytä ei Halla-aho ole kertonut julkisuuteen.
- Anonyymi
Ja ympäristövihassaan Kepu on rakentamassa puoluettaan Persupuolueen kopioksi.
- Anonyymi
Ja Kepua rakennetaan Persun kopioksi, koska Persuun karanneet änkyrääänestäjätkin halutaan takaisin, vaikka Kepusta tulisi kopio Persusta.
- Anonyymi
Keput pettyivät Kepuun ja menivät Persuun pettymään siirtyäkseen sitten Tursuun (Turtiassuomalaiset).
- Anonyymi
Ja sitten Kepulaiset petyttyään Tursuun alkavat palata Persuun.
- Anonyymi
Epäselvää on edelleen, että pettyvätköTursusta Persuun palaavat Persussa ja lähtevätkö palaamaan vielä Persusta Kepuun.
- Anonyymi
Kepusta Persuun ja Persusta Tursuunn käy Potilaan tie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749