Hoidetaan nyt tämän kevään aikana

Anonyymi

välimme edes siihen kuntoon, että molemmat tietää onko toisella oikeasti mielenkiintoa vai ei. Jooko mies?

51

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jooko, ei vitus.

      • Anonyymi

        SUllako


      • Anonyymi

        Käperry kauniiseen vitunnahkaviittaasi


    • Anonyymi

      Ei mulle. nainen tietää jo ja pallokin hänen käsissään.

      • Anonyymi

        Tietääkö varmaksi vai vähän sinne päin ehkä? Tietää ihan yhtä epäselvästi kuin säkin, eikö niin? Sitä paitsi pallo ei ole enää kentällä, se on ihan kateissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö varmaksi vai vähän sinne päin ehkä? Tietää ihan yhtä epäselvästi kuin säkin, eikö niin? Sitä paitsi pallo ei ole enää kentällä, se on ihan kateissa.

        Olen heittänyt aika monta palloa ja kaikki on viime aikoina jäänyt hänelle. Enää ei ole edes mahdollisuutta minne heittäisi, vaikka uuden pallon jostain löytäisikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen heittänyt aika monta palloa ja kaikki on viime aikoina jäänyt hänelle. Enää ei ole edes mahdollisuutta minne heittäisi, vaikka uuden pallon jostain löytäisikin.

        Sitten aloitus ei ole sulle. Olen varmaan jossain paitsiossa ja pallo on kateissa. Vaikka en oikein tarkkaan tiedä mitä se paitsio tarkoittaa. Lähestyin häntä liian nopeasti ilman palloa, sitäkö se tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten aloitus ei ole sulle. Olen varmaan jossain paitsiossa ja pallo on kateissa. Vaikka en oikein tarkkaan tiedä mitä se paitsio tarkoittaa. Lähestyin häntä liian nopeasti ilman palloa, sitäkö se tarkoittaa?

        Ei varmaan ole mulle, jos et tarkoituksella turmele pallopeliä, jota kuitenkin haluaisit samaan aikaan kovasti pelata. En tiedä myöskään tuosta hoitovapaille päässeestä Juha-sekoilijasta, joka sotkee puolet ketjuista harhoineen.


      • Anonyymi

        Ai vieläkin toi iänikuinen sama kuvio sinulla🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan ole mulle, jos et tarkoituksella turmele pallopeliä, jota kuitenkin haluaisit samaan aikaan kovasti pelata. En tiedä myöskään tuosta hoitovapaille päässeestä Juha-sekoilijasta, joka sotkee puolet ketjuista harhoineen.

        En minä mitään peliä tahallani sotke. Niinhän tuo yks sotkee. Uskon, että tuo sama nainen (oletan naiseksi) on lähes kaikkien sekoilujen takana täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mitään peliä tahallani sotke. Niinhän tuo yks sotkee. Uskon, että tuo sama nainen (oletan naiseksi) on lähes kaikkien sekoilujen takana täällä.

        Se käyttää päihteitä ilmeisesti liikaa. Sitä on vaan kestettävä niin kauan kuin vetää itsensä jojoon tai saa asiallista hoitoa. Ei hän välttämättä itse tiedosta tilaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se käyttää päihteitä ilmeisesti liikaa. Sitä on vaan kestettävä niin kauan kuin vetää itsensä jojoon tai saa asiallista hoitoa. Ei hän välttämättä itse tiedosta tilaansa.

        Onkohan hän se Heli sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se käyttää päihteitä ilmeisesti liikaa. Sitä on vaan kestettävä niin kauan kuin vetää itsensä jojoon tai saa asiallista hoitoa. Ei hän välttämättä itse tiedosta tilaansa.

        Jep. Sairauden tunnottomuus selkeästi ja siksi ei pysty/halua apua. Nämä mt-ongelmaiset on hankalia. Mitähän sille on käynyt kun on noin katkera. Joku taisi tietää että palstalla 10vuotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Sairauden tunnottomuus selkeästi ja siksi ei pysty/halua apua. Nämä mt-ongelmaiset on hankalia. Mitähän sille on käynyt kun on noin katkera. Joku taisi tietää että palstalla 10vuotta?

        Tiedätkö sinä kenestä tuossa kirjoiteltiin edes? Hänen viestinsä on jo poistettu.


    • Anonyymi

      Ei mua kiinnosta sun homo jutut, mene nyt jo menojas.

      • Anonyymi

        Naiselta on aloitus. Eikä sinulle Heli tällä kertaa.


      • Anonyymi

        Kylläpä olet innoissasi etsimässä täältä armastasi, kun kaikkeen mahdolliseen pitää noita homo juttuja kommentoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä olet innoissasi etsimässä täältä armastasi, kun kaikkeen mahdolliseen pitää noita homo juttuja kommentoida.

        Olisiko kyseessä Börje joka etsii Håkania vai toisinpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko kyseessä Börje joka etsii Håkania vai toisinpäin?

        Hömoudessa ei ole mitään sen ihmeellisempää kuin heteröudessakaan vuoden 2021 Suomessa. Ehkä teillä Pohjanmaalla se vielä ottaa henkeen? En ole tuo jolle kommentoit. Olen ap.


    • Anonyymi

      Yritetään ainakin parhaamme.

      • Anonyymi

        On yritettävä tosissaan ja n o p e a s t i ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On yritettävä tosissaan ja n o p e a s t i ...

        Miksi nopeasti?


      • Anonyymi

        Yritetään eikä tarvitse olla nopea. Se oli joku sivusta.


    • Anonyymi

      Joo, se on hyvä tavoite nainen. Se joko alkaa tai päättyy. Tämä haaveilu. m>n

      • Anonyymi

        Eiköhän se jo päättynyt, vai mitä. Mene eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se jo päättynyt, vai mitä. Mene eteenpäin.

        Pakko suostua

        Tillsvidare

        Jörö - Jukka


      • Anonyymi

        Ei kai mikään pääty. Toivottavasti ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se jo päättynyt, vai mitä. Mene eteenpäin.

        Eikä päättynyt !
        Enkä mene eteenpäin !
        Rakastan ja jahyaan sinua ikuisesti kunnes antaudut minulle rakas rakkain !


      • Anonyymi

        Mieti sanojas kehotat jonkun tappamaan itsensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti sanojas kehotat jonkun tappamaan itsensä

        Sillä on psy koosi päällä. Oikeasti luulen, että on tällä hetkellä täyttä ymmärrystä vailla. Jutut menee vaan sairaammiksi koko ajan. Olen noista jo ilmoittanut, mutta ei ole vielä poistettu, varmaan kohta.


    • Anonyymi

      Ok, sopii!

      • Anonyymi

        Hyvä homma. Tuo sotkija ei millään antaisi mun tänne kirjoittaa. Mutta ei se haittaa. Mähän vaan innostun kirjoittamaan enemmän kun tulee vähän vastusta..


    • Anonyymi

      Kannattaisiko aloittajan kertoa kenelle menee? ikää paikkakuntaa?

      • Anonyymi

        Ai samalla kun palstan pahin se kopää tuossa psy koosissa riehuu. Ei kyllä kannata. :D


      • Anonyymi

        En ole täällä panemassa ketään. Vastasin siihen aloitukseesi jo, luepa sieltä vastaus.


      • Anonyymi

        Olet harvinaisen sairas. Toivottavasti olet aineissa kuten joku tuolla veikkasi.


      • Anonyymi

        Teitä kun lukee sivusta, niin ootte ihan eri maailmasta. Ihan kuin älykäs opettaja ja murrosikäinen tarkkisluokkalainen keskustelisi keskenään. Ei johda mihinkään. Maailmanne ei oikein kohtaa noita pillujuttuja kirjoittelemalla. Nauran täällä. :)


      • Anonyymi

        Mene nyt pois siitä. Tässä aloituksessa ei ole mitään seksiä ja epäsopivaa muuta kuin sinun teksteissäsi. Eikö ne jo hiljennä sinua ennenkuin on valkotakkiset ovesi takana. Sinä todella osoitat millä tasolla on avohoito Suomessa nyt koronan aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet harvinaisen sairas. Toivottavasti olet aineissa kuten joku tuolla veikkasi.

        J.r.on aineissa aina.juo ja syö possua .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitä kun lukee sivusta, niin ootte ihan eri maailmasta. Ihan kuin älykäs opettaja ja murrosikäinen tarkkisluokkalainen keskustelisi keskenään. Ei johda mihinkään. Maailmanne ei oikein kohtaa noita pillujuttuja kirjoittelemalla. Nauran täällä. :)

        Ketkä kaksi? Yksi ihminen kirjoittelee itselleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä kaksi? Yksi ihminen kirjoittelee itselleen

        Etkö ymmärrä mitä nämä tarkoittaa. Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.


    • Anonyymi

      Se sopii minulle. Laita viestiä tulemaan.

      • Anonyymi

        Aloitus ei muuten ole sulle.


    • Anonyymi

      Sovittu.

      • Anonyymi

        Hienoa.


    • Anonyymi

      Kun nähdään, tee aloita, minä kyllä jatkan.

      • Anonyymi

        Sopii myös toisinpäin, tee sinä aloite niin minä voin jatkaa siitä. Keskustellaan sitten yhdessä.


      • Anonyymi

        Mä teen. Ja tämä on aloittajalta ei toi toinen.


    • Anonyymi

      Useimmiten täällä kuraa saatte niskaan julkisella palstalla kun ei kukaan voi tietää kenelle ja keneltä viestinne osoitatte. Kaatopaikka on kaatopaikka.
      Jokainen yleiselle palstalle kirjoittaja altistuu kuralle. Henkilökohtainen viesti hänelle, tai vaihtoehtoisesti otat vastaan tuon kaiken kuran koska kaikenkarvaisia mahtuu tähän joukkoon.

      • Anonyymi

        Kuraa saa tulla niskaan, sen jokainen ymmärtää kun tänne kirjoittaa. Mutta jokaisella kirjoittajalla on vastuu omista teksteistään. Pitää olla jonkinlainen itsekontrolli sairaimmille teksteilleen. Nuo 20 tästä eilen poistettua viestiä ei ollut terveen ihmisen tekstiä (tai ne mitä niistä luin), vaikka kuinka vihaisi juhaärrää ja eimiaa ja snaista (ja ketä vielä) niin aikuisella ihmisellä pitää olla jonkinlainen itsekontrolli omille jutuilleen myös vihaisena. Niitä ei voi edes toistaa, osa oli niin sairaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuraa saa tulla niskaan, sen jokainen ymmärtää kun tänne kirjoittaa. Mutta jokaisella kirjoittajalla on vastuu omista teksteistään. Pitää olla jonkinlainen itsekontrolli sairaimmille teksteilleen. Nuo 20 tästä eilen poistettua viestiä ei ollut terveen ihmisen tekstiä (tai ne mitä niistä luin), vaikka kuinka vihaisi juhaärrää ja eimiaa ja snaista (ja ketä vielä) niin aikuisella ihmisellä pitää olla jonkinlainen itsekontrolli omille jutuilleen myös vihaisena. Niitä ei voi edes toistaa, osa oli niin sairaita.

        Tästä olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä.


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe