Oletteko oikeassa elämässä aikoneet jotain tehdä?

Anonyymi

Vai elättekö mielummin mielikuvituksessa jatkossakin?

14

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielikuvituksessa ajattelin T.t

• Anonyymi

Mikäs kertoo sulle, etteikö olis jo tehty oikeassa elämässä ja jäljelle jäi vain mielikuvitus!

• Anonyymi

Minä en ainakaan aio enää tehdä mitään aloituksia kehenkään päin, kun en kelpaa niin olen kelpaamatta. Palstalla aloituksen voi joskus tehdä jostain mieltä polttavasta aiheesta. Mielikuvituksissa en ole koskaan pahemmin elänyt vaikka ehkä se voisi olla välillä ihan kivaakin vaihtelua liian realistiseen elämään.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Olen häntä naista aikoinaan lähestynyt ja muutamia kertoja tapailimmekin mutta sitten varoittamatta txt-viesti että nyt loppui tapailu/viestittely. Oli jo löytänyt uuden kumppanin itselleen. Siinä se,enpä ole viestitellyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen häntä naista aikoinaan lähestynyt ja muutamia kertoja tapailimmekin mutta sitten varoittamatta txt-viesti että nyt loppui tapailu/viestittely. Oli jo löytänyt uuden kumppanin itselleen. Siinä se,enpä ole viestitellyt.

Tapailu on seksiä, suutelua jne

Eikä mitään tekstailua seko

• Anonyymi

Tulihan sitä kokeiltua irl ja harvinaisen kylmää kyytiä tuli (kuitenkin olen iloinen, että selvitin asian itselleni) Palstatunnistautumiset ja mielikuvitus voi tehdä tepposet yksinäiselle rakastuneelle.

• Anonyymi

🦋et ole ainoa, joka on yksin tunteineen, rohkeasti toimittu kuitenkin🦋

• Anonyymi

Kosin sitä naista jos saan tilaisuuden ja sydän lakkaa epäröimästä kokonaan.

• Anonyymi

Yäk

• Anonyymi

Ihana!

• Anonyymi

Mä hyväksyn jo etten kelvannut kellekään, silloinhan ei tarvi elää mielikuvituksessa, kuvitella enää mitään. Mun yks tuttu sai mut lopulta tajuamaan todellisuuden, kun sanoi suoraan ett olen jo vanha ja mulla on vaatemaku perseestä niinkuin hiustyylikin eli ei mulla ole mitään mahdollisuuksia ole, joten turha on katsella ketään tai edes haaveilla kenestäkään.

• Anonyymi

Trollaatko oikeassa elämässäsi samoin kuin sualessa? Vai elätkö ollenkaan oikeasti?

• Anonyymi

Tietysti teen jotain oikeassa elämässä. Tässä nyt vaan odotellaan koronarajoitusten hellittämistä ja sitä että aletaan nähdä taas useammin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      165
      6074
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1684
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1478
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1240
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      43
      849
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      28
      824
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      91
      785
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      749
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      709
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      218
      692
    Aihe