Totuus on se

Anonyymi

että sellainen ihminen joka on lähestynyt monta kertaa sanomatta mitään koetaan ahdistelijaksi. Ei sellaisen ihmisen kanssa halua olla missään tekemisissä jonka kokee häiritsijäksi.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei koeta, jos puhutaan normaalista poikkeavasta tilanteesta.

      • Anonyymi

        Se voi olla sinun näkökulmasi, sillä toisella on sitten myös omansa.


      • Anonyymi

        Kyllä se monesti näi o


      • Anonyymi

        Ota ny ne kuvat huora esille kun olit ottanut niitä muita sikoja taas mulle kiusaksi nii ota nyt se ällötys kuva myös sinne ja näin ollen minulla on hyvä syy mennä sinne Kaisan luokse juttelee ja olen koko ajan odottanut millo ne kuvat tulevat jotta saan oikein kunnolla vauhtia mun hermoille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota ny ne kuvat huora esille kun olit ottanut niitä muita sikoja taas mulle kiusaksi nii ota nyt se ällötys kuva myös sinne ja näin ollen minulla on hyvä syy mennä sinne Kaisan luokse juttelee ja olen koko ajan odottanut millo ne kuvat tulevat jotta saan oikein kunnolla vauhtia mun hermoille

        Ahdistelijalta puuttuu kyky ymmärtää mikä on hyvä tyyli iskeä ja mikä ei. Tilannetaju puuttuu myös. Ei kukaan sellaisen vähä-älyisen kanssa halua olla.

        Kuvien katselija ei ymmärrä että kuva on kuva ja todellisuus on toista vähän niin kuin puuttuu kyky ymmärtää, että elokuva on näytelty eikä totta. Alkoholistia näyttelevä ei ole oikeassa yksityiselämässään alkoholisti vaan hän on näyttelijä ja hänelle maksetaan siitä, että näyttelee jotakin.

        Samoin kuin taiteilijan taulu ei välttämättä kuvasta todellisuutta vaan se voi olla fantasiaa kuten myös jokin kirja. Faktan ja fiktion erottaminen voi olla hankalaa joillekin vähä-älyisille.


    • Anonyymi

      Uskon puute pistää hiljaiseksi.

      • Anonyymi

        Ole sitten hiljaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3610
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2972
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2860
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2644
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2445
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      2112
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1877
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1807
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      174
      1786
    Aihe