Mikä tilanne on nyt

Anonyymi

Olet ihminen, jolla on lämpöä, älyä, moraalia ja oikeustajua. Toivoisin, että kertoisit tähän verhotusti, mitä mietit. Olisin halunnut joskus kertoa sinulle, miten koen asiat.

22

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinun pitää ensin kertoa (vaikka verhotusti) keneltä haluat mietteitä kuulla.

• Anonyymi

Niin, raotahan esirippua mies?

• Anonyymi

Ei se hyvä ole.

• Anonyymi

Ei näitä ehtisi kukaan lukea mitä metsän kaadetuista puista tulee, jos ne paperille kirjattaisiin.
      -metsäveikkonen-

• Anonyymi

Minulla on lämpöä, älyä ja oikeustajua. Moraaliani ja sen rajoja olet koetellut kovasti. Hmmm moraalista ei paljon jäljellä❤

• Anonyymi

Suoraan päin naamaa nämä asiat pitää sanoa, ei palstalla.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Joku kalastelee.

• Anonyymi

Mikset keskustele livenä sen jonkun kanssa, vaan huutelet täällä? 🤔

• Anonyymi

En saa siihen yhteyttä. Ja kun sillä ei ole pokkaa minulle jutella, vaikka hyvin on tiennyt että se olisi minulle tärkeää, niin itsensä ilmaisemista se on tuuleen huutelukin.

• Anonyymi

Mietin, että asettuisin paikoilleen naisen kanssa, joka myös rakastaisi minua. Perustettais perhe ja eläisimme ihan normaalia elämää ja jaettais kaikki ylä/alamäet.

• Anonyymi

Niin mä oon aina halunnu tehdä sun kanssa normaali suhteen ja vahvan suhteen ja turvallisen suhteen jossa on luottamus ja kumpikin tietää että toinen ei ole jättämässä vastoinkäymisiä jos on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mä oon aina halunnu tehdä sun kanssa normaali suhteen ja vahvan suhteen ja turvallisen suhteen jossa on luottamus ja kumpikin tietää että toinen ei ole jättämässä vastoinkäymisiä jos on.

No sitten tarvitsee ottaa yhteyttä muita reittejä pitkin, kuin täällä.

• Anonyymi

Ihana!

• Anonyymi

Pyyntö @ ois paras.

• Anonyymi

Tilanne juuri nyt on sellainen, että olen melko väsynyt ja ajatuskin mataa samaa tahtiin. Tunteenikin ovat jotenkin yhtä mössöä ja tarvitsen palauttavat yöunet.

• Anonyymi

Äläpä kerro enempää on poliisissa tämä.

• Anonyymi

Tiedämme olet hunajapupu mutta vain 15 v hus hus...

• Anonyymi

Kerromme isällesi mitä touhuilet.

• Anonyymi

Ei minun tarvitse verhoilla, voin olla suora. Tiedän, että hän sitä luultavasti arvostaisi. Haluan tutustua syvemmin. Jos tuo tutustuminen alkaa vetää molemmin puolin, minusta sen jälkeen eteneminen ja suhteen vakinaistaminen tulee itsestään ja aika luonnollisestikin ajankohtaiseksi. Omista tunteitani se ei ainakaan jää kiinni! Perusta siis on olemassa. Toisaalta, kun ei tiedä mitä toinen ajattelee, yhtähyvin toinen voi ajatella suhdetta vain väliaikaisena. Senkin vaihtoehdon kansa pitää osata elää. Yleensä aikuisten välisissä suhteissa asiat kyllä muotoutuu suhteellisen nopeasti suuntaan tai toiseen. Olisin myös valmis etäsuhteeseen, se voisi olla oikeastaan meidän molempien tilanteeseen sopiva juttu, vaikka toki etäsuhde on erilainen kuin mitä lähisuhde on. Se antaa kaikille aikaa tottua ja Hänelle aikaa tutustella rauhassa miltä yhteiselo tuntuu.

Kuulisin mielellään haluaako Hän jotain? Ja jos haluaisi niin mitä? Tiedän saavani hänet edelleen hymyilemään ja silmät loistamaan. Se on saanut minut taas toivomaan, vaikkei oikeaa toivoa ja realismia ole yhtään sen enempää.

• Anonyymi

Onpa kauniisti kirjoitettu

• Anonyymi

Jos olenkin antanut vaikutelman, että minulla kaikkia näitä mainittuja olisi, niin olet erehtynyt. Smoke screen, you see. Jos tuntisit.
      https://youtu.be/xnanqlNIQVU

• Anonyymi

Rationaalinen vs irrationaalinen, onko tärkeää johdonmukaisuus ja suunnitelmallisuus vai valinnanvapaus.
      Onko tärkeämpää olla oikeassa -etiikka vai nauttia tuomitsematta asioita hyvän ja pahan sektorilla -logiikka.
      Realisti eli sensorinen vai unelmoiva intuitionisti.
      Ekstrovertille ulkomaailmaan peili sisäisen korjaamiseen, introvertilla päinvastoin.
      Rationaaliselle sopii rationaalinen, irrationaaliselle irrationaalinen, muille päinvastainen. Jos kaikki merkit päinvastoin, kumppani on konflikti. Rationaalit elävät päätöstensä mukaan, irrationaalit kehittyvän tilanteen. sosioniikka.
      Olen irrationaalinen, loogikko, introvertti ja intuitionisti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eronnut Kirsi Alm-Siira vitsailee "jäätävistä silmäpusseista" - Yöllinen valvottaja on tässä!

OMG, nyt on kyllä söpö yöllinen valvottaja. Kummatkin on kyllä aikamoisia nappisilmiä täytyy sanoa: https://www.suomi24.fi/viihde/eronnut-kirsi-alm-si
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      6796
    Aihe