Miten torjut ihmisen

Anonyymi

Käy niin että toinen ei vastannut odotuksiasi, miten toimit?

Miten suhtaudut häneen torjunnan jälkeen?

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanon ettei ollut tyyppiäni ja toivon ettei
      jää kantaan kaunaa.

      Eihän sille mitään voi ettei tunteet kohtaa.
      Yleensä ollaan ihan kavereita sen jälkeenkin.

    • Anonyymi

      Ei ole tarvetta olla tekemisissä.

    • Anonyymi

      Jos tunteita on erotaan pakit saaneena riitaisesti

      Jos tunteita ei oo ollu. Erotaan kavereina

      • Anonyymi

        Hienosti kiteytetty.


    • Anonyymi

      Sanon, että voitko jättää rauhaan kiitos. No se ei aina tehoa, joten lopulta pitää laittaa ns. narttu-moodi päälle, ja jos ei sekään tehoa niin sekopäinen käyttäytyminen viimeistään auttaa, toivottavasti. Onneksi tuohon ei ole tarvinnut turvautua kuin erään kanssa. Ja lopulta en huomioi mitenkään.

      • Anonyymi

        Miksi ilkeillä jos ei suhdetta oo edes ollu kun tunteet yksipuolisia?

        Eikö silloin voi olla mukava ja kaverillisissa väleissä

        Eihän tunteiden kohtaamattomuus oo kenenkään syy.

        Parisuhteesta eronneet usein on vihaisia toisilleen kun tunteita on ollu ja jotain todella ilkeää on tapahtunu kuten petos joka loukannu niin että viha jäänny väliin aiheuttaan eron


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ilkeillä jos ei suhdetta oo edes ollu kun tunteet yksipuolisia?

        Eikö silloin voi olla mukava ja kaverillisissa väleissä

        Eihän tunteiden kohtaamattomuus oo kenenkään syy.

        Parisuhteesta eronneet usein on vihaisia toisilleen kun tunteita on ollu ja jotain todella ilkeää on tapahtunu kuten petos joka loukannu niin että viha jäänny väliin aiheuttaan eron

        Koska nykyään monet miehet tulkitsee jo pelkän ystävällisyyden kiinnostumiseksi, ja joskus ei auta muu kuin olla tyly. Ja metsä vastaa kun sinne huutaa noin muutenkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska nykyään monet miehet tulkitsee jo pelkän ystävällisyyden kiinnostumiseksi, ja joskus ei auta muu kuin olla tyly. Ja metsä vastaa kun sinne huutaa noin muutenkin..

        Mua ei tylytytä muu kuin se että kykenemistä normaaliin kommunikaatioon ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei tylytytä muu kuin se että kykenemistä normaaliin kommunikaatioon ei ole.

        No ei se kommunikaatiokaan aina toimi, jos toinen liihottelee jossain omissa sfääreissään eikä ole normaalia aikuisille ominaista keskusteluntaitoa luotu. Ja toisaalta, mitä sitä keskustelemaan jos ei toinen kiinnosta sillä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se kommunikaatiokaan aina toimi, jos toinen liihottelee jossain omissa sfääreissään eikä ole normaalia aikuisille ominaista keskusteluntaitoa luotu. Ja toisaalta, mitä sitä keskustelemaan jos ei toinen kiinnosta sillä tavalla.

        Tällaiset kommentit saa jotenkin huolestumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaiset kommentit saa jotenkin huolestumaan

        Samaa sivusta mietin. Pitääkö omalle äidilleenkin keskustella vain jos on siinä mielessä kiinnostunut.. ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ilkeillä jos ei suhdetta oo edes ollu kun tunteet yksipuolisia?

        Eikö silloin voi olla mukava ja kaverillisissa väleissä

        Eihän tunteiden kohtaamattomuus oo kenenkään syy.

        Parisuhteesta eronneet usein on vihaisia toisilleen kun tunteita on ollu ja jotain todella ilkeää on tapahtunu kuten petos joka loukannu niin että viha jäänny väliin aiheuttaan eron

        Miksi pitäisi olla kaverillisissa väleissä, kun kerran suhdetta ei ole edes ollut. Sanon rehellisesti ettei ole tunteita sinua kohtaan, mutta en minä yhdenkään torjumani kaveriksi ala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa sivusta mietin. Pitääkö omalle äidilleenkin keskustella vain jos on siinä mielessä kiinnostunut.. ?

        Vastenmielinen ajatus jos joku olisi äidistään tai paljon vanhemmasta äitinsä ikäisestä kiinnostunut. Tosi järkyttää pelkästään kun ajatteleen sellaista.


    • Anonyymi

      Joskus on käynyt niin, että nainen ei ole ymmärtänyt antaa olla rauhassa.

      • Anonyymi

        Joskus käy niin. Miehilläkin sama juttu.


    • Anonyymi

      Tyhmempikin ymmärtää jättää rauhaan 🥱🥱

    • Anonyymi

      Mä en miehille pakkeja ilkeästi anna. Käy sääliksi niiden tunteita. En halua että he alkaa pelkään tehdä aloitteita ihastuksilleen.

      Suhteessa jos olen tullut kaltoinkohdelluksi ja hyvin vihainen siitä olen jättäny huonosti kohtelevan
      Miehen hyvin julmin vihaisin ja huutavin sanoin.
      On siinä saattanu vaatteet lentää parvekkeelta mäkeen tai joku esine seinäänkin vihaisena. Kerran yhden mua jatkuvasti perättömästi pettämisestä syyttelevän hrottelevan jatkuvasti mua haukkuvan sairaalloisen miehen tavarat ja tupakat viskelin kolmannesta kerroksesta alas ja näyttelin keskaria sille ylhäältä huutaen et painu vttuun mua haukkumasta. Tää on ohi. En suostu enää tohon kohteluus! Se raivos alhaalla eniten tupakeistaan jotka levisi ympäri lumihankee. Haukku alhaalla mua hulluks hroks ja lehmäks

      Mut näin hommat etenee mulla

    • Anonyymi

      Mitäköhän ajattelet nainen, jonka kanssa tänään nähtiin tästä aloituksesta?
      Onko sinun kirjoittamasi?
      Usein inhoan itseäni, mutta en tiedä mikä osa siitä on sitä että minua on satutettu niin paljon ja mikä osa johtuu siitä että olen huono. Ja johtuuko se, etten ottanut koskaan suhteenaluista kiinni, siitä että on satutettu

    • Anonyymi

      Ei ole vaikeuksia ymmärtää, milloin kaikki on ohi.

    • Anonyymi

      Toivon, että on älyä lukea ja ymmärtää rivien välistä, että jos en vastaa flirttiin tai lähestymiseen, en ole kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Ai täällä vai? 😊


    • Anonyymi

      Eikö sitä nyt voi sanoa että parempi että ollaan vain kavereita. Jos normi ihminen niin ymmärtää yskän.

    • Anonyymi

      Torjuntavehkeet pitää olla kunnossa ensin ja tottakai olla ennenkaikkea torjuttavan näköinen😅

    • Anonyymi

      Torjut vain.. omat rajat saa pitää, jos toinen menee liian henk.kohtaiselle alueelle väkisin eikä mitään muuta haluakaan niin parempi etsiä joku muu tai olla yksin.

    • Anonyymi

      Muutaman kuukauden nusuttelun, yhdessäolon ja lemmenluritusten jälkeen alkaa arvostelemaan, haukkumaan. Ei enää soittele, vastaa viesteihin joskus päivän päästä, vetoaa kiireisiin ja kotitöihin. Käy pari kertaa kuussa panemassa yön, lähtee ennen kukonlaulua kotiin. Kulkee kavereiden kanssa ryyppäämässä ja juhlimassa. Aika tyypillinen tarinan päätös. Ja lopun jälkeen ei enää tunneta kadulla.

    • Anonyymi

      Edellisestä lyhyestä suhteestani on yli 20v... Pitkiä suhteita on tuossa ajassa ollut kaksi. Noissa eroaminen on kestänyt vuosia,”. Siis ekasta vaikeudesta ei ole luovutettu, ja yritetty liiankin pitkään. Parisuhteen haasteista on puhuttu suoraan oikeilla sanoilla.

      Jos palaan aikaan yli 20v sitten, silloin sanoin suoraan silmiin katsoen ettei tämä tunnu oikealle tai minulle ei ole syntynyt tunteita. Yleensä se on tiennyt muutaman tapaamisen jälkeen. Ja jos tunteet eivät olleet nousseet, ei tapailu johtanut seksiin. Omien arvojeni mukaista on olla rehellinen, antamatta turhaa toivoa ja silti olla pahoittamatta toista yhtään sen enempää kuin tarvitsee. Tämä ei ole muuttunut 20 vuodessa.

    • Anonyymi

      Kyllä mun naamasta näkyy ettei jatkaminen ole sopivaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe