äitenpäivä elokuva

Anonyymi

kinosavomaxim.Olimme kakkuja.Ei ollut vaaleissa mitään mahkuja,jouduimme prutkauttamaan soppatykin tulille ja mussuttaaan munkkia.Petti aisa ja joku huusi tuokaahan tunkkia.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Länklänk, länkyttäjä länkyttää ja käy äitin lompsalla katsomassa onko kaljarahhoo kun sossusta ei saanu.

      • Anonyymi

        Aloikko tuas juomaa, mikä ihmeen rikos? Sekö kun paljaskallo haukkuu demareita ja persuja? Vai mikä? Hä? Vai onk ku isällee teki mitä teki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloikko tuas juomaa, mikä ihmeen rikos? Sekö kun paljaskallo haukkuu demareita ja persuja? Vai mikä? Hä? Vai onk ku isällee teki mitä teki?

        Paljaskalloha sanonu nimesä monta kertaa joka heleveti somepaskassa, mikä tää ny o? Mikä Helsingin käräjäoikeuden päätös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljaskalloha sanonu nimesä monta kertaa joka heleveti somepaskassa, mikä tää ny o? Mikä Helsingin käräjäoikeuden päätös?

        Sehä o julkisuuden henkilö vielä kun on kahesti ollu ehdokas ja julkisesti nimellään kirjottaa paskaa. Sitä saa kohdella kuin rotanpaskaa, samoin kuin kohtelee itse demareita ja muita ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehä o julkisuuden henkilö vielä kun on kahesti ollu ehdokas ja julkisesti nimellään kirjottaa paskaa. Sitä saa kohdella kuin rotanpaskaa, samoin kuin kohtelee itse demareita ja muita ihmisiä.

        Oletko sinä tyhmä? Nämä nimet saadaan selville lakimiehen avulla Helsingin käräjäoikeuden päätös joka määrää Suomi 24antanaan nimet iposotteiden takaa. Ei tämä persu puheenjohtaja ilman siitä nimiä saa muuten kuin oman puolueen jäseneltä ja sehän on rikos. Tietosuoja rikos. Antaa minun tietoja yjdenvertaisuus valtuutetuille ja valehtelee. Että länkytä sinä mitä haluat. Laitetaan tämä syyttäjän päätös Demareille ja muille puolueille
        Katsotaan miten voittavat vaalit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä tyhmä? Nämä nimet saadaan selville lakimiehen avulla Helsingin käräjäoikeuden päätös joka määrää Suomi 24antanaan nimet iposotteiden takaa. Ei tämä persu puheenjohtaja ilman siitä nimiä saa muuten kuin oman puolueen jäseneltä ja sehän on rikos. Tietosuoja rikos. Antaa minun tietoja yjdenvertaisuus valtuutetuille ja valehtelee. Että länkytä sinä mitä haluat. Laitetaan tämä syyttäjän päätös Demareille ja muille puolueille
        Katsotaan miten voittavat vaalit

        Tulee mukavat vaali keskustelut. Kysytään Demarit puheenjohtajamaa mitä mieltä kun valtuutettu valehtelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä tyhmä? Nämä nimet saadaan selville lakimiehen avulla Helsingin käräjäoikeuden päätös joka määrää Suomi 24antanaan nimet iposotteiden takaa. Ei tämä persu puheenjohtaja ilman siitä nimiä saa muuten kuin oman puolueen jäseneltä ja sehän on rikos. Tietosuoja rikos. Antaa minun tietoja yjdenvertaisuus valtuutetuille ja valehtelee. Että länkytä sinä mitä haluat. Laitetaan tämä syyttäjän päätös Demareille ja muille puolueille
        Katsotaan miten voittavat vaalit

        Ite oot tyhmä vittusaatana. Sinä ite oot länkyttäny monta kertaa nimes näissä paskakeskusteluissa, ei siijen mitään ip osoitetta oo tarvinnu. Isäs homman länkytit somessa, sit heti sama somessa. Sama joka jutussa, ensin lehteen, sitten somelänkkyä. Kaikkihan tuon tajuaa, ootko ihan idiootti. Saat vielä ite syytteen kun länkytät ja paskot kaikkien päälle somessa, demarien ja persujen varsinkin siks kun ne heittivät sinut pihalle.


    • Anonyymi

      Lyökää päänne yhteen, viimeiseksi pystyssä oleva voittaa.

      • Anonyymi

        Paljaskallo voittais kun on umpiluuta piä vittusaatana🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Kaljaa yöt, äiti spoonsoroi, nyrkkihierontaa vastaan tietty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaljaa yöt, äiti spoonsoroi, nyrkkihierontaa vastaan tietty.

        Turhaan täällä kirjoitat. Poliisin ja Itä-Suomen syyttäjän mukaan pitää olla Helsingin käräjäoikeuden päätös, että kirjoittajien nimet ja ip osoitteet saa selville. Jos sittenkään. Ei ilman laitetutkintaa telekuuntelua. Että. Turhaan kirjoitat
        On mustaa valkoisella. Revi siltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan täällä kirjoitat. Poliisin ja Itä-Suomen syyttäjän mukaan pitää olla Helsingin käräjäoikeuden päätös, että kirjoittajien nimet ja ip osoitteet saa selville. Jos sittenkään. Ei ilman laitetutkintaa telekuuntelua. Että. Turhaan kirjoitat
        On mustaa valkoisella. Revi siltä

        Paska valetta äiti jutut. Samoin persuun ottamiset jne Viedään tämä syyttäjän kirje Lehdistölle. Katsotaan kuka aukoo ja mitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska valetta äiti jutut. Samoin persuun ottamiset jne Viedään tämä syyttäjän kirje Lehdistölle. Katsotaan kuka aukoo ja mitä

        Siinähän lehdet tonkii sinunki kirjoitukset, ei oo ihan kauneinta luettavaa demareista ja kaupungin päättäjistä. Voi kääntyä asiat päälaelleen, kaikki sinun jutut on minulla tallessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän lehdet tonkii sinunki kirjoitukset, ei oo ihan kauneinta luettavaa demareista ja kaupungin päättäjistä. Voi kääntyä asiat päälaelleen, kaikki sinun jutut on minulla tallessa.

        Ei muuten käänny. Siinä kirjotat valetta ja sotket äitini mukaan. Ei auta ulinat enää


      • Anonyymi

        Siitä vaan julkaiset ilman lupia. Päädyt käräjille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä vaan julkaiset ilman lupia. Päädyt käräjille

        Tämä ikäihminen käy jututtamassa parissa vaalitilaisuudessa, että häntä haukutaan. Siitähän kokeilet onneas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ikäihminen käy jututtamassa parissa vaalitilaisuudessa, että häntä haukutaan. Siitähän kokeilet onneas

        Minulla on syyttäjän kirje ja et mahda mitään ja piste


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten käänny. Siinä kirjotat valetta ja sotket äitini mukaan. Ei auta ulinat enää

        Kenen äiti? Lopeta juominen, sotket vaan asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ikäihminen käy jututtamassa parissa vaalitilaisuudessa, että häntä haukutaan. Siitähän kokeilet onneas

        Mikähä tämäkin juttu on🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣hajooko pälli siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen äiti? Lopeta juominen, sotket vaan asioita.

        En sotke vaan valheenlevittäjät paljastuu


    • Anonyymi

      Taidan nyt jättää tämän forumin, samaa paskan jankkaamista vaan, juo sinä ja piä äitistäs huolta. Vittusaatana on paskin forumi ikinä🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe