Naiset joista rapumies pitää?

elli

Rapumiehet kertokaahan, minkälainen nainen teihin vetoaa. Minkälaisiin naisiin rakastutte/ihastutte?

8

11897

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapumale

Älykkääseen, itsenäiseen, tyyliikkääseen sekä vetovoimaiseen naiseen, joka ajattelee omilla aivoillaan sekä antaa muidenkin tehdä juuri siten.

• keskisaksi ;)

Nauravainen, hyväntuulinen ja sirpsakka höpö saa tämän ravun ainakin hyytelöksi. Silti ajattelukykyä ja aivojakin olla täytyy, vasta sen jälkeen kiinnostun muista piirteistä :) Ulkonäöstähän on turha puhua mitään, jokaista miellyttää vähän eri asiat.

• tyttönen

Tuohan on kuin minä. PUS sinulle. Nim. merkki Rapumieheen rakastunut.

• keskisaksi ;)
        tyttönen kirjoitti:

Tuohan on kuin minä. PUS sinulle. Nim. merkki Rapumieheen rakastunut.

Hyvä sie, jatka samaan malliin ja onnittelut :)!

• rapufemale
        keskisaksi ;) kirjoitti:

Hyvä sie, jatka samaan malliin ja onnittelut :)!

Ravut yleensä rakastuvat mahdollisimman vaikeisiin ihmisiin...syynä tämä kova huolehtimisvaisto!Liian tohvelit kyllästyttää,vaikka se olisin ihanteellinen kumppani,kun ravut aika monipersoonaisia ja salaperäisiä!

• koiruli2
        rapufemale kirjoitti:

Ravut yleensä rakastuvat mahdollisimman vaikeisiin ihmisiin...syynä tämä kova huolehtimisvaisto!Liian tohvelit kyllästyttää,vaikka se olisin ihanteellinen kumppani,kun ravut aika monipersoonaisia ja salaperäisiä!

tykätköön kenestä lystää..

• oikkuhärkäskorppari
        koiruli2 kirjoitti:

tykätköön kenestä lystää..

Heh, itse olen oinas-härkä merkkien vaihteessa syntynyt nouseva skorpioni, ja suurimmat rakkauteni ovat olleet rapuja. Toisen kanssa naimissa 15 vuotta, halusin itse erota. Rapu halusi minut vuosia takaisin, ehkä vieläkin...toinen rapu ollut salarakas ja hyvä ystävä jo yli viisi vuotta ;)

• Cryz88

Mä tulisin kaikkein eniten Skorpionien kanssa toimeen, mut valitettavasti olen höpsö, mut älykäs ja saan jotkut Ravut aivan sijoiltaan, jälkikäteen en enää osaa sanoa kumpi on enemmän Rapu, minä vai tämä ihastus...

Olen Neitsyt-Skorpioni yhdistelmä... :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      76
      1069
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      784
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      218
      648
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      34
      482
    5. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      468
    6. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      37
      433
    7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      70
      425
    8. Ihan pikku vinkki

Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin
      Ikävä
      52
      399
    9. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      44
      399
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      18
      393
    Aihe