Joko olet valmis, Minni Hiiri?

Anonyymi

Niin, joko olet valmis juttelemaan kanssani avoimesti face to face? Olen sitä jo pariin otteeseen kysynyt siellä reaalimaailman puolella, mutta olet vain kaarrellut vastauksen kanssa. Selvitetään tämä lopultakin, etten maailmantappiin asti haaveilisi ja aaltoilisi vain omien tyhjien toiveideni vuoksi. Ja jos muuta ehkä on, mitä se voisi olla?
Olet mahtava, enkä halua olla vain riesasi. Tiedät kyllä sen.

Terveisin,

"Mikki Hiiri"

52

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mee hoitoon JuhaR

      Junas meni jo. Muistathan!

    • Anonyymi

      En ole palstan JuhaR.
      Vainoharhat on huono merkki...

    • Anonyymi

      Et ole kysynyt tai viitannut siihen kertaakaan..

      • Anonyymi

        Olen. Sanonut sen hänelle tietääkseni kahdesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen. Sanonut sen hänelle tietääkseni kahdesti.

        Nyt puhutaan? Mennään kahville/kävelylle/puhutaan asiat selviksi?


    • Anonyymi

      Jos susta oikeasti tuntuu siltä että haluut puhua, niin oon valmis. Jos siihen nyt edes kovin valmis voi olla :) Haluan kyllä saada selkoa meidän väleihin, että miten ne voisi olla. Pidetään rauhallisena. Kyllä sä sen tiedät, että voit pakittaa aina jos siltä tuntuu. Etkä oo riesa, mä tykkään susta :) Mä sanon sulle, jos tuntuu että jokin on liikaa ja sä sanot mulle. Eiköhän sillä pärjätä vai mitä?

      • Anonyymi

        Tämä olisi kiva lähtökohta, mutta sanamuotojen vuoksi epäilen ettet ole hän. Pohojoisen puhujat ja kirijoittelijat tunnistaa kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä olisi kiva lähtökohta, mutta sanamuotojen vuoksi epäilen ettet ole hän. Pohojoisen puhujat ja kirijoittelijat tunnistaa kyllä.

        Mulle ei nuo murteet tartu niin vaikea sillä perusteella sanoa oonko Oulusta vai Lahdesta vai mistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei nuo murteet tartu niin vaikea sillä perusteella sanoa oonko Oulusta vai Lahdesta vai mistä.

        Mä ja sä paljastaa, että olet kotosin lähempää sitä Lahtea. Ekkönää sitä tienny?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ja sä paljastaa, että olet kotosin lähempää sitä Lahtea. Ekkönää sitä tienny?

        Oikein arvattu. Heitin tuon Oulun, kun palstalla tuntuu oululaisia olevan vaikka kuinka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein arvattu. Heitin tuon Oulun, kun palstalla tuntuu oululaisia olevan vaikka kuinka.

        Se onki puolen Suomen pääkaupunki. Palijo väkiä muualta pohojosesta, niinku minäki. Ja palijo puhumatonta tunnetta, sanomatonta asijaa, niitä täälä kylymän ja pimiän talaven ihimisillä riittää. Täälä on heleppo avvautua muitte tietämättä. Saapi kaivata toista reilusti, iliman että joku pölijä siitä kiusottellee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onki puolen Suomen pääkaupunki. Palijo väkiä muualta pohojosesta, niinku minäki. Ja palijo puhumatonta tunnetta, sanomatonta asijaa, niitä täälä kylymän ja pimiän talaven ihimisillä riittää. Täälä on heleppo avvautua muitte tietämättä. Saapi kaivata toista reilusti, iliman että joku pölijä siitä kiusottellee.

        Kukkaa eij tiiö, avvauddu vuan


    • Anonyymi

      Kauanko Mikki on tuntenut Minnin?

      • Anonyymi

        Taitaapi olla jo reilu nelijä vuotta. Joo, niin se on. Nopiaa mennee tuo aika...


    • Anonyymi

      Se tietty ihimine, jota mää sannoin Minni Hiireks, on mun edesä aika ussein. Eli me nähhää meleko palijo, silti emme suuremmin ihimeitä puhele. Vain tylsää asijaa ylleensä, ku muitaki pörrää siinä lähistöllä. Voisin sanua vaikka ja mitä, mutta ku niitä ylimääräsiä kuulijoita on siinä haitolla. Ei tohi, ettei mene liia vaikiaksi. Nyt nää nainen ehkä tiiät tai ossaat arvata suunnilleen kuka olen. Ja ei, me ei kohata missää kaupa kassalla, vaan iha muisa töisä.

      • Anonyymi

        Jos olet ap niin miksi vaihdoit yhtäkkiä murretta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet ap niin miksi vaihdoit yhtäkkiä murretta?

        Olen ap, ja puhun oikiastaan yhen murteen kahen eri alueen sekotusta. Siksi se saattaapi välilä vaihella. Pahottelut jos joku murretuntia mielesä siitä pahottaa.
        Mutta sen "Minni Hiiren" takia tänne kirijottelen. Ku ei se lähe mielestä oikein poiskaa, vaa aina ku sen näkkee nii sydän jättää lyönni välistä. Hyvä ettei invarktia pukkaa, vaikka aika nuori siihe vielä olenki. Sitte ku se Minni kattoo silimiin, nii se o ku sydänlätkillä paukastas. Irti! Pum! Ja taas se sydän käyä jyskyttää, iha ku höyrykone kuumana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ap, ja puhun oikiastaan yhen murteen kahen eri alueen sekotusta. Siksi se saattaapi välilä vaihella. Pahottelut jos joku murretuntia mielesä siitä pahottaa.
        Mutta sen "Minni Hiiren" takia tänne kirijottelen. Ku ei se lähe mielestä oikein poiskaa, vaa aina ku sen näkkee nii sydän jättää lyönni välistä. Hyvä ettei invarktia pukkaa, vaikka aika nuori siihe vielä olenki. Sitte ku se Minni kattoo silimiin, nii se o ku sydänlätkillä paukastas. Irti! Pum! Ja taas se sydän käyä jyskyttää, iha ku höyrykone kuumana.

        Koska olet viimeksi nähnyt Minnin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olet viimeksi nähnyt Minnin?

        Ellei pää ole iha pehemiä, nii kyllä se varmasti oli perijantaina. Ja monesti, ei ollu mikkään yhen kerran ihime.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ellei pää ole iha pehemiä, nii kyllä se varmasti oli perijantaina. Ja monesti, ei ollu mikkään yhen kerran ihime.

        Kirjaimellisesti näköyhteys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjaimellisesti näköyhteys?

        Silmästä silmään, lyhimmällään oltiin n. 1m päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmästä silmään, lyhimmällään oltiin n. 1m päässä.

        Silmästä silmään


    • Anonyymi

      Miks Mikki on lainausmerkeissä, mut Minni ei..kysyn vaan..

      • Anonyymi

        Se o sellanen typo, eli kirijotusvirhe. Ei hän mikkään Minni oikiasti ole, se vain soppii hyvin ku minua on kerran kaksi joku pölijä sanonu Mikki Hiireksi. Kai minä sellane teräväpäine pallokorva salapolliisi olen? Hessun tapasta hölömöä kaveria ei minula kyllä ole. Vaikka olisha se mukava kyllä.

        O sillä naisella oikia nimiki. Se alakaa iha eri kirijaimella, mutta jotenki osuva tuo Minni Hiiriki on...


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kun kerran näämme palijon, sanokkonää mulle huomenna "kolomas kerta toden sannoo", nii tiiän että oot sinä? Tai sitten joku muu vähä ölövi ja nokkela... Ainaki voipi kokkeilla, eihä sitä tiijä jos vaikka ossuu kohalleen.


    • Anonyymi

      Sanottakkoon vielä että oon kirijotellu sen "Minnin" takija ennenki. Ja palijo, ku se on vähä hankala asia. En kyllä tiiä miksi, ko jos tykkää jostaki nii se pitäs voija vaa sanua ja sen jäläkeen puhua seleväksi. "Tykkään susta. Tykkääkkönää musta? Ruvetaanko tutustummaa paremmin vai haluakko että annetaa olla?" Minä se olen josku jo kertonu että tykkään kovasti ja pitkään. Mutta loput jäiki sitten ihimettelyn asteele, ei tullu selekoa haluaako se naine sammaa ehkä joskus. Se o ikävä olla ja miettiä onko ihan yksinään pölijä, vai voipiko siitä joskus tulla muutaki. Siinä äkkiä tullee kestoahistus puseroon.

      • Anonyymi

        Toivotaan, että Minnisi tulee tolkkuihinsa.


    • Anonyymi

      Missäpäin Minni asustele?

      • Anonyymi

        Sä oot fiksu :D


      • Anonyymi

        Minni asustelle ankka-linassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot fiksu :D

        Ja ylläpiton hampaisa. Ei mene läpitte kirijotukset, botiksi eppäilevät. Iha tavalinen oululainen ropotti olen: Teen töitä, hoijan kauppa- asiat ja huushollin, korijaan kulukupelit ja muutaki parhaa kykyni mukkaan. Herrään aamula, touhuan päivän ja simahan sänkyyn. Joskus otan pari kalijaa ja ehkä viskipaukun, ettei pää leviä kokonaan. Mutta botti e ole!

        Se Minniki on melekonen ropotti. Siksi mää siitä niin tykkäänki. Ei laiskanpulskiaa naista touhukas mies jaksa katella. Tekevä ja kätevä se pittää olla, sillon o hyvä olla molempie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minni asustelle ankka-linassa!

        Eiku asustellee Ankkalinnasa. Se Aku Ankan Minni, pinkki rusetti hiuksisa ja se ainanen mekko päälä.
        Tämä toinen Minni ei pahemmin mekkoja pitele. O enempi käytännönlähheisen pukkeutumise ystävä. Tai ainaki mitä minä tiijän, ku en oo pahemmin nähäny ku arkivaatteisa. Mekossa tai pyjamasa olis kiva nähä kyllä. Tai ihan nakuna, jos sitä kehtaa sanua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minni asustelle ankka-linassa!

        :DDDDD fiksua. Ellei oo taas uutisankka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ylläpiton hampaisa. Ei mene läpitte kirijotukset, botiksi eppäilevät. Iha tavalinen oululainen ropotti olen: Teen töitä, hoijan kauppa- asiat ja huushollin, korijaan kulukupelit ja muutaki parhaa kykyni mukkaan. Herrään aamula, touhuan päivän ja simahan sänkyyn. Joskus otan pari kalijaa ja ehkä viskipaukun, ettei pää leviä kokonaan. Mutta botti e ole!

        Se Minniki on melekonen ropotti. Siksi mää siitä niin tykkäänki. Ei laiskanpulskiaa naista touhukas mies jaksa katella. Tekevä ja kätevä se pittää olla, sillon o hyvä olla molempie.

        Ylläpitoa nyt ei kannata ärsyttää. Pidät vaikka vähän taukoa, että sut otetaan pois kaikista epäilyttävämmältä listalta. Palsta pysyy pitämättäkin pystyssä sen ajan, ei hätiä mitiä :)

        Se on tärkeintä, että on löytänyt omat keinonsa pitää päätä kasassa.


    • Anonyymi

      Oha tämä hankallaa: Tännää jäi mielepääle että jospa sillä "Minnillä" oliki jottain asiaa. Jotenki se vaikutti erilaiselta ku viime viikola, silleen odottavalta. Että mää sanosin sille muutaki ku pelekkää asiaa. Pyytäsin vaikka juttelemaan kahestaan, kupposen äärele. Tai sitte oon vaan hölömö ja kuvittelen ku muutenki pyörin ku kissa pistoksisa. On se tämäki, aikunen ukko kevätpörriäisenä. Ja melekein ympäri vuojen...

      • Anonyymi

        Näitkö hänet tänään?


      • Anonyymi

        Voi että tuli Ooluun ikävä ja tuo murre sen sai aikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitkö hänet tänään?

        Näin. Monta kertaa, ja puhuimme silti liian vähän.
        Murre ärsyttää tuota valvojakonetta, pinnistän välillä kirjakielellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin. Monta kertaa, ja puhuimme silti liian vähän.
        Murre ärsyttää tuota valvojakonetta, pinnistän välillä kirjakielellä.

        Kai valvojakoneisto tietää, että noi sun yhteydenottovihjailut ja kahestaan juttelemaan pyytämispuheet on ihan kauheeta trollausta. Koska puheista huolimatta ikinä ei tapahdu mitään! 🤨😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai valvojakoneisto tietää, että noi sun yhteydenottovihjailut ja kahestaan juttelemaan pyytämispuheet on ihan kauheeta trollausta. Koska puheista huolimatta ikinä ei tapahdu mitään! 🤨😂

        Mistäpä tiiät? Jospa olenki sanonu yhelle ja toiselleki joskus mitä oikiastaan heistä olen aatellu. Vielä pittää yrittää lähestyä paremmi ja saaha seleville mitä se minusta miettii. Olenko vain pösilö vai ehkä mahollinen muuhunki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpä tiiät? Jospa olenki sanonu yhelle ja toiselleki joskus mitä oikiastaan heistä olen aatellu. Vielä pittää yrittää lähestyä paremmi ja saaha seleville mitä se minusta miettii. Olenko vain pösilö vai ehkä mahollinen muuhunki?

        Hmm... no kunhan et lörpöttele itseäsi ongelmiin. Ylläpito pitää trollina ok, mut bannit olis pahempi.

        No oot ainaki ihana rakas pösilö 😘 ja jos se vain musta ois kiinni niin mahdollinen mihin vaan. Kaikkeen. Mut sehän ei oo vain musta kii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm... no kunhan et lörpöttele itseäsi ongelmiin. Ylläpito pitää trollina ok, mut bannit olis pahempi.

        No oot ainaki ihana rakas pösilö 😘 ja jos se vain musta ois kiinni niin mahdollinen mihin vaan. Kaikkeen. Mut sehän ei oo vain musta kii.

        Olishan se mahtava olla jolleki rakas pösilö. Sano ne mun ilimottamat taikasanat ku näämmä seuraavan kerran. Jos ossuupi kohalle, luppaan riemastua ääneti vaikka pelekillä silimillä nii ettei jää epäseleväksi kuka on viikon riemukkain mies. Tämä vain semmonen hillitty tapa riemastua, ettei tule hankalia kysymyksiä sivustakattojilta. Oikia tietää mitä tarkotan.


    • Anonyymi

      Hohhoh onpa juttuja.

    • Anonyymi

      Katselin tänäänkin silmiäsi,
      kun seisoit edessäni,
      tutkiskellen kalenteriasi.
      Olin kysyä aikaa itselleni,
      taisit tietää ajatukseni.
      Hymysi lämmin vilahteli.

      Vaan eipä se mittää vaikuta,
      tyhyjä ittekseen sätteillä,
      jos suunsa pittää supussa.
      Sanua se täytyy,
      luukku avata häätyy,
      muute yksinnää riutua,
      loputtomia riipustella.

      Se kohtalaisen pölijä Mikki Hiiri

      • Anonyymi

        Kyllä se vielä hyvin menee 😊 Isot tunteet vaatii vähän varmempia askeleita. Ihan yhtä pöljä pää täälläkin päässä 😄 ja kauhee päänsärky myös, pakko lepäillä vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vielä hyvin menee 😊 Isot tunteet vaatii vähän varmempia askeleita. Ihan yhtä pöljä pää täälläkin päässä 😄 ja kauhee päänsärky myös, pakko lepäillä vähän.

        Menee jos menee. Ei tässä kiire ole, mutta kärsivällisyys menee jo itseltäkin. On muutoksen aika, virkkoi eräs vanha valtiomieskin😉. Mutta se ei muutu, että tämä Mikki kaipaa sitä Minniään💟


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee jos menee. Ei tässä kiire ole, mutta kärsivällisyys menee jo itseltäkin. On muutoksen aika, virkkoi eräs vanha valtiomieskin😉. Mutta se ei muutu, että tämä Mikki kaipaa sitä Minniään💟

        Kaipaus ei katoa eikä muutu täälläkään 😊 Se taitaa jo olla jonkinlainen ankkuri elämässä. Aika moni muu asia muuttuu, katoaa, hajoaa. Se ei. Outoa miten joku ihminen voi vaikuttaa niin. On jo selvästi kohtaloa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee jos menee. Ei tässä kiire ole, mutta kärsivällisyys menee jo itseltäkin. On muutoksen aika, virkkoi eräs vanha valtiomieskin😉. Mutta se ei muutu, että tämä Mikki kaipaa sitä Minniään💟

        Se ketju on poistettu :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee jos menee. Ei tässä kiire ole, mutta kärsivällisyys menee jo itseltäkin. On muutoksen aika, virkkoi eräs vanha valtiomieskin😉. Mutta se ei muutu, että tämä Mikki kaipaa sitä Minniään💟

        Millä kirjaimella Mikin oikea nimi alkaa? Tai jokin muu tunniste Mikistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä kirjaimella Mikin oikea nimi alkaa? Tai jokin muu tunniste Mikistä?

        Mikki on oikeasti hyvin tavallinen miehen nimi.
        Meitä on tusinassa aina pari kappaletta.
        Se ei ole kuitenkaan Markku...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe