Oikeastaan kun

Anonyymi

Ajattelee sä olet vähän "hölmö" varmaan ihan hyvässä mielessä, mutta no, eipä ajatella enää, kun eipä sillä ole niin hirveästi merkitystä. Hyviä unia ja jonkun tulevan kuvia😊..

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin ne kaikki luulee ja hyvä niin..😉

      Hyvää yötä!😴

      • Anonyymi

        No en mä tiiä, jos ihmisestä saa väärän kuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mä tiiä, jos ihmisestä saa väärän kuvan.

        Missä ja millä tavalla sä niitä kuvia luot?


    • Anonyymi

      Varmaan olen ja niin on hänkin. Ollaan täydellinen match.

    • Anonyymi

      Eikä sinne kuvia edes tarvi laittaa. Etukirjain ja ikä oikein niin löytää heti... :)

      • Anonyymi

        Mikähän tämä etukirjain mahtaa olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän tämä etukirjain mahtaa olla?

        Ässã plus kolme muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ässã plus kolme muuta.

        Härskiksi menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Härskiksi menee.

        Miten niin? ei tarvi edes kuvaa, sama kun palstalla. Mies tykkää ensin ja tekee aloitteen..mutta jos ei ole tarkoituskaan koskaan edetä niin eihän se silloin kannata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin? ei tarvi edes kuvaa, sama kun palstalla. Mies tykkää ensin ja tekee aloitteen..mutta jos ei ole tarkoituskaan koskaan edetä niin eihän se silloin kannata.

        No onhan se noin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se noin!

        No ikä oikein niin sieltä sitten löydän ja pokaan sinut jos joskus niin haluat jotain. Too easy :)


      • Anonyymi

        Minne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne?

        Tinderiin tietty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderiin tietty

        Hän ei pyytäisi tällaista. Oon ainakin ajatellut järkevänä ihmisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei pyytäisi tällaista. Oon ainakin ajatellut järkevänä ihmisenä.

        Järkevät ihmiset ymmärtävätkin juuri tuon, ettei kaikki viestit täällä ole omalta "häneltä". Pidätkö muuten sitten suolistoa jotenkin paremman väen paikkana kuin tinderiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkevät ihmiset ymmärtävätkin juuri tuon, ettei kaikki viestit täällä ole omalta "häneltä". Pidätkö muuten sitten suolistoa jotenkin paremman väen paikkana kuin tinderiä?

        En todellakaan. Kannattaa pitää jatkossa luulot omana tietona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ikä oikein niin sieltä sitten löydän ja pokaan sinut jos joskus niin haluat jotain. Too easy :)

        Vai että Tinderiin, kukahan oot? Kirjainta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan. Kannattaa pitää jatkossa luulot omana tietona.

        Jos kerran täällä pyörit kuvattomana anonyyminä niin miksi et sitten voisi tinderissä tehdä samoin? 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran täällä pyörit kuvattomana anonyyminä niin miksi et sitten voisi tinderissä tehdä samoin? 🤗

        Hän ymmärtäisi mun tilanteen eikä edes kysyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ymmärtäisi mun tilanteen eikä edes kysyisi.

        Ehkä hän sitten vuorostaan odottaa että sinä tekisit välillä jotain tai tyytyy tinderin muuhun tarjontaan...


    • Anonyymi

      Mä taas heräsin äskettäin.

      Mä tiedän etten mä tule olomaan kenenkään kanssa ennee.

      Mitteen ei voi syödä sen toisen toisen kanssa kun mä ainakin repeen vähän joka asiassa.

      Ei ne kyllä sairaudet paljon naurata mutta mutta en kyllä haluais olla liian laihakaan.

      Ja mä sitäpaitsi mietin kyllä nyt kahdesti mitä nyt syön.

      Kaikki on oikeestaan mulle hyvvee ruokoo mutta kieltämättä ,vois vähän miettiä kenen kanssa syö ja mitä.

      Nälkä on ku8tennii joka päivä....

      Se on aika kauheeta kun 8n tottunna syömöön jo vähän runsaammin mutta on miullä allergioitakin.

      Ymmärrät varm8on että 8n hankala olla kenenkään kanssa vaikka haluais välillä.

      Ja, ei tämänkään ikäinen ennee paljon välitä ulkonäöstään sillätavalla.

      Toki huolehtii mutta ei mulla oo kyllä siltikään mikkeen vastakkainen sukupuoli mielessä jatkuvasti.

      En mä muutenkaan huonoina päivinä ole kuin helkatin rumo.

      Ja jälleen , kaksi viikkoa vai ylikin kuukaudesta on menkkasekoilua.

      En kyllä ole ennee kenenkään kanssa...

      Ehkä sitä on syönyt ittensä vähän sairaaksikin.

      Mutta, yrittäppä ottoo nyt tolkkua kun ei sitä oo koskoon ollutkaan.

      Ei ole.

      Tai ne on kyllä harvassa ne päivät ja jotenniin ihmeellisesti ne männöö luonnollisesti vuoden kiertoon nähden.

      Moni asia 8n sekoittanut piän.

      Ja vaikka kuinka sanoisin vaikka rakastavani niin väliäkö tuolla vaikka tiedän sen olovan vahvoo tunnetta.

      Koska olen aito, tai tai ....

      ????

      Mutta en tykkee kyllä siitä jos itsekkään kärsii, saatikka toinen.

      • Anonyymi

        Huorannu oot taas ja saat kyllä päähän kun oot pettänyt minua ja nyt on turha väittää ettet ole raskaana kun edelleen jatkuu toi paino kirjoitukset nii oothan sä raskaana ja voit arvaa mun vihan tunteen nyt


      • Anonyymi

        Miks tonne väliin pitää laittaa 8?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huorannu oot taas ja saat kyllä päähän kun oot pettänyt minua ja nyt on turha väittää ettet ole raskaana kun edelleen jatkuu toi paino kirjoitukset nii oothan sä raskaana ja voit arvaa mun vihan tunteen nyt

        En ole raskaana rakas. Miten olisin. Emme ole olleet silleen vaikka taidamme molemmat haluta..


    • Anonyymi

      Luultavasti sä olet väärässä.

    • Anonyymi

      Joillakin on varaa hölmistellä täällä, kun ilr puolella on niin paljon todisteita muusta ettei tarvitse yrittää päteä turhissa paikoissa. 😂

      • Anonyymi

        Niin, erikoista!


      • Anonyymi

        Se on juuri näin


    • Anonyymi

      Sellainen aloitus millainen aloittaja.:D

      • Anonyymi

        Näinhän se yleensä menee, mutta mä en hölmöile aivan kuten hän.


    • Anonyymi

      Niin taidan olla juu

      • Anonyymi

        En mä tiiä oletko se sinä, älä loukkaannu turhaan🤗.. Hän tunnistaa kyllä itsensä.


    • Anonyymi

      Hölmö mä olenkin ollut, luottanut välillä liikaa ihmisiin ja pettynyt useasti, sitä kun haluaa uskoa viimeiseen asti, ett jokaisesta löytyy jotain hyvääkin. Hölmö voi olla, mutt liian hölmö ei kuitenkaan saa olla, joutuu vaan kusetetuksi, hyväksikäytetyksi. Hölmöä on uskoa lupauksiin, ne on monesti vaan sanahelinää. Mä näytänkin hölmöltä, muita tyhmemmältä ja luullaankin tyhmäksi, mutt se ei haittaa, huonompi juttu olisi se, ett pidettäisi fiksumpana kuin onkaan ja paljastuisi idiootiksi.
      Aloittajalle olisi miettimisen aihetta, ett kumpi teistä se hölmö oikeasti olikaan.

      • Anonyymi

        En ole, narsisti ja psykopaatti käyttää ihmisiä hyväkseen, mä en sellasta tee, enkä kuvittele liikoja itsestäni, enkä ole kylmä luonteeltani.


    • Anonyymi

      En ole pelkästään hölmö vaan osaan olla myös täysi idiootti välillä. 💪

      • Anonyymi

        Ihan sama ootko mies vai nainen, taisin just rakastua 😀


      • Anonyymi

        Komppaan tätä, on hauskaa esiintyä sopivasti idioottina. Tarkoittaa yleensä myös sitä ettei ota itseään liian vakavasti.


    • Anonyymi

      🤯 🥳🥳

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Järkevät ihmiset ovat tylsiä.

    • Anonyymi

      Elämä on
      Matteuksen evankeliumi:
      10:16

    • Anonyymi

      S nainen oletko?

    • Anonyymi

      No niinpä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5145
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3237
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe