Minulla jo yli 10 vutta vanha emachines kone Windows 7.
Kone on toiminut ihan hyvin mutta nyt jumittaa, pysähtyy minuutiksi välillä eikä mitään tapahdu, huilattuaan taas toimii.
Tätä ei ole koskaan huollettu/korjattu kun aina hyvin toiminu.
En ole ekspertti näitten kanssa, siksipä kysyn asiasta paremmin tietäviltä, pitääkö heittää tämä kierrätykseen vai pystyykö tähän jotkin tekemään.
Tietokone jumittaa.
8
67
Vastaukset
- Anonyymi
Win.7 tuki on lopetettu.
Jos kone muutoin kunnossa,
sen koneen speksit kertoo sen,miten jatketaan.
32- vai 64 Bittinen?Muistin määrä?Näytönohjain?- Anonyymi
Käytössä on päivittäin, heti aamulla avaan ja illalla suljen. Windows 7 tuki lopetettu niin kuin kone sanoo mutta silti tällä nettiä surffailen.
Lieneekö pölyinen kun sitä ei koskaan ole huollettu, melkolailla lämpiää mutta välillä stoppaa eikä ainakaan minuuttiin toimi.
En ole mikään asiantuntija näissä asioissa, täysin tumpelo.
- Anonyymi
Control alt del
Restart
Minulla on myös 7 v mutta 8.1
Yskii vaan ei jätä
Huom ota talteen tikulle tiedostosi jotta voit jatkaa uudessa koneessa. Ota nyt älä odota
Aja virustarkistus
Taskcontrol katso onko joku ohjelma joka jumittaa- Anonyymi
No kiitos neuvosta mutta ei tämmönen huru-ukko tuosta mitään ymmärrä, eikä minulla mitään tikkuakaan ole.
- Anonyymi
Mulla alko pelittään paremmin kun otti sivu kannen auki ja laitto 120mm tuulettimen puhaltamaan/jäähdyttämään emolevyä ja keskusmuisteja.
- Anonyymi
Soita Arhinmäelle
potkasee kunnolla siihen niin toimii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita Arhinmäelle
potkasee kunnolla siihen niin toimiiLihava räkänokka tuollai neuvoo.
- Anonyymi
Prosessori taitaa olla aika pölyinen - sen voi puhdistaa AIR Duster-nimisellä paineilmalla. Prosessorin sivu auki ja varovasti puhdistaa. Lähtee pölyt laitteesta.
Kannattaa kääntyä nuoremman polven puoleen, sieltä löytyy arkiosaajia, jotka voivat auttaa sinua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63859
- 61835