Minä vuonna Michael Jackson kuoli? Muistatteko sanat? I Will be there when you Call my Name??????
Muistaako kukaan,
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vuonna 2009 se kuoli, "maitoon". Ehkä mikä-mikä-maa alkoi polttaa jalkojen alla liikaa.
https://youtu.be/jQY_QL_wvQU - Anonyymi
Muistan niitä vitsejä. Mitä Michael Jackson teki hississä? Paineli nappuloita! Hehe, hehe.
Oota katson duckduckgolla milloin se kuali.
Dodii, kuali 25. kesäkuuta vuonna 2009.
Kappale on I'll be there, täsä (<---tarkoituksellisesti yksi s puuttuu) https://www.youtube.com/watch?v=b0yNdCCubyI
Hassua kun tosi väsyneenä, kuten mä nyt, on vähäsen sama fiilis kuin olisi seitinohuissa, kaikki vähän hihityttää. :D
Mä käyn nukkumaan, hyvää yötä ja kauniita unia hänelle naiselle <3 , ei muille.- Anonyymi
Seitinohuista tuli mieleen, että onpa aikaa kulunut kun päiväsaikaan tullut kaljaan koskettua, kauan kauan on aikaa edes ranskalaistyylisistä seitinohuista päiväkänneistä.
Nyt mä käyn unille kyl. - Anonyymi
oo hiljaa jos ei parempaa sanottavaa oo
- Anonyymi
25.6.2009 n. klo 14.45 Los Angelesin sairaalassa😔❤️✋🏻T. true Michael fan
- Anonyymi
Älå rienaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749