❤ Snäkin jo hereillä 😘
Ikävä ja hirmuinen halu suudella sun huulia.
Huomenta mies
17
57
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyt jo heti aamusta ole lääppimässä
- Anonyymi
Himokkaat naiset on.
- Anonyymi
Sadas mies ainakin, vaik itsekin on mies.
- Anonyymi
Huomenta kahvia ja suu on täynnä ruisleipää🍞
- Anonyymi
Pus pus😘
- Anonyymi
Vesihiisi sihisi hississä ja vesi tirahti kielen päähän kun huuliasi himoiten haikailen ❤️😘
- Anonyymi
Runosuoni pulppuaa äänneharjoituksin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runosuoni pulppuaa äänneharjoituksin..
Pulppuaa kuin sanonko mikä noh mutta härskiys jääköön... 😘😘😘😘😘
- Anonyymi
Voit kai tuon sanoa suoraankin tuolle jolle tuon viestisi tarkoitit. Tuntuu jotenkin kornilta, ett pariskunta tätäkin kautta viestittelee, kun muutenkin ovat tekemisissä🙄
- Anonyymi
Niin mikä ihmeen pariskunta ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mikä ihmeen pariskunta ???
Huhuu ei vastausta?
- Anonyymi
Ei olla pariskunta...vielä. Mutta meillä on wappitelepatia 😉
- Anonyymi
Syön sun alahuulen aamiaiseksi jok ikine aamu etä sellain 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😶😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
- Anonyymi
Purskahdin oikein onnen kyyneliin kun mä Aladin tilanteita tulevia 😭❤️😘
- Anonyymi
Mä mies, en saa suutelusta mitään kiksejä?
- Anonyymi
Höh, suuteleminen kaivatun kanssa on paljon kivempaa, kuin pxneminen oman kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh, suuteleminen kaivatun kanssa on paljon kivempaa, kuin pxneminen oman kanssa
Paljonki noita kaivattuja kun oot varattu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891839Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771703Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751379- 51957
- 56957
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70937- 66914
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40901Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤52888