Jos muistat mies silloin alussa

Anonyymi

kun oltiin hississä tokalla kerralla (oi mikä fiilis) niin olin vähän vaivautunut kun lähelläsi oli niin hyvä olla. Sinä aloitit puhumaan siellä hississä kun mentiin kolmanteen. Jos muistat niin kiva ja hyvää yötä. Jos et muista niin ei haittaa ja hyvää yötä silti!

7

95

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Aina muistan sen! Voit olla varma siitä, sinä komistus vaaleanpunaisessa paidassa. Miten niin väri vaihtuikin???? Mustasta vaaleanpunaiseen????? Moi itselles myös.

• Anonyymi

Aloittajalla (=nainen) ei ole kanssasi mitään tekemistä.

• Anonyymi

Minä muistan erään naisen hissistä, mutta rakennuksessa ei ollut kuin kaksi kerrosta.

• Anonyymi

Siis tuo aloittaja oikeasti leikkii ja troIIaa. Tuossa on toinen aloitus, jota se matkii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis tuo aloittaja oikeasti leikkii ja troIIaa. Tuossa on toinen aloitus, jota se matkii.

Ap. Oletpas ollut myöhään liikkeellä mustamaalaamassa ihmisiä. Taidat itse olla se palstan kiusaaja ja matkija!

• Anonyymi

Suomessa on paljon kerrostaloja ja hissejä. Aloittajan mainitsemassa talossa oli 6 kerrosta, joten ei ole sama.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eronnut Kirsi Alm-Siira vitsailee "jäätävistä silmäpusseista" - Yöllinen valvottaja on tässä!

OMG, nyt on kyllä söpö yöllinen valvottaja. Kummatkin on kyllä aikamoisia nappisilmiä täytyy sanoa: https://www.suomi24.fi/viihde/eronnut-kirsi-alm-si
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      6066
    Aihe