Ikävä koko ajan.

Anonyymi

Mulla on nyt jo sua ikävä, koko ajan. Mitäs sitten, kun me ei enää nähdä? Onko sit vielä kovempi ikävä vai katoaako nää tunteet, kun ei enää nähdä? Entä jos ei? Mitä sä tunnet mua kohtaan? Pitäisikö mun yrittää selvittää tää? Paljon kysymyksiä ilman vastauksia. Pää hajoaa.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin tunnen ja ajattelen minä täällä just nyt.
      Mutta aloittajakin taitaa olla nainen?

      • Anonyymi

        Tietysti. En tiedä, onko kukaan mies tälläinen yliajattelija. Kaipa heitäkin on.


    • Anonyymi

      Suosittelen, että puhut asiat selviksi... Selvästi olet hänestä kiinnostunut.

      • Anonyymi

        "Kiinnostunut" on vähättelyä. Se puhuminen on vaan niin kauhean vaikeaa... Tai ei ehkä se puhuminen edes olisi, jos olisi tilaisuus.


    • Anonyymi

      Mitä tuo "kun me ei enää nähdä", tarkoittaa?
      Onko opiskelut päättymässä tai jotain?...

      • Anonyymi

        "Tai jotain" osuu lähemmäksi.


      • Anonyymi

        En tiedä aloittajasta, mutta mulla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tai jotain" osuu lähemmäksi.

        Lupasin itselleni, että tunnustan kaiken ennen lähtöäsi, toki jos vaan ehdin nähdä sinut vielä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupasin itselleni, että tunnustan kaiken ennen lähtöäsi, toki jos vaan ehdin nähdä sinut vielä..

        Ja siis n> n menee tämä


    • Anonyymi

      Luulen että jää ihan tolkuton ikävä ja harmitus siitä että emme saaneet edes juteltua tunteista. En haluaisi kadottaa sua kokonaan ja et varmasti unohdu.

      • Anonyymi

        Ja hups, huomasin että vastasin naiselle taasen vaikka olen itsekkin. Pitäisi lukea aina koko ketju.


    • Anonyymi

      Itse voin hyvällä mielellä sanoa, että yritin puhua hänelle viimeisenä päivänä mutta hän ilmoitti, että ei kerkeä juttelemaan eikä vastannut enää viesteihinkään.

      Muuten olisi nyt aika raskasta lukea näitä teidän naisten anonyymijuttuja ja miettiä "voisiko olla..." 🙂

    • Anonyymi

      Yritä selvittää tai parempi on yhdessä selvittää ja hullaantua. :)

    • Anonyymi

      Luota siihen, että tunteet katoaa, koska sen ne tekee, varsinkin kun niitä ei ruoki millään.

      • Anonyymi

        Ei muuten tasan katoa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten tasan katoa...

        Ei ne koskaan kokonaan katoa mutta helpottaa kun tietää että yksipuolisia omia harhoija vain. Niillä eteenpäin :)


    • Anonyymi

      Tykkään susta niin että halkeen...menikö se laulu noin?

      • Anonyymi

        Niin mäkin hänestä, mutta hän ei kyllä Juha Tapioo kuuntele.


    • Anonyymi

      Ei ja on. Ei siksi, että olen jo hirmuisen väsynyt.

      Ja on siksi että on vain ikävä.

      Sydän valahtaa taas alas ja valuukin sieltä.

    • Anonyymi

      En nää tän viestin läpi mut missähän te näette tai ootte nähneet, kysyn vaikkei se mitään tietenkään edistä, mut miks ei

      • Anonyymi

        Niin ja mieheltä naiselle meni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja mieheltä naiselle meni

        Häiritsee isojen alkukirjainten ja välimerkkien puuttuminen niin paljon, vastaan silti, että töissä


    • Anonyymi

      Huh, ohi mään. Parempi poissa silmistä ja mielestä.

    • Anonyymi

      Ei ole sammunut, vaikka ei olisi nähty vuosiin!
      Mä en pääse susta koskaan yli.
      Aina ikävä, vaikka olisit vain käymässä jossain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe