Aito ja oikea... TinaSOTlLAS
Täällä olen. Voitinkos jotain?
5
71
Vastaukset
- Anonyymi
Juu olet voittanut viljalti hävettävää sekä kaikkien hutikkalaisten halveksunnan.
Puhumattakaan äänestäjien hyljeksynnästä sekä ex-ammattikuntasi vähäjärkisten touhujesi ihmettelystä.Äläpä nyt sekoita minua keneenkään toiseen "SOTILAASEEN".
Nikkini on nyt tämä ja tapani opitte tuntemaan. Kerrottakoon nyt vielä, että tämä on 100% JKK -ystävällinen taho.- Anonyymi
TinaSOTlLAS kirjoitti:
Äläpä nyt sekoita minua keneenkään toiseen "SOTILAASEEN".
Nikkini on nyt tämä ja tapani opitte tuntemaan. Kerrottakoon nyt vielä, että tämä on 100% JKK -ystävällinen taho.Toki ymmärsin... jatkoin vain sarkasmisi hengessä :-)
- Anonyymi
No perskules sentään ja aika oli oikein! JKK hengessä ja onnittelut ja aplodit!
- Anonyymi
Kiitos, kiitos.
On kohtuutonta katsella kuinka eräs pelle solvaa vuodesta toiseen yhtä kirjoittajaa. Toki sellainen kyllä kertoo JKK:n kirjoitusten tehon. Se lieneekin saanut erään kepulin pakkomielteenomaisesti häiriköimään kirjoittajaa saadakseen hänet pois palstalta kepun temppuja ruotimasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2825308- 685248
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964015- 522830
- 222417
- 1192040
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472000Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991727- 721261
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541108