Onnea Lukolle Suomenmestaruudesta

Anonyymi

On se jo aikakin mennä Raumalle!!!111!!!

T: Tapparafani

20

1835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varsin toden-näköistä että Lukko sen vie. Mutta eipä antaneet asiantuntijat tepsille mitään mahiksia hifkiä vastaan, joten eivät varmaan anna myöskään lukkoa vastaan. Mutta kuten nähtiin kaikki on mahdollista sen tepsi näytti ja pisti hifkin 3-1 lauluun. Enpä muuten muista että koskaan olisi ollut Lansirannikon jengit finaalissa vastakkain.

      • Anonyymi

        Kyllä Tepsi finaaleissa varmaan yhden voiton Lukkoa vastaan ottaa, parhaassa tapauksessa jopa kaksi mutta en millään näkisi että Raipe ja Tepsi pystyy sellaiseen temppuun että menevät päätyyn asti ja vievät Suomenmestaruuden Turkuun. Toisaalta parempi olla hiljaa kun toivon nyt Lukon ottavan sen Mestaruuden tänä vuonna.

        T: Tapparafani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Tepsi finaaleissa varmaan yhden voiton Lukkoa vastaan ottaa, parhaassa tapauksessa jopa kaksi mutta en millään näkisi että Raipe ja Tepsi pystyy sellaiseen temppuun että menevät päätyyn asti ja vievät Suomenmestaruuden Turkuun. Toisaalta parempi olla hiljaa kun toivon nyt Lukon ottavan sen Mestaruuden tänä vuonna.

        T: Tapparafani

        Oon kyllä aika varma että Raipe käy keskusteluja myös Westerlundin kanssa. Tepsille on hopea jo voitto, kun ajattelee kauden lähtö tilannetta. Mutta nälkä kasvaa syödessä, yksi pommi jo pudotettiin, tuleeko toinen perään ? Harmi että ei voi olla katsomossa paikan päällä.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti ei oo koskaan ollut Lukko-Ässät finaaleita?

    • Anonyymi

      Onko Tappara ja Ilveskään koskaan ollut finaaleissa vastakkain? No ehkä joskus sota-aikojen jälkeen mutta en tiedä sitä kun oon ite syntynyt vasta vuonna 1989.

      T: Tapparafani

    • Anonyymi

      TPS ratkaisemaasi olisi pitänyt hylätä . Siinä oli selkeä kontakti maalivahtiin. Mut ku olivat yhteydet poikki niin niin.

    • Anonyymi

      Kaks edellisen vuoden hallitsevan mestarin titteliä meni hpk:lle vääryydellä, vaikka olisivat voineet pelillisestikkin sen viedä. Game sevenissä kärpät tuomittiin kakkoselle hpk:n pelaajan kaadettua toisen hpk:n pelaajan. Tämmönen vaan painetaan villasella. Lopetin suomikiekon seuraamisen siihen paikkaan.. Myös tämä Tapparan kokema vääryys suutututtaa. Ymmärrän toki että halutaan uusia mestareita, mutta tämä tuomaritoiminta ja vääryyden villasella painaminen on ihan järjetöntä. Muistan hyvin erään Tappara-Kärpät matsin jossa tuomari Ville Vuohtoniemi veti showta ja voittajaksi haettiin Tapparaa. Ketä kiinnostaa tällainen kiekko? Väärät tuomiot pitäisi kumota ja ottaa vaikka uusinta matsi. Tuomareille jäähyä vääristä ja huonoista tuomioista.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kääntykä tää nyt sittenkin niin että onnea Töpsi Suomenmestaruudesta silloin kun Tepsin mestaruuskerroin oli vielä 15. No onneksi sentään sijoitin rahaa Tepsin mestaruuden puolesta ja tänään veikkasin Tps varsinaisen peliajan voittoa kertoimella 4,65

      T: Tapparafani

      • Anonyymi

        Siis tuli ajatusvirhe, kännissä kun oon eli otetaas uusiksi, sijoitin siis rahaa Tps Suomenmestaruuden puolesta silloin kun Tps:n mestaruuskerroin oli 15 eli ennen puolivälierien alkua.

        T: Tapparafani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tuli ajatusvirhe, kännissä kun oon eli otetaas uusiksi, sijoitin siis rahaa Tps Suomenmestaruuden puolesta silloin kun Tps:n mestaruuskerroin oli 15 eli ennen puolivälierien alkua.

        T: Tapparafani

        Toivottavasti et sijoittanut suurta summaa. Tulet häviämään rahasi! Mitä hyötyä on vaikka kerroin on 15, kun TPS ei voita mestaruutta! Mieti sitä poika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti et sijoittanut suurta summaa. Tulet häviämään rahasi! Mitä hyötyä on vaikka kerroin on 15, kun TPS ei voita mestaruutta! Mieti sitä poika.

        No en suurta summaa mutta pienellä oli pakko veikata ettei sitten harmita jos Tepsi sattuukin sen mestaruuden viemään. Harmittais tietty jos Tps vie mestaruuden mutta saisin silloin ainakin rahaa.

        Kertoimen puolesta taas ei ollut järkevää veikata ainakaan Lukon mestaruutta kun olis joutunut sijoittamaan niin älyttömän summan saadakseen edes kunnon voittoa eikä mikään loppupeleissä ole varmaa. Mistäs muuten tiesit että olen poika tai itseasiassa jo mies.

        T: Tapparafani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en suurta summaa mutta pienellä oli pakko veikata ettei sitten harmita jos Tepsi sattuukin sen mestaruuden viemään. Harmittais tietty jos Tps vie mestaruuden mutta saisin silloin ainakin rahaa.

        Kertoimen puolesta taas ei ollut järkevää veikata ainakaan Lukon mestaruutta kun olis joutunut sijoittamaan niin älyttömän summan saadakseen edes kunnon voittoa eikä mikään loppupeleissä ole varmaa. Mistäs muuten tiesit että olen poika tai itseasiassa jo mies.

        T: Tapparafani

        En tiennyt, kunhan sanoin. Olen itsekin poika, meillä päin kaikki alle 50-vuotiaat ovat poikia. Olet siis yli 50? Mutta oli miten oli, Lukko vie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennyt, kunhan sanoin. Olen itsekin poika, meillä päin kaikki alle 50-vuotiaat ovat poikia. Olet siis yli 50? Mutta oli miten oli, Lukko vie.

        No jos tuo on pojan määritelmä niin olen kai sitten minäkin vasta poika kun vähän yli 30 olen. Kyllähän se tällä hetkellä siltä näyttää että Lukko vie vaikka ei se Tepsinkään peli vielä pelattu ole.

        T: Tapparafani


    • Anonyymi

      Hyvä Raipe ja TPS.

      Olis huikeeta jos TPS voittaisi.

      Tampereella varmaan kiemurtellaan kiekkopiireissä jos näin käy.

      • Anonyymi

        Luulis ottavan Ilvesfaneilla vielä enemmän päähän jos Raipe Tepsin onnistuisi Suomenmestariksi koutsaamaan.

        T: Tapparafani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulis ottavan Ilvesfaneilla vielä enemmän päähän jos Raipe Tepsin onnistuisi Suomenmestariksi koutsaamaan.

        T: Tapparafani

        Toki olis se varmaan pieni kolhu Tapparankin kilpeen.

        T: Tapparafani


    • Anonyymi

      Täytyy kuitenkin sanoa että on se ihme jos Tps-maalivahdit kestää Lukon jatkuvaa rumputulta ja mestaruus menee Turkuun.

      T: Tapparafani

    • Anonyymi

      No taitaa Kaukokari ratkaista tämänki medtaruuden virhe... eiku vihellyksillään, kuten sen efellisenki pari vuotta sitten... harmi ku pelaamalla pitäs aina ratkaista mutta nyt taitaa puhaltaa lukolle voiton...

      • Anonyymi

        Onhan noit tuomarivirheitä ennenkin sattunut tärkeissä peleissä mutta mitäs tuosta.

        T: Tapparafani


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe