Joudun ostamaan yhteysveneeksi alumiiniveneen pariksi vuodeksi. Mikä vene olisi merkki ja malli olisi helpoin myydä eteenpäin parin vuoden päästä. Jarruttomalle trailerille sopiva niin keskikoisella autolla voi kuskata
Helpoin myytävä alumiinivene
5
105
Vastaukset
- Anonyymi
käytetty
- Anonyymi
Kannattaisi varmaankin selvittää hankittavan veneen enimmäispaino. Asiaa on valaistu m.m. Nettiveneen vinkit palstalla. jossa annetaan ymmärtää että jarruttoman trailerin kokonaispaino on joko 750 tai 750 75 riippuen tarilerista, ja vetoauto asettaa omat rajoitukset. Esim Busterista M-malli varusteineen alkaa olla raskain jarruttomalla trailattava malli, vaikka pelkkä vene painaa "vain" 365 kg
- Anonyymi
Onko sulla mitään käsitystä siitä minkälaisen matkan joudut veneellä kulkemaan vai onko hankinta kaikenvaralta, jos joku tarjoaisi töitä?
- Anonyymi
9km yhteys, vieressä suuri selkä, mutta sitä pitkin ei tarvi mennä. Suomenlahti
- Anonyymi
Siis mökille väliaikainen vene kun ei ole vielä laituria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651463Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia111923- 58771
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48754- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71691Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41667Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662