Kyllä mä aikuisten oikeesti

Anonyymi

Tiedän, etten merkinnyt/merkitse sulle mitään. Enkä mä sillä näitä kirjoittelekaan. En osaa tarkalleen sanoa miksi edes aloin sulle kirjoitella, eihän meillä ole mitään yhteistä. Ehkä sotkin usein joihinkin toisiin kirjoittajiin ja annoin heille sun kasvot ja hymyn.

En todella tiedä, mitä edes ajattelisin susta oikeasti. Enkä mä jaksaisi edes tutustua. Vaikutit tosi pinnallisella. Eikä mua kiinnosta mikään small talk sen enempää kuin muukaan jutustelu sun kanssa. Olet liian kaikkea sellaista, mikä ei sovi mihinkään mun elämään. Paljon syvempää ihmistä kaipaan.

Olit silti virkistävä tuttavuus. Ehkä sen vuoksi annoin kaipaukselle sun kasvot.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikista kasvoista, katseista, sinut valitsin.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        sekopäisistä sekopäistä vain sen ihmisen😋


    • Anonyymi

      Pinnallisimmista pinnallisin ihminen oli hän.

    • Anonyymi

      Okei, tuo on itseasiassa helpottavaa kuulla, korttitalo olikin aika hutera, olisi sortunut omaan mahdottomuuteensa ja pikasuhteet eivät ole minunkaan intressini, vaikket ehkä sitä uskokkaan. Samanlaiset leikkii parhaiten, sinun syvällisyytesi, tai sen leikkiminen, oli aika rasittavaa kuunneltavaa, olisi tehnyt hulluksi pitemmän päälle.

      • Anonyymi

        Juu, hulluksi olisimme molemmat tulleet. Pikasuhdetta tästä ei nyt onneksemme tullut. Ja molemmat inhosimme toistemme tapaa olla, elää ja selittää. Siis alun alkujaankin. Että hyvää jatkoa vain palikka :)


      • Anonyymi

        Missä sä oot kuunnellut? Millaisessa tilanteessa?


    • Anonyymi

      sinä siis olet oikea ihminen tuomitsemaan toisen pinnalliseksi?

      • Anonyymi

        Näi o.


    • Anonyymi

      Kyllähän se fakta on ollut, että hän on vienyt jalat alta ensi hetkestä. En muuten hänelle kirjoittaisi aamua, iltaa ja yötä.
      -kiitos ja anteeksi t.ap

    • Anonyymi

      Aloitus oli hyvä, kuin minun ajatukseni yhdestä vuosien takaa. Halusin uskoa hyvään ja hyvän tuomaan voimaan, petyin toiseen todella paljon lopuksi. Olin vain pelinappula toiselle. Se todettava jälkiviisaana.

      • Anonyymi

        Miten siinä niin kävi? Ehkä ette puhuneet tarpeeksi asioista, tuli väärinkäsityksiä ja loukkaantumista puolin ja toisin.


      • Anonyymi

        Onko tilanne sellainen, ettet voi antaa anteeksi hänelle, välitätkö hänestä enää?


    • Anonyymi

      Et sinä minua tunne pätkääkään jos väität pinnalliseksi, etkä kyllä muutenkaan. Joten älä oleta asioita ja truuttaa niitä koko kansalle.

      • Anonyymi

        Ehkei ole nyt sinulle tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkei ole nyt sinulle tämä.

        No on tai ei, sanon silti sanottavanani :D


    • Anonyymi

      Trlollilla on kova homma.

    • Anonyymi

      Nyt täytyy mennä, liikaa vietettyä aikaa täällä ei tee kenellekään hyvää. Onneksi näitä kohtaamisia oikeiden ihmisten kanssa ei täällä juuri tapahdu. Tuskin aloitus tavoittaa todellista kohdettaan.
      Paljon ohjelmaa ja tekemistä. Mukavaa päivää ihmiset!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe