Joku tietämätön sanoi, että demarit voitti väliriihessä. Kukaan ei voittanut. Ei kukaan. Kaikki hävisivät. Suomen kansa hävisi. Vähäosaiset hävisi. Työttömät hävisi kaiken eniten. Turha toivoa pääsevänsä työn syrjään kiinni tällä vuosikymmenellä. Marinin työllisyystoimet tähtäävät vuoteen 2030 ja sen taakse. Syksyllä kuulet veronkorotuksista ja leikkauksista. Kaikki hävisivät.
Pettäjän tiellä: vasemmistoliitto, sdp, vihreät, rkp, keskusta. Näitä en äänestä.
Hallituksen mahalasku väliriihessä. Munatonta toimintaa!
Anonyymi
4
76
Vastaukset
- Anonyymi
Yllätys ettet maininnut munatonta kokoomusta😂
- Anonyymi
Tämähän kullostaa aivan kokkarin mylvilläntä! Puolue on sekaisin kuin seinäkelllo. Orpo saa kohta väistyä, kun kapitalisti käy puremaan omiaan.
- Anonyymi
Oppositio huutelee 😂 !
- Anonyymi
Kokoomus on munaton, haluavat eu paketin mutta eivät uskalla äänestää sen puolesta. Tietävät kuitenkin että äänestämällä tyhjää, paketti menee läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018093- 1075667
- 2795023
- 494973
- 763747
- 562970
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432411