Mies, kaikkihan on selvää

Anonyymi

Sinä pelkäät torjuntaa joten valitset irtosuhteet ja palstan. Sillai aijot elää, koska olet halvaantunut. Et kestä huonoja tunteita, haet vaan nautintoa. Siksi et pysty parisuhteisiin. Karkaat tunteettomiin seksisuhteisiin

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna toisen elää haluamallaan tavalla!

    • Anonyymi

      Jos mies ei ole kiinnostunut sinusta niin ei se tee hänestä tunteiltaan halvaantunutta. Hyväksy se, että et ole hänestä kiinnostava.

    • Anonyymi

      Höpö höpö

    • Anonyymi

      Kyllä öitä

    • Anonyymi

      Olkiukkoja, aijo, olkiukkoja.
      Tunnistin tämänkin trollialoituksen jo kaukaa, aijo.

      • Anonyymi

        Eikö sua koskaan väsytä, vuodesta toiseen tunnistella naisia, joilla ei ole mitään tekemistä sun kanssa. Taidat oikeasti olla piilolesp.. (tämä on sivusta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sua koskaan väsytä, vuodesta toiseen tunnistella naisia, joilla ei ole mitään tekemistä sun kanssa. Taidat oikeasti olla piilolesp.. (tämä on sivusta)

        Missä on tunnistelua, minä vain kysyn? Aijo ei ole nimi vaan mun vittuilua trollille joka ei osaa kirjoittaa edes vähää alusta.


    • Anonyymi

      Nämä sun aloitukset on ihan sairaan kahlitsevan oloisia. Ei se, ettenkö olisi miehenäkin suunnitellut perheen perustamista ja aloilleen asettumista. Mutta mitään pirttihirmua en kuitenkaan nai, oletko kenties ajatellut mitä minä/se miehesi haluaa? Ei elämässä ole kyse siitä, mitä sinä haluat.

      • Anonyymi

        Aloitus on provo ;)


    • Anonyymi

      Haluttomuus ja kyvyttömyys on eri asia. Yksin on osattava olla. Toiset tarvitsevat enemmän aikaa ja tilaa. Sielunsa varjeleminen vaatii uhrauksia.

    • Anonyymi

      En ole irtosuhteista kiinnostunut vaan haen seuraa tinderistä, koska siellä ympäristössä se on sallittua ilman metoo-syytöksiä. Ja kyllä, pelkään irl torjuntaa aikaisempien väärinkäsitysten johdosta! Parisuhteeseen pystyy oikean ihmisen kanssa heti kun jää on rikki, siihen tinderi on hyvä.

      Tule toki sinäkin tinderiin, ei tarvi torjua, kun poistat vain matchin... Vai eikö se siellä tuntuisi yhtään niin makoisalta vedätykseltä? 😉

      • Anonyymi

        En ole ap, mutta sen totean, että jos olisit se jota minä kaipaan niin unohtaisin sut tämän luettuani. Jos siis tietäisin että hän ajattelee noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ap, mutta sen totean, että jos olisit se jota minä kaipaan niin unohtaisin sut tämän luettuani. Jos siis tietäisin että hän ajattelee noin.

        Kyllä joskus on osattava antaa potut pottuina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ap, mutta sen totean, että jos olisit se jota minä kaipaan niin unohtaisin sut tämän luettuani. Jos siis tietäisin että hän ajattelee noin.

        Sitten sinä et varmaan leiki muilla ihmisillä, voi kun kaikki muutkin ihmiset toimisivat yhtä fiksusti.💚


    • Anonyymi

      Jos oot missään vaiheessa ollu tinder sivuilla nii ei oo mitään muuta kun että meillä ei ole mitään luottamusta ikinä ja ikinä en ole uskollinen sinulle jos oot kirjoittanut kenenkään kanssa ja mulle et ole vielä yhtään viestiä viitsinyt kirjoittaa no ei se mitään. Nyt huora ole tinder huora ja et saa anteeksi ikinä

    • Anonyymi

      Ei se minua haittaa. Miksi naiset tekee kaikesta niin vaikeaa??

    • Anonyymi

      En ole karannut sellaisiin. Ehkä joskus nuorempana, mutta ei enää tällä iällä. m>n

    • Anonyymi

      Myös hyvässä kuin huonossakin parisuhteessa elävä pettäjäpuoliso
      harrastaa tunteettomia irtosuhteita. Siihen lukeutuvat myös tunteettomat vakipanot.

      • Anonyymi

        Eihän pelkkä pano ole kuin hetkellinen hurmion tunne.


    • Anonyymi

      Onko aloittaja jostain Itä-Suomesta?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe