Yksinäinen.Miten on?Juotko alkoholia vappuna?
Vastaukset 15
- Anonyymi
Kyllä tässä ihan selvinpäin ollaan.
- Anonyymi
Mitäs tässä. En juo alkoholia muutenkaan.
- Anonyymi
EN TIETENKÄÄN. Se on tuo alkoholi myrkkyä ja ei ole juotavaa. Kaikkihan nuo ovat sitämieltä, että eivät juo viinoja.
- Anonyymi
Tälläkertaa en juo %-juomia.
Rehellisesti sanoen en edes muista vapaehtoisesti juomatonta vappua. Muista syistä johtuva vappuraittius taitaa mennä vuosituhannen alkuun kun olin sairaalassa tiputuksessa vapunaikaan.
Nyt on koronakauden alun tissuttelun katkaisusta mennyt kohta puoli vuotta ja en yhden vappuperinteen vuoksi aloita sitä enkä edes keskeytä nyt jo vuoden päähän siirtynyttä tavoitetta. - Anonyymi
Yksinäistä erakkoelämää myös vappuna.Alkoholin käytön olen lopettanut kokonaan.
- Anonyymi
Kyllä juon siten että ruuan kanssa punaviiniä ja aperitiiviksi kuohuviiniä. Kuten joisin vaikken olis yksinkään.
- Anonyymi
Skumppa ja bisse kuuluu vappuun, joten tottakai juon :-) Eilen olin terassilla, tänään turhan kylmä siihen valitettavasti.
- Anonyymi
En juo, kun join kaikki rahat jo ennen vappua. 650g irtokarkkeja söin ja tuli kauhee olo. Krapula olisi parempi olo, kun siihen on niin tottunut.
- Anonyymi
En todellakaan juo vappuna enkä muulloinkaan, sillä haluan nauttia elämästä täysin aistein.
- Anonyymi
Jallukolaa kylmänä , aaah on hyvää , viina on viisasten juoma , seuraa ei voi vielä baarista hakea mutta täytyy pitää kuntoa yllä kotiharjoittelulla.
- Anonyymi
En juonut. Olisin kyllä voinut lähteä kaverin mökille jossa käyttävät huumeita ja haukkuvat kaikki jotka ei ole paikalla, mutta enpä viitsinyt.
- Anonyymi
Otan joka päivä fingerporillisen vahvaa likööriä ennen kellahtamistani päiväunille.
Ottaisin illalla punaviinilasillisen, mutta vielä ei ole siihen varaa. Sitä paitsi kaksi annosta vrk, ehkä jo riskirajoilla? - Anonyymi
Miksi joisin?
Viina on junteille ja luusereille. - Anonyymi
Viini kuuluu elämässäni juhla-aterioille ja myös vappuun. Söi sitten yksin tai yhdessä. Kuohuviiniä kala-alkupalojen kera ja punaviini aurajuustoisen pääruoan kanssa.
- Anonyymi
Join viiniä, yksin kumppanin kuoltua reilu vuosi sitten... tissuttelen sillointällöin, itseasiassa aika usein... nyt on tilanne muutenkin vaiheessa, remontti kotona ja olen hotellissa paossa... ei tekemistä, muuta kuin ristikot, sudoku, tv, känny... ja tämä yksinäisyys... ei löydy kaveria, ihan etsin vaan jos törmäisin ns sielunkumppaniin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241375
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain841253Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411249Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2421160Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571036- 65929
- 83871
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492514822Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42710- 65687
- 40586
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14560- 32549
- 33544
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28539- 65508
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39485- 29479
- 86473
- 51461