En tiedä mitä voisin enään tehdä. Minulla on nyt ollut aika vaikeeta viimeisen kuukauden ajan.Numerot laskee , kotona on jatkuvaa riitaa , alan menettämään kavereita kaikki kusee.Oon menettänyt aikalailla jo elämänhalun ja on tullut itsetuhoisia ajatuksia.Vaikeudet vaan johtivat toinen toiseen ja alkoivat .Minulla on aina ennen ollut hyvät välit vanhempieni kanssa mutta nyt he tuntuvat ihan random ihmisiltä. Masennustahan ei ole minulle todettu mitenkään on vain vaikea löytää elämästä mitään iloa.Perhe ongelmissa enemmän äidin antamat turhat kotiarestit ja kieltää minun näkevän kavereitani.Alan olla väsynyt tähän kaikkeen toivoisin vaan jonkun auttavan tai ymmärtävän minun puoltani.
Kotona on paha olla
Anonyymi
0
583
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094