Suomi maksoi satavelkansa, kun monet muut maat eivät niitä maksaneet. Täydet junat menivät Moskovaan, ja tyhjät junat tulivat takaisin. Neuvostoliiton kanssa solmittiin yhteistyö ja avunantosopimus jota perusteltiin Suomen turvallisuudella.
Nyt Suomen turvallisuutta perustellaan EU:n jäsenyydellä.
Meille santaan, että siitä kannattaa maksaa. Kalliit hornetit eivät riitä, piti maksaa Kreikalle ja nyt pitää maksaa koko EU:lle.
Meille kerrotaan, että Suomi saa kaiken takaisin, mutta se mitä sanotaan on epämääräistä sumutusta.
Meille ei sanota kuka saa takaisin, mitä saa, koska saa ja mistä saa. Ja suomalainen maksaa, koska suomalainen on nöyrä hyväntahtoinen maksumies ja idiootti.
Suomalainen on nöyrä hyväntahtoinen maksumies ja idiootti
Anonyymi
2
52
Vastaukset
- Anonyymi
Ja konnat korjaavat rahat fikkaansa.
- Anonyymi
Sellainen ahkera joka tytön päiväuni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2574590Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116- 471109