Hallituksen politiikka vaikea ymmärtää

Anonyymi

EU:n tukipaketissa on outoa se, että pitää lahjoittaa rahaa muille
maille, jotta ne pystyisivät ostamaan meiltä tuotteita.

Sehän on sama jos pyydän kauppaliikettä lahjoittamaan minulle rahaa,
jotta voisin ostaa leipää. ei siinä kauppa pitkää lahjottelisi ku se olisi
KONKASSA.

Sama tilanne on Suomella, rahan jakaminen loppuu viimeistään konkurssiin

8

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yritykset ja etuoikeutetut tarvitsevat lisää rahaa veronmaksajilta. Sanoma konserni elää entistä enemmän verovaroilla maksettavilla oppikirjoilla.

• Anonyymi

Kysehän tässä on Germaanin leikkirahasta eurosta.

On yks hailee kelle sitä jaetaan. Näyttää siltä, että kohta se romahtaa,
      eli menettää arvonsa.

• Anonyymi

Ne maat, joille rahaa annetaan, eivät osta Suomesta juuri mitään.
      Kreikkaa tai Espanjaa ei edes löydy tullin käppyröistä. Italia on ainoa, josta saa nopeasti tietoa ja se on vasta 13. suurin vientimaa.

Viennin kannalta on täuysin yhdentekevää, vaikka eteläinen Eurooppa uppoaisi Välimereen.

• Anonyymi

Hallituksen kannattajat eivät ole niitä penaalin terävimpiä kyniä. Heidän mielestään meidän kannattaa lähettää verorahojamme Nigeriaan, jotta Nigerian eliitti voi ostaa Lontoosta merkkituotteita. Britanniahan sitten ostaa WC-paperia Suomesta.

• Anonyymi

Ministerit ja eurokansanedustajat elvistelevät veronmaksajien rahoilla.
      Eduskunnan kyselytunnilla naisministerit käyttävät tilaustyönä tehtyjä pukuja
      vain kerran.

• Anonyymi

Ehdotin tutulle kioskimyyjälle, että antaisi minulle satasen, niin ostaisin sitten kolmella kympillä jotain, sanoi minun puhuvan ihan hulluja.

• Anonyymi

Jopa pankkiihmiset kertoo miten valtioiden koronatuki on hyödyttänyt vain yrittäjiä ja etuoikeutettuja. Kaikki tuki on mennyt noin 40% kansalaisista , muut saavat pureskella kynsiään. Velka tosin jää kaikille , mutta sitä lyhentää vain tyhmä .

• Anonyymi

Vanhanen kehtaa vielä kyseenalaistaa että onko Suomi luotettava kumppani ? minä asettelisin kysymyksen mieluummin näin että onko EU luotettava kumppani, siihen ei kyllä ole kuin yksi vastaus, ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      255
      4664
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      79
      3118
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2483
    4. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1923
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      91
      1520
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1305
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      975
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      958
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe