Alta riman

Anonyymi

10

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei vaan hallitus osaa tehdä oikeasti työllistäviä ratkaisuja saati luoda uusia työpaikkoja. Pian tänne tulee joku vasurifani kertomaan, että ei hallituksen tehtävä ole luoda työpaikkoja. No mikä sen tehtävä on? Ottaa velkaa. Sen se osaa. Ei muuta.

    • Anonyymi

      On vaikea edes ajatella, mitä Marin olisi voinut tehdä paremmin.

      Meidän täytyy laittaa kädet ristiin kyynärpäitä myöten ettei joku PersuKokoomus ollut vastuussa tämän Koronan aikana voi herranjestas!

      • Anonyymi

        Demukit ei voi ajatella, kun ei ole millä ajatella, ja Mitä Mariniin tulee, mitä hän on tehnyt? Tuhoa kyllä riittävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demukit ei voi ajatella, kun ei ole millä ajatella, ja Mitä Mariniin tulee, mitä hän on tehnyt? Tuhoa kyllä riittävästi.

        Mitä persut osaa? Arvostella, mitätöidä, ei muuta. Ai niin unohtu, että persuillekin valta on hunajata, erotaan puoleesta ennen kuin erotaan hallituksesta.


    • Anonyymi

      Sannan hallitus on huono. Hirveän huono. Aivan järkyttävä. Surkea. Ala-arvoinen.

      No niin. Taas helpotti muutamaksi minuutiksi.

    • Anonyymi

      Ollaan ylpeitä suomalaisista ja hallituksesta, joka meni terveys edellä pandemiaa vastaan ja talouskin kärsi vähiten Euroopassa!

      Tää on siis voitto! Me ollaan hyviä!

      • Anonyymi

        Kuulostaa yhteiskunnan vapaahiihtäjän kommentilta, hyva hallitus , hyvä Sanna , hyvä hyvä , voitto uuh, vittua ukille.


    • Anonyymi

      Ja kuinka paljon niitä työttömiä onkaan?

    • Anonyymi

      Sannan hallitus on tehnyt työllisyystoimien osalta ihan oikein.

      Työllisyystoimet minimiin KOSKA niitä ei tarvita. "Työllisyystoimilla" ei tule palkkatyöpaikkoja. Työllisyystoimilla tulee vain työllisyystoimiin perustuvaa verovarojen hukkaa ja työttömiin kohdistuvia väärinkäytöksiä "työllisyystoimien" verukkeella.

      Työllisyystoimien sijasta tarvitaan PALKKATYÖPAIKKOJA sekä INVESTOINTEJA.

      Työllisyystoimilla ei tule sen enempää palkkatyöpaikkoja kuin investointejakaan.

      Sitten vain pohtimaan, mihin kansanryhmiin pitää huomio kääntää pois työttömistä, jotta löytyisi ne oikeat syylliset siihen, MIKSI palkkatyöpaikkoja ja investointeja ei ole Suomessa riittävästi.

      Vinkkinä, niissä ryhmissä on veronmaksukykyistä väkeä paljon, mutta eivät ole palkanmaksuhaluisia, eivätkä halua tinkiä omistakaan palkoistaan.

    • Anonyymi

      Ei nyt työllisyyttä hoideta. Get over it.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1349
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe