Oletko onnistunut jossain?

Anonyymi

Missä olet hyvä?
Mikä saa sinut iloiseksi?
Entä vihaiseksi?

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      - En.
      - En ole hyvä missään.
      - Hänen näkeminen, eli ei mikään kun en häntä näe.
      - Tekemällä asioita joista en itse saa mitään positiivista.

      • Anonyymi

        Hän

        Hän saa minut iloiseksi

        Ja surulliseksi

        Mitä milloinkin


    • Anonyymi

      Tekemään itseni naurun alaiseksi . Omat lapset. Epäoikeudenmukaisuus.

    • Anonyymi

      Jos pystyisi iloitsemaan asioista, jotka eivät liity mitenkään itseen, se olisi hyvä.

    • Anonyymi

      Missä olet hyvä? Yritän parhaani mukaan tehdä kaiken niin hyvin kuin suinkin, oli se mitä tahansa.

      Mikä saa sinut iloiseksi? Nyt kevät ja kesän tulon seuranta. Valoisuuden lisääntyminen!

      Entä vihaiseksi? Palstakäyttäytymimen tai pikemminkin käytöksen puute. En ymmärrä miksi täällä on tyyppejä jotka tulevat tökkimään, vaikka en edes tunne niutä.

    • Anonyymi

      No töissä tulee päivittäin onnistumisen kokemuksia ja onhan toi upeeta nähdä millä taidokkuudella jääräpäisyyteni toimii. 4 viikkoa ja mun muutaman kilon painonpudotus on melkein jo maalissa, vaikka laihdutusohjelmani loi aikatauluksi 6 viikkoa. Tää on aina niin upeeta nähdä mikä voimannäyte toi mun jääräpääni on. Aina sama juttu. Mä vaan otan asenteen ja päätän niin asiat alkaa tapahtuun ilman että koen mitään tuskaa. Jotenkin kaikki alkaa rullaan kivuttomasti itsestään. Ihan kuin en tekisi itse mitään. Mä en jotenkin kärsi, kun se kaikki lähtee korvien välissä tapahtuneesta asennemuutoksesta. Mun päässä vaan tapahtuu jotain, kun teen päätöksen.

      Samalla tyylillä depressio alkoi aikanaan paraneen. Kun löysin mielestäni sen kytkimen jonka painoin pohjaan. Oon aina tiennyt että oon jääräpää, mutta vasta aikuisiällä oon oppinu hyödyntään ominaisuuttani itselleni hyödyllisesti, enkä haitallisesti.

      Olen siis myös hyvä mielenvoimassa, periksiantamattomuudessa, päättäväisyydessä

      Iloiseksi mut saa mm. onnistumisenkokemukset ja töissä vapun aattona sai kyllä iloiseksi kun ihmiset oli pienesti ottaneena juhlatunnelmissa. tuli hyvä fiilis toisten hyväntuulisuudesta.

      Vihaiseksi? Epäoikeudenmukaisuus saa mulla kiehuun ja mun kaveri on joskus hävenny mua, kun mä en oo kestäny kuunnella sivussa jotain epäoikeudenmukaisuutta vaan oon alkanu jollekin sitä huonosti kohtelevalle miehelle laukoon totuuksia päin naamaa. Joo, siis mulla on oikeesti silloin hankaluuksia pitää suuni kii ja pysyä sivussa puuttumatta. Suusta vaan lipsahtaa.

    • Anonyymi

      Olen onnistunut monessa asiassa. Moni asia saa minut vihaiseksi.

    • Anonyymi

      Onnistun kaikessa mihin paneudun kunnolla, tämä on vakio.

    • Anonyymi

      En
      Asioiden unohtelussa
      Massi
      Se kun suksi ei luista

    • Anonyymi

      Olen aika keskinkertainen ollut aina, en missään erityisen hyvä.

      Tällä hetkellä en tule iloiseksi oikein mistään, ahdistaa kaikki. Salilla käynnistä tulee hetkeksi hyvä mieli.

      Vihaan itseäni, olen epäonnistunut naisena ihan totaalisesti

    • Anonyymi

      Vihaiseksi saa A ja J mies😈

    • Anonyymi

      Kaikkea tuota, vaikkei olisi pitänyt. Siis onnistua elämässä, mutta ihan hirvittää jo että voi käydä suunnittelemattomasti.

      • Anonyymi

        Tunnen tyytyväisyyttä, jos huomaan hermojeni vähän parantuneen.

        Etten ärsyynny niin helposti. Jos edes mistään


    • Anonyymi

      Varmasti, epäilemättä uskon näin.

    • Anonyymi

      Olen hyvä ammatissani ja luovassa ongelman ratkaisussa. Olin hyvä valmentaja (nuorempana sivuammatti): monta SM ja nuorten SM mitalia puhuu puolestaan. Olen nykyäänkin kohtuullisen hyvä valmentamaan nuorempia kollegoja uskomaan itseensä ja rohkaisemaan ammatilliseen kasvuun. Olen hyvä sinnikkyydessä ja määrätoetoisuudessa.

      Minut saa iloiseksi lasten ilo. Minut saa iloiseksi hänen läsnäolonsa. Minut saa iloiseksi rakkaus. Minut saa iloiseksi aika ystävien ja perheen kanssa.

      Minut saa vihaiseksi epäoikeudenmukaisuus tai kohtuuttomuus tai heikomman kiusaaminen.

    • Anonyymi

      Ohhoh, viesti menee poistoon, vaikkei sisällä mitään kiellettyä.

      • Anonyymi

        Täällä on tälläistä ihme käyttäytymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on tälläistä ihme käyttäytymistä.

        Juu.
        No kolmas kerta :)

        Söpöily
        Hassuttelu
        Pahuus


    • Anonyymi

      Vappuna tuli juotua skumppaa, kaikki ei siitä pidä. Vielä pitää puurtaa, mutta kyllä olen enemmän onnistuja, joskus eoäonnistumisenkin kautta. Viime vuodet saa vihaiseksi, hallitsen kyllä vihani. Ja kyllä se väistyy, ei pitäisi ajatella liikaa ja muistella. Siksi hyvä puurtaa, pakko ajatella muuta. Joten touhuan kunnes tuuberrun sänkyyn ja nukahdan. Asiat kiittää, pitäisi kai yrittää rentoutua, nauttia enemmän ja löytää iloa myös omaan elämään. Ajattelin kohta lähteä etsimään ystäviä, etsiä ehkä harrastuksen joka ei liity tienaamiseen, herätä aamuun ja miettiä mitä saisin päivästä irti. Jotain semmoista mikä ei liity töihin, lapsiin, kotiin, ehkä löydän itseni. Olet auttanut siinä paljon. Mites sinä, vaikutat vähän vakavalta, huolettomalta ja huumoriakin löytyy.

      • Anonyymi

        Vaikeinta on löytää vastaus kysymykseen, mistä pidät? En ole juuri miettinyt asiaa varmaan ikinä?


    • Anonyymi

      Ennen olen ollut huono nukkuja ja nykyään olen parempi nukkuja eli siinä olen onnistunut ja se saa myös iloiseksi kun on tullut paremmaksi nukkujaksi. Vihaiseksi saa ihmisten töykeys ja ainainen ajattelemattomuus muita kohtaan sekä "minä ensin" asenne joka tuntuu vain lisääntyvän vuosi vuodelta.

      • Anonyymi

        Pidän sinusta

        Tillsvidare


    • Anonyymi

      Kiitos oli kiva aloitus! Itse en vastannut ketjuun, mutta voisi laittaa monen vastauksen perään 👍😊

      Jääräpäisyys👍 Valmentaminen👍 Iloisuus muiden ilosta👍 Jne.

    • Anonyymi

      Tasaisen huono kaikessa. Viimeksi olin iloinen, kun yks läheisistäni muisti mua kortilla, tunsin itseni tärkeäksi jollekin pitkästä aikaa. Joidenkin ylimielinen käytös ja asenne muita kohtaan saa mut vihaiseksi.

      • Anonyymi

        Tuosta unohtui se ettei ole onnistumisia tullut aikoihin.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1605
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe