Stefu ajelee traktorilla!

Anonyymi

Onko selvinpäin? Tuostakin se mökkikylä nyt alkaa rakentumaan?

42

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      *tuostako

    • Anonyymi

      Oli jo eilen pyöräilemässä, joten on varmaan selvinpäin.

      • Anonyymi

        Minä olen pyöräillyt kännissä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen pyöräillyt kännissä 😂

        Olihan se eilen ainakin parantavat ottanut ennen pyöräilyä. Piti vaan esittää. Sitten kunnon kulaukset sen jälkeen. Naurettava pelle ehkä joillekin menee läpi. Ja nyt ihan suljetulla tontilla "rakkorin" ratissa ha haa.


      • Anonyymi

        Ai eikö ihminen voi pyöräillä muuta kuin selvinpäin? Voi luoja teitä hyvä uskoisia hölmöläisiä!


    • Anonyymi

      Tuskin itse sitä rakentaa.

      • Anonyymi

        Kohta ajaa pamahtaa kovaa, kun ajaa mönkijällä täysillä seinään.💥


    • Anonyymi

      No soita Kittilän pollarille jos noin huolestuttaa 😂

    • Anonyymi

      Oliko joku pipopäinen nainen hupputakissa, jolle paikkaa esittää, Sofia, äiti?

      • Anonyymi

        Tuskin on Sofia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin on Sofia.

        Kyllä profiili on Sofian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä profiili on Sofian.

        Sofia se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia se on.

        😳 nopea yhteenpaluu taas. Ehkä. En usko ennen kuin Sofia postaa jotain. Itse luulen (toivon) että olisi jo takaisin Helsingissä ja olisi lopullisesti jättänyt epävakaan ukon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😳 nopea yhteenpaluu taas. Ehkä. En usko ennen kuin Sofia postaa jotain. Itse luulen (toivon) että olisi jo takaisin Helsingissä ja olisi lopullisesti jättänyt epävakaan ukon.

        miten se jättää, jos ei ole rahaa? Millä Leviltä hesaan? Koirakin mukana....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😳 nopea yhteenpaluu taas. Ehkä. En usko ennen kuin Sofia postaa jotain. Itse luulen (toivon) että olisi jo takaisin Helsingissä ja olisi lopullisesti jättänyt epävakaan ukon.

        Sofia on jo tottunut siihen, että tulee uusi yhteenpaluu ja taas on kaikki ennallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten se jättää, jos ei ole rahaa? Millä Leviltä hesaan? Koirakin mukana....

        Niin käy naiselle, kun ei rahaa ei asuntoa eikä koulutusta mihinkään.


      • Anonyymi

        Homma hoituu ammattilaisen otteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten se jättää, jos ei ole rahaa? Millä Leviltä hesaan? Koirakin mukana....

        On Sofialla omaakin rahaa 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homma hoituu ammattilaisen otteella.

        Uusi käsveska tienattu vapputempuksella. Fiksu likka🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On Sofialla omaakin rahaa 😉

        Ei se omia pikku pennosiaan raaski käyttää Leville eikä muuallekaan. Hernekeitto linja ellei maksajaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😳 nopea yhteenpaluu taas. Ehkä. En usko ennen kuin Sofia postaa jotain. Itse luulen (toivon) että olisi jo takaisin Helsingissä ja olisi lopullisesti jättänyt epävakaan ukon.

        Sofia ei irti päästä, kun ei ole muita vaihtoehtoja rouvalla!


      • Anonyymi

        No siinähän tuli varsinainen vuodatus! Wappu vähän venähtänyt?? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinähän tuli varsinainen vuodatus! Wappu vähän venähtänyt?? 😂

        Ha haa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on jo tottunut siihen, että tulee uusi yhteenpaluu ja taas on kaikki ennallaan.

        Pakkorako!!!


    • Anonyymi

      Lapin seriffille ilmoitettu että Stefan ajaa traktorilla!

      • Anonyymi

        Ei täällä mitään poliiseja ole mailla halmeilla, Lappi on melkein puoli Suomea eikä Napapiirin pohjoispuolella ole ketään. Poliisit pitää nopeusratsioita puskissa, eli istuvat Lohihovissa.


      • Anonyymi

        Omilla mailla saapi kuule ukko ajella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä mitään poliiseja ole mailla halmeilla, Lappi on melkein puoli Suomea eikä Napapiirin pohjoispuolella ole ketään. Poliisit pitää nopeusratsioita puskissa, eli istuvat Lohihovissa.

        Siellä mennään kännissä joka paikkaan ja millä vehkeillä tahansa. Siksi älymies siellä viihtyykin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omilla mailla saapi kuule ukko ajella!

        Vaikka tuhannen kännissä niin se on! Ja sähköpyörällä ympäri tuntureita. Ihan hassun hauskaa Lapissa. No mikäs siinä HIENOA!


    • Anonyymi

      Torstain Seiskassa varmaan taas jännää juttua Leviltä.

    • Anonyymi

      Ovat voineet tehdä koko shown ihan teitä varten haaskalinnut😂😂!

      • Anonyymi

        👆tätä epäilen itsekin, nauravat partoihinsa ja Sofia ainakin saanut seuraajia lisää instaan.


      • Anonyymi

        Ai niinkö, että luxus prinsessa hyväksyisi, että häntä pidetään pellenä miehensä kanssa. No, jos näin olisi niin hoitoon kumpikin samantien. Ainakin toiselle pitää kulissit ja kassit olla kunnossa AINA sattui mitä tahansa!


      • Anonyymi

        Niin just eikä sitä edes ratissa näy ääni kuuluu mut et tiedä missä istui!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👆tätä epäilen itsekin, nauravat partoihinsa ja Sofia ainakin saanut seuraajia lisää instaan.

        Höpistä heikkaa, seuraajat rikollisella vähenee ja laskee kuin lehmän häntä. Ei voi mitään, soriiiiii🤷🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpistä heikkaa, seuraajat rikollisella vähenee ja laskee kuin lehmän häntä. Ei voi mitään, soriiiiii🤷🤭

        Kas kummaa ne aina lisääntyy, kun mokailuita tapahtuu? Ihan super faneja varmasti 😂


      • Anonyymi

        Jos henkilöt järjestää itse tälläistä showta, kyllä molemmat heti hoitoon ja pidemäksi aikaa todella.


    • Anonyymi

      Taitaa olla lopullinen ero nyt.

    • Anonyymi

      Torstain Seiskan pääuutinen: Stefan ajoi traktorilla Sofia kyydissään! Somekansa sekosi täysin

      • Anonyymi

        Kyllä se ajelee sohvilla,. Saa valkaistua ja pulloittavaa varvasta.


    • Anonyymi

      Muistuttaa Lokkia,että tässä pääsis kohta Kittilän keisarinnaksi, kun metsää jo kaatuu. Olen selvänä, pyöräilen ja teen tontinpohjaa 15 millin kylälle. Come back lokki!
      Se käärme, vaikka luo nahkansa, on silti aina käärme päivitti Teeffani. Ketä LIE tarkoitti💪

      • Anonyymi

        Samasta puusta veistetty pariskunta 😂😂😂 No Lokki ei pääse muuten pois ehkä nämä meno paluu liput Stefan takana! Ellei oma äiti ole kustantanut Soffee jo pois. Nyt instaan, että täällä mä ajelen selvinpäin 🤪 Tai käärme kiristänyt kassin niin niillä rahoilla paluu, kun myy sen 😇 No yhtenä vielä mennään ja näitä juttuja tulee..... yhdessä ei voi asua, kun pitää murjottaa aina arkena! No Stefu maksaa oman kämpän, että voi tarvittaessa taas haluta siis hotla kämpän.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe