kun oltiin hississä tokalla kerralla (oi mikä fiilis) niin olin vähän vaivautunut kun lähelläsi oli niin hyvä olla. Sinä aloitit puhumaan siellä hississä kun mentiin kolmanteen. Jos muistat niin kiva ja hyvää yötä. Jos et muista niin ei haittaa ja hyvää yötä silti!
Jos muistat mies silloin alussa
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Iltalaulu unohtui
Goodnight Beatles lullaby
https://youtu.be/5A0TaiHr3tc - Anonyymi
Aina muistan sen! Voit olla varma siitä, sinä komistus vaaleanpunaisessa paidassa. Miten niin väri vaihtuikin???? Mustasta vaaleanpunaiseen????? Moi itselles myös.
- Anonyymi
Aloittajalla (=nainen) ei ole kanssasi mitään tekemistä.
- Anonyymi
Minä muistan erään naisen hissistä, mutta rakennuksessa ei ollut kuin kaksi kerrosta.
- Anonyymi
Siis tuo aloittaja oikeasti leikkii ja troIIaa. Tuossa on toinen aloitus, jota se matkii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tuo aloittaja oikeasti leikkii ja troIIaa. Tuossa on toinen aloitus, jota se matkii.
Ap. Oletpas ollut myöhään liikkeellä mustamaalaamassa ihmisiä. Taidat itse olla se palstan kiusaaja ja matkija!
- Anonyymi
Suomessa on paljon kerrostaloja ja hissejä. Aloittajan mainitsemassa talossa oli 6 kerrosta, joten ei ole sama.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919