Miksi ikävöit minua?

Anonyymi

Ajattele ikävöimäsi kohde tähän, ja vuodata syvimmät ajatuksesi. Vastaan itse, että vedät minua puoleesi sekä fyysisesti ja henkisesti, sinua katsoessani tunnen palavaa halua ja yhteyden tunnetta.

41

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska rakastuin.

      • Anonyymi

        Voiko rakastua itseensä toisen silmien heijastuksen kautta? Siinäpä kysymys pohdittavaksi.


      • Anonyymi

        Mutta koska rakastuit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko rakastua itseensä toisen silmien heijastuksen kautta? Siinäpä kysymys pohdittavaksi.

        Voi rakastua siihen potentiaalin, jonka näkee itsessään olevan toisen silmin. Siinähän menee molemmat sekaisin toisesta, toisessa olevista piirteistä, joita haluaisi itselle ja tuntee, kun toinen katsoo, että minussakin on kyky tuohon samaan mitä toisessa ihailen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi rakastua siihen potentiaalin, jonka näkee itsessään olevan toisen silmin. Siinähän menee molemmat sekaisin toisesta, toisessa olevista piirteistä, joita haluaisi itselle ja tuntee, kun toinen katsoo, että minussakin on kyky tuohon samaan mitä toisessa ihailen.

        Hienosti sanallistettu. Juuri noin hän saa mut tuntemaan.

        Lisäisin vielä sen, että jokaisen on hyvä olla lähellä ihmistä, jota kohtaan on paljon tunteita ja jota tuntuu luonnolliselta ja helpolta rakastaa, koska se peili peilaa silloin lempeämpää kuvaa takaisin. Siinä on helpompi kasvaa. Jos toinen onnistuu vielä pehmittämään omilla reaktioillaan tilanteita, niin sinne peiliin ehkä uskaltaa joskus ihan katsoakin. Ja tajuaa että siellä on ihan pohjia myöten kiva tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko rakastua itseensä toisen silmien heijastuksen kautta? Siinäpä kysymys pohdittavaksi.

        Haluaisin että hän pitää itsestään yhtä paljon kun pidän hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi rakastua siihen potentiaalin, jonka näkee itsessään olevan toisen silmin. Siinähän menee molemmat sekaisin toisesta, toisessa olevista piirteistä, joita haluaisi itselle ja tuntee, kun toinen katsoo, että minussakin on kyky tuohon samaan mitä toisessa ihailen.

        Ihana!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana!!!

        On se niin ihana mustskin♥️t. Vaimo


    • Anonyymi

      Samaa jauha alle trollille ei kannata vastata mitää!

    • Anonyymi

      Hän koskettaa minua sieluni syvimpiin osiin asti tavalla, jota en ole koskaan kokenut kenenkään muun kanssa. Hänen lähellään tunnen sekä rauhaa että hyvää levottomuutta. Hänestä on maailman helpointa tykätä, vaikka realisesti ajateltuna sen pitäisi olla vaikeampaa johtuen tilanteista. Pidän kaikesta hänestä mitä koskaan oon nähnyt ja se tunne tulee niin luonnollisesti sydämestä. On sellainen vahva positiivinen veto häntä kohtaan eikä se kytkeydy pois edes yrittämällä. Tunnen, että meissä on jotain pohjimmiltaan samaa, vaikka ollaankin aika erilaisia. Tunnen häneen henkisen yhteyden. Hän herättää kaikki haluni, koska yhteyden tunne on niin syvä.
      Kauniita muistoja myös. En olisi minä ilman häntä. Vaikuttanut minuun paljon.

      • Anonyymi

        Kauan olet tuntenut hänet? Ilmeisesti kauan jos hänellä on noin iso vaikutus sinuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauan olet tuntenut hänet? Ilmeisesti kauan jos hänellä on noin iso vaikutus sinuun?

        Kauan, ennen kuin olin edes aikuinen. Joten on vaikuttanut kyllä syvästi.


      • Anonyymi

        Entä se sun mies/vaimo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä se sun mies/vaimo?

        Mitä halusit siitä tietää? Se on tavallinen suhde. Hyvää ja huonoa sopivassa suhteessa. Sellainen suhde, minkälaisen tilalle varmaankin löytäisi kovasti etsimällä uuden samanmoisen. Jos siis jaksaisi etsiä, etsiminen ei kauheasti kiinnosta. Ei siis minulle ainutlaatuinen kuten tuo kaivattu mies, josta kirjoitin. Voin myöntää, että tää nykyinen suhde oli alusta asti korviketta kaipaukselle. Näyttävät samalta ja joitain samoja piirteitä. Mikä varmaan on sairasta ja sekavaa, mutta ihan sama. Ainakin opettanut jotain omista piirteistä. Joka ehkä helpottaa kaivatulle avautumisessa.

        Kaipauksen kohde tuntuu ihan täysin ainutlaatuiselta, jota en voi menettää. Kaikki muu on enemmän korvattavissa olevan tuntuista. Maailma vaan on hankala ja siksi tää on nyt näin.


    • Anonyymi

      Hän ei ole yhtään parempi tai huonompi kuin kukaan muu mutta silti hän ihan kaikki mitä voisi haluta ja toivoa. Hän herättää minussa jotain sellaista mihin kukaan muu ei ole pystynyt.

      • Anonyymi

        Kiitos rakas, samoin.


    • Anonyymi

      Pee nistä kaipaan, ei kiinnosta muu.

    • Anonyymi

      Koen jotain selittämätöntä yhteyttä häneen.Häntä ajatellessani minusta tuntuu siltä, että olen saapunut kotiin.Hän saa minut hehkumaan.Olen onnellinen ja rakastuminenkaan ei ole kaukana.

      • Anonyymi

        Samat ajatukset naisesta, tuntuu aina kodilta vieressään 😊


      • Anonyymi

        Olet sinä kyllä pöljä, muuta ei, etkö älyä edes hävetä!


    • Anonyymi

      Selittämätön yhteys ja vaisto samankaltaisuudesta aiheuttaa sen ikävän.
      Kaikilla ei varmaan ole yhtä voimakkaat tunteet, en tiedä.

      • Anonyymi

        Jaaha


    • Anonyymi

      Se on nyt niin että silmät kiinni ja uni tulee

    • Anonyymi

      Olen oppinut, että suru on vain rakkautta.
      Se on kaikki se rakkaus, jonka haluat antaa,
      mutta et voi.
      Kaikki se käyttämätön rakkaus kertyy
      silmäkulmiin,
      palaksi kurkkuun ja
      tyhjään rintakehään.

      Suru on vain rakkautta
      ilman paikkaa minne mennä.

      -Jamie Anderson

      Vähitellen kuin erkaantumassa kaikesta.
      Heiveröisestä ja herkästä.
      Ei se ole kenenkään syy ettei kukaan jaksa kaikkea kantaa. Eikä sekään mitä ihmiset tänne kirjoittavat. Jokainen niin omissa oloissaan, tuskissaan purkavat tunteitaan. Kuka ketäkin syyttää, syystä tai ei.
      Hänestä iloitsin, tykkäsin ja murehdin.
      Yhteys&tunne🤝

      <3 Lepoa yöhön 💫

    • Anonyymi

      Hänen, naisen seurassa on vaan niin hyvä olla.

    • Anonyymi

      No kun miä tykkeen siun asenteesta.

      Ja muutenkin kaikista ilmeistä .

      Ei toinen aina kiinnosta ja sen olen oppinut .
      Ketteen ei voi pakottee olomaan suhteessa josta ei Vain Pidä!

      Mutta , kun olet minulle niin vaikeaselkoinen jo nykyään ja melkein hetkessä muutut 7han eri vuosikymmenelle niin vähän hankaloo.

      Tiedät luultavasti sen itsekkin.??

      Ja .
      Omasta mielestäni olen muuttunna paljon ja huonompoon suuntoon.

      Terveydellisesti.

      Ei mun elämä mahdu baareihin.

      Ei ainakaan tiällä ja uskoisin että ei myös sinunkaan.

      ?

      Kieltämättä olen vähän katkera sinulle kun pystyt suamaan kenet tahansa.

      Minä en ja to7seeltaan, oĺen kyllä ollut jo naimisissa.

      Joten.

      Yritän pysyä mänössä mukana mutta mitteen perhettä en ajattele.

      Tullinkohan se miäleen joskus kun....

      Täytyy vain haudata ensin joku ennenkuin tiedän maybe kolmannesta elämästä.

      ??

      Risuja ja ruusuja kyllä kaipoon eli siis palautetta ommiin puhelu7hini mutta kiitos riittee minulle.

      Sevon jotenniin sisäänkasvanut sana jota puhun usein.

      • Anonyymi

        Muuttui naiseksi, oletkohan ihan järjissäsi.


    • Anonyymi

      Komea mies oli ja ihastuin. Ajattelen häntä usein.

    • Anonyymi

      Jokainen hetki hänen kanssaa auttaa minua kukoistamaan. Yhdessä täydennämme toistemme maailmankuvaa. Milloinkaan en olisi uskonut vielä kohtaavani miehen, joka saa minut elämää. Yhdessä haluaisin jakaa surut ja onnistumiset, mutta meillä on esteemme.. en osaa sanoittaa tunteitani

      • Anonyymi

        Elä yritä trolli!!! Ei ne Hyväksy sinua. Mene pois.


    • Anonyymi

      Nainen on kaunis ja niin osaava. Rakastuin häneen välittömästi. m>n

      • Anonyymi

        En nyt kovin ole. Mikäli edes minulle. En vain jaksa enää pitää sitä kuplaa ylläni, että olisin jokin täydellinen. Katso vain niin huomaat täysin virheellisen. En tiedä oletko sen jo huomannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt kovin ole. Mikäli edes minulle. En vain jaksa enää pitää sitä kuplaa ylläni, että olisin jokin täydellinen. Katso vain niin huomaat täysin virheellisen. En tiedä oletko sen jo huomannut.

        Olen allapäin, kun oot ollu ilkee tänään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen allapäin, kun oot ollu ilkee tänään

        Ilkeä? Millä tavalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt kovin ole. Mikäli edes minulle. En vain jaksa enää pitää sitä kuplaa ylläni, että olisin jokin täydellinen. Katso vain niin huomaat täysin virheellisen. En tiedä oletko sen jo huomannut.

        Ei sinulle, vaan jollekin toiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt kovin ole. Mikäli edes minulle. En vain jaksa enää pitää sitä kuplaa ylläni, että olisin jokin täydellinen. Katso vain niin huomaat täysin virheellisen. En tiedä oletko sen jo huomannut.

        Miten edes kehtaisit omia tuon kommentin? Narsissi.


    • Anonyymi

      Tuntuu läheiseltä, oma epävarmuuskaan ei pelota enää niin. Läsnä- olo epätäydellisenä itsenään ei tunnu mahdottomalta ajatukselta. Menneisyyden virheet eivät enää haittaa. On lähellä itseään.

    • Anonyymi

      Rakastan miestä. Siksi.

      • Anonyymi

        Sitä et saa ikinä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä et saa ikinä!!!

        Kyllä saan. Siihen ei teillä ole mitään sananvaltaa täällä hiekkalaatikoillanne sekoilemassa ja leikkimässä jotain prinsessaa. Se mies on irl mun.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe