Kyllä mä aikuisten oikeesti

Anonyymi

Tiedän, etten merkinnyt/merkitse sulle mitään. Enkä mä sillä näitä kirjoittelekaan. En osaa tarkalleen sanoa miksi edes aloin sulle kirjoitella, eihän meillä ole mitään yhteistä. Ehkä sotkin usein joihinkin toisiin kirjoittajiin ja annoin heille sun kasvot ja hymyn.

En todella tiedä, mitä edes ajattelisin susta oikeasti. Enkä mä jaksaisi edes tutustua. Vaikutit tosi pinnallisella. Eikä mua kiinnosta mikään small talk sen enempää kuin muukaan jutustelu sun kanssa. Olet liian kaikkea sellaista, mikä ei sovi mihinkään mun elämään. Paljon syvempää ihmistä kaipaan.

Olit silti virkistävä tuttavuus. Ehkä sen vuoksi annoin kaipaukselle sun kasvot.

18

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikista kasvoista, katseista, sinut valitsin.

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

sekopäisistä sekopäistä vain sen ihmisen😋

• Anonyymi

Pinnallisimmista pinnallisin ihminen oli hän.

• Anonyymi

Okei, tuo on itseasiassa helpottavaa kuulla, korttitalo olikin aika hutera, olisi sortunut omaan mahdottomuuteensa ja pikasuhteet eivät ole minunkaan intressini, vaikket ehkä sitä uskokkaan. Samanlaiset leikkii parhaiten, sinun syvällisyytesi, tai sen leikkiminen, oli aika rasittavaa kuunneltavaa, olisi tehnyt hulluksi pitemmän päälle.

• Anonyymi

Juu, hulluksi olisimme molemmat tulleet. Pikasuhdetta tästä ei nyt onneksemme tullut. Ja molemmat inhosimme toistemme tapaa olla, elää ja selittää. Siis alun alkujaankin. Että hyvää jatkoa vain palikka :)

• Anonyymi

Missä sä oot kuunnellut? Millaisessa tilanteessa?

• Anonyymi

sinä siis olet oikea ihminen tuomitsemaan toisen pinnalliseksi?

• Anonyymi

Näi o.

• Anonyymi

Kyllähän se fakta on ollut, että hän on vienyt jalat alta ensi hetkestä. En muuten hänelle kirjoittaisi aamua, iltaa ja yötä.
      -kiitos ja anteeksi t.ap

• Anonyymi

Aloitus oli hyvä, kuin minun ajatukseni yhdestä vuosien takaa. Halusin uskoa hyvään ja hyvän tuomaan voimaan, petyin toiseen todella paljon lopuksi. Olin vain pelinappula toiselle. Se todettava jälkiviisaana.

• Anonyymi

Miten siinä niin kävi? Ehkä ette puhuneet tarpeeksi asioista, tuli väärinkäsityksiä ja loukkaantumista puolin ja toisin.

• Anonyymi

Onko tilanne sellainen, ettet voi antaa anteeksi hänelle, välitätkö hänestä enää?

• Anonyymi

Et sinä minua tunne pätkääkään jos väität pinnalliseksi, etkä kyllä muutenkaan. Joten älä oleta asioita ja truuttaa niitä koko kansalle.

• Anonyymi

Ehkei ole nyt sinulle tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkei ole nyt sinulle tämä.

No on tai ei, sanon silti sanottavanani :D

• Anonyymi

Trlollilla on kova homma.

• Anonyymi

Nyt täytyy mennä, liikaa vietettyä aikaa täällä ei tee kenellekään hyvää. Onneksi näitä kohtaamisia oikeiden ihmisten kanssa ei täällä juuri tapahdu. Tuskin aloitus tavoittaa todellista kohdettaan.
      Paljon ohjelmaa ja tekemistä. Mukavaa päivää ihmiset!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6888
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe