Tunnustanko vai jätänkö asian väliin?

Anonyymi

Todennäköisempää on, että minun tapauksessani on vain kyse ns. seksuaalisesta viha-rakkaus-suhteesta-tunnetilasta. Olen itse ja aidosti ihastunut siihen erääseen henkilöön, mutta tavallaan "vihaan" häntä koska en saa rakkaudelleni vastakaikua.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä toivoisit tunnustuksella tapahtuvan? Jos molemmilla on vastaava suhtautuminen toiseen, niin onko juurikaan vaihtoehtoja mitä voi tapahtua? Lähinnä, että kohtaatte muka vahingossa ja annatte hetken tunteiden purkautua fyysisesti ja täysin kontrolloimattomasti. Sen jälkeen jatkatte niin kuin mitään ei tapahtunut. Miltä se tuntuu? Kannattiko vai ei? Voihan se toinen tuntea ihan aidosti sua kohtaan, muttei voi lähteä siihen viha-rakkaus-sekoiluun kun ei kestäisi sitä enää.

    • Anonyymi

      Jos et ole tunnustanut niin et voi tietää ettetkö saisi vastakaikua, ellei hän ole nimenomaan suoraan sinulle sanonut jo ettei tunne mitään. Itse tunnustaisin ja olen myös omassa elämässä siinä vaiheessa, että kohta on pakko kun ei tätä epätietoisuutta enää kestä ja haluaa jatkaa joko yksin, yhdessä tai jotain siltä väliltä. Sillä se selviää ja voi yllättyä aikalailla. Omalla kohdalla olen tosin varma, että se olen minä, joka en päälipuolin ole ollut se josta vastakaikua olisi huomannut..

      • Anonyymi

        Ei AP

        Entäpä, jos on kyseessä samaa sukupuolta olevia ihmisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei AP

        Entäpä, jos on kyseessä samaa sukupuolta olevia ihmisiä?

        Ei kai siinä sen kummempaa onko samaa vai eri sukupuolta jos tunne on tuo
        --sivusta


    • Anonyymi

      Voit tunnustaa silleen kierrellen? Tai kysyä vähän asiaa ? Onhan se suora tunnustus helpoin ymmärtää eikä jää epäselyyksiä joskus on helpoin olla suora. Eipä siinä mitään menetä. Kehotan tunnustamaan mutta tyyli on vapaa, mikä itselle tuntuu parhaimmalta.

    • Anonyymi

      Osoita ihastumisesi ja katso mitä tapahtuu.

    • Anonyymi

      Joskus on parempi jättää asia väliin ja silleen!
      Koska et voi pakottaa, ketään rakastamaan itsesi.
      Varsinkin jos et ole kykenevä ymmärtämään, että aikaisemmin tapahtuneet asiat vaikuttavat koko tilanteeseen. Muitakin syitä voi olla siihen, miksi toinen ihminen ei vaan ole kiinnostunut sinusta.
      Elämä on ja rakkauden osoittaminen, toiselle ihmiselle on täysin vapaaehtoista ja jokaisen omassa vallassa.

      • Anonyymi

        Ihan kuin tietäisit kenelle kirjoitat. Säälittävää toimintaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuin tietäisit kenelle kirjoitat. Säälittävää toimintaa

        Päinvastoin, hyvinkin kokemuksellisesti selitetty, ihan kuin toiselle kirjoittaisi. Hänellä on niin elävää kokemusta tilanteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin, hyvinkin kokemuksellisesti selitetty, ihan kuin toiselle kirjoittaisi. Hänellä on niin elävää kokemusta tilanteesta.

        Ei herätä luottamusta tällainen.


    • Anonyymi

      Vihasi tunnen luissani ja ytimissäni, jos katse voisi tappaa olisin käristynyt tuhanteen kertaan. Mutta kuka tietää, ehkä taustalla tosiaan on elämää suurempi rakkaus joka korventaa ja saa aikaan nuo vihan liekit.

    • Anonyymi

      Näin on.

    • Anonyymi

      Just joo. 🙄

    • Anonyymi

      No, ei kai tuossa ole kovin montaa vaihtoehtoo, joko annat ihastuksesi hiipua omia aikojaan, ja usko pois, kyllä se sen tekee, jolloin tuo ärsytyskin lakkaa. Tai sitten tuot ihastuksesi ilmi, jolloin asia ratkeaa suuntaan tai toiseen. Eihän tuota toista oikein siksikään voi vihata, jos sillä tunteita ei kerta kaikkiaan ole. Silloin jos tarkoituksella esittää vaikeasti saatavaa, niin pieni pissiintyminen ehkä sallittua. Mutta jos et ole aloitetta tehnyt, niin ei kai nyt niinkään sentään voi ajatella, että toinen lukisi ajatuksesi, toteuttaisi toiveesi ja tulisi luoksesi kuin ihmeen kaupalla. Itseään kai lähinnä pitää syyttää saamattomuudesta.

    • Anonyymi

      Ihan normaalia, halujen ja toiveiden kohde näyttäytyy tahallisen vaikeana, vaikkei sitä olisikaan, syyt itsessä. Tai kohde valittu tarkoituksella mahdottomaksi, jottei tarvitsisi kohdata omia ongelmiaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe