Paikkaa järven rannalta, toivottavasti pidät ajatuksesta ikuisesti sinulle S
Katselin meille talon
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei järvi riitä, mulla pitää olla meri ja mieluiten olohuone kohti länttä ja asunto koooorkealla.
- Anonyymi
En ole kyllä S.
- Anonyymi
Hieno juttu! Puhdas vesi pitää olla!
-Rakkaasi- - Anonyymi
Nyt ei käy. Kalliolle kukkulalle rakennan minä taloni!
- Anonyymi
Minkä järven?
- Anonyymi
Pielavedelle rakas.
- Anonyymi
Ilta-aurinkotontti olisi aika tärkeää.
- Anonyymi
Mulle pitää olla matala ranta, oon niin huono uimaanki. Ja sääskiä on aina järven rannalla, mä inhoon niitä. Ja meri tuoksuu paremmalla kuin järvi. Ykski järvi oli täytetty aikanaan, pelloksi ja ruopattiin sitte takas järveksi, luoja mikä mutalampi siitä tuli.
- Anonyymi
Kannattaa ensin opetella ja uskaltaa puhua sille ihmiselle itelleen ja alkaa vasta sitten
tämmösiin muihin juttuihin.- Anonyymi
Minunkin eka ajatus oli facepalmata, mutta ihastuneet hulluthan on ohuessa yläpilvessä, ei niille järkipuhe mene perille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minunkin eka ajatus oli facepalmata, mutta ihastuneet hulluthan on ohuessa yläpilvessä, ei niille järkipuhe mene perille.
Suuret on haaveet, katoavat kuin aaveet!
- Anonyymi
Kaunis ajatus. Olen saanut asua monenlaisissa hienoissa taloissa. Nyt asun saaressa ihan merenrannalla isossa kivitalossa. Mikään maallinen hienous ja tavara ei merkitse mitään sen rinnalla, että oikea nainen on rinnalla!
- Anonyymi
Ei ikinä tuu onnistuu että saat olla mun kanssa suhteessa. Mutta bisnes kelpaisi ja ennen kaikkea haluan että näet mihin kaikkeen olen kykenevä kun on sinusta kyse. Tänää on jännittävä päivä ja suhteemme päättyy kivasti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749